Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend Nov/Dec 2017 (/thread-8524.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 16-03-2017

Goedemorgen allemaal

Nou zo heb ik gestart in Januari geopend en zo open ik uitgerekend in November 2017 Smile. Volgens de berekeningen ben ik zaterdag dan 5 weken zwanger.

Ik heb 5 april afspraak voor 1e echo en 12 april afspraak bij Verloskundige spannend weer hoor.... Na vele testen gedaan te hebben kan ik het eindelijk geloven.
Zaterdag 18 mrt was mijn Nod en er kwam niks. Dus een testje gewaagd heeeel vaaag een streepje.. ik in spanning zeg..
Toen zondagochtend naar de campingwinkel gereden haha.... nieuwe test gehaald een cb test... nou die zei niet zwanger pfff.... ik weer helemaal teleurgesteld maar de ongi kwam niet.... zondagmiddag ging in naar speeltuin met me dochter en daar in de buurt een supermarkt Wink je raad het al haha.... testen gekocht en daar hoe erg... op de wc test gedaan en jawel weer 2 strepen te zien.... whaaaa.... Maandag een CB gedaan en die zei ZWANGER 1-2 Jippieeeeeeee maar ik had een verpakking met 2 CB testen dus vandaag nog maar de laatste er tegenaan haha Wink ZWANGER 2-3 Jippieee......

Ik ben zo ontzettend bij en zou het zo graag willen delen met mijn ouders en schoonouders maar helaas leven zijn niet meer... Mijn vorige zwangerschap is een heftig verhaal aan einde.... maar nu moet ik echt genieten en ik denk ik het vanmiddag aan me schoonzus ga vertellen wil zoooo graag mijn verhaal kwijt Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 16-03-2017

Nou zal ik me dan ook maar voorzichtig aanmelden hier Smile Vandaag positief getest en vind het weer zo spannend!
Enchanting wat verdrietig dat je geen ouders en schoonouders meer hebt. Ik ben blij dat ik jullie nou heb want wij willen het nou ivm onze kindjes even stilhouden tot aan de termijnecho. Dus nou kan ik er in ieder geval lekker met jullie over kletsen Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 16-03-2017

Yeeehhh Robbin welkom bij de Club en dat er snel meer dames mogen volgen.... Ik vertel het onze meid ook pas over poosje. Want die kan natuurlijk anders haar mond niet houden haha. En de rest van de buitenwereld wil ik het pas met 3 maanden vertellen hihi....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 16-03-2017

Nou idd! Die van ons vertellen het ook meteen door dus wachten even op iets meer zekerheid Haha Vind het wel zo leuk voor onze oudste want die gaat het nou veel bewuster meemaken. Ik weet zeker dat hij het helemaal geweldig vind Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 16-03-2017

Stuk zenuwachtig schoonzus komt zo.... ben wel benieuwd naar haar reactie.... denk dat ik in tranen uitbarst... en haar om de nek vlieg al bij binnenkomst... pfff....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 17-03-2017

En hoe ging het Enchanting?? Lijkt me heerlijk om het te vertellen Haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 17-03-2017

Haaii ging harstikke goed. Toen ze binnen kwam vloog ik der om der nek en moest huilen haha. Ze was dolblijSmile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 18-03-2017

Haha leuk!! Ik hoop dat een komende 3 a 4 weken een beetje snel gaan. Vind het zo spannend!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 19-03-2017

Ja hoop ook dat de weken snel gaan haha.... begin nu savonds pijn aan (.)(.) Te krijgen hih.
Morgen komt mvm dan moet ik weer eerst test doen en dan kan ik urine inleveren elke week.

Dit weekeind lekker weg geweest en ben erg moe.... vandaag nog wat leuks gaan doen.

En hoessie daaaro ? Het is nog mar stilletjes hier Sad


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 19-03-2017

Wij hebben ook een lekker druk weekend gehad en hebben het grote nieuws vandaag aan mijn ouders verteld. Ze waren dolblij, zo leuk om het te delen met iemand! Ik heb 3 April mijn eerste echo, ben zo zenuwachtig!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 19-03-2017

Hoi Meiden,

Ik kom mij hier voorzichtig aanmelden. Ik heb afgelopen vrijdag ochtend een CB test gedaan en daar kwam 1-2wk zwanger op te voorschijn! Als alles goed is, zal ik rond 27 november uitgerekend zijn. Morgen even bellen naar mijn gyn om alvast een echo afspraak te laten maken Smile. Spannend!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 19-03-2017

Heeyy gefeliciteerd Flower wat superleuk. Spannende tijden weer Smile. Welkom bij de novemberclub Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Semmie - 19-03-2017

Gefeliciteerd flower!!
Zo fijn dat t nu toch weer gelukt is!


