Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend Nov/Dec 2017 (/thread-8524.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 30-04-2017

Flower ik merk ook dat mijn concentratie niet al te best is.
En ben vergeetachtig. Maar wel knap dat je het doet!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-04-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD]9-5 Echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]denk meisje[/TD]
[TD]10/5 VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]5-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2/5 VK 16/5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje24[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]20-03-2017[/TD]
[TD]28-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16-5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-5 Termijnecho 22-05 Intake VK
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 01-05-2017

Ooh wat balen Meisje! Kunnen ze er nog wel wat aan doen? Uitgerekend je voortand.

Haha Daantje, soms lijken dromen zo echt idd. Denk idd niet dat je al wat kan voelen. Maar wel grappig dat je dat dan droomd Smile

Ik heb om 14.00 mijn termijnecho. Vriendlief gaat voor de eerste keer mee dus heb er zin in!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 01-05-2017

Hoi Dames,
@Enchanting wat fijn dat alles goed gaat.
@Robbin, vakantie heerlijk. Ik ben er ook wel aan toe. Moet helaas nog een maandje wachten.

Wij hebben het leuke nieuws vorige week aan mijn ouders verteld. Ze waren superblij. Moeders heeft uiteraard nog een traantje weg gepinkt:-)
Op dit moment zijn zij ook nog de enige personen die het weten. Ik kan nu lekker met mijn moeder kletsen en mocht ik nog een miskraam krijgen dan kan ik bij mijn ouders uithuilen. Bij mijn schoonmoeder willen we het op haar verjaardag vertellen, dus daar wachten we nog even mee.

Afgelopen weekend een bruiloft gehad van vrienden. Ik vond het heel moeilijk om niks te vertellen. Dus afgelopen week al een smoesje verzonnen en verteld dat ik een fikse blaasontsteking had en niks mocht drinken. 1 vriendin geloofde mij niet en bij de rest bleef het gelukkig stil.:roll:
Hebben jullie het goede nieuws al verteld aan iemand?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 01-05-2017

@Robbin hoe was het meis ??


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 01-05-2017

Ja was weer helemaal goed! Termijn klopt precies. Een zagen hem nou ook echt bewegen en zwaaien met handjes en voetjes, zo schattig!

CSH Leuk dat je het je ouders hebt verteld! Is altijd leuk om lekker met iemand over te kunnen kletsen! Wij hebben het vorige week de wereld in gebracht dus nou weet iedereen het Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 01-05-2017

Meisje Hoe kan he voortand nu afbreken haha. Gevallen?

Daantje dat zou een leukde droom geweest zijn. Ik nu 10wk en kon het hartje al via mn angel sound horen. Echt leuk! Verder voel ik zo heel af en toe een kriebel. Ik kan me nog met dochter herinneren dat ik dit toen in week 16 ook zo voelde. Precies zon zelfde kriebel dus moet haast wel van de beeb zijn.. duurt mega kort en nu 2x gevoeld ofzo.

Robbin wat fijn dat je termijn echo klopte. Haha ja zag op Facebook jou bericht. Erg leuk, bracht mij ook op idee als wij het openbaar gaan maken. Wij pas na 9mei termijn echo Wink.

Csh fijn als je het in ieder geval aan iemand kwijtkan he.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 01-05-2017

Is naast me 2 voorste tanden zeg maar die tand. Ik zette iets teveel kracht op mijn tanden en hoorde al iets maar toen was er nog niks aan de hand (dacht ik) en toen gingen we eten en ja hoor daar ging me halve tand. Twas al wel een tand die keer gebroken is geweest en dus voor de held nep was en dat is er nu zeg maar af. Voor de tweede keer.

Wow je bracht me op ideeën Flower ik heb ook mijn angelsound opgezocht en ik had gewoon het hartje te pakken ik ben morgen 10 weken zwanger.
Zo bijzonder om nu het hartje al te kunnen horen. Wow

Daantje wat mooi om je kindje te zien bewegen. Fijn hoor dat alles goed was.

Ik mag morgen over 2 weken dan precies 12 weken zwanger tenminste dat kunnen ze dan goed zien hoelang

Maar vind al zo mooi dat ik het hartje heb gehoord.

Maakte me vandaag beetje zorgen namelijk stoot de kinderstoel in mijn buik want liep ergens tegen aan met hem pakken .

Nu lekker slapen en dromen dat het gauw 16 mei is dat we de kleine weer mogen bewonderen.

Xxx


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 02-05-2017

@Meisje jakkes dat wordt weer een bezoekje tandarts Sad.
En dat is idd een idee die angel sound ik heb hem ook nog liggen eens kijken of het mij ook wil lukken hartje te vinden hihi.

@CSH zeker fijn nu kan je er met iemand over praten heerlijk gevoel ejj.

