Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden tweede helft 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden tweede helft 2017 (/thread-8531.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 19-06-2017

Welkom ladies
Hier 4 dagen overtijd. Morgenvroeg tijd voor een testje 🤔
Net de hond moeten laten inslapen dus afleiding zou goed doen hoop t zo
Wel/ niet ochtend urine? Wat vinden jullie?
Ik slik etos folium zuur pilletjes welke slikken jullie? Zit daar ook nog verschil in?
Hier ook flinke hooikoorts en gebruik citrizine pilletjes van de lidl (iets v 1 euro) wist niet dat dit schadelijk kon zijn tijdens zwangerschap

Fijne avond ladies

Ps ja cynthiaa ik ben ook benieuwd!! Hopelijk laat je ons niet meer te lang in spanning 😊


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-06-2017

Sterkte Ladypuma, met het verlies van jullie hond. Was hij op leeftijd of ziek?

Ik zou testen met ochtendurine, Ladypuma... Spannend!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-06-2017

Ik slik Davitamon mama. Bij kinderwens, zwangerschap.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 19-06-2017

Spannend Mary...
Ladypuma, 4 dagen al. Hoe voel je je?. Spannend de test morgen. Sterkte met t verlies van je hond.
Ik zou ook ochtend urine doen
Ik gebruik foliumzuur van de trekpleister. Zit ook vitamine d in. Als ik straks(een keer) zwanger mag/zou zijn, ga ik ook over op de mama fit van davitamon


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 20-06-2017

Oh spannend Ladypuma! en Mary jij ook overtijd?
Ik slik ' zwanger worden' van etos, zitten veel hulpzame stofjes in


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-06-2017

Nouja...ik had gister ongesteld verwacht te worden inderdaad ... ;-). Nog steeds geen bloed. Ik ga vrijdag testen, als er dan nog geen bloed is (testte vorige keer 4 dagen na NOD positief).


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 20-06-2017

Wat een geduld meiden! Waarom? Hahahahaha Ik had al lang 15 testen gedaan Smile
Hup, testen met die hap.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 20-06-2017

Voelen jullie je eisprong? Vraagje uit interesse: klussen jullie een bepaalde hoeveelheid of gewoon op de gok?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 20-06-2017

Hier inmiddels 5 dagen overtijd maar net een negatief testje. Was wel zon cheapy KV testje met zon pipetje
Moed begint langzaam in de schoenen te zakken... wat doen jullie op zulke momenten?
Al enkele dagen weinig honger en buikpijn maar ik weet niet hoe het zou moeten voelen als je zwanger bent

Succes andere ladies!!! 🍀


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 20-06-2017

ai balen Ladypuma. Met die testen is niets mis, zeker niet als ze wit blijven. Ze zijn heeeeel gevoelig en sporen al 15mIU/ml op (sommigen zeggen zelfs vanaf 8). Bij mij zijn ze vaak vals positief, ik heb altijd waasjes ook rond mijn eisprong.

Je kunt niet meer doen dan wachten. Had je altijd een strikte lf? Misschien is hij nu een beetje langer of was je ei toch later? Je kunt altijd, als er over enkele dagen niets is, bij de ha je bloed laten testen. Maar een witte test zegt mi dat er te weinig hcg is...


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 20-06-2017

wat lastig ladypuma. Ik zou er ook gek van worden, enige tip die ik kan bedenken is afleiding zoeken zodat de tijd sneller gaat. en als je zo'n test haalt die je al een paar dagen voor je NOD kunt doen? die zijn gevoeliger toch? Door de stress kan de NOD ook later zijn, maar ja je hebt natuurlijk geen knopje om stress even uit te zetten.
Mary, inderdaad, wat een geduld heb je :-),
ik heb gisteravond al een test gedaan. Echt zinloos al voor mijn NOD en niet met ochtendurine, maar mijn geduld was even op. Ik was zo nieuwsgierig. (natuurlijk was die negatief). Ik ga morgenochtend opnieuw testen. Ik ben weer te veel op mijn lijf aan het letten wat ik allemaal voel. Ik druk echt 6 keer per dag op mijn borsten om te testen of ze al gevoelig zijn (dag was bij de vorige keer het eerste wat ik merkte toen ik zwanger was). haha, erg he.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-06-2017

Ladypuma, wat balen dat ie wit was. Als je ongesteldheid nog langer wegblijft, en de testen blijven negatief, zou ik voor de zekerheid even een bloedtest laten afnemen bij de huisarts...
En wat doe je om de tijd door te komen. Tsja.. ik werk hard en heb het altijd druk met van alles, dat helpt ;-).