En de rest ook natuurlijk!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 20-03-2017

Hey Flower wat super dat je weer zwanger bent!! Volgens mij zaten wij bij elkaar in het topic toen we voor de eerste gingen. Gezellig dat je mee komt kletsen!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 20-03-2017

Semmie thanks!!

Robin oh echt haha dat is allang geleden! Moet wel even graven in mn geheugen dan hoor Wink. Van wanneer is jou eerste?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 20-03-2017

Net iemand geweest van mvm en jawel knaltest haha. Heb informatie gekregen en cadeautje en mag vanaf volgende week urine verzamelen Smile

Ik heb 31mrt 1e echo bij vk zelf Smile spannend hoor kan niet wachten om garnaaltje te zien haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 20-03-2017

Flower wij zaten toen in het groepje met HBB, maantje, DeeDee enz. Ik was toen door mijn miskraam de laatste die natuurlijk zwanger is geworden volgens mij. Dus we hebben lang gekletst. Ben bevallen in Maart 2012. Was een druk leuk clubje vond ik!

Spannend Enchanting! 31 Maart schiet al op!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 20-03-2017

Flower ik heb je zelfs op FB Haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Mary1986 - 20-03-2017

flower, gefeliciteerd Big Grin


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 20-03-2017

Robbin... Volgens mij weet ik het al haha (je hebt twee boys toch?). Erg leuk in ieder geval! Met 'Tammy' app ik zo nu en dan nog weleens, dat komt omdat we via dezelfde manier zwanger zijn geraakt en veel ervaringen kunnen delen. Ook voor in toekomst hoe je dingen gaat vertellen enz naar kind toe. Erg fijn in ieder geval!

Enchanting... wat goed dat je mvm doet. Zullen heel veel meiden je weer dankbaar voor zijn. Ga ik hier ook weer doen. Zal me straks even aanmelden!

Hier heb ik 19april de eerste echo in het ziekenhuis. Zal dan ongeveer 8wk zijn. Had stiekem gehoopt dat twee weken eerder echo zou krijgen net zoals bij de eerste maar ach dit is ook prima.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 20-03-2017

Ja dat klopt Flower, heb twee zoons. Ik heb Tammy ook op FB en zie regelmatig leuke foto's van haar meiden. Wel leuk om te zien! Ik heb mijn eerste echo bij de verloskundige ook later dus heb gewoon zelf een echo geregeld bij een echobureau Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 20-03-2017

Hoi meiden
Ik wil me ook graag hier aanmelden. :-)
Vandaag positief getest. Ben bijna 5 weken zwanger.
Zo spannend allemaal. Ik heb het mijn ouders verteld moest er even uit.
Ook omdat ik best onzeker ben en dan is wel fijn dat je dat met meer mensen kunt delen.
Morgen bellen ben benieuwd wanneer ik terecht kan.
Wij hebben een zoontje van 1,5.

Enchanting wat verdrietig dat je geen ouders/schoonouders heb.
Leuk dat je schoonzus zo leuk reageerde.

Mijn profiel naam is meisje 24 maar ben inmiddels wel stukje ouder. Ben 28 jaar.

Oo ik vind dit zo spannend meiden!!!

Xxx


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 20-03-2017

Gefeliciteerd Meisje! Ik vind het ook zo spannend Hihi
Ik ben 33 en zwanger van de derde. Gezellig dat je mee komt kletsen!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 21-03-2017

Gefeliciteerd meisje wat leuk nog een bij de club.

Ik ben 33 en mama van meisje van 4.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 21-03-2017

Yeah, gefeliciteerd meisje.