@Hier wij hebben het zondag op fb gezet broers en zussen wisten het al en nu weet de wereld het Smile zo leuk al die reacties hihi.
Heb een mooie foto gemaakt van ons meissie in feestjurk met echo in handen en van paperclips een gezin gemaakt en zo een foto.collage gemaakt omhet te vertellen
Ik heb ook een afspraaak gemaakt voor geslachtsbepaling hihi einde deze maand maar of ik het bekend maak weet ik nog niet haha Wink ben heel benieuwd.
Zometeen weer boodschappies doen en verder lekker rustig volgende week.begint school weer gelukkig haha..


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 02-05-2017

Net met me meissie samen geluistert naar de sneltrein haha ze zat helemaal te stuiteren en zei mama ook mijn hart luisteren en hop buik bloot 😂😂 ik lag dubbel even geluistert op borstkas ze was helemaal happy haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 03-05-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD]9-5 Echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]denk meisje[/TD]
[TD]10/5 VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]5-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD] 16/5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje24[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]20-03-2017[/TD]
[TD]28-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16-5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-5 Termijnecho 22-05 Intake VK
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 04-05-2017

Muisje, als je dit leest HEEL VEEl SUCCES MORGEN!!

Hoe is het met de rest? Hier gaat het goed. Wel nog moe maar verder voel ik me gelukkig prima. Morgen lekker weekendje naar zee en dan maandag bloed prikken voor de Nipt. Toch wel spannend.
Fijn weekend allemaal!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 05-05-2017

MUISJE ik wens je ook veel succes meis.

@Robbin lekker hoor even weekeindje weg welke richting ga je op ?

Hier nog wel veel moe en kan niet veel hebben met vlagen nog misselijk maar verder prima haha.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 05-05-2017

Kei lief dames 😚. Als de echo goed is kom ik hier gezellig kletsen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Poko - 05-05-2017

Heel veel succes muisje!!! M'n duimen draaien meis!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 05-05-2017

Muisje hoe was je echo????

Robbin wat lkkr zeg ff weekendje weg. Heerlijk.

Hier ook nog steeds met vlagen misselijk. Moeheid wordt gelikkig ook wat minder. Steeds vannacht voelde ik trekkend gevoel vanuit mn liezen. Baarmoeder is vast aant groeien. Moet eigenlijk ook echt andere broeken aan gaan doen maar zolang ik het nog niet de wereld in gedeelt hebt wil ik daar nogmee wachten haha. Zondag trouwens eindelijk naar mn pa om het te vertellen (woont best ver weg...) heb echo lijstje gekocht voor hem haha. Spannend!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 05-05-2017

Lees even bij stoppen augustus september 2012 Hoe de echo van muisje was. Ik snap dat ze het niet overal wil vertellen...augustus september was namelijk haar groep (ook die van mij) lieverd als je dit leest het komt goed😘

Hier gaat het wel veel moe en toch met vlagen gewoon heel bang. ..Toch. .misselijk ben ik ook nog met vlagen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 05-05-2017

Muisje ik las je berichtje op andere topic. Hoop zo dat goed mag gaan!!

Robbin lekker hoor geniet ervan!!

Flower leuk naar je vader toe!!

Enchanting ik wacht nog even de 12 weken echo dan zet ik het grote nieuws op facebook.
Hoop mensen weten al wel hoor. ;-)


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 06-05-2017

Hoi dames,
@ muisje, heel veel succes meid.

Wat fijn dat het met iedereen goed gaat. Hier gaat het ook goed. De misselijkheid begint te komen. Gisteren in de supermarkt ontzettend misselijk geworden, dus snel de belangrijkste boodschappen in mijn karretje gegooid, afgerekend en naar huis gegaan. Eenmaal thuis, direct door naar bed. Uiteindelijk tot 17 uur geslapen.
De vermoeidheid slaat ook toe. s middags zo rond 13.00 uur vallen mijn ogen spontaan dicht haha.
A.s. donderdag gaan we het leuke nieuws aan mijn schoenmoeder vertellen voor haar verjaardag. Daarna nog 1 weekje wachten tot de 1e echo. Hoop zo dat ik een knipperlichtje zie.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 08-05-2017

Leuk CSH dat jullie het gaan vertellen. Is altijd zo'n speciaal moment vind ik. En hopelijk gaan de dagen snel zodat je snel je eerste echo hebt, spannend! Komt vast goed Smile

Flower heb je al je positiekleding nog terug gehad die je net had uitgeleend?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 09-05-2017

Csh spannend volgende week donderdag je eerste echo. Hoever ben je dan denk je?

Ik mag ook nog een weekje wachten voor de termijn echo vandaag 11 weken zwanger.

