Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend Nov/Dec 2017 (/thread-8524.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 04-06-2017

Het gaat aardig gelijk op wat jongens en meisjes betreft! Leuk!
Gaaf dat het zo goed te zien was. Hier waa de echoscopiste volledig overtuigd, ik dacht zelf dat ik een piemel zag.... Merk dat ik daardoor toch niet zo goed de jongens kleren als weg durf te doen. Stom he?
Over 3.5week heb ik de 20 weken echo. Ik denk als ze daar ook een meisje zeggen dat ik meer gerust ben. De week daarna heb jk nog een echo voor het onderzoek waar ik aan mee doe en kunnen extra spieken. Heerlijk. Ik kan niet wachten! Al vind ik die nedische echo ook wel weer spannend. Op de pretecho hebben we wel al gezien dat haar lipjes en ruggetje mooi gesloten zijn en dat er vruchtwater in de maag en blaas zat. Dat is alvast een geruststelling.
Voelen jullie de kleine al? Hier lijkt het er af en toe op, maar ik ben nog niet heel erg overtuigd. Ik kan niet wachten tot ik het echt duidelijk voel. Heeeeerlijk weer dat getrappel.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 04-06-2017

Superleuk sam een meissie erbij Smile Smile

Daantje ik snap het dat het moeilijk is kleertjes weg te doen hihi. Ik heb nu van me meissie maag 86 tot 104 verkocht aan bekende.
Ik ben zelf nu oo zoek naar jongens kleertjes haha. Heb alleen de meisjes maat 56 tot 68 nog die moet ik nog te koop zetten haha wie weet kunnen we wel ruilen Wink.

Ik voel af en toe wel gekriebel in me buik hihi. Me meissie weet nu ook dat ze broertje krijgt en familie weet het ook is toch wel makkelijk als ze wat willen kopen haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 04-06-2017

Voor mij is het makkelijk met de kleren, aangezien het een derde jongen wordt �� Voelen doe ik hem nog niet. Onze tweede voelde ik al vanaf 14 weken maar nou ligt mijn placenta aan de voorkant dus ben bang dat ik nog even moet wachten. Lijkt me weer zo heerlijk dat getrappel!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 06-06-2017

Ik voelde al vrij vroeg dat gekriebel maar nu al poos niet meer gevoeld. Dacht gisteren een aantal trapjes te voelen...

Meiden morgen gaan we vroeg weg op vakantie naar curacao. Dochter was van de week ziek. Gelukkig sinds gisteren en vandaag weer wat beter. Hopelijk dat ze in vliegtuig geen last krijgt van der verkoudheid. Zag er eerst noe tegen op maar nu wel beetje door der verkoudheid...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 07-06-2017

Heel veel plezier Flower!! Heerlijk even lekker weg.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 07-06-2017

Flower, geniet ervan!! Hoop dat t goed gaat in t vliegtuig voor je.
Enchanting, waar woon je? Wie weet kunnen we inderdaad ruilen!

Hier net weer bij de vk geweest. Alles was in orde. Het vele ziekzijn wijdt ze aan dat t de derde is, raar weer, nog voor de 20 weken enz. Ik hoop dat ze gelijk heeft, maar t heeft me nog niet volledig gerustgesteld.
Ik kan er weinig aan doen verder, dus we hobbelen gewoon rustig verder. Als t zo blijft kan ik altijd even langs de huisarts.
We zoudem vanmiddag een speurtocht met mn dochter haar kinderfeestje doen. Wat een bagger weer! Change of plans: we gaan naar ballorig. Ik ben eigenlijk meer vd spelletjes en lekker thuis met een feestje, maar daar heb ik nu geen puf voor. Volgend jaar weer.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 09-06-2017

Hoe gaat het hiero met de dames.

Ik vandaag veel buikpijn en erg moe Sad vanmiddag om 14uur op controle vk.
Verder beetje rustig aan doen merk me banden trekken... pfff


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 13-06-2017

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]♥ meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]Jongen[/TD]
[TD]

30-6 20 wkn echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD]♥ Meisje
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD]♥ Jongen[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD]​Meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD]19-6 VK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 13-06-2017

13 juli 20 weken echo en ook daarna naar de vk...

Hoe ws het bij de vk enchanting


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 13-06-2017

@Samantha. Ik zal aanpassen als pc weer aanstaat Smile
Ze zei hij is lekker aan groeien komt al bij me navel in de buurt Smile. Vandaag opgestaan met enorm kramp in me kuiten niet normaal en nu ook buikpijn pff... morge moet ik weer bloedprikken nog als extra controle van 5e ziekte (parvo) die Amy gehad heeft en ik vroeger nooit. Ik luister bijna elke dag heel even hartje zodra ik hem hoor ben ik weer gerust. Heb vanacht zo een rot droom gehad... hebben jullie daar ook last van ?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 19-06-2017

Dames, ben weer terug van curacao. Echt heerlijk gehad! Vliegreis ging fantastisch met mn dochter. Heeft zich prima vermaakt met tablet en andere kindjes int vliegtuig. Nu lkkr aant bijkomen. Op vakantie geen last vsn misselijkheid en ben thuis gelijk smorgens weer spugrn bah. Wanneer zou dit stoppen. Verder voel ik sinds vakantie de kleine meid al aantal x per dag kleine schopjes geven. Echt weer heerlijk gevoel! Oja kreeg bericht dat ik de blije doos en andere box van etos op kan halen. Altijd weer leuk! Il heb nu nog weekje vrij, dus lkkr relaxen en genieten van mooie weer.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 19-06-2017

Klinkt heerlijk Flower!! Wij hebben onze vakantie al gehad dus gaan in de schoolvakantie nog twee weken naar de camping. Was stom dat je nou ineens weer misselijk bent, balen joh!
Ik heb onze kleine man nou ook een paar keer gevoelt. Maar met mijn voorliggende placenta is het nog veel minder als de vorige keer. Kan niet wachten totdat ik hem beter en vaker ga voelen. Zo fijn!
Hoe is het met jullie kilo's! Hier nou 1 kilo erbij. Ga er deze keer echt op letten want elke zwangerschap is er een aantal kilo blijven plakken en dat wil ik nou echt niet!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 21-06-2017

Hallo allemaal. Ik heb net een pretecho gehad met opname enzo maar nou speelt de opname niet af. Ze ging er vanavond nog naar kijken en anders mag ik volgende week gratis terug komen voor een nieuwe pretecho. Wij krijgen hem thuis ook niet afgespeeld een aangezien mijn man ict'er is denk ik dus dat ik volgende week weer naar ons mannetje kan gaan kijken Smile Het was echt zo leuk. Ze liet ook 4D beelden zien maar ons mannetje hield mooi zijn armpje voor zijn gezicht hihi


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 27-06-2017

Is het nog gelukt Robbin?

