Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend Nov/Dec 2017 (/thread-8524.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 16-11-2017

Ik ben vandaag de slijmprop verloren..... zegt niks hoor ik maar toch met menstruatiekrampen en meer harde buiken dan anders..denk ik dat het niet heel lang meer gaat duren.....hoop ik


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 17-11-2017

Ik duim voor je san 😘


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 17-11-2017

Spannend Samantha!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 17-11-2017

Hoe gaat het met de twee dames die al bevallen zijn? Voelen jullie alweer beetje goed? Hoe doet de kleine het?

Gets Robbin, wat naar dat je ziek bent geweest nu zo op het eind bah. Daar zit je dan helemaal niet op te wachten he. VOel je je nu wel weer oke?
Nog gefeliciteerd trouwens met je zoontje Wink. 3jr alweer gaat hard zeg!

Samantha, hopelijk duurt niet lang meer. Wat fijn dat ze in de 39ste week het inleidne al willen bespreken. Heb je daar ook een aanleiding voor vanwege vorige zwangerschap?
Fijn dat die prop al weg is, maar idd zegt nog niet veel he helaas. Bij mijn dochter was ik deze al in week 34 destijds verloren... nu nog niet opgemerkt in ieder geval.

Hier zit de kleine nog prima volgens mij. Zo had ik in wek 37 best veel krampen en dingen enz, maar nu deze week is vrij rustig in mijn buik Sad. Ik heb daarom alvast voor volgende week een zeer uitgebreide hand/voet massage geboekt whahaha wie weet helpt het wat mee met weeen opwekken Wink. We zullen het zien!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 17-11-2017

Thanks Flower! 3 jaar alweer ja, gaat echt hard.
Ik ben gelukkig weer de oude. Voel me weer helemaal fit dus ben er klaar voor Smile Nou de jongste ook jarig is geweest mag hij van mij komen. Al denk ik ook dat ik nog wel even geduld moet hebben. Wel lekker zo’n hand en voet massage! Ik heb volgende week ook veel gepland staan zodat ik lekker afleiding heb. Ga ook echt niet thuis zitten wachten. Ben wel heel benieuwd wanneer het zover is.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 17-11-2017

Flower nou de aanleiding van het inleiden is dat dit meisje weer Best groot is.

Ben benieuwd wie de volgende is die bevalt...maar er is ook wel een verschil denk ik.of je m met 34 weken al verliest of met 38 weken...die slijmprop.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 18-11-2017

Hoi allemaal
Zo even momentje om me verhaal te schrijven. Ik mocht mezelf 10-11 melden om 14 uur in ziekenhuis. Na inwendig onderzoek bleek ik 2cm te hebben en een soepele baammoedermond. Ik heb toen een balloncathether ingekregen om nog wat cm erbij te krijgen en.mocht naar huis in princiepe. Maar ik wilde blijven enslapen dat was ook prima. Die nacht tijdens wc bezoek is ballon eruit gevallen en de volgende ochtend 9:45 na onderzoek bleek 3/4 cm en zijn me vliezen gebroken. Toen aan wee opwekkers gegaan die al snel werk gingen doen. Elke 20 min opgehoogd. Rond half 2 niet meer te houden van pijn om pijnstilling gevraagd. Ik kon helaas geen ruggeprik meer krijgen had al 5cm. Dus toen prik in been gekregen. Heavy spulletje suffig en schherpe randjes eraf. Toen kreeg ik rond 3persdrang en hield ik het niet meer. Verloskundigr was net even weg en verpleegster zei even ophouden.. jaja ophouden niet dus... gelukkig kwam verloskundige weer en na half uur persen is N.ick geboren. Ik had een klein scheurtje maar mocht geen naam hebben dus kleine hechting. Ik ben die nacht ook nog in ziekenhuis gebleven. Maar amper geslapen want de kleine man kwam constant en wilde bij me zijn. De nachten erop thuis ook weinig slaap. Maar overdag veel rust. Hebben nog niet veel visite gehad dus kan veel rusten. De kleine man zit inmiddels op 3700 gram en ik ben al me zwangerschaps kiloos kwijt. Nou wat een verhaal haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 18-11-2017