Hier 31 en dochter van 20maand

Hoe staat het met jullie klachtjes? Hier eigenlijk nog nie veel last van kwaaltjes. Beetje zere boobs en onrustige huid... verder niets.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 21-03-2017

Hier veel pukkels op me kin hihi... En in avond last van boobies.... en heb het idee dat me broek strak zit. Het doet gewoon pijn aan me buik eigenlijk. Dus even zolder op duiken ik heb nog broeken liggen. Misschien wel vroeg maarja dit gedruk in me buik is echt niet lekker


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 21-03-2017

Ik heb ook weinig kwaaltjes maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Alleen krampjes in mijn buik en soms wat duizelig. Gevoelige borsten heb ik nog nooit van me leven gehad Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 21-03-2017

Ik heb echt enorme spierpijn in me bovenbenen en ook aan bovenkant van me buik net onder boobies zeg maar. Niet normaal meer haha hebben meer dat ?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 21-03-2017

Hoi Dames ik heb soms wat last van gevoelige borsten en last van wat zeurende pijn in mijn buik.
Vandaag bij de dokter geweest ivm mijn medicijnen gebruik die gelijk aan moet worden gepast. ( traag werkende schildklier)
Ook om te vragen of ik de verloskundige hier in dorp heen kon of in het ziekenhuis ivm zwangerschap complicaties de vorige zwangerschap.
Eerst gewoon naar de verloskundige en dan bekijken ze het verder.
Hoop snel op een goede echo wachten duurt zo lang.
Morgen ochtend even na de verloskundige bellen.
Xxx


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 22-03-2017

Enchanting... nee heb ook geen spierpijn in mn bovenbenen. Dus herken het niet. Maar voor de rest hebben we wel beetje dezelfde klachtjes idd. Haha nou die zwangerschap broeken vond ik best lkkr zitten hoor. Ik heb alleen al mijn kleding aan mijn schoonzus gegeven die is in juli uitgerekend. Het duurde maar voordat ik zwanger werd en dacht gebeurt vast niet meer. Dus twee weken geleden alles afgegeven haha en nu toxh raak. Ach ja hopelijk heb ik nie eerder nodig dan juli...

Meisje.... zou fijn zijn als je gewoon bij de verloskundige kan komen. Wij zijn tot 12wk sowieso aan hetziekenhuis verbonden en daarna wordt er door de gyn besloten wat hij wilt. Verwacht wel naar de verloskundige maar bij vorige zwangerschap had ik een bloeding rond 32wk. Dus ben benieuwd wat ze beslissen.

Weet nu iedereen al wanneer zijn eerste echo is en wanneer je ongeveer uitgerekend bent?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 22-03-2017

Hoi Dames
Net gebeld naar de verloskundige ik heb 18 april mij eerste echo zit dan rond de 8 weken.
Zo spannend. En dan 19 april de intake.
Normaal doen ze echo met 11 weken die wie word vergoed ... en als je hem met 8 weken wilt kost die 25 Euro. Nou dat wil ik echt wel.
Xxx


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 22-03-2017

Waarschijnlijk als ze hoort dat je zwanger bent zal ze de kleding toch wel terug geven. Ik heb 3 April mijn eerste echo met 6 weken en denk dat ik 27 November uitgerekend ben. Laat die eerste weken maar lekker snel gaan Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 22-03-2017

Ik heb dus 19april eerste echo en verwacht ook 27nov uitgerekend te zijn Smile. Hopen dat het dan overeen komt met de echo.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 22-03-2017

A fijn Robbin je heb hem al lekker snel!!
Ik moet steeds na de wc last van me darmen had ik ook met mijn vorige zwangerschap.

Flower je zegt gewoon ik heb een goede reden om het onderhand terug te vragen ik ben ZWANGER.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 22-03-2017

Haha zal je net zien idd als je je kleding weg geeft.
Ik mag 31maart voor echo dan ben ik 7 weken en ben 19november uitgerekend heb ook 5 april een afspraak staan voor echo maar hoor 31e of die ook doorgaat. Echt die pijn aan me bovenbenen is niet normaal pff... niet eerder mee gemaakt.
12April heb ik intake bij de vk. Altijd weer spannend die eerste weken...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 23-03-2017

Vanmorgen bloed geprikt voor anti stoffen omdat mijn schildklier niet goed werkt.
Net nog even zwangerschap testje gedaan haha vind zo leuk om te zien. 😍


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 23-03-2017

@Meisjega duimen voor een goede uitslag voor je.
Ja testen blijven leuk haha. Ik had afgelopen maandag een van mvm gedaan Smile.