Flower Hoe reageerde je vader??

Ik had van weekend een verjaardag en toen vroeg me neef of ik nog bij de gewichtsconsulente liep dus ik zo heel droog er over heen nee ik ben zwanger je had ze moeten zien kijken zo leuk. Wou eigenlijk nog weekje stil houden maar dacht ach wat kan schelen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 09-05-2017

Haha Meisje wat grappig. Dat is vaak het leukst ja zo totaal onverwachts Smile

Ik mag vrijdag weer naar de verloskundige, weet niet of ik ook een echo krijg maar anders ga ik voor het eerst het hartje horen als het goed is.
Ik heb gisteren bloed geprikt voor de Nipt test, toch wel spannend nou dat wachten. Zijn er nog meer die de Nipt test laten doen? Ik was het niet van plan heb bij mijn vorige zwangerschappen ook nooit een combinatietest laten doen maar toen de verloskundige vertelde dat ze er ook kanker mee opsporen vond ik het wel erg aantrekkelijk om te doen. Je weet maar nooit natuurlijk.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 10-05-2017

@Flower hoe was je echo ??


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 10-05-2017

Ja mijn vader vond het erg leuk. Die zei gelijk van ik krijg het nog druk omdat schoonzus ook zwanger is natuurlijk.

Verder gisteren termijn echo gehad. Pas perfect. Loop mooi op schema. Gisteren 11.2wk. Hartje mooi gehoord. En mag nu ook naar de verloskundige. Daar heb ik nu 19mei intake gesprek bij. Nu moet ik alleen nog even een mooie foto maken voor Facebook maar werk zo veel dat vergeet of geen fijn moment.

Hier geen nipt test gedaan. Niet in verdiept en ze vertelde er ook nie veel over dus zag noodzaak niet zo van in.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 12-05-2017

Ik heb net weer ons hummeltje gezien. Had de 12 weken controle en weer een echo gehad Smile Voor de eerste keer ook het hartje horen kloppen. Was weer zo leuk. Helemaal verliefd ❤️


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 12-05-2017

Ik ben ook net weer bij de vk geweest en heb ook t hartje weer gehoord. Ik dacht dat t wat traag klonk, maar de vk zei juist dat t een hoge hartag was (rond 160). Valt me tot nu toe echt mee hoe hard mn buik groeit. Ben nu 14.5 week en je ziet nog niks. Bij mn andere 2 kids kwam dat ook pas met een week of 16. Had op de een of andere manier dit keer anders verwacht. Ik vind het ook niet zo erg hoor, maar zo heb je iets meer bevestiging. Ik merk dat ik t dit keer toch wel erg spannend vind. Bij de andere 2 was ik heel nuchter.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 12-05-2017

[Afbeelding: 2ujif53.jpg]

Ga me nu toch bij jullie aanmelden. Alles was goed en helemaal op termijn!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 12-05-2017

Wat fijn Muisje! Gezellig!

Daantje hier zie je ook nog niks idd. Maar heb wel een bollere buik dus lijk nou gewoon wat dikker Sad
Fijn dat alles weer goed was! Ik moet zeggen dat ik juist deze keer minder gespannen ben. Heb er meer vertrouwen in dan de vorige keren toen was ik heel bang elke keer maar nou eigenlijk niet gelukkig.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 12-05-2017

Yeehhh muisje superrrrrrrr welkom bij de club laat even weten wanneer je uittgerekend bent enzo dan kan ik je in lijstje toevoegen als ik weer op de pc ben Smile.

Ik ga zo voor controle naar de VK me meissie gaat mee en hoop ze hartje gaat luisteren Smile anders doen we dan thuis even hihi


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 12-05-2017

muisje666 ben 30 jaar, 1e kindje, 13-4-2017 positieve test, 23-12-2017 uitgerekend (met de echo van vandaag), geslacht verrassing, afspraken: 17 mei intake VK

Reageer straks even op de rest!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 12-05-2017

Zelf kwam ik uit op 21 december, mijn ticker hou ik daar even op tot de termijnecho.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 12-05-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]denk meisje[/TD]
[TD]7-06 VK
30-6 20 wkn echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]5-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD] 16/5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje24[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]20-03-2017[/TD]
[TD]28-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16-5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-5 Termijnecho 22-05 Intake VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666
[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[TD]13-4-2017
[/TD]
[TD]21-12-2017
[/TD]
[TD]?
[/TD]
[TD]17-05 Intake vk
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 12-05-2017

Gefeliciteerd Muisje wat een mooi nieuws!!!