Ik wacht met testen om teleurstellin te voorkomen. Vorige keer testte ik op 4 dagen na NOD positief ... Dus ja ...

Vind het ook wel lastig hoor, zeker nu ik denk last te hebben van m'n borsten ... :-D

En ik heb geen testen in huis, dat helpt ook!!

Vanavond uit eten, en zal geen carpaccio bestellen :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-06-2017

Wij zijn net begonnen, en hebben deze cyclus niet bewust om de dag geklust. 2x in vruchtbare periode, 3 dagen ertussen.

Vorige keer was het zo, dat we steeds gerichter gingen klussen, om de dag vanaf dag 10, totdat temperatuur uitwees dat eisprong was geweest. Maar ik doe nu nog even niet temperaturen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 20-06-2017

Hoi dames!

Succes allemaal! Heb jullie berichten al even terug gelezen. Ik duim voor jullie dat jullie snel zwanger zullen zijn! Spannende tijd!
Ik ben 26 jaar, mijn man 30. Wij hebben besloten om vanaf augustus voor een 2e kindje te gaan. Wij hebben al een zoon van tweeën half, hebben een poosje geroepen dat het enig kind zal zijn, maar het begint nu toch wel weer te kriebelen, het gaat nu allemaal wat makkelijker dan in het begin, en is er zeker nog plek voor nog een kindje. Wij gaan over 5 weken eerst lekker op vakantie, en vanaf dan gaan wij ervoor! Het is weer spannend allemaal, van onze eerst bij de 3e ronde zwanger, na 12 jaar aan de pil. Nu sinds onze eerste al niet meer aan de pil, dus ben benieuwd, heb regelmatige cyclus, af en toe een uitschieter vanwege bijvoorbeeld verkoudheid oid. Ben benieuwd, hoop hier gauw met jullie te komen meekletsen over NOD en testjes en alles, maar eigenlijk hoop ik dat jullie tegen die tijd natuurlijk al mooi zwanger zijn!

Groetjes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-06-2017

Leuk Anoniem, welkom :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 21-06-2017

Mary, lekker gegeten gisteravond? ook nog niet ongesteld?
hoi anoniem, welkom bij de club. En succes alvast
Ladypuma, nog nieuws?
aardbeitje, ik voel mijn eisprong niet. Ik klus rondom mijn eisprong ongeveer om de dag. 5 dagen voor de eisprong tot 1 dag na de eisprong. en de rest van de maand wanneer we zin hebben ;-) Ik ben ook wel geïnteresseerd hoe de rest dat doet.
ik heb vanmorgen een test gedaan, hagel wit...
Ik heb nou niet echt het gevoel dat ik ongesteld wordt, dus zal wel een wat langere cyclus hebben dan voor de zwangerschap. vandaag dag 29, dus t kan prima ook over een paar dagen zijn. Ik blijf maar gewoon even op het wachtbankje zitten.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 21-06-2017

Welkom Anoniem, leker genieten van je vakantie en dan an de slag Smile leuk!

Ik voel mijn eisprong goed ( de krampen ervoor tenminste) en ben blij dat ik gisteren 3 maal heb getest. Zag een mooie toename en de piek, de ik anders zou hebben gemist. Om 10.30 was hij licht toegenon, om 18.00 donkerder en om 21.00 de piek. Vanochtend om 6.30 alweer lichter.
Als ik alleen in de ochtend had getest zou ik gedacht hebben dat vanochtend de piek was. Ongeveer 12 uur na de piek springt mijn ei denk ik, dus echt vandaag Smile Hoop het morgen terug te zien aan mijn temp

Spannend Mary, nog steeds gedul?

En wat jammer MSJ12, hoeveel dpo nu?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 21-06-2017

pffff de helft van mijn letters valt altijd weg als ik via de pc typ. Irritant :S


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 21-06-2017

Hoi meiden.
Ja, was lekker. We hebben tapas gegeten, bij La Cubanita (landelijk concept?).
Ik ben nog niet ongesteld. Het zonet 2 testen gekocht en 1 gebruikt; negatief.
Voor mn zwangerschap regelmatige cyclus, 27 tot 29 dagen. Na borstvoeding ad pil en ben in februari weer gestopt. Na die tijd weer regelmatig op 27-29 dagen.
Dus ja... ?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 21-06-2017

