Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden tweede helft 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden tweede helft 2017 (/thread-8531.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-05-2017

Hallo allemaal,


ik vraag me af of er meer dames zijn die plannen hebben om binnenkort voor een kleintje te gaan...
Ik ben in april vorig jaar moeder geworden van een dochter, en het begint nu te kriebelen voor een tweede.
Zou leuk zijn als we ervaringen kunnen uitwisselen :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 17-05-2017

He Mary, jouw verhaal ken ik wel. Je bent een maandje eerder bevallen dan ik Smile Jouw kleintje is al 1, super leuk zeg. De mijne over 12 dagen hihi

Er is een groep die je vast heb gezien (starten januari 2017), ik zit daar al een tijdje in maar ben nu bezig met ronde 3. Sommige dames zijn al langer bezig. Maar daar is het toch best rustig, nu de zwangeren eruit zijn. Hopelijk komt er leven in dit groepje en spreken we ons hier wellicht nog. Hopelijk mag ik snel door naar een zwanger zijn groepje hihi

Ga je nu meteen beginnen voor een 2e of is het een idee voor de toekomst?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 17-05-2017

Succes mary! Heb je destijds ook gevolgd haha. Spannend voor een brusje willen gaan


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cindy31 - 17-05-2017

Wat leuk Mary! Succes en veel plezier Wink


Zwanger worden tweede helft 2017 - Sunshine84 - 17-05-2017

Hey Mary, leuk dat de kriebels voor een 2e aanwezig zijn! Veel succes alvast Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 18-05-2017

Dankjullie!
Nou, aardbeitjes ... ik denk dat we binnenkort wel gaan starten. Augustus was het originele plan :-D
Ik ben al even gestopt met de pil, dus ontpillen hoeft in ieder geval niet :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 19-05-2017

Hi dames! Ik sluit me graag aan! Ik heb een zoontje van bijna 4 en zit nu in ronde 1 voor een tweede kindje. Zit te wachten op mijn NOD en de dagen duren lang 😬! En ik voel natuurlijk van alles 😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-05-2017

Aardbeitjes, alvast gefeliciteerd met je moppie!!

Ikke ook, dat weet ik nog wel :-)

Thanks Sunshine! Alles oke met jullie?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-05-2017

Hoi Pullygirl, wat irritant he dat wachten?!

Wij hebben 2x onveilige seks gehad in mn vruchtbare periode, dus stiekem hoop ik dat het raak is! :-D

Ik houd je in de gaten Pullygirl!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 19-05-2017

Hi Mary!
Gezellig! Voor jou ook spannend dus!
Ik ben nog even aan het stoeien met mijn handtekening hier 😁


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 19-05-2017

Yes! Gelukt 😊


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 20-05-2017

Oh spannend Mary, dat zou mooi zijn he!
Ik hoopte dat het dit keer ook super snel zou gaan maar mijn cycli zijn anders na de bevalling. Ronde 3 nu, ik heb niets te klagen eigenlijk. Maar duim ook dat het snel lukt Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 20-05-2017

Aardbeitjes, hoe snel was je de vorige keer zwanger? Meteen de eerste ronde?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 20-05-2017

Yes het was meteen raak toen. Het bewijs wordt over een weekje alweer 1 jaar Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-05-2017

Hoe snel was jij de vorige keer zwanger, Pullygirl?

Bij mij was het de vorige keer in ronde 7 raak.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 20-05-2017

Tweede maand na stoppen pil, eerste maand niet echt serieus geprobeerd omdat we toen gingen trouwen en ik graag wat wilde drinken 😂. Uiteindelijk zwanger geraakt op onze huwelijksreis. Dus behoorlijk vruchtbaar hoop ik. Maar inmiddels zijn mijn man en ik alweer 4 jaar ouder en veel meegemaakt 😁


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-05-2017

Hoe oud zijn jullie Pullygirl?

Wij 30 (ik) en 36.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 25-05-2017

Hi Mary! Wij zijn allebei 35. Aardbeitjes, voor jou is het wachten begonnen? Ik heb morgen mijn NOD 🤗


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 26-05-2017

Zojuist negatief getest 😞. En dan wil ik ook het liefst vandaag meteen ongesteld worden! 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 27-05-2017

En ongesteld😏. Wel mooie cyclus, normaal 28 nu 29.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 29-05-2017


Hoi allemaal

Ik ben helemaal nieuw en mijn vriend ik zijn ook bezig om een kindje te krijgen (Dit zal ons eerste kindje zijn)
Helaas ben ik een weekje geleden mijn werk verloren (functie vervalt) dus ik hoop dar deze stress onze droom niet in de weg zal zitten
Als groentje sta ik ook open voor tips en ervaringen :p erg leuk dit forum.