Voor de rest
Samantha heel veel succes nog meis en hoop ze zichzelf aankondigd. Ik denk aan je en als we opnde been zijn gaan we lekkerndikke biefstuk eten Wink

Flower lekker een massage laat je maar verwennen Wink

Robinn gelukkig dst je de oude weer bent Smile nog even volhouden.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 19-11-2017

Me vruchtwater is gebroken.......hou jullie op de hoogte voor nu nog wieing te merken af en toe een krampje.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 19-11-2017

Succes meis 😘😘


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 19-11-2017

Succes Samantha! Spannend nou wanneer het begint. Heb hebt in ieder geval binnen twee dagen jullie meisje in je armen.

Fijn Enchanting dat alles goed gaat. En dat je overdag wat slaap kan bijpakken. En die verdwenen zwangerschapskilo’s is ook wel prettig Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 19-11-2017

Super spannend samantha 😍. Hopelijk gaat het nu lekker snel voor je!

Enchanting, dat klinkt wel als een mooie bevalling zo. En fijn dat je alle kilo's al kwijt bent 😁

Robbin, laten we hopen dat jou kleintje dan ook snel mag komen.

Flower, laat je maar heerlijk verwennen nu het nog kan.

Hier, nog zat te doen. Dus de kleine mag zeker tot dec blijven zitten. Hopelijk sowieso na 37 weken. Denk dat de mijne een latertje wordt!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 19-11-2017

Ze is geweest. Ze komt vanmiddag weer. En gaat overleggen met de gyn. Mss dat hij of zij me vanavond nog wil zien of morgenochtend. Mits er niks gebeurd.en moet me temp in de gaten houden.

Snelle update...


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 19-11-2017

Wat leuk dat je ons op de hoogte houdt.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 19-11-2017

Ik moet me morgenochtend melden om 08.00.... in het zkh


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 20-11-2017

Succes Samantha!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 20-11-2017

Succes lieverd 😗.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 20-11-2017

Oh Samantha wat spannend dat je vliezen zijn gebroken. Jammer dat de weeën zelf nog nie zijn begonnen of krachtig genoeg zijn omdat je je moet melden. Nou hopelijk vandaag wel bub melding van jou!

Nou Robbin...wij zullen vast overlopen whaha. Vannacht wel weer voorweeen gehad maar ja helaas...zegt ook niks


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 20-11-2017

Ben benieuwd of Samantha haar meisje al in haar armen heeft.

Nou idd Flower, wij zullen wel weer overtijd gaan haha. Hoop het echt niet want dan wordt ik volgende week ook ingeleid ivm grootte van onze jongen. Dus laat hem maar snel komen. Vind het wel weer spannend hoor. Maar wachten duurt zooooo lang Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 20-11-2017

Nou Samantha heeft dr meisje nog niet.......wachten word beloond


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 21-11-2017

Nog steeds niets? Ik dacht dat na vliezen breken je binnen 24/48u bevallen moest zijn? Gets nou hopelijk duurt nie lang meer...

Robbin wanneer zouden ze je dan in gaan leiden. Precies op de 40wk?

Hier net bij vk geweest en vond dat de baby laatste dagen rustiger was dan normaal. Dus mocht gelijk bij haar aan de ctg (kan gelukkig in de praktink) en daarna echo. De mogen spieken naar kleine meid. Alles zag goed uit. Wordt nu op 6 pond geschat. En nog voldoende vruchtwater. Ik zei oh nou dan ga ik vast weer overlopen haha.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 21-11-2017

Bij onze tweede had ik ook gebroken vliezen en geen bevalling die op gang kwam, ben toen na 2 dagen ingeleid en als het druk zou zijn zou ik zelfs nog een dag moeten wachten. Dus ze zijn daar niet meer zo streng in.