He wat verwarrend Mary! Het viel mij laatst al op, veel meiden overtijd hier. En dan een witt test...Was je ei misschien toch later? Hoeveel overtijd ben je nu, je zou inmiddels wel hcg verwachten toch?
Shit zeg


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 21-06-2017

2 dagen overtijd, uitgaande van 29 dgn.
Ik heb 1x eerder een "uitschieter" gehad, 31 dagen....?
Wanneer mijn ei precies is geweest weet ik niet, want ik voel het niet. En heb ook geen testen gebruikt. Wel rekbaar slijm gehad, dus zou menen dat er wel een eisprong geweest moet zijn.
Nu heb ik natuurlijk getest met niet-ochtendurine.
Dus ik denk dat ik mijn originele plan uitvoer: vrijdagochtend testen als er geen menstruatie is gekomen.


Mij viel het ook al op aardbeitjes, zou het aan het weer liggen? ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 21-06-2017

Maryochtendurine is inderdaad altijd beter. Nog 2 dagen geduld hebben dus. Je houdt het spannend!

Geen idee of het door de warmte kan komen. Zijn onze lijven zo beinvloedbaar?

Ik heb vandaag toch weer knallers op de ovu en flinke buik- en rugpijn. Ben echt benieuwd of ik morgen al iets zie qua temperatuur


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 21-06-2017

Geen idee ook hoor Aardbeitjes.

Denk je dat je je eisprong nu hebt? Have fun ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 21-06-2017

Spannend Mary1986!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 22-06-2017

Yes mijn temp is gestegen. Gisteren is hij gesprongen, gewoon 3 dagen eerder Smile ik ben blij
Nu chillen op het wachtbankje. Ik ga uit van de langste lf en heb mijn nod op 3 juli


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 22-06-2017

Ah spannend Aardbeitjes!! Dus drie dagen eerder! Nu is het lange wachten begonnen!! Spannend hoor. Wat toevallig mijn zoon heet ook Siem😁


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 22-06-2017

Super ladies!
Hier 7 dagen overtijd en negatieve test
Ja wellicht dat het toch met t weer heeft te maken he.... t zijn zoveel ladies
En net weer zon standaard sol. Afwijzing: er zijn mensen die beter bij het profiel aansluiten blabla
Wat vinden jullie tijd voor een dokter? Of hebben jullie nog rips? Ik heb nog nooit met ovulatie testen gewerkt maar wil het uiteraard wel leren

Succes iedereen 🥂 hier een flink dip dagje *die zitten er ook tussen he


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 22-06-2017

Ah sneu meis Ladypuma Balen als de menstruatie dan ook uitblijft he, voel je je eisprong goed? Heb je verhaal hier gelezen, je bent 7 maanden bezig nu? Ik zou nog niet heel bang worden hoor, kan soms wel een jaar duren! Je zou de ovulatie testen toch eens kunnen gaan proberen! Ik heb er zelf geen verstand van, misschien kan aardbeitjes je helpen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 22-06-2017

Wat balen van je sollicitatie! Ja dat zijn echt van die standaard smoesjes he!! Trek het je maar niet te veel aan hoor, hopelijk komt er snel iets op je pad!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 22-06-2017

haha ik ben ovu en temp (ervarings)kundige Smile Vraag maar raak Smile

Hele dikke knuffel Lady Puma. Misschien is een bloedonderzoekje bij de ha een goed idee. Dit heb je nooit eerder gehad? Nog andere klachten of redenen waardoor het kan denk je? Stress, ziekte, onregelmatige cyclus, late eisprong,...enz?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 22-06-2017

Hoi hoi Meiden,

LadyPuma, wat lastig dat je nog niks weet, en ook negatieve testen hebt. En natuurlijk heel veel sterkte met je hond.. En dan nu ook nog die afwijzing... het zit je niet mee zeg :O

Aardbeitjes, ik voel mijn eisprong meestal ongeveer wel, heel af en toe een keer niet. En wij klussen wanneer we zin hebben hihi wel rond de eisprong. Nu voor jou dus weer het wachtbankje, nooit leuk zo lang wachten

MSJ, bij jou al meer bekend?