Pff nog een week dan heb ik 1e echo best spannend weer is alles goed is het er 1 of 2 haha.. je weet maar nooit.
Me buikje is al moeilijk te verbergen....

[Afbeelding: 2qmggtc.jpg]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 23-03-2017

Leuke foto Enchanting. Ik durf echt geen test meer te doen, ben veel te bang dat ik dan een licht streepje krijg ofzo en mezelf weer helemaal gek maak. Blijf er mooi vanaf Smile

Wanneer krijg heb de uitslag van het bloed prikken Meisje?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 23-03-2017

Ik bel a.s dinsdag even na de dokter dan zou het er denk wel wezen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 23-03-2017

Meisje oh altijd weer spannend zon bloedonderzoek. Hopelijk positieve uitslag.

Spannend enchanting. Jij bent de eerste die de echo krijgt. Ben heel benieuwd.

Hier savondd ook wel beetje opgezwollen buikje... maar je ziet nog niks hoor.

Hier komt mvm morgenmiddag. Ben benieuwd naar die test haha. Verder ga ik er volgende week nog een doen van cb met indicator om als gezin er leuke foto mee te maken ofzo.

Weten jullie al leuke manieren om tegen familie te vertellen?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 24-03-2017

Ik heb het al verteld tegen mijn ouders en broer en mijn man zijn ouders en zus en broer weten ook al. Konden onze mond niet dicht houden.
Mocht het niet goed gaan is ook fijn dat je er over kan praten vind ik.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 25-03-2017

Begin steeds zenuwachtiger te worden haha... voor vrijdag..... hoop alles goed is Smile.
Bij ons weten een aantal mensen het al mijn schoonzus en mijn zus. Een goede vriend van ons en een vriendin van me.
Gister 2 broeken gekocht want kon echt niet meer in me gewone broek die knoop op me buik doet dan echt zeer.
De spierpijn in me bovenbenen begint nu af te zakken eindelijk. Vandaag 6 weken yeehhh kom maar op met de volgende 6 haha..
Vandaag hebben mijn man en ik al namen bedacht haha lol... ik verklap ze niet Wink hihi

@Flower hoe was het met MVM heb je ook een leuk cadeautje gekregen ?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 25-03-2017

Bij ons weten ook alleen ouders en broer/zus het. Ik wil eerst een goede echo voordat de rest het mag weten.
Haha Enchanting, ben nou wel nieuwsgierig naar de namen Smile Ik wacht gewoon totdat ik het geslacht weet en dan ga ik pas kijken. Vind dat altijd zoooo moeilijk!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 25-03-2017

Haha we zaten zomaar wat op te noemen en inees was het ja dat wordt het. Voor beide geslacht een naam gekozen haha.
Ik heb het elke keer koud brrr... hebben jullie daar ook last van ?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 25-03-2017

Ja heb leuk wikkeldoek gekregen. Die had ik ook bij mn dochter gekregen en ook veel gebruikt en naam toen in gezet. Super leuk.
Net vanmiddag aan mn man zijn kant vertelt. Mijn moeder en broers zie ik pas 13april dan krijgen hun het te horen en natuurlijk mijn beste vriendin.

Hier wil ik ook eerst geslacht weten voordat ik iets bedenk of aan de kamer aan de slag ga. Hoop eigenlijk voor onze vakantie 7juni het te weten bij een pretecho. Ga ze van de week ff bellen bij welk termijn hun dat doen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 26-03-2017

Enchanting, is het misschien een idee om te titel te veranderen in Uitrekend November/December 2017? Is misschien wel leuk als het nog wat drukker wordt. Weet niet of heb het überhaupt kan aanpassen?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 26-03-2017

oja das nog wel een idee Wink. En aangezien Robbin en ik op 27 nov uitgerekend zijn, en ik bij mn eerste ook ver over gelopen ben, kan het zo wezen dat ik in December ga bevallen hahaha...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 27-03-2017

Haaiiii allemaal

Nou het heeft even wat moeite gekost haha maar met behulp van het beheer is het gelukt. Dit topic heet nu Uitgerekend Nov/Dec 2017 Smile en dat er maar vele dames mogen volgen bij ons groepje Smile

Ja wachten duurt idd lang zeg tot vrijdag....... pfff..... wordt steeds zenuwachtiger.... Gisteravond zat ik op de bank en kreek ik enorm buikpijn en werd me daar misselijk en zweet brak me uit ik dacht owjee...... maar was maar heel even... maar schrok me rot wat dat nou weer was

Nu maar even lekker genieten van het weer Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 27-03-2017

Goed gedaan enchanting! Pff idd spannend voor jou. Tis namelijk al bijna zover. Wachten duurt lang he!. Zo benieuwd naar eerste echo.
Hier beginnen de eerste misselijkheid klachten te ontstaan. Begon gisteravond al op werk en nu eigenlijk ook continu wel last van. Kleine ligt op bed en ik lig heerlijk in de tuin.