Ik ben nu op het werk en vanmiddag toen ik naar de wc ging had ik met afvegen helder rood bloed aan mijn wc papier.
Schrok me rot. Gelijk de verloskundige gebeld.
En heb verder geen buikkramp dus ze dacht dat een vaatje was geknapt.
Bijv door persen van ontlasting of zwaar tillen.
Het is even door gegaan met afvegen dat ik bloed had en klein beetje in een maandverbandje.
Nu is het gelukkig gestopt.
Gelukkig dinsdag de de termijn echo maar vind niks aan.
Vanavond pas kwart voor 10 thuis... Dus dan gauw naar hartje luisteren.

Ik reageer morgen even op de andere. Moet weer aan het werk.

X


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 12-05-2017

Fijn zeg muisje! Nogmaals gefeliciteerd. Hoe kan die vorige echo nou zo mis geweest zijn dan of heeft baby groei spurt gemaakt dat je nu weer mooi op termijn bent?

Robbin en daantje wat fijn dat jullie weer even naar hartje hebben mogen luisteren! Hier ook wel meer ontspannen dan toen met vorige zwangerschap. Komt omdat ik nu nog steeds klachten zoals misselijkheid heb enz.

Meisje oh wat moet jij je rot gesproken zijn. Bah. Nu duurt wachten nog best lang voordat je weer duidelijke bevestiging hebt.

Hier nu vertelt op werk. erg leuke reacties Smile.
Verder druk weekend voor de boeg en dan maandag mn eindpresentatie en toets dan zit mn cursus er ook weer op hahaha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 12-05-2017

dames wat een goede berichten allemaal.
@ Meisje24, volgende week donderdag idd onze 1e echo. Vind het erg spannend. Wilde dat het die dag al was. Als je erop wacht, duurt de tijd alleen maar langer.
Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 7.1 wk zwanger. Dus met de eerste echo zal ik als het goed is precies 8 wk zijn.

Gisteren was mijn schoonmoeder jarig en hebben het haar ook verteld van de zwangerschap. Erg leuke reactie gehad.
We hebben een foto gemaakt van mijn vriend waarop hij het boekje van Kluun (help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) vasthoudt en dan met grote ogen over het boekje kijkt. Toen mijn schoonmoeder de foto zag, pinkte ze toch een traantje weg. En ik deed lekker mee.....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 12-05-2017

Oh en Muisje, van harte. Leuke foto van de echo.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 12-05-2017

Muisje: van harte meis!!
Meisje: poeh, ik zou me ook rot schrikken! Fijn dat t nu weer opgehouden is.

Ik denk dat ik nu wat ongeruster ben doordat ik 1.5jaar terug een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Ik wist niet dat ik zwanger was (gewoon ongesteld geweest) en kreeg ineens verschrikkelijke buikpijn. De arts die langs kwam dacht galstenen. Kreeg medicatie en moest snel beter gaan. Ong 1.5uur later lag ik in shocktoestand op de badkamervloer en hebben ze me met een bloeddruk van 50/30 het huis uit gehaald. Mn man had geen 5 min later moeten bellen....
Maar nu zit alles goed en moet ik erop vertrouwen dat t ook allemaal goed blijft gaan. Ik merk dat ik t wel lastig vind, aangezien mn lichaam me toen zo voor de gek heeft gehouden.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 14-05-2017

@Meisje jeetje dat is schrikken zeg hoe is het nu ?

@Daantje ja snap dat je jezelf druk maakt is ook nie niks meis maar komt allemaal goed.

Ik heb hartje vrijdag gehoord bij de vk me meissie ook Smile was heel leuk ze mocht helpen hihi.
Ben nog steeds veel moe dus veel rust nemen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 14-05-2017

Succes morgen Flower!!

Meisje dat is idd schrikken zeg. Geen bloed meer gehad? Wel handig zo'n doppler thuis ��

Heftig Daantje zo'n buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Lijkt me heel eng om mee te maken. Mijn eerste zwangerschap is een miskraam geworden vandaar dat ik ook altijd heel bang was. Maar dit keer gaat het gelukkig stikken beter.

Iedereen een fijne Moederdag gehad?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 16-05-2017

Hier was ik weer dames iets later als verwacht. ;-) Het bloeden was over vrijdag teminste dat dacht ik toen ik weer naar de wc moest en ontlasting had ik weer bloed met afvegen maar dit keer met meer slijm dit hielt nog even aan. Eemaal thuis met de dopler hartje gehoord dus wel weer een soort van gerust gesteld maar nog heel spannend vind ik het... blij dat ik vanavond de termijn echo heb. :-) Robin: Wij doen geen nipt test, ik twijfelde wel even.. maar heb het bij mijn zoontje was die mogelijkheid er niet maar ook niet dat we er voor in aanmerking komen voor bijv een combinatitest dus heb zoiets we laten het zo. Fijn dat je het hartje heb mogen horen kloppen is prachtig!! Flower: Mooie echo gehad zo te lezen fijn hoor!! Daantje: Ook een mooi hartje horen kloppen top!! Wat je mee heb gemaakt is niet niks, kan me goed voorstellen dat je er onzeker van word. Enchanting: Wat super leuk dat je dochter mocht helpen! Hoe oud is je dochtertje?? En ook een mooi hartje horen kloppen!! Fijn hoor!! Muisje: Wat moeten jullie blij zijn naar wat ze eerst vertelden en dat jullie kleine het nu goed doet wat fijn!! Lekker van genieten nu!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 16-05-2017

Wat een goed nieuws hier allemaal!!