Elsbeth, wat leuk jij ook voor nummer 3 en ook al 2 meisjes hihi! Heel veel succes en spannende tijd weer he

Mary, wat een respect voor je geduld hahaha, ik hield dat nooit zo lang vol Tongue

Hier nog een weekje wachten tot mijn NOD, ik had nergens nog last van maar sinds eergisteren s ochtends heel lichtjes misselijk en vandaag de hele dag wat meer met kokhalsen.. maar goed dat kan ook gewoon een keer een paar dagen zo zijn zonder dat je zwanger bent. En gisteren de hele dag echt vreselijke pijn onder in mijn buik gehad, flinke steken, links rechts en heel laag onderin.. dat geeft me een sprankje hoop want dat heb ik anders nooit geloof ik.
Bij mijn dochtertjes voelde ik helemaal niks, alleen bij de jongste vanaf ei tot nod vreselijke buikpijn dat ik zelfs bij de dokter nog urine heb na laten kijken voor blaasontsteking en ik had hele gele afscheiding. Na nod was dat beiden over. Maar vorig jaar dan een miskraam gehad en daar had ik vanaf mijn ei al hele erge obstipatie en een week voor mijn nod begon misselijkheid en elke dag spugen, toen was het voor mij al duidelijk. 3 dagen voor nod positief getest maar een week later ging het al mis. Maar nu heb ik dus steeds in mijn hoofd dat ik die dingen weer zou moeten voelen terwijl dat eigenlijk onzin is aangezien ik dat bij mijn dochtertjes ook niet had.

Ach oudste heeft morgen en maandag studiedag dus heerlijk lang weekend voor ons Big Grin heb ik nog even afleiding die dagen hahaha.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 22-06-2017

Oh ik zet trouwens over een week mijn nod maar nod is over 6 dagen, ik zit hele tijd ermee in mijn hoofd dat het woensdag is terwijl het al donderdag is hahaha. onderschrift geeft 5 dagen aan maar denk dat ik deze keer een cyclus van 27 dagen heb of zelfs 28 dagen.. dan zou het nog wel een week duren.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 22-06-2017

Hoi meiden.

Ladypuma, wat ontzettend vervelend voor je! Ik zou ff een bloedtestje aanvragen bij de huisarts...

Spannend beebielove!

Aardbeitjes, succes maar weer op t bankje :-)

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Dus n erg lange cyclus voor mijn doen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 22-06-2017

He bah wat jammer Mary.. Sad


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 22-06-2017

Wat balen Mary!
Ladypuma, Wat vervelend! Lastig hoor. Knuf
Aardbeitje, Wat fijn dat je eisprong zo duidelijk is. Nu afwachten
Hier nog niet ongesteld. Morgen weer een keer testen


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 23-06-2017

Dikke knuffel Mary Sad

Jij al goed nieuws MSJ12?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 23-06-2017

Ah wat jammer Mary!!

Wat spannend voor jou nu Beebielove! Mijn duimpjes draaien!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 23-06-2017

vanmorgen weer een hagelwitte negatieve test en nog niet ongesteld. Ik voel me niet zwanger en niet t idee dat ik snel ongesteld wordt (altijd lage zeurende rugpijn voor de start van mijn menstruatie)
Ik hoop dat er t weekend wel iets gaat gebeuren. Of ongesteld of een positieve test. Allebei niet vind ik wel heel vervelend. Geen menstruatie, is geen cyclus betekend geen eisprong.
Misschien een stomme vraag. Vroeger... had ik een cyclus van 23 dagen. Na ruim 10 jaar de pil een cyclus van 29 dagen. Kan t zijn dat ik nu weer 6 jaar later een cyclus zou hebben van bijvoorbeeld 32 dagen. Dat die steeds langer wordt, hoe ouder ik wordt?. Dat kan niet toch?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 23-06-2017

Msj12, lastig he zo die onzekerheid! Wat ik weet is dat een cyclus soms wel 45 dagen kan duren (mijn vorige cyclus was 40 dagen, dit kwam door een paar dagen verkoudheid ertussen) je lichaam kan door stress of ziekte al reageren, en kan de eisprong dan al verplaatsen. Heb je toen je je spiraaltje in had wel regelmatig een cyclus of niet? Denk dat je lichaam ook weer even moet wennen


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 23-06-2017

Anoniem, ja, echt lastig die onzekerheid. Tijdens mijn spiraaltje heb ik t niet bijgehouden. Ik verloor een halve dag 3 druppels en dat was mijn menstruatie weer. Achteraf jammer dat ik t toen niet heb bijgehouden. Bedankt voor t meedenken/tips. Inderdaad tot iets van 42 dagen valt onder een normale cyclus. Nu dag 33, dus nog maar een week geduld hebben. Pfff...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 24-06-2017

Ja zulke verhalen hoor ik wel vaker over een spiraaltje, dat het maar een hele korte menstruatie is dan. Afwachten nu tot ie doorbreekt dan!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 24-06-2017

Msj, pfff nog steeds in onzekerheid, ik hoop echt voor je dat je eerdaags toch nog een positieve test in handen hebt, en zo niet dat dan toch maar snel je menstruatie op gang komt zodat je tenminste weer door kunt..