Oja 2juni echo voor geslachtsbepaling! Wij gaan 7juni op vakantie naar Curacao (is nog wel een dingetje ivm zika virus), en wil dan graag van te voren weten wat het wordt. Die mevr ging haar best doen Wink


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 27-03-2017

Fijn dat het gelukt is Enchanting!

Leuk Flower naar Curacao! Die geslachtsbepaling gaat vast lukken dan. Ben ook zo benieuwd Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 27-03-2017

Hoi Dames
Hier beginnen de zwangerschap symptomen ook echt. Wat misselijk steekjes in buik en zere borsten.
En ook steeds koud als ik bijv s ' avonds op de bank zit. Hopelijk mogen er gauw wat meer dames aansluiten.
Kan begrijpen Enchanting dat dat niet zo fijn moment was. Spannend jij heb van ons de eerste echo of niet?
Flower lekker hoor naar curaçao! Wel inderdaad je goed laten informeren...
Waarom wil je perce voor je vakantie het weten?
Wij wachten gewoon af tot de 20 weken echo. En dan eerst graag weten of alles goed met de kleine gaat en dan is toch ook wel erg leuk om te horen of Lucas een broertje of zusje mag krijgen.
Morgen lekker dagje vrij dus lekker naar buiten.
Xxx


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 28-03-2017

@meisjedat savonds koud hebben heb ik ook last van zit dan onder dekentje op de bank haha.
Ik denk dat ik idd als eerste echo heb Smile
Ik vermoed dat ik in januari vroege mk gehad heb omdst ik toen positieve test had en dsg later flink o gesteld werdt. Dus daarom mocht ik iets eerder komen. Heb ook volgende week woensdag afspraak staan die mocht ik nog even laten staan voor zekerheid. Maar hoop alles in orde is vrijdag.
Olekker op vakantie Flower idd even goed laten informeren.
Ik wil graag ook weten wat een wordt. Misschien wacht ik tot 20weken echo maar of me dst lukt haha. Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 28-03-2017

Ik kan ook niet wachten tot de 20 weken echo hoor. Sowieso wil ik onze mini nog een keer zien tussen de 12 en 20 weken. Duurt veel te lang anders Haha

Ik ga vandaag lekker een dagje naar Antwerpen met vriendinnen en vanavond naar het concert van Bruno Mars in het Sportpaleis. Heb er zooooo veel zin in! Lekker dansen Smile

Fijne zonnige dag allemaal!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 28-03-2017

Ik mag me hier ook melden. Ik vermoed dat ik 5 weken zwanger ben. Heb 12 april een echo en intake bij de vk. Ivm een miskraam in januari.met 6 weken. Ik hoop dat dit wel een plakker is...De test is in ieder geval al een stuk donkerder dan in december....
[Afbeelding: 20z3er7.jpg]

Hoop dat de foto het doet..


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 28-03-2017

Yeeehhh superdepuper gefeliciteerd we gaan gewoon voor plakker sam. Dikke kus je dinnetje Smiledat wordt weer fotoos maken met onze dikke buiken Smile zeker dikke streep op je test Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Poko - 28-03-2017

Breek even in.

Gefeliciteerd Samantha!! Hopelijk blijft deze kleine bij je!!
(De andere dames ook gefeliciteerd natuurlijkSmile)

Breek weer uit.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 28-03-2017

Yeah gefeliciteerd samantha! Voor jou ook een spannende tijd ivm je eerdere miskraam. Nu duimen voor een mooie plak beeb!

Robbin heel veel plezier in Antwerpen. Geniet er maar lkkr van haha Wink.