Vandaag termijnecho gehad en alles is goed ik ben 29 november uitgerekend. Dus morgen 12 weken.

Meisje dat is wel.schrikken zeg..pffff


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 16-05-2017

@ Samantha Yeehh supermeis we schelen maar een week dat wordt weer spannend Smile Smile

Ik zal zo het lijstje weer even bijwerken.
Ben niet heel veel online druk druk haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 16-05-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]denk meisje[/TD]
[TD]7-06 VK
30-05 Pretecho Wink
30-6 20 wkn echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje24[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]20-03-2017[/TD]
[TD]28-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16-5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-5 Termijnecho 22-05 Intake VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]17-05 Intake vk[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 16-05-2017

Ik heb de 23e een geslachtsbepaling. Kan iemand dat in het lijstje zetten? Smile Thanks!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 16-05-2017

Meisje hoe was je termijn echo vandaag? Lijkt mij erg spannend na beetje bloed verlies.

Robbin wat heb jij ook al snel je geslachtsbepaling. Als bij jou lukt om te kijken dan lukt het hopelijk bij ons ook die werk erop Smile.
Ben echt benieuwd. Gevoel zegt een jongetje haha.

Muisje al het nieuws beetje kunnen laten belanden? Al wat meer kunnen genieten?

Enchanting dat is wel leuk dat je je dochter overal bij kan betrekken. Mijn dochter denkt dat zij zelf een baby in der buik heeft whaha. Doet telkens shirtje bij der zf omhoog en zegt dan baby buik haha.

Samantha ook fijn weer een mooie termijn echo. Wat liggen we allemaal dicht bij elkaar zeg. Echt heel leuk en spannend!

Hier mn cursus gehaald. Heerlijk rust nu haha. Nog twee weken werken en dan drie weken vakantie Smile!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 16-05-2017

Ons kindje leeft niet meer..
Het hartje is gestopt net na de mooie echo die we gezien hadden.
Morgen verloskundige bellen om te overleggen hoe of wat.
Ik voel me zo leeg.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 16-05-2017

Nee Meisje wat erg!! Ooh wat vind ik dit erg voor jullie! Heel veel sterkte meid! Xxx Sad


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 17-05-2017

Nee meisje!!! Wat verschrikkelijk zeg! Hele dikke knuffel.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. .


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 17-05-2017

😢 och meisje.... geen woorden voor.... pffff heel veel sterkte en een dikke knuff voor jou en man/vriend.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 17-05-2017

robbin schreef:Ik heb de 23e een geslachtsbepaling. Kan iemand dat in het lijstje zetten? Smile Thanks!

Als ik weer de laptop aan doe zal ik lijstje aanpassen Smile spannend weer altijd leuk zo een echo ik mag de 30e Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 17-05-2017

Ahh meisje wat vreselijk. Gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

Met dat soort berichten word ik zelf ook meteen doodsbang.

Dames ben nu aan het werk. Vanmiddag na afspraak vk zal ik even uitgebreid reageren.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 17-05-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam
[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]denk meisje[/TD]
[TD]7-06 VK
23-5 Geslachtsbepaling
30-05 Pretecho Wink
30-6 20 wkn echo
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje24[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]20-03-2017[/TD]
[TD]28-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16-5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-5 Termijnecho 22-05 Intake VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]17-05 Intake vk[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 17-05-2017

Ah Meisje, wat een vervelend nieuws. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.
Nu mijn echo dichterbij komt, wordt ik toch wel wat zenuwachtig:-x


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Aardbeitjes - 17-05-2017

Oh meisje, wat een shit nieuws en dat na een mooie echo Sad Wat zul je je naar voelen zeg. Heel veel sterkte...en ik hoop dat het niet heel erg pijn gaat doen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 17-05-2017

Meisje wat enorm shit en teleurstellend. Wat moet jij je nu verdrietig en leeg voelen, bah! Heel veel sterkte komende tijd. Leef met je mee...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 17-05-2017

[IMG]http://i67.tinypic.com/alj345.jpg[/IMG

Wilde deze toch nog even met jullie delen...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 17-05-2017

@ samantha, ik zie helaas geen foto


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 17-05-2017

Wat een schattige echofoto's! Heel duidelijk.