Anoniem, jij straks eerst lekker genieten van je vakantie en dan vol goede moed beginnen voor een wondertje!

Hier gisteren weer zo enorm misselijk geweest met steeds kokhalsen, en verder elke dag houden wat steekjes bij mijn liezen aan. Nu op het moment behalve wat steekjes nergens last van. Viel me wel op dat ik de laatste dagen haast geen afscheiding heb, behalve met afvegen dat er dan wat doorzichtige rekbare afscheiding op het wcpapier zit, net zoals met je ei maar dan veel kleiner zeg maar. Nou ja nog 4 daagjes wachten tot mijn NOD.. ergens heb ik het gevoel dat het raak is op momenten dat ik misselijk ben, maar zoals nu dat ik even nergens last van heb, heb ik weer het gevoel dat het niet raak is. Ik wacht het maar af hihi


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 24-06-2017

Echt heel spannend Beebielove! Ben heel benieuwd! Dat misselijkheid zou er toch wel op moeten wijzen toch? Je hebt dat nu al wel een poosje toch?? Nog een paar daagjes haha


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 24-06-2017

Nou hoop is al weer vervlogen Anoniem, had er inderdaad al een dag of 4 last van maar vandaag nergens last van.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 24-06-2017

Beebielove, wat lastig dan heen en weer gevoel van wel en niet zwanger zijn. Herkenbaar hoor!

Ik ben nog niet ongesteld...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 24-06-2017

Spannend msj en beebielove!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 24-06-2017

Beebielove hoeveel dpo ben je nu? Test anders eerder, dan weet je het wellicht Wink Ik wil geen partypooper zijn maar misselijkheid hoort bij mij bij de week na mijn eisprong. Denk door de hormonen, helaas was het nog geen positief nieuws. Ben benieuwd voor je!

Jeetje MSJ12 nog geen nieuws. Wat frustrerend...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 24-06-2017

Aardbeitjes, om die reden wil ik me ook niet te veel op die misselijkheid focussen, ook ik heb er soms wel eens even last van maar durf ook niet te zeggen of ik dat vaak heb of niet. Vandaag in ieder geval nergens last van gehad. Mijn plan is om maandag of dinsdag te testen hihi, als het dan negatief is kan ik me vast weer voorbereiden op een nieuwe ronde.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 25-06-2017

Ladypuma, hoe is t met jou? Druk met verhuizen?
Ook nog even geduld, beebielove. Ik duim voor je.
Vanmorgen weer een negatieve test. Ik voel me ook niet zwanger, maar voel ook geen menstruatie aankomen. Het schiet steeds vaker door mijn hoofd of ik geen PCOS heb ontwikkeld. Ik denk iets van woensdag de huisarts maar eens bellen als dan nog niet ongedeeld ben.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 25-06-2017

Hoi allemaal

Helaas hier nog steeda niks
Vandaag misselijk en enorme hoofdpijn echt een dipdagje
Volgens mn app: 'mijn kalender' 27 juni ovulatiedag en al 10 dagen overtijd
@aardbeitjes: wellicht dat jij mij wegwijs kan maken in de wereld van de ovulatie testen maybe pb? Wordt gek van mijzelf 🤔 wat anderen hier ook schrijven je voelt vanalles maar dat komt vooral omdat je dat WIL voelen

Druk met in de tuin werken (dec huis gekocht) denk dat iemand anders druk is met verhuizen hihi 😉
Ik ben degebe die zg te blubber solliciteert

Fijne avond ladies ook ik duim voor iedereen

Ps. Wil graag naar de dokter maar bang dat er iets anders is of dat je moet horen sorry mevrouw maar u kunt geeb kind krijgen enz
Bang voor tegenslag maar dat zijn natuurlijk maar doem scenario's daarom hebben we ellaar hier he!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 25-06-2017

Ook haha, dat is pullygirl die aan t verhuizen is. sorry. lukt t met solliciteren ;-)
Wat vervelend niet ongesteld en negatieve testen. Ik kan me helaas aardig inleven hoe je je voelt. ik ben van plan om wel naar den huisarts te gaan van de week. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Beter slecht nieuws dan onzekerheid en hoop als die er niet is.maar goed, iedereen is anders daarin, snap ook wel dat je liever niet gaat.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 26-06-2017