Hier vanaf gisteravond behoorlijk ziek geweest. Flinke buikgriep. Mn man ook. Om de beurt naar het toilet, vreselijk!! Nu eindelijk weer beetje beter maar nog constant krampen. Maak me wel beetje zorgen om de beeb... zo bang dat door dit het nu allemaal fout gaat. Bang dat beeb nie genoeg voeding binnen krijgt of door het vele overgeven teveel druk op mn buik staat enz.... maar ja goed. Voor alsnog lijkt het nog goed te zitten


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 29-03-2017

Gefeliciteerd Samantha!! Wat een mooie duidelijke strepen!

Dat is ook balen Flower. Ik snap je angst heel goed maar ik denk dat het geen effect heeft op jullie mini mensje. Wordt maar snel beter!

Pff ik had het gisteren best zwaar bij het concert. Moest zo lang wachten en staan dat ik op een gegeven moment pijn aan mijn rug en buik kreeg, was echt niet fijn. Maar het was wel supergaaf!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 29-03-2017

@Flower Jakkes ziek zijn is niet leuk nee Sad voelen jullie al beter ? Ik hoop het wel.
Snap dat je ff schrikt ik moet elke keer niezen en dat doet ook zeer en dan schrik ik elke keer het zal er toch niet uitkomen.... haha...

@Robinn Wat leuk een concert maar snap het vermoeiend is... ik moet vanavond weer naar koor als me man op tijd thuis is maar hij zei al dat ie laat is dus vrees het niet....

Was net weer gestart met zingen toen kwam ik er achter dat ik zwanger ben haha... tja... ik wil toch niet weer meteen stoppen ermee vindt het veel te leuk.

Wordt steeds zenuwlappiger... nog 2 nachtjes slapen dan echo..... als ik een mooi plaatje heb vrijdag dan laat ik een fotoo zien hier Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 29-03-2017

Yoehoe Samantha gefeliciteerd en welkom hopelijk mag de kleine lekker blijven plakken!

Flower voel je weer wat beter?

Robin fijn om te horen dat leuk was! Alleen vervelend dat je last kreeg van je buik en rug!

Enchanting op wat voor koor zit je? Jou echo is al zo spannend!! Wij willen een mooie foto zien!!

Hier lichte kwaaltjes. Hoop zo dat de kleine het goed mag doen. Ik maak me hier onnodig te druk om..
Stom hè.

Nu lekker slapen... morgen weer dagje vrij.

Xxx


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

@Meisje ik zit bij een pop koor Smile erg leuk.
Pfff nog 1 nachtje slapen... hou het niet meer haha...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 30-03-2017

Nou ik vind dat helemaal niet stom hoor Meisje! Ik maak me ook altijd erg druk, voor mijn gevoel is het 50/50 of het goed zit terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo aangezien het in 90% gewoon goed gaat. Maar je wilt het zo graag waardoor het gewoon ook zo eng is. Hopelijk zijn die eerste weken snel voorbij!
Geniet van je vrije zonnige dag!

Ja Enchanting nog maar 1 dagje, heerlijk joh! Ik wil ook wel de mooie foto zien Smile

Flower, al een beetje beter?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 30-03-2017

Hier heeft het maar een dag geduurd gelukkig! Merk wel dat ik achter loop in vocht dus veel bij drinken. Verder ook wel veel duizelig en energieloos hoor, weet nie of van zwangerschap is of van die buikvirus nog

Enchanting. Nog een nachtje idd... spannend. Hoe laat heb je de echo? Wat leuk dat je in pop koor zingt!

Robbin... leuk om te zien dat je het leuk heb gehad maar balen van je rug en buik idd. Tis ook veel staan natuurlijk.

Meisje... ook ik heb die angsten hoor, dus het is heel begrijpelijk ! Konden we maar even binnen gluren he...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

@flower gelukkig maar tja vocht... ik drink ook veeeeeeeel te weinig weet ik nu al maar dst doe ik altijd al.. moet ik echt wat aan doen....
Ik mag om half 11..... me kleine meis gaat ergens spelen heb gezegd datik naar ziekenhuis moet haha moet wat toch.

Ik maak me ook druk hoor meiden dat is denk heel normaal... droom er zelfs van. Heb ook bijne geen kwaaltjes momenteel behalve dat ik erg moe ben maar dst ben jk altijd. Ik kreeg hiervoor b12injecties en nu pilletjes maar geloof niet dat het helpt haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 30-03-2017

Nou gelukkig ben ik niet de enige.