Fijn Flower dat alles goed was! De verloskundige vertelde dat ze me met 40w door stuurt naar de gynaecoloog dus denk dat ik dan rond de 40.2 of 40.3 ingeleid ga worden ofzo. Hopelijk is het niet nodig Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 22-11-2017

BUB

Na 64 uur gebroken vruchtwater is daar eindelijk onze Lizz!!3740 gram en 54 cm moeder en kind maken het goed later uitgebreid verhaal...geboren 21-11-17


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 22-11-2017

Gefeliciteerd Samantha. Eindelijk dat ze er is! Heeft lang geduurd na de gebroken vliezen.

Hier vannacht flinke voorweeen gehad maar zat totaal geen regelmaat tussen en vanmorgen hield weer op. Hopelijk is het een begin maar zal wel nie hahah.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 22-11-2017

Jippieee!!! Daar is ze dan! Gefeliciteerd!! Hopelijk kan je een beetje bijkomen nou en lekker gaan genieten.

Vervelend he Flower! Denk je elke keer zou het nou dan echt gaan beginnen en dan weer niks. Pff wachten wachten wachten.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 22-11-2017

Samantha van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! 🎊🎉🥂😍. Mooie naam trouwens 😍.

Flower, je weet het nooit. Ik hoop Dat je kleintje snel komt.

Robin, voor jou ook al bijna de uitgerekende datum. Spannend zeg!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 24-11-2017

Hoe is het met de bibjes ? Nog iemand bevallen inmiddels ?

Hier alles ze gangetje mis de kraamhulp wel was zo een leuke vrouw....
Ik heb nu slaapmedicatie voor snachts en moest daarom stoppen met borstvoeding... heb het heel moeilijk gehad hiermee maarja uit eindelijk worden ze met de fles ook groot. Consultatiebureau is langs geweest en Nick was afgevallen.... 40gr. Misschien komt het omdat vorige keer wegen na drinken was. Maandag komen ze weer langs om te wegen. Nick is een tevreden mannetje en het gaat snachts steeds beter. Me dochter vindt het ook geweldig en wil altijd helpen met alles 😍😍


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 24-11-2017

Fijn dat alles goede gaat Enchanting! Heerlijk zo’n tevreden mannetje.
Hier alles rustig. Moet zo naar de verloskundige dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen ivm inleiden door grote baby. Lichamelijk voel ik me nog steeds top maar zal toch blij zijn als ik hem gezond en wel in mijn armen heb Smile Dus nog even geduld.

Muisje hoe voel jij je? Begint ook dichterbij te komen nou he.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 24-11-2017

Nou net terug van de verloskundige en ze gaan me dinsdag proberen te strippen. Mocht dat niet gaan of niks opleveren dan einde van de week naar de Gynaecoloog. Hoop zo dat hij gewoon lekker optijd komt Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 25-11-2017

Meiden.. hier bub!

Gistermiddag is onze dochter geboren L.ynn. woog 3330gr en 49cm. Ze doet geweldig en erg te vrede. Grote zus ook helemaal trots. Maar misschien nog wel meer trots op haar eigen poppen baby die ze heeft gekregen ha ha.

Was trouwens turbo en daardoor heftig bevalling.
Maar eer gisteravond begon ik last te krijgen van weeën maar dat bleef hangen op 3cm. Maar ik was al bek af omdat ze al extreem waren. Dus nachtje int ziekenhuis voor slaapmiddel. Toen moest ik van hun weer naar huis om dat ik was aangemeld voor alleen slapen. Hele discussie daar gehad omdat ik het er nie mee eens was... Maar goed naar huis gegaan gisteranmorgen om 10u en om 11u weer stevige weeën. Toen belde mn manl om 12.30 dat we echt weer naar ziekenhuis wilde... Dus hup daar weer heen en uur later was ze er al... zonder pijnstilling omdat daar geen tijd meer voor was.
Heb die vpk later nog erover gesproken dat ik dit op deze manier echt nie tof vond en me nie gehoord voelde en daardoor erg ging twijfelen over mezelf... mn eigen lichaam... ze gaf daarin toe dat ze meer empathie had kunnen tonen.. Dus hopelijk leer lesje voor haar haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 25-11-2017