Lieve meiden, heel veel sterkte met het eindeloze wachten. Goed dat je naar de ha gaat MSJ12. Ik zou ook gaan. We gaan uit van niets ernstigs natuurlijk.
Ladypuma, als er wel iets ernstigs is dan verdwijnt dat niet door niet te gaan hé. Soms is het geval: hoe eerder je erbij bent hoe meer kans op herstel. Ik zou even gaan als ik jou was en ook deze onzekerheid vertellen.
Nogmaals succes meiden!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 26-06-2017

Ook namens mij veel succes en sterkte...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 26-06-2017

Vanochtend een testje gedaan, maar die is negatief dus ik bereid me vast voor op een volgende ronde. Nog 2 of 3 dagen te gaan.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 26-06-2017

beebielove, heb je zo'n test gedaan die je voor je NOD al kan doen. Balen dat die negatief is!
Ik heb besloten om te wachten tot dag 45 van mijn cyclus tot ik naar de huisarts ga. tot 45 schijnt nog normaal te kunnen zijn. pas als het langer is dan 45 dagen zou het PCOS kunnen zijn. dus voor de 45ste dag verwacht ik dat de huisarts zegt dat ik nog even moet afwachten.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 26-06-2017

Man ik heb met de kv 2v5 gedaan. Had bij mijn eerdere zwangerschappen ook met 2 dagen voor nod een positieve test dus daarom vervliegt mijn hoop nu al. Ik ben alleen zo'n irritante schaduwtester, krijg altijd zo'n schaduwlijntje waardoor ik toch altijd onterecht nog wat hoop heb. Op welke cyclusdag zit je nu? En is dit je eerste cyclus na verwijderen van spiraal? Zou het anders daar nog misschien door kunnen komen dat je cyclus nu langer duurt?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 26-06-2017

Man moest natuurlijk msj zijn, stomme autocorrectie Tongue


Zwanger worden tweede helft 2017 - Beebielove - 27-06-2017

Nou dames ik mag al weer een ronde verder, ongesteldheid is net al gekomen, wel netjes weer 26 dagen en ik dacht dat het morgen of overmorgen pas zou komen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 27-06-2017

He jammer Beebielove. Wel een mooie, korte cyclus! Heb jij zo'n vroeg eitje?
Ik zit op 6dpo, nog even geduld hihi


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 27-06-2017

Wat jammer beebielove. Wel mooie cyclus, maar vooral balen.

(Hier nog geen nieuws, niet ongesteld)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 27-06-2017

Jammer Beebielove!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 28-06-2017

Ah jammer Beebielove! Op naar de volgende ronde!! Je hebt indd een nette cyclus zeg!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 28-06-2017

Net de assistente van de huisarts gebeld om te overleggen. Ze geeft aan dat het nog wel een maand kan duren voor mijn eerste menstruatie op gang komt. Door de hormonen van het spiraaltje kan het zijn dat het nog even duurt voor mijn lichaam het oude ritme weer heeft opgepakt. Ik moest nog een maand geduld hebben en als mijn cyclus over de 70 dagen zou gaan, dan kon ik nog een keertje terugbellen (mag natuurlijk altijd eerder), maar voor nu moest ik me nog niet te veel zorgen maken, kon echt nog wel een tijd duren voor alle hormonen uit mijn lichaam zijn. Dus ik ben redelijk gerustgesteld en zal nog afwachten tot we half augustus terug komen van vakantie. Voor nu gezellig om de dag klussen, aangezien ik geen idee heb wanneer mijn ei is geweest of gaat komen :-).


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 29-06-2017

Fijn dat je toch even gerustgesteld bent msj12! Nu kun je gewoon even rustig gaan afwachten!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 30-06-2017

Ardbeitje, hoe is t ? Je mag al weer bijna testen. Spannend.
Ladypuma hoe is t met jou? Het afgelopen jaar ben je toch regelmatig ongesteld geweest? Of toen ook al onregelmatig of lange cyclussen? Vervelend hoor die onzekerheid.
Pullygirl, hoe is t met jou? Net begonnen aan een nieuwe ronde?
Mary, jij zit denk ik nu rond je eisprong of niet?

Ik ben nog steeds aan t afwachten. Echt bloed irritant.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 30-06-2017

Msj....dat afwachten lijkt me inderdaad bloedirritant! Wel fijn dat de assistente je een beetje heeft kunnen geruststellen. Maar ik hoop voor je dat er snel een cyclus op gang komt!