De link werkt niet maar als je hem kopieert en [img] eraf haalt in het begin en [/img aan het einde eraf haalt dan doet hij het wel.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 17-05-2017

En nog gefeliciteerd Flower!! ����


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 18-05-2017

http://i67.tinypic.com/alj345.jpg


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 18-05-2017

Dankjewel Robin!...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 18-05-2017

Ach Meisje! Wat verschrikkelijk kut! Heel veel sterkte voor jullie!!


Nog 2 nachtjes en dan komen we hopelijk te weten of er een jongetje of een meisje in mn buik groeit! De kinderen mogen mee en kunnen de baby zo ook een beetje meer zien 😊.
Voor in t lijstje erbij: op 29 juni heb ik mn 20 weken echo.
Mn buik begint nu toch wel wat te groeien. Gisteren had ik een rokje aan en zag je een beginnend bolletje 😊.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 18-05-2017

Daantje wat super spannend en leuk tegelijk!

Samantha, super mooi om te zien Smile.

Na het nieuws van Meisje raak ik zelf gewoon helemaal in paniek. Ik ben er gewoon niet aan toe om hier te kletsen.
Sorry dames.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 19-05-2017

Hoi dames,
Ik heb gisteren mijn eerste termijnecho gehad. Erg leuk om te zien. Alles gaat goed met het kleine boontje. Gelukkig zit er maar 1 in (ben zelf van een tweeling), het hartje klopt en de uitgerekende datum is verplaatst naar 22 december. Ben dus vandaag precies 9 weken zwanger ipv 8 weken.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 19-05-2017

Wat fijn CSH! Lekker genieten nou!

Daantje veel plezier morgen! Ben benieuwd.

Muisje heel begrijpelijk dat je er nog even niet aan toe bent! We zien je wel weer verschijnen als je er klaar voor bent. X


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 19-05-2017

Superrr CSH Smile als laptop aan gaat pas ik lijstje weer aan.

Muisje neem je tijd als je er aan toe bent zien we je vanzelf.

@ samantha supermoooiiiiiii

@ daantje veel plezier morgen


En hiero tja me meissie heeft de 5e ziekte pfff.. hoop ik hem al eens gehad heb vroeger denk het haast wel...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 20-05-2017

Enchanting, via je huisarts kan je bloed laten prikken om dit zeker te weten. Ik had n kind in de klas met de 5e ziekte toen ik 12 weken zwanger was van mn oudste. Ik mocht tot 20 weken niet werken tenzij ik t zelf gehad had en dus antistoffen had aangemaakt. In mn bloed zagen ze dat dit zou was, dus mocht ik na 2 weken weer aan de slag.

CsH, super! En een weekje verder dan je dacht!

Nog een paar uurtjes en dan weten we of we een zoon of n dochter krijgen. Gister was ik met vriendinnen op stap en 1 van hen zei een naam voor een jongen en een naam voor een meisje... precies de namen die bij mij op nr 1 staan! Bizar he?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 20-05-2017

Heb verloskundige gebeld maandag mag ik bloed laten prikken..... afwachten dus maar....

Ik heb net de zwangerbox opgehaald zitten erg leuke dingen in zeg 😍😍


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 20-05-2017

Csh wat fijn dat jou echo goed was. Nu heeft iedereen een echo gehad toch (of al meerdere)

Muisje... neem je tijd. We zien vanzelf wel Wink.

Daantje.. wat spannend vandaag. Moge wij het weten? Hoever ben je nu precies?

Enchanting... wat leuk dat je de box al mocht ophalen. Ik heb hem ook aangevraagd dus hopelijk ook snel bericht. Heb die van babydump al wel opgehaald. Erg leuk!

Gister eerste x bij vk voor intake. Was dezelfde als toen bij mn bevalling van dochter dus erg leuk ff bij gekletst. Kreeg nog leuke woezel pip koffertje en toch nog ff gauw echo want ze had nog tijd over. Baby was lkkr druk aant bewegen Smile.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 20-05-2017

Jaaaa, we krijgen een meisje erbij! Onze dochter stond te springen, onze zoon was in tranen. Zo sneu!
We mochten ons meisje ook in 3d bekijken. Super mooi![ATTACH=CONFIG]12470[/ATTACH]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 21-05-2017

Wat leuk Daantje! Lijkt me ook zo spannend. De link werkt bij mij niet.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Meisje 24 - 22-05-2017