Een fijne zonnige dag gewenst ladies

Liefs


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 29-05-2017

hallo meiden,
Mag ik hier ook mee kletsen? Leuk om jullie verhalen te horen en mee te leven.
Wij hebben een zoontje van 4 en willen nu voor een tweede kindje gaan. overmorgen wordt mijn spitaaltje verwijderd.
Toch echt weer spannend hoe het zal zijn.

Groetjes msj12


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 29-05-2017

Leuk dat jullie ook voor een kindje willen gaan!

Ik ben Mary, 30 jaar oud. Manlief is 36 jaar oud.
Vorig jaar april zijn wij ouders geworden van een lief meisje. Zij is nu dus 1. We hadden/hebben in t hoofd om in augustus te gaan starten voor een tweede kindje, omdat er dan minimaal 2 jaar tussenzit. Dus we gaan binnenkort wel weer serieus aan de gang.
En dat houdt dan in, in de vruchtbare periode om de dag seksen en na de seks blijven liggen. Ik heb 1x met ovulatietesten gewerkt en die maand was ik zwanger, dus daarmee weinig ervaring. Vorige keer was het in ronde 7 raak.

Leuk om samen dit avontuur aan te gaan :-). Succes allen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 30-05-2017

@ladypuma: ook nieuw hier... wat vervelend dat je je baan bent kwijt geraakt. Hopelijk staat het inderdaad jullie droom niet in de weg. afleiding kan soms juist ook goed zijn. Hopelijk heb je snel nieuw werk. ben je al lang bezig om een kindje te krijgen? gebruikte je de pil of iets anders?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 30-05-2017

Msj, beetje benieuwd, heb jij ook bewust even gewacht met de tweede?
Ik ben 35, mijn man ook. Bij de eerste ging niet alles vlekkeloos waardoor alles wat anders liep dan gepland. Nu weer helemaal opgeknapt en energie voor een tweede. Nu 1 ronde gehad en met ovutesten aan het experimenteren geweest. Deze ronde gebruik ik die van sensitest vanwege de goede verhalen hierover. Bij mijn eerste was het de eerste ronde raak. Nu hopelijk ook snel! We zullen het zien.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 31-05-2017

pully girl, ging het zwanger worden niet zo vlekkeloos of juist na de bevalling? In ieder geval fijn dat je nu bent opgeknapt en voor een tweede kan gaan.

Ik wil graag meerdere kinderen, mijn man maar 1 kindje. 1,5 week geleden ging hij over stag. (eindelijk ;-)) Ons zoontje zit nu op school en kan natuurlijk al veel zelf, dus mijn man merkt dat het ook wel makkelijker/rustiger wordt. Natuurlijk komen er andere dingen bij waar je nu drukker mee bent, maar dat vindt hij minder erg. Hij niet zo veel met dat verzorgen (luiers, flesjes, aankleden enz) Hij vind het leuker om met een kind te voetballen en te rennen en spelen. Is denk ik ook wel mannen eigen.
Ik ben heel blij dat we voor een tweede gaan, en dat er dan straks iets van 6 jaar tussen zit neem ik maar voor lief. Ik ben al blij dat hij me dit toch wil geven.
Ben benieuwd hoe jullie de ovulatie testen vinden. lijkt mij eigenlijk niks. geeft t een duidelijk beeld van de vruchtbare dagen?

vanmorgen is mijn spiraaltje verwijderd. Dat stelde echt niks voor. voelt zo goed dat die eruit is.

ik probeer onder mijn tekst ook zo'n tracker(zo heet dat toch) te plaatsen, maar zoals jullie zien lukt t me niet. Hoe hebben jullie dat gedaan?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 31-05-2017

Msj, wat fijn dat jullie toch samen hebben besloten om voor die tweede te gaan! Heel veel succes.


Ik had tijdens de vorige zwangerschap ook zo'n ticker, maar het was een heel gedoe vond ik om hem erop te krijgen ;-). Maar Pullygirl weet het vast?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 01-06-2017

Hi dames,

Msj, ik heb een postnatale depressie gekregen na de eerste 😞. Maar goed nu helemaal hersteld en sterker dan ooit 👊🏻. Bij ons zit er straks ook 5 jaar tussen maar dat heeft ook voordelen hoor. En soms loopt het zoals het loopt. Ik heb iig straks weer lekker veel tijd voor de tweede.