Jaaaaa!!! Wat heerlijk zeg dat jullie jullie meisje kunnen knuffelen nou. En idd niet netjes dat ze je zo behandeld hebben. Goed dat je er wat van gezegd hebt!
Nogmaals gefeliciteerd!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 25-11-2017

Yeehh Gefeliciteerd Flower. Mooie naam ook en nu genieten meis


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 27-11-2017

Gefeliciteerd flower mooie naam!!!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 27-11-2017

Hier mijn verhaal...


Om 1.10 werd ik wakker om naar de wc te gaan. Na geplast te hebben en afgedroogd sta ik op en verlies ik weer vocht. Ik dacht nog jeetje was me blaas nog niet leeg zeker. Waarop ik me hand eronder doe...bleek het vruchtwater te zijn. Dus om 1.15 is me vruchtwater gebroken. 19-11-2017. Niet meer geslapen en tot nu toe 15.30 heb ik nog geen weeën alleen af en toe een harde buik. Linda de vk is geweest om 9.50 en controle uitgevoerd ze komt vanmiddag terug en gaat overleggen met een gyn. Tot zo ver de update

Linda is weer geweest om 17.00 en moet me om 08.00 morgenochtend melden in het zkh. Ze gaan dan een ctg maken verder plan maken. Waarschijnlijk word het inleiden.

20-11-2017 vandaag dan de dag dat onze 2e prinses geboren word. (Hoop ik)..kut geslapen pijn aan me heupen en knieën en rug,buik. Gaan rond 7.30 richting goes.

Half uur aan het ctg gelegen. Was in orde. Bloed geprikt, een uitstrijkje gemaakt. Het is er erg druk. Dus moet nu wachten lig op kamer 2. Tussen 11 en 12 weten ze wel wat meer. Word goed in de gaten gehouden.

Om 14.00 werd ik geroepen om naar de verloskamers mee te komen. Hier hebben ze weer een ctg gemaakt. Zag er goed uit. De vk heeft inwendig onderzoek gedaan 1-2 cm ontsluiting. Dus een pil erin om het allemaal meer week te maken. En weer een uur aan de ctg. En terug naar de kamer.

19.00 weer ctg en hebben ze om half 8 weer een pil ingebracht want had nog steeds 1-2 cm.......

Een echo gehad voor vruchtwater. Was goed.

23.30...weer een pil want er is nog geen vordering. En weer een uur aan het ctg. Ondertussen bijna 48 uur gebroken vruchtwater....ze grijpen pas echt in bij 72 uur hoorde ik net. Weer kut geslapen...

Cees was blijven slapen zodat ik rust kon vinden en niet dat als het zou gaan gebeuren ik me zorgen moest maken of hij wel of niet erbij zou zijn.
7.30 gedoucht/08.00 ontbijt durfde niet te veel te eten stel je voor dat je straks alles er weer uit spuugt...😉
Ze kwamen vertellen dat ze even een grote verloskamer schoon gingen maken voor me want ik zou er derest van de dag blijven.
9.00 werden we opgehaald. Kreeg weer een ctg.
9.30 de vk kwam inwendig onderzoek en had 2-3cm.
Dus hop aangesloten op weeenopwekkers. Elke 20 min ging het omhoog.
13.00 pijnmedicatie gehad. Prik in me been. Zodat ik even tot rust kon komen.
Viel af en toe weg. HEERLIJK
14.00 3cm ontsluiting.

Dus ben een stukje kwijt😉

16.00 vk komt weer omdat de weeën veranderen. Kon niet precies zeggen wat. Ik heb 7cm ontsluiting. Moest op me linkerzij gaan liggen. En na 5 min voelde het heel gek. De verpleegster kwam en ze zei heb je persdrang waarop ik antwoord ik weet niet wat ik voel...oké dan gaan we even kijken zei ze...Ik zei nee je gaat nu de vk roepen want dit is het gewoon. Ze ging gelijk de gang op om ze te roepen.