Hoi dames
Zou even mijn verhaal met jullie delen.. Helaas ging het niet zo als verwacht. Ik kreeg 8 pilletjes zaterdag moest ik er 4 inbrengen vaginaal en zondag zou ik de andere 4 zelfde moeten inbrengen.. die tweede keer hoefde alleen niet meer. Smorgens om half 8 de tabletten genomen en eerst beetje krampen en daarna echt wel vrij pijnlijke weeën pijn. In de middag voelde ik opeens wat knappen in mijn buik... (Wat ik daarvoor ook al een keer gevoeld had maar toen was er nog niks te zien) ik rende naar de douche want voelde dat ik vloeide ging in de douche staan en opeens lag een klein mensje op de grond... en een hele plas bloed kwam er mee. (Dit beeld is afschuwelijk) speelt in mijn hoofd vaak af. Vanaf dat moment bleef ik maar vloeien en moest naar de eerste hulp.. Daar heeft de gynaecoloog geprobeerd om eerst zo mijn baarmoeder schoon te krijgen (lees met eendenbek en tangen) maar dat lukte helaas niet goed. Op de echo bleek dat er nog weefsel zat... Toen moest ik naar de ok voor een curettage... Daarna zou ik even moet blijven en inprincipe weer naar huis mogen. Net voordat ik wou gaan... viel ik flauw. Toen heeft de zuster contact met de gynaecoloog gehad en die vond beter dat ik een nachtje bleef ivm vele bloed verlies en flauw vallen.. achteraf nacht was wel goed om te blijven. Wou liever naar huis eigenlijks. Volgende ochtend mocht ik naar huis nadat de gynaecoloog langs was geweest en die vertelden mij dat hij tijdens de curettage nog veel weg had gehaald en ook nog veel had gebloed. Maar was gelukkig allemaal goed gegaan. Nu vrijdag nog voor een controle echo. Ik ga ook deze groep verlaten. Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap en gezonde kindjes. Liefs


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 22-05-2017

Ooh Meisje wat verschrikkelijk voor jullie zeg! Dat is echt je ergste nachtmerrie. Ik wens je al het goeds van de wereld en hopelijk kom ik je nog eens tegen hier op het forum met goed nieuws. Heel veel sterkte!! X


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 22-05-2017

Hele dikke knuffff Meisje pfff....
Ik hoop je zeker weer terug te zien op het forum met goed nieuws.
Sterkte met verwerken xxx


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 23-05-2017

Hallo allemaal. Lekker van het zonnetje aan het genieten? Ik heb zaterdag de uitslag van de Nipt test gehad en alles was goed!! Super fijn om dat te weten nou. Om 16u hebben we de geslachtsbepaling ben heel benieuwd of ze het gaan zien. Spannend! ����


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 23-05-2017

Ah meisje dat klinkt als een nare miskraam zeg. Bah! Ik wens je veel sterkte en hopelijk duurt het niet lang voordat je weer opnieuw zwanger mag raken!

Robbin fijn dat de nipt goed was. Heel veel plezier straks bij de geslachtsbepaling. Spannend!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 23-05-2017

Spanneenndd Robin ben benieuwd hoor. Weet je het al ??

Wij gaan morgen even paar daagjes weg heerlijk genieten het weer zit mee dus komt vast goed. Gister zo gelachen met me man. Ging even hartje luisteren en volgens mij was er een aan bungee jumpen aan navelstreng haha elke keer snel trein en toen hoop lawaai en weer trein haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 23-05-2017

Veel plezier Enchanting! Lekker even paar dagen weg!

Wij krijgen een jongen!!!! De drie musketiers ❤️ Was weer zo leuk om HEM te zien Haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 24-05-2017

@ Robbin wat fijn dat de uitslag van de nipt goed is. En nog een kleine man erbij. Gefeliciteerd.
@ Enchanting Heel veel plezier. Je hebt er prachtig weer bij.

Ik heb afgelopen maandag de intake gehad bij de vk. Alles gaat goed en het kleine boontje groeit ook prima. Ook hadden we het geluk, het hartje te kunnen horen. Erg bijzonder. Voor mijn vriend wordt het nu ook steeds echter. Heb op 8 juni de 12 weken echo. Kan nu al niet meer wachten haha. 19 juni de volgende afspraak bij de vk.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 26-05-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam
[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]denk meisje[/TD]
[TD]7-06 VK
30-05 Pretecho Wink
30-6 20 wkn echo
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje24[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]20-03-2017[/TD]
[TD]28-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16-5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-5 Termijnecho 22-05 Intake VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]17-05 Intake vk[/TD]
[/TR][/QUOTE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 26-05-2017

Oeps wilde lijstje aanpassen maar mobiel werkt tocht niet geloof ik haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 26-05-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam
[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]denk meisje[/TD]
[TD]7-06 VK

30-05 Pretecho Wink
30-6 20 wkn echo
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje24[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]20-03-2017[/TD]
[TD]28-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16-5 Termijnecho[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-5 Termijnecho 22-05 Intake VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]17-05 Intake vk[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 29-05-2017