Wat betreft de ticker, als je de ticker hebt aangemaakt kies je de url die onder forums en dan PseudoHTML, UBBCode and BB Code staat. Die url kopieer je en plak je in je handtekening hier onder gebruikersinstellingen. Succes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 02-06-2017

pullygirl, pfff... dat lijk t me best heftig. gelukkig weer helemaal hersteld.

bedankt!! het is gelukt.

meiden wat denken jullie; 22 mei ben 2 dagen 3 druppels ongesteld geweest zoals altijd sinds mijn spiraaltje. Ik heb mijn cyclus niet bijgehouden, omdat ik altijd zo weinig vloeide. nu heb ik 31 mei mijn spiraaltje laten verwijderen(dag 8). Ze zeggen dat je na het verwijderen van een spiraaltje weer direct vruchtbaar ben. Maar zou het dan deze maand ook al kunnen? ik denk het niet (maar hoop natuurlijk van wel). maar goed als ik reëel denk moet ik gewoon geduld hebben e eerst mar eens kijken hoe mijn cyclus is.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 02-06-2017

@msj12 bedankt 😊
Al dik een jaar geen pil meer en ook sinds toen besloten om ervoor te gaan
Maar alle ronde negatief al merk ik dat ik sinds vorige ronde er pas echt seruieus mee bezig ben e r nu 100% achter sta
Geen werk beperkt daarin maar ga daar niet mijn toekomst voor oo het spel zetten (vriend en ik worden dit jaar 30)
Gisteren was mijn NOD en menstruatie lijkt uit te blíjven maar wellicht dat mijn lichaam zich door de stress voor de gek houd

Wanmeer raden jullie aan te testen? Frustratie sm bang voor teleurstelling wie weet wil ik wel te graag....


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 02-06-2017

He Ladypuma volgens mij heb ik je nog geen welkom geheten. Welkom Smile
Spannend zeg, heb je nog niet getest?? Ik zeg NU haha. Overtijd zijn is een goed teken. En als het niet zo is, wil je het dat niet gewoon weten? Suc6


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 02-06-2017

MSJ12 ik denk dat het zeker nu weer kan. Het ene lijf komt sneller op gang dan het andere natuurlijk. Na 15 jaar pil had ik na 14 dagen alweer een eisprong dus het kan zeker snel gaan! Is er een kansje dat het al gelukt is?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 02-06-2017

Dankje Aardbeitjes 😊 aangenaam
Helaas ladies net negatief getest... dan krijg je van dis frustrerende gedachtes heb ik het wel goed gedaan
Heb ik te vroeg getest... is er iets waardoor het nog niet lukt blabla.

Ik ga hard solliciteren maar in het achterhoofd komt toch steeds die kinderwens weer om de hoek
Zoals ik al zei is dit gevoel nooit zo sterk aanwezig geweest als nu. Ik was altijd degene die zei nee laten we even wachten dat we veiden vast contract hebben...
Nee laten we wachten dat.... en dan kwamen mn smoesjes (afgelopen maanden) mijn vriend was er al meer aan toe dan jk.
Vast omdat ik jonge moeders om mij heen zie die amper voor zich zelf kunnen zorgen weinig geld hebben enz. Maar nu gaan we er helemaal voor
Ik test deze week nog eens! Jjj bént de volgende Aardbeitjes! 🤸*♀️


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 02-06-2017

He jammer Sad Dan hoop ik dat je ietsje te vroeg was!! En anders moet je ongi maar snel komen he


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 02-06-2017

Yep precies

Positive vibes only he dames
Volgende week nog een nieuwe poging 😊


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 02-06-2017

Jammer Ladypuma ... maar geen bloed is goed toch? ;-)

Msj12, ik zou testen na je verwachte NOD ... Hoe was je cyclus voor het spiraal? En dan daar van uitgaan.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 02-06-2017

wat jammer ladypuma, inderdaad, hopelijk of te vroeg en anders mag die ongesteldheid snel beginnen.
ladypuma, heb je het afgelopen jaar wel elke keer rond je vruchtbare periode met je man gezellig gedaan in bed? of niet zo in de gaten gehouden?

aardbeitjes; ik hoop het. we zullen zien. . Jij hebt bijna je NOD, spannend. Bij mij is er een kansje dat het gelukt is :-)