Sinds kort voel ik ons meisje elke dag wel even en mn man voelde haar van de week ook. Zo leuk!!
Donderdag hebben we de 20 weken echo. Spannend!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 27-06-2017

Wat leuk Daantje! Ik voel hem af en toe en dat is idd zo heerlijk! Maar nog niet aan de buitenkant helaas.
Vandaag dus een nieuwe echo gehad, zo leuk! En echt hele mooie foto's gehad nou. Heb er meteen 1 ingelijst haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - CSH - 28-06-2017

Hoi dames,
Hier ben ik ook weer even haha. het is al een tijdje geleden. Ontzettend druk de laatste tijd, vooral met het vergeten van afsprakenConfusedad:. Hebben jullie dat ook?
Hier gaat ook alles goed. Heb net de 1e termijn echo achter de rug. Alles zag er super uit en het hartje klopt erg sterk. 17 juli mag ik terug komen bij de vk.
De uitgerekende datum is nu vastgesteld op 23-12, het zou dus zomaar eens een kerstkindje kunnen worden.Wat leuk dat bijna iedereen de kleine al kan voelen in de buik. lijkt me zo bijzonder. Hier voel ik nog niks op wat buikkrampen na.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 28-06-2017

Haaioi dames

Zo allemaal heel druk hihi. Hiero ook vrijdag de 20wkn echo spannend hoor.
Vandaag ook een echo gehad maar van me bovenbuik. Ik had elke keer enorm pijnaanvallen... en nu blijkt waar ik al bang voor was dat ik galstenen heb behoorlijk wat.... ze kunnen nu niks doen voor me... na bevalling moet er operatie gepland worden... pfff nouja ben er weer lekker mee. Nog 20wkn met pijnaanvallen dus.

Ik voel me mannetje ook goed bewegen haha zo grappig. En me dochter wil elke keer kusje geven en knuffel hihi.
Wilde van de zomer nog paar dagen weg maar weet nog niet of ik dat nu wel ga doen....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 29-06-2017

Oef Enchanting! Dat is echt pijnlijk! Sterkte en ik hoop dat t mee valt voor je.

Csh, jeeej wat fijn!!!

De 20 weken echo was helemaal in orde. We hebben een paar prachtige plaatjes meegekregen. Happy me!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 30-06-2017

Fijn Daantje! Toch weer een geruststelling als alles goed is.

Ooh Enchanting wat balen! Hopelijk valt de pijn de komende maanden een beetje mee! Succes met de echo straks.

Fijn CSH dat de echo goed was! Die van mijn zus is ook de 23e geboren. Gelukkig net voor kerst.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 03-07-2017

De geruststelling was van korte duur. Vrijdagavond ben ik op het feest van mijn school lelijk gevallen. Ik deed tikkertje met een kind (tja, wie bedenkt het om als 20weken zwangere achter een kind aan te gaan rennen denk ik nu) en ik verloor mn evenwicht. Tijdens mn val heb ik in een reflex mn hoofd naar voren gegooid om zo mn buik te beschermen. Ik ben vol op mn voorhoofd terecht gekomen en daarna op mn buik. Eerst dacht ik dat het wel ging en zei ik dat mn man of 112 bellen niet nodig was. Daarna reageerde ik niet meer, dus hebben ze toch alles in werking gezet. Er werd groots ingezet. Een traumaheli, 2 ambulances en 4 politiewagens waren paraat. De traumaheli kon gelukkig gecanceld worden. Met de ambulance ben ik naar t ziekenhuis gebracht en hebben ze allerlei onderzoeken gedaan. Na 1.5 uur kreeg ik eindelijk een echo. Ik was zo bang voor mn kleine meisje! Ik voelde haar niet meer. Gelukkig zagen we al snel haar hartje regelmatig kloppen en zwaaide ze als in hallo mam, alles in orde hoor! Vervolgens moest ik wel een nacht ter observatie blijven ivm een hersenschudding. Gelukkig ben ik nu weer thuis en schopt onze dame meer dan te voren. Nu is het vooral rust, rust en rust. En uiteraard genieten van al t getrappel in mn buik.

Ik ben zachtjes aan aan het nadenken over haar kamertje. Tegelijk met de kamer van haar grote broer en zus en de verbouwing die opstapel staat na de zomervakantie. Druk, druk, druk dus! Genoeg te doen. Zijn jullie al bezig met de babykamer?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 03-07-2017

Peohhh Daantje dat is schrikken zeg...pfff geen tikkertje meer doen hoor meis.

Ik heb afgelopen week de 20wkn echo gehad en alles was goed. Kleine man was eigenwijs haha ik.moest nog hakf uur gaan wandelen want lag precies met hoofd achter me navel waardoor ze niet goed konden zien. Heb mooie plaatjes mee gekregen. Afgelopen weekeind heeft me man de vloer gelegd ik kamertje en de meubels hebben we van zolder gehaald en in elkaar gezet. Nu kan ik de dozen uitzoeken en alles in kasten doen haha na tig keer wassen nog Wink.
Kan ik toch nog ergens van genieten want die Gal aanvallen zijn niet normaal zo pijnlijk en ze kunnen niks doen voor me. Als het echt te gek gaat worden is in nood operatie mogelijk maar liever niet want is groot risico dus zover mogelijk uitzingen. Het wordt steeds krapper in buik dus zal ook wel steeds gekker worden pfff... we gaan door en smiddags altijd even plat


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 03-07-2017

Jeetje Daantje wat eng zeg. Wat moet jij je druk gemaakt hebben zeg. Gelukkig is alles goed! En nou idd lekker rustig aan doen hoor.

Enchanting wat ontzettend balen dat ze niks kinnen doen voor je. Dat je dat dan net uitgerekend nou moet hebben zeg. Wat balen!

Ons kamertje is zo goed als af. Was ook niet veel werk want onze jongste is naar zolder gegaan en zijn kamer is weer de babykamer nou. Dus heb het 1 en ander veranderd maar geen hele grote dingen.
Wel nieuwe kinderwagen gekocht en wil nog een co sleeper kopen en dan ben ik zo goed als klaar Smile
Gelukkig passen er ook 3 autostoeltjes achterin dus dat is ook opgelost.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 03-07-2017

Jeetje, wij moeten nog beginnen aan t kamertje! De kast van mn zoon blijft wel staan en commode moet van zolder naar beneden.Ik wil nog nieuwe gordijnen en misschien een kleurtje op de muur. Nu is alles wit en hangen er wat dingetjes aan de muur.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 14-07-2017

Heeyyy meiden

Hoe issie hiero.
Zo ff paar dagen uit de lucht geweest site deed en doet nog raar.
Ik voel de kleine man goed bewegen Smile groei goed en heb gelukkig minimaal last van me galblaas. Heb er nu wel aambeien bij gekregen met scheurtje dat doet zeer zeg met naar wc gaan pfff... verder nog heel moe en druk aan uitzoek en opruim haha. Vandaag een heel mooi wiegje gescoord voor €7 past super bij ons bed ben heel blij Smile. Kleine meid heeft nu vakantie dus regelmatig speeltuin bezoekjes en kinderboerderij Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 14-07-2017

Hier heb ik de 20 weken echo inmiddels gehad en alles was goed. Heb een voorliggende placenta maar voel onze dame sinds maandag behoorlijk bewegen af en toe. Ik ben ook bij de ha geweest voor een pijnlijke spatader. Deze is ontstoken en moet nu 2x per dag bloedverdunners spuiten 6 weken lang en dan naar een hematoloog en die gaat verder bekijken hoe en wat. Prikken zelden gaat goed alleen af en toe is het flink vervelend en is het pijnlijk

Enchanting fijn dat je geen last heb van je galblaas. Hopen dat dat zo blijft tot na je zwangerschap.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 17-07-2017

Fijn Samantha dat de echo goed was! Wij hebben hem ook laatst gehad en vond het weer zo bijzonder wat ze allemaal al kunnen zien.
En spataders is ook echt mijn zeangerschapskwaal. Echt verschrikkelijk! Ik voel me top maar mijn benen zijn helemaal paars/blauw, echt geen gezicht!