16.17 ik heb 10 cm ontsluiting en mag meepersen.

16.21 na 4 keer persen is Lizz geboren. 3740 gr en 54 cm. Op 21-11-2017

16.27 placenta..

Ze vinden dat ik een erg lange navelstreng heb gemaakt....

We moeten nog 24 uur blijven. Ivm langdurig gebroken vliezen. 63uur.

Ik had s avonds een beetje koorts. En Lizz de volgende ochtend. Maar we mochten gelukkig naar huis. 22-11-2017.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 28-11-2017

Nou Samantha je hebt wel geduld moeten hebben zeg. Maar gelukkig is ze er nou en kan je lekker genieten. Gaat het allemaal goed?
En met de andere mama’s?

Hier net strippoging gehad maar helaas mislukt. Te weinig ruimte. Dus nou wordt ik vandaag of morgen door het ziekenhuis gebeld. Op tijd bevallen is mij nog nooit gelukt Wink


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-11-2017

Das jammer Robinn en hoe is het nu met je mag je al bub melden ? Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 30-11-2017

Nee helaas niet. Morgen naar het ziekenhuis voor controle en dan hoor ik wanneer ik ingeleid wordt. Ben benieuwd. Sinterklaas komt wel erg dichtbij nou Smile
Hoe gaat het met jou? Vind het tijdstip waarom je dit berichtje hebt geplaatst wel grappig. Lekker gebroken nachten Haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 30-11-2017

Ooo pfff jeeetje nog even geduld dus... haha ja neem snachts me telefoon altijd mee als ik meneer ze drinken geef haha. Ja sliep overdag weinig maar nu heb ik ze bedje naast me staan en dan slaapt hij wel en ik ook Smile. Verder druk haha dochter naar school boodschappen dochter van school haha


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 01-12-2017

Fijn dat hij nou beter slaapt en jij ook Smile Dat lijkt me idd ook druk met school enzo, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat zijn.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 04-12-2017

Ben benieuwd hoe is het hiero ???

Ik mag vanmiddag mezelf bij chirurg melden voor me galblaas... waarschijnlijk operatie om hem eruit te halen :o


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 06-12-2017

Doe het even in 2 delen denk ik. Loop 2 blz achter 😐.

Enchanting; wat fijn dat de kraamhulp fijn was. Je moet zoiets natuurlijk wel treffen.
Het is tot dat je moet stoppen met bv maar zolang je mannetje tevreden is, is dat het bekangrijkste van alles.
Super fijn dat je dochter haar broertje ook leuk vind. Lekker genieten van je gezin!

Flower: wauw gefeliciteerd. Prachtige naam trouwens. Zo wat een snelle bevalling zo. Heel goed dat je vpk erop aan gesproken hebt.
Zoiets moetje strijd bespreken, anders kan het je dwars gaan zitten. Heb je een fijne kraamweek gehad?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 06-12-2017

Samantha: jeetje wat een verhaal. Je hebt echt veel geduld moeten hebben zeg. Heb jij een fijne kraamweek gehad meis? Hoe gaat het nu met je meisje?

Robin: jeetje wat vervelend dat het strippen niet was gelukt. Jouw kindjes hebben het gewoon tegoed in jouw buik 😉.
Ik hoop van harte dat je nu al je kleintje hebt en anders dat het nu heel snel mag komen. Je zit al bijna op 42 weken. Dikke respect voor je!!

Enchanting: hoe was het bij de chirurg? Gaat ie er nu uit?