Mary; Ik ga inderdaad testen rond mijn NOD. voor mijn eerst zwangerschap was het vrij stabiel rond de 29 dagen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 02-06-2017

aardbeitjes, is het vandaag de eerste verjaardag van je zoontje Siem? gefeliciteerd!! geniet ervan, fijne dag vandaag. Mooi wat afleiding zo voor je NOD.

ik werk in de zorg, nu mijn derde nachtdienst (voordat jullie allemaal denken dat ik altijd nog zo laat wakker ben :-)) Ik zal blij zijn als ik straks naar bed kan.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 03-06-2017

Dankje MSJ12 mijn kleine was maandag jarig en is inderdaad 1 geworden Smile Die dagen vlogen om!
Nu kruipen ze voorbij hihi

Ik weet het niet zo goed, hoe dichterbij mn NOD komt hoe meer ik denk dat er niets is. Alles wat ik voel, voelde ik de afgelopen 2 maanden ook Sad


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 03-06-2017

Gefeliciteerd Aardbeitjes, met de eerste verjaardag van je zoon.

Ik werk ook in de zorg Msj12, maar gelukkig nooit nachtdiensten ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 03-06-2017

Gefeliciteerd Aardbeitjes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 05-06-2017

Aardbeitjes, hoe is het bij jou??


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 05-06-2017

Hier nog geen nieuws (dus goed nieuws??) Geen bloed, hoge temp en geen krampen. Terwijl ik daar afgelopen weekend veel last van had
De vorige 3 cycli werd ik stipt op 10dpo ongi, dus dat is apart nu. Test is nog wit. Misschien is er afgelopen weekend een eitje ingenesteld? Ik hoop het.
Hou jullie op de hoogte!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 06-06-2017

Ja altijd rond de periode gezellig gedaan 😉
5 dagen overtijd straks toch maar weer eens wat testjes halen *fingers crossed*
Alsnog gefeliciteerd met de kleine!! Time flies soms schrikbarend he

Geniet van alle tijd samen! Benieuwd naar jullie updates en uitslagen 👶


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 06-06-2017

en Ladypuma, getest??

Ik heb nog geen dikke streep op de test, hooguit iets vaags (wat ik dus niet vertrouw). Nog steeds geen bloed, ben 2 dagen overtijd voor mijn doen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 06-06-2017

Oh Aardbeitjes, een streepje is een streepje toch??? Zeker icm overtijd.... wat voor test heb je gebruikt?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 06-06-2017

Ik snap wat je zegt maar dit is echt te vaag. Ik heb een collectie aan testen thuis haha
Vandaag kv gedaan, waar ik eigenlijk een haat-liefde verhouding mee heb. Die krengen worden positief op mijn hoge lh namelijk, rond mijn eisprong krijg ik streepjes.
Heb er 2 gedaan en beide zijn vaag.
Als het echt iets is dan zal morgen vast meer te zien zijn. Heb testen van zwanger&kids besteld, nog nooit gehad. En heb nog een sensitest en CB liggen hihi
Sensi is te ongevoelig nog, dus die is voor later. Net als de CB

Pfff ik klink als een of andere testenverslinder Smile haha


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 06-06-2017

Negatieve uitslag helaas 🤔 maar menstruatie blijft uif (normaal regelmatige cyclus)
Hoe gaat het bij jullie ladies?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 06-06-2017

Ik wacht nog steeds op mijn eitje 😊


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-06-2017

Spannend hoor Ladypuma en Aardbeitjes...
Je hebt idd een hele verzameling testen in huis Aardbeitjes haha! Ik hoop dat jullie beide zwanger zijn.

Ik zit zo rond mn eisprong. Vanavond manlief weer verleiden haha. Verder doe ik nog ff niks met tempen of ovulatietesten.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 07-06-2017

Oké spannend meiden! Ik duim voor jullie. Maar t klinkt wel goed. En inderdaad aardbeitje, volgens mij ook, een streepje is een streepje, ook al is die vaag.

Ik zit volgens mijn tricker rond mijn eisprong, Maar dat is echt maar een gokje. Vandaag in de kruidvat ovulatie testen gehaald en gelijk getest, maar er kwam een vaag streepje,
Dus ik denk net voor of net na mijn LH piek.
Geduld is niet echt mijn sterkste kant, Haha.
Vanmorgen bij de huisarts (Voor iets anders) en zij vertelde dat t wel kan deze maand,
Maar dat t gemiddeld 9 tot 11 maanden duurt dus dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn en niet teleurgesteld moet zijn als t de eerste 9 tot 11 maanden niet lukt.
Pfff klinkt echt heel lang.Dus toch maar afwachten.
En Mary, ook ik ga mijn man vanavond maar proberen te verleiden (Is meestal niet zo moeilijk; -)).
Voor de zekerheid toch maar regelmatig met mijn man sporten in bed. Zeker omdat ik nog niet zo'n goed idee heb hoe mijn cyclus is.