Nou gelukkig Enchanting dat je weinig last hebt van je galblaas! Hopelijk blijft het nog even zo!

Wij zitten nou lekker in Frankrijk, even heerlijk genieten met zijn allle. Voel de kleine man nou ook elke dag een aantal keer dat vind ik zo fijn!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 20-07-2017

Meiden, sinds dat ik terug ben van Curacao, lukt het mij maar niet om op deze site te komen. Hebben er hier meer problemen mee? Elke keer geeft site aan dat het te onveilig is... vet irritant. Was namelijk wel benieuwd hoe met jullie ging? Op de een of andere manier ben ik er nu wel op gekomen maar geeft hij aan dat ik nu onveilig zit ofzo...

Hier gaat alles prima. Alhoewel ik nu al wel begin te merken dat als ik teveel dagen achter elkaar werk best last van mn rug begin te krijgen.

Hier is er een begin gemaakt van de babykamer. In die zin dat hij nu leeg is hahaah. FF likje verf en nieuwe peutermeubels kopen voor mn dochter zodat zij over kan op nieuwe meubels en deze baby dan weer haar meubels kan gebruiken.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 21-07-2017

Ja af klopt Flower. Bij mij geeft hij ook aan dat de site niet veilig is. Zo raar dat ze er niks aan doen.

Leuk he om met het kamertje bezig te zijn! Wij zijn nou in Frankrijk en heb een paar leuke pakjes gekocht voor de kleine man. De naam zijn we ook uit nou dus het wordt steeds echter. Heb er zo'n zin in!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 21-08-2017

Haaiiii allemaal

Het is stilletjes hiero hihi.. maar ja vakantie tijd ejj.
Hoe is het met iedereen.

Bij mij mwha..... de gal aanvallen zijn erg vervelend verder ben ik erg moe maar ik sleep me er wel doorheen.
En ben blij als de zomervakantie straks afgelopen is hihi 6 weken is wel erg veel nog even volhouden deze week haha.
De babykamer voor de kleine man is zo goed als klaar. Afgelopen weekeind hebben we gordijnen besteld want die er nu hangen kunnen echt niet meer.
Ik slaap snachts beroerd lig maar te draaien en enorm last van maagzuur jakkes....

Nou ben benieuwd hoe het met de rest gaat groetjes


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Mies - 23-08-2017

[FONT=&quot]Hallo, [/FONT]
[FONT=&quot]Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik ook nu in verwachting van een jongetje 29+4 weken zwanger. Ik ben 4 november uitgerekend. Ik hou sinds ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben een dagboek voor mijn kleine mannetje voor later. Alleen ik weet niet meer zo goed welke dag ik zwanger ben geraakt, ik weet wel dat ik in januari nog ongesteld ben geweest maar niet de exacte datum... Wat ik wel balen vind iemand die me kan helpen om erachter te komen? 14-3 had ik mijn eerste echo en toen zei de verloskundige dat ik 6+3 was.[/FONT]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 23-08-2017

Hallo Mies. 11 februari ben je als het goed is zwanger geraakt. Volgens mijn berekening Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 23-08-2017

Leuk Enchanting dat de babykamer af is. Heerlijk relaxen nou. Wij zijn nog een weekje kamperen en moet zeggen dat ik me top voel. Slaap prima en heb energie voor 10 Smile
Vind het ook prima dat de tijd snel gaat want ben zo benieuwd naar ons mannetje!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Mies - 23-08-2017

Aww heel erg bedankt, ja ik zelf snap er niks van Haha is mijn eerste kind dus alles is nieuw.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 23-08-2017

Mies deze vraag heb je ook gesteld op bb?! En wat maakt het nou uit wanneer je zwanger geraakt ben? Of je moet niet weten wie de vader is dan zou ik het ook belangrijk vinden.. (is niet lullig bedoeld)

Enchanting vervelend dat je er zo veel last van heb.

Hier heb ij nieuwe spuiten gehaf voor 1x per dag gelukkig en dan nog 6 weken..Daarna mag ik stoppen mits me klachten weg zijn...Dus is even spannend
Hier zijn we nog niet begonnen aan het kamertje. Gaan we volgende week mee beginnen. De kamer van tess dan die word helemaal nieuw.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Mies - 23-08-2017

Nou lieve schat ik ga al bijna 6 jaar met mijn vriend dus daar lig het totaal niet aan! Ik wil het gewoon graag weten mag dat niet dan ?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 23-08-2017

Wat leuk om van jullie te horen hoe het nu met jullie allemaal goed. Het schiet al aardig op he dames. Ben zo benieuwd naar de kleine meid. Hier tot 18 weken echt volop misselijk geweest. Dat was echt niets aan bah. Daarna verdween dat, maar vanaf een week of twee echt volop moe... zoals nu lig ik ook alweer op bed hahah. Verbaast me nog dat ik mn werk nog goed vol kan houden. Bij mn dochter trok ik het tot 30 wk. Ben benieuwd tot hoever ik nu ga. Wat voor werk doen jullie? Ik zelf ben verpleegkundige op een chirurgische afdeling in het ziekenhuis.

Kamertje is hier ook bijna klaar. Moet alleen nog een keer gordijnen op laten hangen. Tis al wel in huis hoor.

Mies welkom hier! Er zijn idd van die bepaalde sites die precies dingen voor je uit kunnen rekenen, maar zo te zien heeft Robin al voor je uitgerekend. Vanwege mn behandelingen weet ik ook precies wanneer allles plaats vond, vind zelf wel erg fijn om te weten Smile.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 24-08-2017

Wat vervelend Flower die misselijkheid. Gelukkig gaat dat nou beter! Ik mag echt in mijn handjes klappen met drie makkelijke zwangerschappen.
Ik heb ook altijd in de zorg gewerkt als verzorgende IG maar ben vorig jaar voor mezelf begonnen en heb nou een eigen webshop in houten speelgoed. Erg leuk en makkelijk te combineren met de kindjes.

Spannend Mies je eerste zwangerschap. Dan is idd alles nieuw, maar ook zo leuk!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 25-08-2017

@ Samantha nog steeds niet klaar met prikken dus meis pff.... nog even spannend dus. En met de groei van je meissie alles goed ?

@ Robinn superfijn dat je lekker ennergie hebt meid en nog even kamperen het is er lekker weer voor.

@ Mies welkom bij de club meis gefeliciteerd altijd spannend een eerste kleine

@ Flower jakkes naar ejj die misselijkheid en die vermoeidheid pfff hou maar op haha. En als je dan nog werkt kan je niet even gaan liggen.
Ik ben huismama.