Hier: sorry was even afwezig. 26 nov is mijn oma plotseling overleden aan een hartstilstand. Ze was nog zo fit en goed in het leven. Dus dat was een behoorlijk schok.
Helaas is ook mn bloeddruk verhoogd waardoor ik geen afscheid kon nemen omdat de begrafenis aan de andere kant van nl was en de vk het niet verantwoord vond om zover te reizen.
Heb zelf een soort van mini dienst thuis gehouden om haar te eren en het een plekje te geven.
Ik mag inmiddels bibben en bubben. Heb daar 6 naar uitgekeken dus ga dat nu zeker elke dag doen.
De baby zit nog goed zegt de vk. Ze verwacht de k leine nog niet zolang mn bloeddruk niet hoger gaat stijgen. Denk zelf ook dat het een latertje gaat worden.
Al zal ik het fijn vinden voor mijn moeder dat het niet te lang duurt, zodat ze zich op de mooie dingen van het leven kan richten na alle verdriet van der moeder.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 06-12-2017

Enchanting... En hoe was je afspraak. Het zou fijn zijn als je van die galblaas afkomt als deze jenog steeds klachten geeft toch! Hopelijk heb je daarvoor een afspraak kunnen krijgen.

Muisje... wat fijn dat je de 37ste week hebt gehaald en ook mag gaan bibben en bubben. Nu gaan er weer spannende weken komen, maar niets is mooier als je kindje in je armen te krijgen. Het is zo prachtig! Hopelijk kan je er ook straks zo erg van genieten.
Gecondoleerd trouwens met je oma, vreselijk als ze zo plotseling uit je leven gaan. Hopelijk kna je het een plekje geven.

Robbin... Vertel vertel, benieuwd naar je verhaal!!

Hier...
Tot nu toe erg tevrede meisje. Het huilt een beetje als ze dorst, vieze luier of krampjes heeft. Voor de rest slaapt ze veel. Ze wilt geen speen wat het soms wel moeilijk maakt om toe te geven aan haar zuig behoefte, waardoor ze soms erg vaak of lang aan mijn borst drinkt/hangt. Verder wil ze snachts ook niet in haar wiegje liggen. Dus ligt ze bijna de gehele nacht tegen mij aan. Niet dat ik dat erg vind (en stiekem juist wel erg fijn) maar ik wil eigleijk geen kind creeeren wat later alleen maar bij ons in bed wilt liggen, daar zit ik ook weer niet op te wachten haha. Maar goed, volgens kraamhulp vorige week kon je de baby daar nu nog niet in verwennen en hebben ze juist nu nog die behoefte om bij je te zijn. Als ze wat ouder is, dan kan je langszamerhand haar weer steeds vaker in de wieg proberen te leggen, dus dat ga ik maar doen Wink.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 06-12-2017

Nou hier is onze jongen zaterdag geboren. De bevalling was een hel maar in ruil daarvoor hebben we een prachtig, lief en tevreden mannetje gekregen. Echt zo lief en tevreden dat het allemaal goed te doen is nou. Ben maandag thuisgekomen uit het zh dus we zijn nu lekker aan het genieten met een hele leuke kraamhulp! De jongens vinden hem ook helemaal leuk en willen alleen maar knuffelen met hem. Hij heet trouwens J.osha en woog 4518 gram. Lekkere flinkerd dus Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 06-12-2017

Gecondoleerd Muisje!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 06-12-2017

Wow een 9 ponder.... dank kan me voorstellen dat dat verschrikkelijk heeft moeten zijn. Was je nu uiteindelijk ingeleid of kwam het toch spontaan op gang?. Nogmaals gefeliciteerd en idd nu lkkr genieten!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 07-12-2017

Ik ben zaterdag ingeleid. Het ging eerst prima maar na 6 cm bleef het hangen en toen bleek dat hij niet goed lag. Dus vanaf toen werd het een drama met heel veel pijn, ruggenprik die niks deed, placenta die niet kwam en daardoor bloeding die met spoed door de Gynaecoloog gehecht moest worden. Meer dan 1 litr bloed verloren en paniek. Door hete kruik is mijn rug verbrand wat nooit had mogen gebeuren want na een ruggenprik mag je helemaal geen warme kruik meer. Maargoed zo dus weer naar de huisarts ermee. Gelukkig was dit mijn laatste bevalling want anders had het er bij 1 gebleven denk Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 07-12-2017