Zwanger worden tweede helft 2017 - elsbeth86 - 07-06-2017

Heey meiden! Ik wil ook graag meekletsen �� wij hebben 2 mooie meisjes van 1 en 4 en hebben besloten voor een 3e te gaan, we voelen ons toch nog niet compleet ��
De eerste hebben we ruim 2 jaar voor moeten oefenen, de 2e was ik na een half jaar zwanger. Ben benieuwd of en wanneer het nu weer lukt! Ik maak mn pilstrip nog af en dan gaan we ervoor.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Druifje - 07-06-2017

@Elsbeth, volgens mij kennen wij elkaar ;-). Leuk dat jullie voor 3e gaan, hopelijk mag snel raak zijn.


Zwanger worden tweede helft 2017 - elsbeth86 - 07-06-2017

@druifje, haha ja idd :p en dank je wel!


Zwanger worden tweede helft 2017 - cindy85 - 07-06-2017

Hey Elsbeth wij zijn samen in dec 2009 gestart voor ons eerste ukje! Helaas diirde het toen bij jou wel een pak langer om je eerste te mogen verwelkomen maar wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie intussen al voor een derde gaan!! Heel veel succes !!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 07-06-2017

Hoi Elsbeth, welkom bij de club! Succes.
Aardbeitje en lade pump, nog niet ongesteld? Morgenochtend weer testen?


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 07-06-2017

Lade pump. Haha, fijn die automatische correctie. Ladypuma bedoel ik natuurlijk. :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-06-2017

Welkom Elsbeth!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 07-06-2017

Haha lady pump 🤣 goeie die houden we erin
Ny nog een male pump 😉
Maar nee nog niet ongesteld ik denk dat ik nog even wacht met testen of kan er zo snel verschil zijn dan?
Ik wordt al nerveus en hoopvol bij de gedachte haha

Welkom leuk dat jullie voor een 3e gaan.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 08-06-2017

Hier is het over helaas Sad Eergisteravond druppeltjes en gisteren echt doorgebroken. Twee dagen later dan normaal...
Ik heb veel minder last dus deze cyclus is echt anders. Baalde enorm, en nog af en toe, maar er is niets aan te doen.
Ga noooooit meer kv testen doen, die dingen zijn niet goed voor mij met die wazige streepjes


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 08-06-2017

Hier ook KV test gedaan en ook dat vage streepjes gedoe
Toch nog echt nog geen menstruatie te zien en denk dat hij helemaal uitblijft vet wazig
Welke testen gebruiken jullie? Ik vind t vervelend om steeds 30 euro neer te moeten leggen (en het is voor niks) wat een geld dat ze zg vragen
Ik probeer het met de cheapy testjes en us die positief dan haal ik wel een CB

Benieuwd....


Zwanger worden tweede helft 2017 - elsbeth86 - 08-06-2017

@cindy: dank je wel!
@aardbeitje, balen zeg maar iig nu wel duidelijkheid!
@ladypuma, spannend! Hier goede ervaringen met kv test en idd, zodra die positief was deed ik een cb met weekaanduiding.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 08-06-2017

Shit, balen Aardbeitjes!

Ik heb wel goede ervaring met de kruidvat test. 2x mee getest en duidelijke strepen. Maar ik testte ook dagen na NOD.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 08-06-2017

Malle puma 😂, hoe slaap jij nog snachts?! Super spannend!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 08-06-2017

Ik nog hagelwitte ovu testen.... wel blij mee want met de kV testen kreeg ik elke dag een tweede streep. Dus ben hoopvol dat als ik nu een streeep krijg dat dat dan ook meteen mijn lh piek is. Ik vind het wel leuk dat geknlungel met die ovu testen. Voelt net als een kraskaart iedere keerde Hihi.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 09-06-2017

Wat super balen aardbeitje!! Het leek zo positief. Niet leuk.
Pullygirl, welke ovu testen heb jij? ik ben bang dat mij ovu testen van de kv ook vage streepjes gaat geven. Volgende maand ga ik de gehaalde ovutesten van de kruidvat eens proberen.
Spannend ladypuma! Ik hoop t echt voor je.
Ik ben alvast allerlei dingen aan t bedenken ter afleiding voor als t rustig afwachten op mij NOD lastig wordt. Serie terug kijken en dat soort dingen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 09-06-2017