Haaii iallemaal


Lijstje moet ik nog aanpassen hoor maar was ff paar dagen weg duskomt goed.
Ik heb uitslag van me.bloedonderzoek binnen over 5e ziekte ofwel parvo virus. Ik heb het blijkbaar nog nooit gehad dus als ik nu krijg kan gevaarlijk zijn voor kleine.
Ik moest griepachtig verschijnselen in gaten houden. Nou ben ik paar dagen snotverkouden en rugpijn en belabberd.... dus toch maar even gebeldik mag zometeen om 16uur langs voor een echo gewoon om me gerust te stellen dat alles goed js. Heb morgen wel pretecho staan maar dat is voor de lol. Later meer Smile Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 30-05-2017

Straks geslachtsbepaling toch Enchanting? Spannend hoor. Ben benieuwd Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-05-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]7-06 VK

30-6 20 wkn echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]19-6 VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-05-2017

Yeehhh hoeraa hoeraa de echo gister was helemaal goed en ze kon ook al zien wat het wordt. Maar vandaag toch nog naar de pretecho gegaan.
Die was kort maar krachtig en dezelfde uitkomst hihi we krijgen een JONGEN het was eerst wel even een shok haha want dacht echt een meid en me man ook.
Maar nu ben ik er al aan gewend en kan ik de dozen van zolder halen om uit te zoeken haha.... jippieee leuk leuk.
Onze meid weet het nog niet maar dat wil ik vertellen als papa erbij is dat we het samen zeggen hihi....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 30-05-2017

Jaaaaa super! !vond het speciaal dat ik er vandaag bij mocht zijn! 😘
Ik wacht nog even op vrijdag. ...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 30-05-2017

Wat leuk zeg enchanting! Een mooi koningspaar zo dan Wink.

Samantha krijg jij ook vrijdag je pretecho?

Wij ook vrijdag. Ben zo benieuwd. Denk zelf een jongen whaha. Hier nog drie dagen werken en dan vakantie oef echt zooo aan toe!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 30-05-2017

Ja ik heb hem ook vrijdag om 16.30 dan kan me man mee voor de eerste keer.

Enchanting wil.je even in het lijstje zetteb dat ik de 7e naar de vk moet en 2 juni geslachtsbepaling heb. Dank u


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 31-05-2017

Wat leuk Enchanting!! Van alle twee 1 Smile

En vrijdag Flower en Samantha, leuk!! Ben benieuwd.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 01-06-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]2-06-2017 hopelijk bekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]7-06 VK

30-6 20 wkn echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]7-6 VK 2-6 Geslachtsbepaling
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]19-6 VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 02-06-2017

Ben benieuwd Flower en Samantha Smile ik heb net paar kleertjes gekocht hihi zo schattig dat kleine spul. Heb al de kleertjes van me meissie op marktplaats gezet van de 13dozen heb ik maar halve over wat voor jongen kan :o haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 02-06-2017

Huh op me telefoon maakt die de hartjes rood das apart..... straks laptop weer ff aan voor lijstje


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 02-06-2017

Hier een prachtige duidelijke geslachts echo gehad. Wij krijgen er nog een meisje bij. Zo leuk! Heel leuk pretecho. Alles mooi op film gezet


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 02-06-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]♥ meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]Jongen[/TD]
[TD]7-06 VK

30-6 20 wkn echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]7-6 VK 2-6 Geslachtsbepaling[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD]♥ Jongen[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD]​Meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]19-6 VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 02-06-2017

Hier word het een zusje voor Tess!!was super duidelijk!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 02-06-2017

Wat leuk ook een meid! Super. Ja ze konden echt hier ook al zo goef zien. Ze lag zo perfect dat ze goed tussen de benen kon spieken haha.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 02-06-2017

Super leuk Samantha. Gefeliciteerd 😍❤


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 02-06-2017

Wat leuk Flower en Samantha! Een zusje is wel erg leuk voor jullie dochters. Nou kunnen jullie ook lekker gaan shoppen Smile

Ik heb vandaag ons mannetje ook weer even mogen bewonderen. Zo fijn dat hartjesspreekuur bij ons.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 04-06-2017

Aahhh dames wat een leuk nieuws allemaal. Gefeliciteerd!!!
Ik moet helaas nog even wachten op de geslachtsbepaling. We hebben deze week de rest ook het leuke nieuws verteld. Allemaal erg leuke reacties gehad. We wilden eigenlijk wachten tot na de 12 weken echo, maar ik kan mijn buik nu al niet meer verbergen.
Wij hebben a.s. donderdag de 12 weken echo, kan bijna niet meer wachten.