@Hier vandaag weer controle gehad bij verloskundige de kleine man ligt nog steeds in stuit maar dit zei niks zei ze me kan nog alle kanten op. Met name savonds stuitert me buik alle kanten op. Ik ben in de vakantie 2kilo afgevallen haha weet niet waar maar het zal wel.
Gemiddeld 2keer per week gal aanval mocht het niet meer te houden zijn wordt ik naar gynacoloog verwezen al kunnen ze waarschijnlijk niet veel doen opereren is te groot risico..... dus hoop het zo blijft en niet verergerd. En voor de vermoeidheid ijzeetabletten en nog omepeazol voor maagzuur. Owja vergeet de lactose siroop.voor ontlasting haha dus gaat lelker hier. Ben ook blij als maandag school begint ben helemaal opperdepop 6weken is te lang vakantie....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 26-08-2017

Enchanting de groei weet ik.nog niet krijg met 34 weken en 36 weken de groeiecho. Maar met 20 weken had ze al best wel vet op dr buik dus verwachten nu weer een grote baby. Dus nog ff afwachten. Prikken is behoorlijk vervelend maarja moet want de gevolgen als je het noet doet zijn erger.

Mies ik snap dat je wol weten wanneer je zwanger ben geraakt.maar zoiezo kan de innesteling ook langer duren dus je weet nooit welke dag het wad zeg maar.

Robin dat jij nog zoverleggen energie heb zeg....Ik werk 2 dagen in de week...en is best intensief. Ben daarna kapot. En vooral met die hitte.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Mies - 26-08-2017

Samantha nee dat begrijp ik , maar ik bedoe ook niet de exacte dag het maak op zich niet uit maar omdat dit mijn eerste kind is was ik er gewoon beetje nieuwsgierig naar.

Gister heb ik een groei echo alles schat er goed uit + een prik gekregen in mijn been omdat ik bloedgroep A negatief heb en kindje bloedgroep heeft van zijn vader. Vanmorgen 3D/4d echo gehad meneertje wou zijn gezicht niet laten zien dus moest ik maar beetje op en neer gaan springen en dan nog was hij toch eigenwijs. Vandaag 30 weken nog 10 te gaan , super bang voor de bevalling en ik weet totaal niet wat ik kan verwachten ik ga maar uit van het ergste misschien valt het san we reuze mee Haha.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 29-08-2017

@Samantha okee dan wel leuk nog 2keer echo. Ja idd prikken voor goede doel. Dat heb ik ook met die galaanvallen ik moet ze gewoon doorstaan want opereren is teveel risico nu. Nouja dan maar 2keer per week door huis kruipen van de pijn als de kleine man maar groeit.

@Mies 30weken alweer gaat snel ejj komt allemaal wel goed je kan je er moeilijk op voor bereiden je weet nooit hoe een bevalling loopt. Een ding is zeker dat het pijn doet hihi maar dat ben je zo weer vergeten Smile.

@Hier begin nu ook last van me bekken te krijgen pfff dus misschien van de week maar langs de fysio kijken of ze iets kunnen doen voor me. Ik slaap super slecht lig maar te draaien. Kussen tussen benen is ook niks.... matras/lattebodem hard gezet is niks nu zacht gezet kijken of dat wat is...... vandaag alweer 28weken maar kan me niet snel genoeg gaan hihi


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 26-09-2017

Haaiii hoe issie met iedereen ???

Ik mag vijdag nog keer voor echo een groei echo. Ik ben in deze zwangerschap hooguit 5kilo aangekomen in vorige 20 best wel lekker want wat er niet aankomt hoeft er ook niet af haha. Verder erg last van bekken krijg nu fysio 1 keer per week. Moet ook veel rust houden vanwege vaak harde buiken. Net blaasontsteking achter de rug. Al heb ik het idee dat ie nog niet over is. Kleine man is behoorlijk druk en duwen en schoppen erg pijnlijk. Soms heb ik idee dat me navel eruit komt hah dan druk ik met me vinger erop zoadat het geen pijn doet.... nou ben beniewd vrijdag Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 27-09-2017

Leuk Enchanting een echo! Ik moet nog drie weken wachten en dan mag ik ook weer even spieken. Vervelend dat je last hebt van je bekken. Ik heb gelukkig geen kwaaltjes en toevallig ook pas 5 kilo aangekomen. Ook erg blij mee! Verder zijn we zo goed als klaar dus is het aftellen. Probeer ook zoveel mogelijk te genieten aangezien ik dit nooit meer ga meemaken Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 27-09-2017

Hallo dames

Hier gaat het op zich wel. Alleen moet elke nacht 4keer plassen dus erg vermoeiend. Hierdoor krijg ik elke keer migraine. Morgen ga ik even een ander dingetje proberen. Er zit hier bij de vk een homeopathisch vk dus ga dat is proberen. Baat het niet schaadt het niet. Volgende week donderdag groei echo en dan krijg ik er nog 1 met 36 weken. Ben sinds vandaag in de ziektewet. Want werken ging gewoon niet meer. Dus straks 3 weken ziektewet en dan 6 weken zwangerschapsverlof. En dan na de bevalling nog 12 weken (10 weken UWV en 2 weken cao).

Geniet ervan vrijdag van je echo enchanting. En vervelend he die bekken pijn. Hier ook last van maar nog niet zo veel als met Tess. Ik ben nu 7 kilo aangekomen. Bij Tess 30...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 28-09-2017

@Robinn ja lekker genieten meid Smile zoals je al zegt je maakt het niet nog een keer mee.

@Samantha Lekker rustig aan doen dan ejj meis. Ja werken is zwaar elke keer die trappen op en af enzo.... hoe is het nu met prikken moet je nog steeds prikken ?
Ik had bij A juist niet zo een last van bekken alleen na bevalling. Vandaag lekker pyamadag haha.. A is ziek en ik voel mezelf ook niet helemaal geweldig. S ligt op bed nu vanwege de nachtdiensten.
Wel balen want ik zou ook wel in me bed willen gaan liggen maarja.. ga straks wel even op de bank en vanmiddag duik ik me bed wel in.
Dat vaak plassen herken ik wel ja hihi wordt je nachtrust niet beter van nee.....

Nog 1 nachtje dan mag ik spieken ben benieuwd hoe hij ligt en hoe groot ie is.
Nog hooguit 10 weken wachten al vindt ik 6 wel genoeg Wink hihi ben er wel beetje klaar mee eerlijk gezegd..... met al die kwalen er omheen.....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 28-09-2017

Hoi meiden,

Leuk om weer even wat van iedereen te horen!

Hier ook gelukkig nog maar 5kilo aangekomen in totaal. Met eerste dochter was ik gehele zwangerschap precies 10kilo in totaal aangekomen. Hopelijk nu weer, want dat was er toen zo af Smile.

Sinds een week nu ook in de ziektewet. Geen last van mn bekken, maar vooral lage rugpijn en vermoeiend. Kwam ik thuis en wilde ik alleen maar rust en niks doen. Het huis zag er niet uit en ik werd er ook niet gezellig op. Gelukkig nu weer wat meer energie voor allerlei dingetjes. Ik ga nog wel voor anderhalf week nu 2 ochtendjes in de week ff op werk wat computer werk doen, vind ik ook wel weer gezellig haha. Daarna verlof!!

Oh ik vind dat bewegen in buik echt heerlijk, geniet daar echt van Smile. Deze is minder beweeglijk dan eerste dochter, maar toch lekker trappelen.

Wat ik nu vooral een beetje krijg is opruim woede hahah. Alle kastjes moeten schoon en opgeruimd. Kledingkasten uitgesorteerd en netjes enz haaha. Zijn nog paar dingen die ik echt wil doen in mijn verlof. OJa vandaag alle baby wasjes alvast gedaan, zo leuk!