Msj, ik heb nu sensitest. Laat je wel weten hoe ze bevallen. Vandaag weer wit maar mijn ei verwacht ik dit weekend dus hopelijk morgen een streepje?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 09-06-2017

Ladypuma, ik testte met action. Die heeft nu ook early testen maar de normale gaven bij mij eerlijke strepen. 2 voor 1,50 euro geloof ik. Hagelwit bij negatief en dun streepje al op nod


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 09-06-2017

Kom je ook meekletsen Ikke ook? :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 10-06-2017

Mary ik zou heel graag willen maar volg een opleiding tot volgend jaar. Wel besloten dat we kort voor diplomering beginnen omdat ik dan mijn contract teken en t liefste zo snel mogelijk beginnen omdat t onwijs kriebelt. Maar nog acht maanden wachten voor mij. "Nog maar" acht rondes Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-06-2017

Oké Ikke ook, lijkt me heeeel moeilijk om te wachten als de kriebels er zijn! Maar je hebt in ieder geval wel een 'ijkpunt', wanneer je weer mag. Succes met je opleiding :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cynthiaa - 10-06-2017

Hallo dames!

ik en mijn partner zijn ook bezig voor een kindje, en stiekem denk ik dat het nu raak is. ben al 9 dagen overtijd ben hartstikke misselijk en mijn tepels beginnen te verkleuren en krijg er ook blauwe aders op wat ik normaal niet heb.

helaas heb ik ook PCOS dus het is altijd nog maar de vraag of het zo is want kan ook gewoon een gemiste eisprong zijn, maar dan heb ik meestal geen symptomen dus duimen dat het zo ver is!

hoop voor jullie ook dat het allemaal snel lukt xxx


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 11-06-2017

Bedankt mary! Scheelt echt zo dat ik een heerlijke dochter heb waar ik ongelofelijk van geniet. Maar tel wel.af haha. Jij succes


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 11-06-2017

Hi dames, ik twijfel of ik mijn ei gevonden heb met sensitest. Vanochtend een donkerder streepje dan alle andere streepjes van de afgelopen dagen. Maar vanmiddag weer getest en het streepje was alweer lichter. Kan het zijn dat mijn lh piek zo slecht zichtbaar is en relatief kort is? Gisteren om 5 uur ook getest en daar was ook nagenoeg niets op te zien. Timing zou wel kunnen kloppen want ik heb een heel regelmatige cyclus van 28/29 dagen en zit vandaag op dag 16.... alleen had ik meer een knalteststreep verwacht. Jullie ervaringen?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-06-2017

Ik heb zeeer gering ervaring met ovulatietesten, dus kan je moeilijk advies geven Pullygirl ...
Volgens mij is het meest betrouwbaar de temperatuurmethode...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 11-06-2017

He ik kan je wellicht wel helpen. Het kan zijn dat je een korte piek hebt, normaliter duurt het wel wat langer. Ik zie 2 dagen en knaller, echt donkerder dan de controlestreep.
Die neemt daarna af en na 2 dagen is de test nagenoeg wit (ik houd altijd een licht streepje).
Heb je iets gevoeld? Door te temperaturen kun je een ei bevestigen inderdaad.
Je dient er ook rekening mee te houden dat je zeker 2 uur niet hebt geplast zodat de urine geconcentreerd is. Meteen s ochtends meten is niet goed, dan kan het een vertekend beeld geven


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 12-06-2017

Hoi Cynthiaa, heb je nog niet getest? of is die nog negatief?
pullygirl, wat lastig. dan is 1x per dag testen haast niet betrouwbaar, dan zou je hem zo kunnen missen. Ik heb nog geen ervaring, dus kan je daarmee helaas niet helpen.
ladypuma, hoe is het bij jou? ongesteld geworden of niet?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cynthiaa - 12-06-2017

Hoihoi,

Ja heb gister nog een test gedaan maar die was weer negatief, even de HA gebeld net en lijkt hem toch wel
Verstandig om een bloedtest te doen vooral omdat mijn moeder ook nooit positieve testen heeft gehad.

Nogsteeds even afwachten dus!

Hoe gaat het bij jullie?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-06-2017

Je bouwt de spanning wel op Cynthiaa ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cynthiaa - 13-06-2017

Ja ik weet het mary,

Klap zelf bijna uit elkaar van spanning.
Net bloedafname gedaan duurt 1-2 dagen tot uitslag.