Flower fijn dat weer goed gaat en lekker drinken!!! Word vandaag ook warm.

Enchanting leuk een pop koor! Ik ben ook wel nieuwsgierig hoelaat je morgen de echo heb!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

@Meisje om half 11 mag ik..... pfff.... hoop ik slaap vannacht...

Weet iemand of ze hem uitwendig doen of inwendig.. Ik weet nog wel dat ik voor onze meis 1e keer ging en dat was gewoon uitwendig maar ik lees allerlei dingen op internet haha ( moet ik niet doen natuurlijk)...... Zometeen weer helpen op school dan nog even lekker op de bank hangen en daarna ons meissie weer halen.. het is nog niet zo lekker weer als ze voorspeld hadden Sad .... beetje jammer veel wolken hiero. Hoop ze weg trekken want dit is saaaaii


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Semmie - 30-03-2017

Breekt in:

in t zkh doen ze met deze termijn inwendig, bij een echopraktijk is het vaak uitwendig.

Breekt weer uit!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

Bedankt voor de inbraak haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 30-03-2017

De verloskundige doet sowieso de eerste inwendig. Ik moest namelijk met lege blaas komen.
Spannend mooi op tijd.
Als ik ga ga ik s ' avonds dan kan mijn man ook mee.
Je gaat toch niet alleen?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

Ja moet helaas alleen Sadme man is chauffeur en ff tussendoor uurtje vrij is onmogelijk. En ouders en schoonoudets heb ik niet meer Sad.... maar gaat vast goed komen


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

Haha net grote neger aan de deur met gouden tanden in grote bus die kwam plas halen haha ze collega kon het niet vinden ze moeten eigelijk achterom hier maar das lastig uit te leggen haha. Nouja heb weer nieuwe flessen en kan weer sparen Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 30-03-2017

Ach dat is jammer en s ' avonds was ook geen optie voor jullie?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

Nee savonds kon niet. En dat is bij hem ook lastig haha. Maar goed de 20wkn gaat hij zowiezo wel mee.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

Nog ff vraagje hoor net op nieuws vanaf 1april mag iedere zwangere nipt test doen. Gaan jullie dat doen ?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 30-03-2017

Oké ja dan houd het op ;-)
Fijn dat hij met de 20 weken echo wel mee gaat!

Ik heb me nog niet in verdiept maar als het maar een kleine kans is dat daardoor risico loopt doe ik het niet.

En jullie?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-03-2017

Ik heb me er ook nog niet in verdiept ik zal het bij eerste afspr verlos wel over hebben die heeft er meer verstand van hah


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 30-03-2017

Ik ga geen nipt test laten doen. Heb bij onze andere kinderen ook geen combinatietest gedaan dus doe nou ook geen test. Voor ons is ons kindje welkom met of zonder down.

Heel veel plezier morgen Enchanting!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 30-03-2017

Nou zijn er natuurlijk meer chromosomale aandoeningen waar ze op testen hoor. Dus niet alleen het downsyndroom. Ik snap wel dat mensen het wel doen hoor maar wij kiezen er niet voor.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 30-03-2017

Hallo dames bedankt voor de felicitaties!

Ik denk dat wij het ook niet doen.... en de eerste echo gaat mijn man ook niet mee hij is ook chauffeur! Met 20 weken gaat hij ook mee. Enchanting was eigenlijk bang dat ik de enige was waarbij de man niet meegaat😂 heel veel succes morgen.

De ene keer heb ik het idee van jaa het gaat goed komen en de andere keer heb ik weer het idee dat het fout gaat. Maar vandaag is mvm geweest en was een knaller. Zoals alle testen. Dus mag beginnen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 31-03-2017

Nou daar zit ik dan in de wachtkamer veel te vroeg natuurlijk haha. Allemaal dikke buiken pfff adem in adem uit haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 31-03-2017

Haha 10.30 was het toch? Dat is wel erg vroeg Haha
Waarschijnlijk zit je nou naar een mooi mini mensje te kijken, ben zo benieuwd Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 31-03-2017

Ooh ik dacht dat er stond 09.09 dan valt het wel mee. Ik ben ook altijd veel te vroeg. En dan lopen ze vaak nog uit ook.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 31-03-2017

Hier bij mn dochter konden ze inwendig niks vinden met 7wk. Scheet alle kleuren van de regenboog toen. Dus toen deed ze uitwendig en direct in beeld had mn baarmoeder te hoog zitten vor inwendig. Hele zwangerschap was daar gedoe mee haha.