Ben begonnen met geboortekaartjes uit te gaan zoeken. Manlief heeft de babynaam bedacht (ik moest er zelf wel even aan wennen, maar gun het hem heel erg dat hij daar zo zijn best in doet...).
Zijn jullie al uit de naam en opzoek naar kaartjes enz?

Ik zit ook allerlei kraamcadeaus te bedenken. Vind lastig hoor aangezien je al eerste hebt en daardoor meeste al hebt. Jullie nog ideeen?

Nou meiden de laatste loodjes he. Ben benieuwd wie er als eerste bevalt en hoe dat gegaan is!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 29-09-2017

Vervelend Samantha dat plassen s' nachts en migraine. Hopelijk helpt de homeopatische verloskundige!

Heel herkenbaar Flower dat opruimen en poetsen. Ik heb ook al alle kastjes en deuren enzo afgesopt Haha. De naam zijn we al een tijd uit en het geboortekaartje ook.

Waar en hoe willen jullie gaan bevallen? Ik in het geboortenhotel en het liefst in bad, Maarja dat is bij de vorige 2 helaas ook niet gelukt ivm inleiden dus hoop dat 3x scheepsrecht is Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 29-09-2017

Naam en kaartje liggen hier ook al heel lang vast hihi.

Poetsen tja ik zou wel willen maar heb de energie er niet voor en me onderstel doet zeer..... zit nu bij VK voor de groeiecho ben benieuwd. Heb het bij Amy nooit gehad eigelijk. Is weer nieuw zeker. Nouja mag ieder geval weer even spieken. En ik vraag ook of ze nog keer kan spieken of het echt een jongen is haha zal je gebeuren Wink.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 04-10-2017

meiden, ik had van de week weer een check bij de verloskundige en die constateerde dat het kindje nog wel met hoofd boven lag. Opzich voor nu niet erg vertelde ze, maar moet wel binnen nu en maand om gaan draaien naar onderen. Ik weet van mn dochter dat zij sowieso met 33/34 wk al goed lag. Daarvoor toen nooit op gelet. Nu zit ik in de 32ste week. Ik duim heel erg dat ze nog wel gaat draaien. Vind toch wel spannend!

Weten jullie al hoe het kindje ligt of is dat nog niet duidelijk?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 11-10-2017

En Flower? Is ze al gedraaid? Hier ligt hij al wel met zijn hoofd beneden maar dat is idd nog geen garantie dat hij zo blijft liggen Smile
Begin ook echt benieuwd te worden naar onze jongen en ben benieuwd naar jullie bevallingsverhalen. Het komt steeds dichterbij Haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 11-10-2017

Haaiii zo weer even berichtje van mijn kant.

De groeiecho was goed kleine man ligt met hoofd beneden. Afgelopen dinsdag op controle ook dus nu hopen dat hij lekker zo blijft liggen want er was nog ruimte genoeg.
Met mij gaat momenteel niet zo lekker. Slaap bijna niet vanwege pijn aan me heupen en gal aanvallen.
Overdag even liggen probeer ik wel maar dit doet ook pijn.
Heb nu afgelopen twee dagen ook veel krampjes en steken (indaling ?')
Zit er behoorlijk doorheen en huil veel..... moet nog even volhouden kleine moet nog blijven zitten.
Maar als die aanvallen zo doorgaan zal ik niet me tijd volmaken. Heb afgelopen dinsdag al even kort over gehad met verloskundige.
En over 2 weken weer afspraak dan 36'wkn en miss doorverwijzing. Ook alle herinneringen van vorige bevalling en overlijden ouders/schoonouders komen omhoog.

Sorry hoor moest het even kwijt.......

Het komt nu allemaal erg dichtbij spannend hoor....


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 11-10-2017

Heftig hoor Enchanting. En wat balen dat heb nou niet kan genieten van de laatste weken. Hopelijk trek je het nog een paar weken. Succes! X


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - ilse95 - 12-10-2017

Goedendag, Ik ben Ilse en ik studeer Commerciële Economie aan de HvA. Voor een schoolopdracht moet ik een onderzoek doen naar het verkrijgen van informatie en de behoefte hierin. Ik heb als onderwerp ‘zwanger worden’ gekozen. Ik wil graag te weten komen of er genoeg goede informatie te vinden is voor vrouwen die zwanger willen worden. Aan de hand hiervan ga ik kijken of er verbeteringen aangebracht kunnen worden.
Ik ben hiervoor opzoek naar vrouwen die momenteel bezig zijn om zwanger te worden en die voor mij deze vragenlijst willen invullen. Het duurt ongeveer 5 minuten. De enquête is anoniem en de antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld.
http://wij.emsecure.net/optiext/optiextension.dll?ID=Ji6e1w6iPXsTBIodyLmtjlL4dNLvI2o3%2BYkVBQEZicF03Iwfepnc27uNSnELzstUL66PJYfJhntJJ6


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 12-10-2017

Dan zit je hier verkeerd bij dit topic want wij zijn allemaal al over de 30 weken
.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 12-10-2017

Ik nog net niet 😂


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 12-10-2017

Heel veel sterkte met de laatste loodjes dames. 😙


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 12-10-2017

Jij ben ook bijna bij de 30 joh!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 13-10-2017

Nou Muisje jij bent ook bijna 30 weken alweer meid super Smile Smile

Hier is vandaag de VK aan huis geweest. Morgen ga ik naar ziekenhuis om een nachtje te slapen en volgende week vrijdag naar gynaecoloog om verder te bespreken hoe en wat.
Het is echt niet te doen zo op deze manier. Maar me mannetje moet nog minimaal 3 weken blijven zitten dat zowiezo.
Ik ga ook een paar dagen logeren bij me schoonzus daarna me man heeft nachtdienst en ik zie het niet zitten om nu alleen te zijn aangezien ik soms niet me bed uit kan komen.
Me onderstel zit dan vast. En stel er is iets met me meissie dan kan ik er niet voor haar zijn..... Ik zal minder online zijn want zal veel plat liggen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 14-10-2017

Enchanting wat ontzettend vervelend dat je zo erg last hebt van je bekken. Valt dat onder bekkeninstabiliteit? Krijg je daar ook wel fysio voor dan? Moet je nu een nachtje in het ziekenhuis verblijven vanwege die pijn aan je bekken of ook vanuit je gal? Zijn ze het van plan om eerder te halen door in te leiden of zelfs keizersnee?
Nou meid, doe maar rustig aan!

Hier had ik het idee dat mn meisje vorige week eindelijk goed lag, maar gister voelde ik der koppie weer tegen mn maag aan liggen grr... volgens mij heeft ze gewoon nog alle ruimte om te draaien in mn buik... hopelijk over 5 dagen wel goed, want dan moet ik weer naar de vk Wink.

Verder heb ik nu lekker verlof! Heb nog een aantal dingen op de planning staan die ik nog wil doen voordat de baby komt haha.