Ben zoo benieuwd


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 13-06-2017

Hoi allemaal

Nee mijn ongesteldheid is uitgebleven gebleven (geen druppel niks)
Vandaag toevallig al xe hele morgen van die stekende buikpijn
Als iemand dit herkend let me know 🤔

Ik duim met jullie allemaal mee!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 13-06-2017

Wow jij bent al lang overtijd Ladypuma! Wellicht handig om via de ha een bloedonderzoek te doen? Dan weet je of je zwanger bent of kun je meteen onderzoeken wat er wel is. Succes!

Spannend Cynthiaa! Een witte test is mi.i. een teken van geen of weinig hcg, hoe shit dat ook is. Dus ben heel benieuwd wat ze in je bloed vinden. Heb je verschillende soorten testen geprobeed?
Overtijd zijn komt helaas vaker voor, zonder baby als resultaat. Hoe het komt weet je vaak niet. Verstoord proces, eventjes zwanger geweest, ziek....enz. Hoop dat je het snel weet.

Pullgirl, heb jij je ei al gevonden?
Hier cd 7, nog een dikke week en dan springt er hier weer een ei


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cynthiaa - 13-06-2017

Hee aardbeitjes

Spannend inderdaad ja!
Mijn moeder heeft ook nooit een positieve zwangerschaps test gehad, zelfs niet na 19 weken zwangerschap.
Dus het zou heel goed kunnen dat ik hetzelfde heb.
En nee heb een doosje van 2 testen gekocht van clear blue ( niet de digitale ) en die heb ik beide gedaan.
Ik heb ook PCOS dus het kan zo zijn dat ik geen eisprong heb gehad deze maand. Maar de dokter dacht dat dit niet het geval was omdat ik al 7 a 8 maanden een regelmatige cyclus heb zonder enig probleem.
Ook na het onderzoeken van mijn tepelhoven dacht hij zelf ook aan een zwangerschap.
Morgen of overmorgen hoor ik meer dus even duimen nog!

Oh ik ga net naar het toilet en vind wat licht roze afschijding/vloei in mijn onderbroek.
Nou weet ik dat als je zwanger bent je wat lichtroze of donker vloei kan hebben dus hopen dat het hierbij blijft.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 13-06-2017

Wat heb je voor een speciale tepelhof dan? Smile

Oei, dat maakt het nog spannender dan die afscheiding. Ben echt heel benieuwd naar je bloedonderzoek. Als ik jou was gooide ik er nog een goedkoop testje tegenaan (action, kv). Die laatste is erg gevoelig en moet wel íets oppikken


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cynthiaa - 13-06-2017

Ze zijn een stuk donkerder van kleur terwijl ze normaal heel licht zijn, en ze zitten beide helemaal onder de blauwe aders.

Het lichtroze bloed is inmiddels helder rood bloed geworden ( geen stolsels )
En is wat meer als toestraks, al is het bij lange na nog niet zo veel als een menstruatie.

Ik krijg morgen waarschijnlijk de uitslag van de bloedtest al dus noet die even afwachten.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 14-06-2017

Enn... weet je al wat Cynthiaa?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 14-06-2017

Ja ik ben ook benieuwd Cynthia
En andere ladies ik ben ook benieuwd naar jullie updates 😊
Mijn uodate: 14 juni vandaag dus zou mijn nod zijn en 27 juni mijn ovulatiedag (vorige maand mistekend beeld) wij ladies voelen vanalles he maarja ons lichaam weet het toch het beste

Succes iedereen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 14-06-2017

Ik zit op de wachtbank ;-), hoop 19 juni niet ongesteld te worden...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cynthiaa - 14-06-2017

Nee, morgen uitslag dus pas.

Al weet ik niet meer wat ik moet denken. Gister toch nog een hele hevige bloeding gehad. (Nogsteeds geen stolsels)
En vandaag ook weer bloed alleen wel veel minder als gister.

Dus ik weet het niet meer.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 15-06-2017

Chynthia, en de uitslag inmiddels? lastig hoor die onzekerheid.
ladypuma, spannend! al ongesteld of een positieve test?
Mary, ik kom bij je zitten op het wachtbankje. ik hoop 21 juni niet ongesteld te worden.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 15-06-2017

Spannend ladies!!!
Nee hier 1 dag overtijd (test wacht ik nog even mee) 🤔
Druk met solliciteren dus wellicht dat door de stress uitblijft. Even gehad met teleurstellingen

Good luck ladies!!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 16-06-2017

Hoe gaat het nu Ladypuma & Cynthia? al goed nieuws?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 16-06-2017