Oh gets, dat klinkt echt niet fijn zeg! Hij lag toch eerst wel goed, is hij tijdens de bevalling verkeerd gaan draaien? bah en ruggenprik die niks doet, dat klinkt ook niet fijn. Hier kwam bij mij de placenta ook niet goed los. Ik zelf had er neit zon paniek bij, maar ik kon merken aan de verloskundige dat ze wel een beetje in de zenuwen zat omdat ik steeds meer bloed begon te verliezen. Maar ik kreeg zon prik ervoor en gelukkig kwam die na 20min eruit.
Bah en je rug verbrand... ongelooflijk, heel erg dat je er blaren van hebt?
Maar goed, kleine man is er! Hoeplijk kan je er wel een beetje van genieten Wink


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 08-12-2017

Flower, super fijn dat het zo goed gaat met je meisje 😁.
Het is ook allemaal wennen voor die kleine meid.

Robin, gefeliciteerd met je zoon.
Wat erg dat je bevalling zo'n hel was. Pfff zijn dus wel wat foutjes gemaakt zo te lezen. En een 9 ponder jeetje wat zwaar.
Wel super fijn dat het met hem goed gaat en dat de andere jongens blij zijn met hun broertje!
Hopelijk kan je wel een beetje genieten van alles zoals Flower ook al zegt.

Dikke knuffel.

Hier; BIB en niet het gevoel dat de baby snel komt. Dus wachten af!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 19-12-2017

Hoe is het Muisje? Hou je het wachten nog vol?

En hoe gaat het met de andere mama's? Hier een heerlijk ventje die het heel goed doet. Heel tevreden en lief dus zitten echt op een blauwe wolk Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 19-12-2017

Ooh nou zie ik pas je onderschrift, je bent bevallen!! Gefeliciteerd!!


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 19-12-2017

Muisje gefeliciteerd wat leuk een knul en leuke naam Smile.
Hier alles ze gangetje aan aftellen tot operatie van verwijdering galblaas 11 januari.
Met de kleine man alles goed was laast op cb 56cm en woog 4360gr. Tevreden mannetje en ik krijg zelfs af en toe lachjes. Grote zus is wel af en toe jalours maar ik laat der veel helpen Smile


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - muisje666 - 20-12-2017

Hey meiden.

Sorry hier vergeten neer te zetten. Ik kom van het weekend even uitgebreid mn verhaal doen.
Hele heftige bevalling gehad door inleiding vanwege hoge bloeddruk.
Maar alles gaat goed met ons.

Knuffels


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 21-12-2017

Hallo dames.

Via hier ook.nog een keer gefeliciteerd muisje!

Enchanting hier is het soms ook jaloers maar over het algemeen gaat het heel goed. Tess is heel lief voor dr zusje. Spannend joh de galblaas operatie

Hier dinsdag naar het cb geweest Lizz weegt al 4770 en is 54.8cm. Dusbgroeit super goed. Wel als advies gekregen jbpm toe te voegen voor het vele spugen.

Hoe is het met derest van de dames. Ik vind het ook best moeilijk soms met plannen voor Tess naar school te brengen.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 23-12-2017

Hoi dames.

Gefeliciteerd muisje. Ben benieuwd naar je verhaal! Wel fijn dat je je zoon eindelijk in handen heb!.

Hier doet kleine meid goed. Vorige week 1e x bureau geweest en was 53cm en 4kg. Hier geef ik bv maar door haar extreme zuigebehoefte zit ze vaak (lees elk uur pff) aan mn borst. Ik was daar klaar mee en dacht het stopt vast als ik kv geef maar dit maakte nie uit want als ze fles van 100cc leeg dronk dan kwartier later zat ze alweer te jammer3en
Dus nou ja ik had aangekaart bij bureau en die hadden nie echt tips dan behalve er gewoon aan toegeven. Nou ja dat doe ik dan maar... echt vet irritant dat ze geen enkele fopspeen accepteert het...