Nou meiden, de laatste loodjes. Ben benieuwd wie er als eerste aan de beurt is Wink. Succes!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 15-10-2017

Haaii
@Flower die prik heb ik gekregen omdat ik al lang slecht slaap vanwege me gal maar ook bekkeninstabiliteit en geestelijk emotioneele dingen.
Heb aardig wat meegemaakt aan einde vorige zwangerschap en door het slechte slapen ben ik zo zwak dat alles weer boven komt.
Kort gezegd ik heb mijn moeder verloren paar dagen voor bevalling en half jaar later me vader. Ik ben toen oudjaar opgenomen voor nachtje slapen en dag daarna is inleiding begonnen.

Gister eerst aan ctg alles goed druk mannetje haha. Toen kreeg ik prikje in bil voor te slapen. Bij me dochter toen was ik zo vertrokken en sliep ik goed. Nu helaas niets geholpen.... heb net ontbijt op en even verpleging afwachten en dan weer naar huis.
Hoor allemaal kleine baby's om me heen... nog even geduld dames dan mogen wij Smile.

Vrijdag heb ik een afspraak bij de gynacoloog dan zal inleiding en dergelijke wel besproken worden denk ik.
Maar zowiezo doen ze nog niks tot 38weken.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 19-10-2017

Heftig om in zon korte tijd beide ouders te verliezen zeg! Kan me voorstellen dat je er toen doorheen zat en dat het nu allemaal weer opnieuw naar boven komt getsie. Morgen heb je gesprek toch bij de gyn over inleiding. Nou ben benieuwd wat daar uit gaat komen Wink. Spannend, want komt steeds dichter bij he.

Hier weer bezoekje aan de vk gebracht. Ik uitte mn zorgen over de ligging van de baby. Bij lichamelijk onderzoek twijfelde zij ook enorm, maar gelukkig ging ze toen een echo maken en daar kwam uit dat ze wel mooi met hoofdje naar beneden lag Big Grin. Het voelt precies zoals twee weken geleden, dus ik vraag mij nu af of die vk het wel bij juiste eind had qua ligging... maar goed, voor nu hopelijk geen zorgen!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 20-10-2017

@Flower gelukkig maar dat de kleine goed ligt Smile misschien hebben ze het inderdaad vorige keer mis gehad is toch altijd maar gokken Wink.

Ik heb vanmorgen gesprek gehad bij gynaecoloog. Zowiezo doen ze hier voor 39 weken niet inleiden tenzij het medisch noodzakelijk is of in aparte gevallen ( ben ik momenteel wel beetje Wink )
Ben nu overgedragen van mijn eigen verloskundige naar het ziekenhuis ieder geval. Ik kom nu daar onder behandeling. Ik ga ook gesprekken krijgen en ze houden me goed in de gaten.
Elke week controle en heb nu medicatie voor als ik een gal aanval krijg dan kan ik die nemen. Verder mag ik indien nodig en ik het niet meer trek in ziekenhuis slapen met medicatie.
Maar ik kan thuis ook iets nemen in principe. Sta nu dus steng onder toezicht Wink. Nog even volhouden dus....... minimaal 3 weken.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 23-10-2017

Wat fijn Flower dat ze goed ligt! Weer een zorg minder.

Trek je het nog een beetje Enchanting? Hopelijk komt jullie jongen gewoon lekker optijd en ben je snel van je klachten af!

Hoe is het met de rest??

Hier net liggingsecho gehad en hij ligt er klaar voor. Het wordt weer een lekkere 8 ponder dus daar ben ik erg blij mee. Loopt nou een week voor in de groei. Vind daar zoveel voordelen aan zitten als ze al lekker wat reserves hebben Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 24-10-2017

@ Robinn zo das een flinke kerel weer lekker hoor Smile spannend ejj nog even de laatste loodjes.

Hier gaat het helemaal niet goed. Ik ga vanacht weer in ziekenhuis slapen.
En we hebben overleg morgen over een inleiding. Zowiezo zouden ze die met 39 weken doen maar zeer waarschijnlijk wordt het eerder.
Ik trek het totaal niet ze hebben me ingeschreven voor Pop poli dat is voor zwangere vrouwen met psychische aandoeningen zeg maar.
Er komt van alles boven en soms draait het helemaal door in me hoofd.

Ik hoop als de klein man er is dat alles over is en ik gewoon lekker kan genieten van alles.....
Voor nu is het allemaal wat moeilijk en moet ik mezelf er doorheen slaan.
Aftellen en hopen dat het dubbel zo snel gaat de tijd.
Gelukkig heeft mijn man ze werk aangepast zodat hij savonds en weekeinden thuis is en niet meer weg hoeft zowiezo de eerste maand.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 24-10-2017

Jeetje wat balen zeg! Hopelijk komt het idd gewoon door de hormonen zodat je na je bevalling weer de oude wordt! Want dit is niet leuk voor jou en je gezin. Sterkte!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 26-10-2017

Zo nou is hoop gebeurt weer..... dinsdagavond weer opgenomen in ziekenhuis en ik ga pas zondag naar huis.
Zit er helemaal door allerlei gesprekken gehad. En nu wordt medicatie besproken. Zeer waarschijnlijk kan ik geen borstvoeding gaan geven waar ik enorm van baal. Maar moet aan mezelf denken om voor me kindjes te kunnen zorgen..... vandaag nog groeiecho gehad. Alles zag er netjes uit weegt nu 3 kg


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 02-11-2017

Nou klinkt niet fijn Enchanting hoe jij je psychisch moet voelen, bah! Hoe gaat het nu? Laatste loodjes he... of mag hij al bijna gehaald worden? Wie van ons was ook alweer het verst? Oftewel, wie kan al elk moment aan de beurt zijn Wink?

Hoest verder met iedereen?

Hier net weer controle gehad bij vk. Meisje ligt al wat ingedaald en nog steeds mooi met koppie beneden. Kans dat ze nu nog terug zou gaan draaien is nihil. Verder alvast over bevalling gehad. IK zie wel hoe het loopt.
Verder slaap ik nog steeds slecht haha, weet soms echt geen houding aan te nemen in bed. Maar goed, nog ffies he meiden. Zet hem op!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 03-11-2017

Heyyy Flower

Kijk dat is mooi dat ze ingedaald is.
Ik ben gister op controle geweest. Was flink ingedaald doet soms echt pijn.
Ik geloof ik het topic geopend heb en verste benverte weet het niet zeker haha.
Maar zal niet lang meer duren Wink verklap niks :p.
Ik heb nu slaap pilletjes voor snachts en een pappegaai aan bed, douchekrukje en wc verhoger... voel me net oud vrouwtje soms haha.
Maar het einde is in zicht en aftellen begonnen Smile.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 03-11-2017

Test even kijken of het lukt via mobiel

Enchanting schreef:[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]kindje[/TD]
[TD]positieve test[/TD]
[TD]uitgerekend[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Flower[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]17-03-2017[/TD]
[TD]26-11-2017[/TD]
[TD]♥ meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Enchanting[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]12-03-2017[/TD]
[TD]20-11-2017[/TD]
[TD]Jongen[/TD]
[TD]

[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]28-03-2017[/TD]
[TD]29-11-2017[/TD]
[TD]♥ Meisje
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robbin[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]16-03-2017[/TD]
[TD]27-11-2017[/TD]
[TD]♥ Jongen[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daantje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]22-03-2017[/TD]
[TD]14-11-2017[/TD]
[TD]​Meisje[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CSH[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]18-04-2017[/TD]
[TD]27-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje666[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]13-4-2017[/TD]
[TD]21-12-2017[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]



Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 04-11-2017

Goedemorgen dames,

Laatste loodjes wegen het zwaarst😥. Ik heb donderdag een groeiecho gehad. En de kleine dame weegt dus al 3600gram....voor 36 weken, is dat erg zwaar. Ik moet gewoon dinsdag terug naar de vk en dan gaan ze voelen en word ik wss naar de gyn gestuurd om.nog een groeiecho. En denk zomaar dat ik daar wel.zou blijven. Deze baby girl is ook.nog niet ingedaald dus mocht me.vruchtwater nu breken moet ik.gelijk gaan liggen...waar ik ook ben..zien jullie het al voor je....