Hier denk ik ook geen nipt test. Maar ga me maar eens verdiepen.

En enchanting? Hoe staat het ervoor?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 31-03-2017

Nou daar ben ik dan haha. Was inwendig geworden
Heb een mooi kloppend hartje gezien en een tja boontje of zo haha.
Was moeilijk te zien ze gaf aan dat ik pas 5/6 weken was toen ze invoerde op pc zei die 6wkn en 1dag. Ik mag over 10 dagen nog een keertje terug komen om beter kunnen bepalen.

Heb een foto voor jullie maar je ziet niet veel haha


[Afbeelding: ieng54.jpg]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 31-03-2017

Wauw wat een mooi klein boontje haha. Super dat hartje al klopt. Had jij die termijn ook in gedachten?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 31-03-2017

Nee morgen 7 weken dat is termijn wat ik in gedachten had en vk eerst ook. Maar het was nog zo klein dus moeilijk meten daarom over 10 dagen weer en wie weet wordt ik dan weer vooruit gezet hihi.. Voor nu 6weken en 1 dag dus scheelt maar paar dagen dus kan altijd natuurlijk Wink je weet nooit precies wanneer het innestelt hihi


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 31-03-2017

Wat leuk Enchanting!! Super! Ik weet nog dat jij een dag overtijd was ofzo en een heel licht streepje had. Dus misschien toch een paar dagen minder ver dan. Wat maakt het uit, alles was goed dus lekker genieten!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 31-03-2017

Ja apart he. Ik weet door de behandeling precies wanneer mn eisprong was, maar je weet dan natuurlijk niet wanneer innestelt. Bij mn dochter klopte het wel precies met wat ik had uitgerekend en wat echo toen liet zien.

Robbin. Jij bent nu de volgende met echo toch? Spannend!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 31-03-2017

Ach ik mag gewoon nog een keertje extra Wink haha en of ik zelf moet betalen geen idee maar dat zal me een worst weze haha. Ik wil nog een keertje gluren en dan echt vorm zien. Bij me dochtet had ik met 7weken een echo en leek het een aapje dit was wel uitwendig. Dus wie weet is er bij mij uitwendig gewoon meer te zien. Ieder geval zag alles er goed uit ze ze.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 31-03-2017

Wat een mooi nieuws meis een mooi kloppend hartje!
Fijn dat je over 10 dagen nog een keer mag!
Wie heeft de volgende eerste echo?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 01-04-2017

Ik mag maandag om 17.30. Ben sinds gisteren ineens misselijk, bah. Heb dat nog nooit gehad. Hopelijk gaat het snel weer weg want vind het zo'n naar gevoel!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 01-04-2017

Spannend Robin!!!
Ik ben vandaag niet voorruit de branden echt erg.
opzich gaat de tijd wel snel maandag weet ik al 2 weken dat ik zwanger ben. Maar aan de andere kant veelste sloom.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 02-04-2017

Spannend Robbin voor ik het vergeet veel kijkplezier morgen Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 02-04-2017

Veel plezier morgen Robin en hoop dat je een mooie echo te zien krijgt.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 02-04-2017

Hier extreem moe en idd niet vooruit te branden. Misselijk niet zo zeer eigenlijk.

Robbin wat spannend morgen. Ben heel benieuwd!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 03-04-2017

Een mooi hartje zien kloppen!! Het was moeilijk te zien maar hij knipperde! Het termijn kwam ook precies overeen dus alles zag er goed uit. Ze maakte me even duidelijk dat het geen garantie was op dit vroege termijn maar dat snap ik natuurlijk ook wel. Toch fijn om te zien dat er iets zit en dat alles klopt Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 03-04-2017

Yeehhh super Robbin Smile hoe ver ben je dan nu ?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 03-04-2017

Precies 6 weken


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 03-04-2017

Yeah Robbin wat fijn zeg!! Goed nieuws en nu duimen dat lkkr blijft zitten!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 03-04-2017

Super fijn een mooi kloppend hartje. Is niet zo dat de kans dat nu mis gaat wel kleiner is?