Grote zus is gelukkig nie jaloers. Daar ben ik wel blij mee. Die helpt goed mee en wacht netjes enz. Echt trots op haar.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 28-12-2017

Wat balen Flower dat ze zoveel wilt drinken. Is idd erg vermoeiend. Hier kwam hij op een gegeven moment ook heel de tijd en ben toen ook flesvoeding gaan geven en nou gaat het beter. Hij is nog steeds wel van het vaker en dan wat minder drinken maar niet meer zo vaak als met de borstvoeding gelukkig. En 's nachts zit er vaak al 4 a 5 uur tussen dus dat is wel lekker. Verder gaat het zo goed hier en genieten we zo van ons mannetje.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 28-12-2017

Nou idd Samantha dat plannen met school is wel even een dingetje. Daarom vind ik het zo heerlijk nou het Vakantie is! Fijn dat Lizz al goed gegroeid is! Ben ook erg benieuwd hoeveel onze bink nou weegt. Maar ik moet in het nieuwe jaar pas naar het CB.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - robbin - 24-01-2018

Hoe gaat het met de voedingen Flower? Al wat meer tijd voor jezelf?
Hier gaat het zo goed. Onze bink weegt al bijna 6 kilo en slaapt al 8 uur aan een stuk 's nachts, dus niks te klagen. Alleen mijn lijf is zo overbelast, hebben jullie dat ook? Dat tillen heel de tijd is zo belastend voor me. Ga nu op zoek naar een goede masseur en hopelijk wordt het dan wat minder.
Hoe gaat het met de andere baby's en mama's?


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - Enchanting - 05-02-2018

Haaiii allemaal

Jeethe Flower dat is idd vaak ja elk uur. Jammer dat fles niks uitmaakt.... ben je wel bij fles gebleven nu ?.

Ja Samantha dat plannen idd met school hihi.... maar komt goed.

Hier ze gangetje. Eerste week BV gegeven en ging echt supergoed maar helaas voor mij te vermoeiend waardoor ik steeds verder in een dip ging. Uit eindelijk weer aan medicatie waardoor borstvoeding moest stoppe . Maar onze man doet het super. Mag 14 februari weer naar bureautje. Laatste keer 10 januari was hij al 60 cm en 5,5 kg :o grote man haha. Ze eerste prikken toen ook gehad. En nu slaapt hij al twee weken lekker door. Savonds rond 18:30 soms 21:00 laatste fles en slaapt tot 6:30 door yeeehh heerlijk hoor. En me galblaas is er inmiddels ook uit poeh poeh nog wondinfectie gehad en thuiszorg maar alles is nu weer goed. Ik ga dinsdag starten met nieuwe baan 10uur per week even eruit.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - samantha1987 - 29-05-2018

Hey dames hoe is het hier? Hier alles.ondet controle. Afgelopen donderdag 6 maanden consult gehad bij cb. Ze doet het erg goed. En mocht starten et brood. Ivm de verborgen reflux nog steeds. En omdat ze steeds alles wat wij eten heel erg volgt. Het gaat goed.


Uitgerekend Nov/Dec 2017 - flower - 04-06-2018

Hoi dames..

Hier hebben wij een lkkr dikkeetje! Met zes maand was ze 8.2kg en 68cm. Ze mag ook al happen maar das nog erg lastig. Ze slurpt eerder van het lepeltje dan dat ze echt hap. Erg irritant. Ze heeft liever iets in haar vuisje wat ze op kan peuzelen. Dat wil wel. Verder hebben we en nog steeds erg veel last van haar slaap gedrag. Zolang ze al bestaat doet ze ovrrdag haze slaapjes van half uur a drie kwartier. Erg vermoeiend. Ik draag haar dan ook veel want anders us het niet met haar uit te houden. Ze kan ook zo snel gefrustreerd zijn
Ze kan al los zitten en tijgeren. Vlotte dame. Miss frustreert dat haar wel dat ze meer wilt dan dat ze kan...
Mn oudste dochter is erg gek met haar. Gaat vaak naast haar zitten en heerlijk samen spelen zo lief om te zien Smile.