Ben zo benieuwd wie de eerste is die bevalt en hoe het allemaal.zal gaan...ook met een 2e....

Heel veel succes iedereen met de laatste loodjes.

Enchanting heel begrijpelijk dat je dit allemaal zo meemaakt. Wij hebben gewoon privé contact. Maar je Kan het je ben een super mama!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 04-11-2017

Nou Enchanting ik ben benieuwd Smile Zal volgende week wel mooi nieuws komen dan Wink
Hier gaat alles nog steeds super. Heb haast geen klachten en voel me prima. Wel is onze jongen ook aan de grote kant dus de verloskundige willen me niet te ver overtijd laten gaan. Hoop dus zo dat hij optijd komt want hoop echt dat de bevalling natuurlijk begint ipv inleiden. Maarja we zien het wel. Mijn andere twee jongens waren ook ruim overtijd dus ben benieuwd.
Wordt wel spannend komende weken.
Succes iedereen!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 05-11-2017

[Afbeelding: ilhrm8.jpg]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 06-11-2017

Img


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 06-11-2017

[Afbeelding: rl9hud.png]


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 06-11-2017

Nou dames, dat schiet al mooi op he. En al lekkere bolle buiken.
IK hoop voor jullie dat jullie ook niet te ver gaan overlopen, vooral als kindje al aan de grote kant is... HEbben jullie de vorige keren flink overgelopen dan?

Hier blijven ze het en klein meisje schatten, maar dat was mn vorige ook en daarbij liep ik ook al 8 dagen over. We zullen het wel zien. Ik heb van de week afgesproken dat ik niet langer dan 41wk wil overlopen. We zullen zien Smile.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 06-11-2017

Ik ben vorige keer ingeleid met 39+5 vanwege omstandigheden.
Nu zal het ook niet lang meer duren Wink.

Mijn manneke is gemiddeld. Vorige week met groeiecho was hij 3 kilo dus zal net zoiets als me meissie zijn bij geboorte denk. Die was toen 3530 als ik het me goed herinner.
Begin nu weer last van maagzuur te krijgen jakkes... me omeprazolletjes werken niet meer denk. Nouja nog even


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 06-11-2017

Mooie buiken!

Bij de eerste braken mijn vliezen 4 dagen overtijd en is hij 5 dagen overtijd geboren. En bij de tweede ben ik ingeleid met 41 welen ivm hoge vliesscheur er geen aankomende bevalling. Dus hoop zo dat ik nou niet ingeleid hoef te worden en de natuur zijn gang kan laten gaan. Maarja na twee keer overtijd ben ik bang dat ik weer ingeleid moet worden ivm de grootte. We zullen het wel zien.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 07-11-2017

BIB melding hah zit nog lekker warm. Is nog steeds behoorlijk druk en savonds gaat me buik alle kanten op. Heb vandaag sint cadeautjes ingepakt haha straks me handen vol dus kan maar gedaan zijn haha. Me man heeft ze werk aangepast rijdt geen bieten meer. Maar is nu savonds en in weekeind thuis voor mij dat is superfijn. Slapen is nog steeds drama. Al gaat het met pilletjes iets beter. Alleen tegen 3uur is het klaar maarja vroeg erin maar en overdag ga ik wel liggen maar niet slapen. Nog even volhouden druk aan aftellen......


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 08-11-2017

Hey meiden!

Zo, daar ben ik ook weer eens. Ik kon al die tijd niet op de site komen en nu kreeg ik ineens een update via de mail en heb fijn alles terug kunnen lezen .

Enchanting: poeh, jij hebt t ook.niet makkelijk zeg! Spannend wanneer je kleintje komt!

Hier ben ik inmiddels 39.1weken en ben vandaag mn slijmprop verloren. Al een oaar weken flinke voorweeen, zo ook vannacht. Morgen weer naar de vk en eens bespreken of mijn lijf t stofje om te bevallen wwl goed kan aanmaken. Bij mn andere 2 kids heb ik ook wee-opwekkers gehad omdat mn vliezen wel braken, maar ik geen weeeen jreeg of minimaal. Ben benieuwd.
Op zich mag ze nog wel heel even wachten want de verbouwing is nog niet helemaal af. Flink gedoe met de aannemer gehad. Maar de laatste dingen worden geverfd en dan t weekend de vloer erin en dan kunnen onze meubels weer terug komen. Stel dat ze nu komt is het vooral de kraamzorg die er hinder van ondervindt. Boven is alles in orde en klaar.
We gaan het zien!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 09-11-2017

Voor jou schiet het echt al op Daantje! Spannend hoor. En stoer dat jullie zo’n verbouwing nog aandurven. Hopelijk is alles snel klaar en komt dan jullie kleine spruit. Ben benieuwd naar de eerste bevalling. Ik gok zo op Enchanting Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 09-11-2017

Superspannend daantje komt dichtbij idd nu.
Ik kan niet wachten me maagzuur begint weer op te spelen. Ben al wel gestopt met me slaapmedicatie ieder geval. Wil niet dat kleine bij geboorte er last van heeft.
We tellen de dagen af en wie weet ben ik de eerste :p succes nog even dames...... ben benieuwd naar onze kleine hummels Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 09-11-2017

oef nu nog een verbouwing haha. Ik zit al op mn schoonmoeder te mopperen die in een verbouwing zit waarbij mijn man haar constant moet helpen met dingetjes waardoor hij nu minder thuis is en mij minder kan helpen in bijv huishouden haha. Laatst dacht ik heel het huishouden even te doen, nou mooi niet dus. Ik was halverwege en kon bijna niet meer op staan van de pijn in mn onderrug grr. Morgen komt mn moeder de rest afmaken...

Hier weer bij vk geweest. Kleine ligt helemaal ingedaald en vast. Joepie. Ze gaf mij echter geen garantie dat de baby dan ook eerder kon komen haha. Wel vermoed ze dat je dan minder snel over gaat lopen, maar ja je weet het maar nooit.