Hoi dames, het lijkt me leuk om bij jullie clubje aan te sluiten��
Ik ben een mama van 2 prachtige dochtertjes van 5 en 3 jaar.
Ik ben 25 jaar en manlief 40 jaar, zijn 8 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd.
Mijn wens voor een derde kindje is al een poosje erg groot, maar manlief wilde nog even wachten.
Vorig jaar ongepland zwanger geraakt maar al snel daarna werd het een miskraam.
Sindsdien trok manlief elke keer netjes op tijd terug, maar nu sinds 2 maanden niet meer dus dat betekent denk ik dat hij er nu wel weer klaar voor is.;-)
Ik heb nu net deze week mijn eisprong gehad en geklust dus ik mag 2 weken wachten.
Bij beide zwangerschappen en bij de oudste ook het zwanger worden heb ik hier meegekletst in een clubje dus het lijkt me leuk om dat nu ook weer te doen.Big Grin

Liefs Beebielove.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-06-2017

Welkom beebielove! En succes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Pullygirl - 17-06-2017

Hi dames! Sorry ff weg geweest, druk met ons nieuwe huis. Aardbeitjes, ik het mijn ei gevonden was gewoon twee dagen later, toen wel een kbaltest! Nu 5 DPO en heel veel buikpijn en last van darmen...en dus begint de hoop weer te komen. Hoe is het met jou? Bijna je eitje niet?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-06-2017

Klinkt goed Pullygirl! 😀


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 18-06-2017

6 dpo alweer Pullygirl dat schiet op! Ik herken je klachten. De week na mn ei heb ik altijd ontzettend veel last, lekker verwarrend
Ik moet nog een weekje wachten op een ei gok ik. Ovulatietesten hebben nog mininale streepjes


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 19-06-2017

welkom beebielove. en inderdaad jij ook succes. leuk!.
irritant die buikrampen enzo. dan kan je lichaam je ook goed voor de gek houden. Hoop dat het raak is dames.
Chynthiaa, bij jou al meer bekend?
Mary, hoe is het bij jou? vandaag je NOD?
Ik zou woensdag ongesteld moeten worden (tricker klopt niet helemaal). Ik denk dat het niet raak is en ik gewoon ongesteld word(of misschien maak ik mezelf dat wijs). Ik loop mezelf echt soms gek te maken met alles wat ik voel, soms denk ik dat mijn borsten meer gespannen zijn, maar anders let ik daar nooit op, dus misschien is het helemaal niet meer dan anders. Ik probeer soms dingen te bedenken om de teleurstellingen klein te maken. Waarom t beter zou zijn om eerst 1 ronde af te wachten,( ik slik pas 3 weken foliumzuur, komt met de wintersport niet zo goed uit, vorige keer duurde het ook 5 maanden, dan zal t nu ook minimaal 5 maanden duren,) maarja, op mijn ander schoudert zit t engeltje (of t duiveltje) dat t best zou kunnen, en mij moeder en schoonzussen allemaal de eerste keer of ongepland zwanger zijn geworden. oow echt om gek van te worden, haha. maar goed, er zit niks anders op dan oordoppen indoen tegen het engeltje en duiveltje op mijn schouders en af te wachten tot woensdag.


Zwanger worden tweede helft 2017 - elsbeth86 - 19-06-2017

Beebielove welkom! Leuk om nog iemand in de groep te hebben die voor nummer 3 gaat8-)
Hier vandaag ongi geworden na het stoppen met de pil dus officieel dag 1 van onze 1e ronde! Het gaat nu echt beginnen. Al gestopt met mn hooikoortsmedicatie maar dat is dus gelijk op dit moment weer verschrikkelijk... voor het goede doel zullen we maar zeggen. Wel overgestapt op ander spul maar dat werkt veel minder goed helaas.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-06-2017

Hoi Elsbeth, welkom!
Mag je de hooikoorstabletten niet tijdens zwangerschap gebruiken? Die ik destijds had, wel. Levoceterizine geloof ik.
Mijn hooikoortsklachten zijn na jaren ellende voorbij gelukkig...


Msj12, haha ik moest wel lachen om je relaas! Iedere zwangerschap is anders, dus alles kan nu anders zijn ;-). Succes met afwachten!

Vandaag mijn NOD. Hoop gerommel en wat buikpijn, dus ik verwacht dat die ongesteldheid nog wel komt. Ik herken je heen en weer gaande gedachtes ook Msj12... ;-)

Cynthiaa, ik ben toch zeer benieuwd naar je uitslag??