Hoe is het inderdaad met jullie allen?
Nog steeds niets Ladypuma?
Aardbeitjes, wanneer is je NOD? Kun je jezelf bedwingen qua testen? ;-)

Ikzelf zit nu op dag... 8 volgens mij, nog geen tekenen van nadere eisprong, ik kan het altijd goed merken aan mijn slijm zeg maar.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 30-06-2017

He meiden, hier schiet het lekker op! Morgen 10dpo, dat was altijd mijn NOD. Dus best spannend. Omdat ik vorige maand 2 dagen later was heb ik nog een 2e NOD, komende maandag hihi. Ben heeeeeel benieuwd
De misselijkheid is er iedere dag, zelfs soms s nachts. Vanaf 6dpo erger dan voorheen. Hopelijk is het voor een goed doel Smile ik duim hard voor mezelf
Zondag waag ik een testje, als er morgen geen ongi komt en mijn temp nooi hoog blijft

Nog even geduld dus Mary Smile dan mag je weer aan de klus haha
Fijn dat je bent gerustgesteld MSJ! Jij bent een konijntje zeg hihi, dat ei wordt niet gemist!

Ladypuma hoe gaat het met jou meid?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 30-06-2017

Spannend Aardbeitjes, ik duim met je mee!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 01-07-2017

NOD 1 is goed begonnen vandaag, geen bloed hihi
Heb sinds gisteravond wel enorme ongikrampen, ben er wakker van geworden vannacht. Het lijkt alsof er ieder moment een ongi kan doorbreken alleen normaliter begint het meteen s ochtends al.
Herkennen meiden hier dit? Hevige ongikrampen en toch geen ongi??
Ben benieuwd vandaag (duim duim)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 01-07-2017

Spannend aardbeitjes!! Ben benieuwd wat dedag gaat brengen voor je! Hopelijk blijft ie uit en heb je morgen een positieve test in handen!! Mijn duimen draaien!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 01-07-2017

Hey ladies

Grrr ik zie nog steeds dat de teller van de zwangeren op 1 staat 😣🤔 hopelijk komt hier snel verandering in!!
Hier nog steeds geen verandering. Menstruatie is verdwenen en idd voorheen een nette cyclus
Denk dat iemand me maar eens weg wijs moet maken in de wondere wereld van de ovulatie testjes hihi 😇
Ik hou jullie op de hoogte.... en jullie mij want ik lees toch veel wijzigingen he. Geen menstruatie is gezien onze kinderwensen hierGOED toch
De druimen draaien hier ook hard voor jullie!

Ja zeer herkenbaar dat je ongi pijm hebt en dat dit erna weer weg is.... maakt de verwarring alleen groter
Terug op de wachtbank maar weer.... incl alle stress


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 01-07-2017

He Ladypuma als je vragen hebt kun je ze hier stellen of in een pb. Laat maar komen Smile Jij bent weer op zoek naar een ei?

Ik ben nu 1 dag overtijd en er is geen bloed (jippie!) De ongi krampen hebben de hele dag aangehouden. Ging ook bijna out in de supermarkt van de misselijkheid en duizeligheid. Oh oh oh...laat het goede tekenen zijn Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 01-07-2017

Zo Aardbeitjes ... Dat klinkt wel hoopgevend ja. Begrijp ik het goed dat je morgenochtend gaat testen?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 02-07-2017

En?? Ik ben heel benieuwd!! 😊😊

Hier beetje rare cyclus, al de 2e opeenvolgend.. ben nu 4 weken na mijn menstruatie en denk dat ik nu pas mijn eisprong heb, kan het de laatste maanden niet zo goed peilen. Of het is de menstruatie, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen dit voelt als een eisprong.. Nou ja het zal wel, zou wel fijn zijn want dan ben ik tijdens vakantie dus niet ongesteld😁


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 02-07-2017

Dat kan Anoniem, met ovulatietestjes kun je het zien.

Hier is er nog geen ongi, wel een lagere temp en een witte test Sad Morgen D-day. Of er is weer een stijging of mijn ongi breekt door.
Dat betekent wel dat mijn lf van 9 naar 11 dagen is gegaan, dat is wel fijn. Ben benieuwd...
Als het niets is, dan zijn de klachten wel fucked up zeg. Zo misselijk ben ik lang niet meer geweest...