Nou Daantje en Enchanting... wie zal de eerste zijn Wink. We wachten weer rustig af.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - daantje - 10-11-2017

Goedemorgen,

Verkeerd gegokt Robbin 😊. Onze kleine dame heeft zich op 9 nov om 10.35u gemeld.
Het begon met om 2.15u gebroken vliezen. Ik waa net naar de wc geweest toen ineens onze middelste in de kamer stond. Hij kwam zn zusje (mm buik) en ons een kusje en een knuffel geven.
Toen hii met naar boven was voelde ik wat lopen en ik dacht nog, hmm ben net geweest. Ik twijfelde (kwam niks uit als ik op mn hand blies), maar toch een kraamverband in gedaan en weer lekker gaan slapen. Rond 5u werd ik wakker van wat krampjes die prima weg te puffen waren. Tussendoor dommelde ik in slaap. Om 7u kwamen onze kids naar beneden, maar ik had geen zin in de knuffels en kusjes op mn buik dus ben ik onder de douche gestapt en de kids aan mn man overgelaten. Om half 8 namen de weeen wat toe, dus gevraagd of hij de kids bij de buren wilde brengen die de kids dan naar school konden meenemen.
Om h9 de vk gebeld en die was er om 5 voor 9. Ik zat al op 5 cm en moest kiezen of ik nog naar t zh wilde. De weeen waren zo heftig dat mn man t niet zag zitten om in de file de auto in te gaan. Mij kon t niet schelen (waar ik vooraf stellig voor t zh koos). We zijn thuis gebleven en om 10.35 u is ze na 10min persen geboren, onze Sarah. Het laatste stukje was heftig. Ze bleef achter een randje hangen, maar met goede begeleiding en super ondersteuning van mn man is het echt super gegaan!

Sarah is een heel tevreden meisje, drinkt al goed aan de borst en haar broer en zus zijn dol op haar!!

Lieve meiden, zet m nog even op!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 10-11-2017

🎉🎉 Gefeliciteerd Daantje wat super zeg. Je bent de eerste in ons groepje. Heel veel geluk met ze allen en lekker genieten van jullie meissie.
Voor mij komt er nu een heftig weekeind aan Wink maar komt allemaal goed en ik denk dat ik dan idd de volgende zal zij Wink. Sttt..... niet verklappen Wink


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 10-11-2017

Wauw!! Gefeliciteerd Daantje!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat ze het zo goed doet. Fijn joh! kan zelf ook niet meer wachten nou haha

Enchanting heel veel succes het weekend! Zet hem op.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 10-11-2017

Gefeliciteerd daantje!!

Succes enchanting, maar je weet het nooit😉


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 10-11-2017

Haha nee Sam das waar. Kom je dan naast me liggen Wink.

Ik had al 2cm en heb net ballon gehad nu wachten......


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 11-11-2017

Spannend!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 11-11-2017

Nog steeds bib melding.
Gisteravond behoorlijk krampen gehad die later weer af zakte. Tot half 2 met buurvrouw liggen kletsen haha. En toen naar wc floep ballon eruit..... dus als goed is nu meer ontsluiting. Van 2 tot 5 geslapen en nu net gedoucht en wachten op roomservice haha. En dan straks zien wat ze verder doen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 11-11-2017

BUB 🎉🎉🎉 N.I.C.K geboren om 15:36 11-11-2017


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 11-11-2017

Whaat.... ik ben even een paar dagen niet online en er zijn gewoon al twee babys geboren!!! WOW

Daantje... jij als eerste gefeliciteerd met jullie dochter. Heerlijk dat ze er is en dat het thuis heeft kunnen plaats vinden. Klinkt alsof het toch redelijk snel en vlot is verlopen. Nu heerlijk genieten.

Enchanting.... jij als tweede gefeliciteerd met jullie zoon!! Fijn dat hij er nu is. Hopelijk beperken nu deels wat klachtjes (maar waarschijnlijk ook een deel niet zoals slapenloze nachten Wink). Hopelijk is de inleiding en bevalling goed verlopen. We wachten je verhaal nog af Wink. Geniet en kom eerst maar bij!

Nou Robbin... wij de volgende dan maar...? Hier word ik echt steeds nieuwsgieriger. Zit er nu echt op te wachten haha. Klachten van rug en liespijn beginnen steeds meer toe te nemen ook al neem ik steeds meer rust naar mijn idee en dan nog die vermoeidheid.... ach ja nog even!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Mary1986 - 11-11-2017

Daantje en Enchanting, van harte gefeliciteerd!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 11-11-2017

Gefeliciteerd Enchanting!! Wat fijn dat N.ick een is!! Nou lekker genieten en hopelijk voel je je snel weer de oude.

Nou idd Flower, komt nou wel echt dichtbij he. Ik ben ook heel benieuwd wanneer die van ons zullen komen. Lijkt me zo fijn om eens een keer op tijd te bevallen. We wachten maar af Haha.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 11-11-2017

Van harte gefeliciteerd dames!!! Geniet van jullie kindjes. 😍❤. Gave namen trouwens 😁.

Gisteren is mijn schoonzus bevallen met 34.6 van haar 2e zoon (scheelde maar een week met mij). Dus ook hier komen de zenuwen.
Ik zal wel laatste zijn van dit clubje 😂.

Succes dames. Benieuwd wanneer de volgende kindjes komen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 12-11-2017

Gefeliciteerd enchanting. Wat een mooi mannetje!

Ik doe ook nog mee dames.....vanavond flinke pijnlijke menstruatiepijn maar dan 6 tikkeltje erger gehad....het mag van mij hier ook wel gebeuren.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 12-11-2017

Kom maar op Samantha, je kleintje mag komen je hebt de 37 weken gehad. 😍😗


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 12-11-2017

Spannend Samantha! Krijg je toch stiekem de hoop dat het doorzet he als je wat voelt. Zo spannend allemaal.

Muisje dat is ook even schrikken met 34 weken. Snap dat je dan zelf ook de zenuwen krijgt.

Hier gisteren feestje gehad maar toen de muziek hard ging merkte ik echt dat de kleine man heel druk werd in mijn buik. Dus zijn maar weer optijd naar huis gaan. En vandaag lekker relaxen Smile

Fijne zondag allemaal!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 15-11-2017

Samantha. Hoop dat het door gezet heeft en dat jij je meisje al bij je hebt!

Hoe gaat het bij de rest?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 15-11-2017

Hier voel ik me sinds vandaag weer een beetje goed. Ben twee dagen ziek geweest en zondagnacht heel de nacht wakker geweest van de buikkrampen. Gewoon midden in de nacht in bad gegaan. Mijn darmen waren helemaal van slag. Gelukkig gaat het nou weer beter. Dus onze kleine man mag komen nou Smile
Al heb ik totaal niet het gevoel dat dat kan. Denk echt dat ik ingeleid ga worden. We wachten in spanning af.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 16-11-2017

Nou dames... gisteren weer vk. Ik heb 1cm opening en me baarmoedermond is voor de helft verstreken. Heb homeopathische middeltjes gekregen om het allemaal wat vlotter te laten gaan. Baad het niet schaad het niet....als ze er met 39w4d nog niet is dan word er een afspraak gepland met de gyn voor inleiden.en dat zal dan die week ook gebeuren ergens. Ik moet voor nu gewoon weer volgende week woensdag terug.

Jeetje muisje dat zal ook schrikken geweest zijn voor je schoonzus.

Ik moet et trouwens 4 tot 5 keer uit ok te plassen s nachts....word er niet goed van en dat is dus al 10 weken ofzo zo aan de hand.dus ben aardig op. En krijg daar dan weer migraine van. Maar dat maakt allemaal niks uit als alles maar goed is met je baby...dat je er nog een kindje heb rondlopen maakt alle.aal niet uit en ik vraag niet snel om hulp...maar nu moet ik soms wel omdat ik dan die migraine heb met aura...dus zie ik niks of wazig.

Owja BIB

Succes dames......