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 02-07-2017

Aardbeitjes, wat lastig! Ik duim voor je! Het lijkt wel goed, maar wel raar van je temp en de witte test.
Anoniem, ben benieuwd wat het is, je eisprong nog niet eerder gevoeld laatste 2 weken?
Mary, gezellig aan t klussen?
Ladypuma, hoe is t? Op hoeveel dagen zit je nu?

Ik ben vandaag ongesteld geworden (eindelijk ), cyclus van 40 dagen. Hopelijk de volgende korter.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 02-07-2017

Lekker msj! Nu die eisprong zien te vinden.

Aardbeitjes, bah. Ik hoop het beste voor de test morgenochtend.

Ja, wij zijn weer om de dag aan het klussen ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 03-07-2017

Msj12 ik dacht hem wel gehad te hebben, heb 1 dag de doorzichtige dikke slijmerige afscheiding gehad (sorry voor de details) , maar vond dat toen al vreemd omdat het maar 1 dag was, aangezien het bij mij normaal wel dik 5 dagen is dat ik dat heb... We wachten af, komt vast wel goed!

Och Ladypuma nog steeds wachten op je menstruatie? Rottig soms he dat lange onzekere wachten! Welke dag zit je nu?

Aardbeitjes wat vreemd dan die witte test! Kan het zijn dat je te vroeg test?? Spannend nog even dan!!
Kun je mij uitleggen wat If is en dpo ?? Die afkortingen ken ik nog niet haha

Haha klus ze Mary! 😁


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 03-07-2017

He meiden, helaas pindakaas is het over hier. Ongi is doorgebroken Sad Heb van frustratie een potje gejankt, denk meer door alle klachten. Wat voel ik mij beroerd van die hormonen zeg. Ik verlang gewoon terug naar de pil, toen had ik nergens last van.

Sorry voor al mijn afkortingen haha, klinkt bijna als vakjargon. Dat typt makkelijker Smile
dpo = days past ovulation. 1DPO is dus de dag na je eisprong
lf = luteale fase. De weken na de eisprong tot aan de menstruatie

Ik heb een cyclus van 26 dagen dus aan het einde van deze maand is mijn nieuwe NOD (niet ongesteldheidsdag). Dat klinkt al best dichtbij Wink

Fijn MSJ dat jij ook duidelijkheid hebt. We gaan gelijk op!


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 03-07-2017

Aardbeitjes, wat balen!! kan me voorstellen dat je even flink gehuild hebt. je klachten klonken echt alsof je zwanger was. Echt k*t.
nu gaan we inderdaad gelijk op. Alleen zal jouw eisprong een stuk eerder zijn dan mijn eisprong.
Ladypuma, bah wat irritant. echt raar, een regelmatige cyclus en dan nu ineens geen menstruatie en negatieve test. Op hoeveel dagen zit je nu?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 03-07-2017

Balen Aardbeitjes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 03-07-2017

Ahh balen Aardbeitjes!!! Ik had écht gedacht dat je zwanger zou zijn!! Snap heel goed dat je gehuild hebt.
Je hebt wel een nette cyclus zeg!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 05-07-2017

He wat jammer Aardbeitjes 😥 ook ik dacht stiekem dat het wel eens raak bij je zou kunnen zijn
Hier dag 20 alweer en nod op 11 juli as
Ik heb een opgeblazen gevoel gehad vandaag en ook idee dat er wat kilos zitten die er niet horen
En..... uitgenodigd voor sol gesprek volgende week maandag jeeeeeeeej
En als ze vragen naar kinderwens keihard liegen denk ik? Wat vinden jullie? Las ergens dat ze dit niet mogen vragen
Maar ik wordt dit jaar 30 en nog geen kids dus zullen ook snappen dat kans erin zir toch?

Slapeloze nachten


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 05-07-2017

Lastig dilemma. Ik zou het vaag houden; zoiets als " ja, die wens is er wel ... in de toekomst". Hoe nabij die toekomst is, gaat ze niets aan...
Alvast succes!


Hier nu rekbaar slijm, dus eitje is onderweg ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 07-07-2017

Ze mogen er niet naar vragen. Maar soms lijkt gesprek er heen te gaan. Probeer er niet zelf over te beginnen. En als ze t vragen indd dat je zegt dat t ooit wel fijn zou zijn of zo. Als je ze er op wijst dat ze t niet mogen vragen dan weten ze ook genoeg


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 07-07-2017

Klopt!

Hier vandaag ongesteld geworden
Hevige buikpijn al enkele dagen en net de dag dat mn beste vriendin trouwt komt t grrrr
Maarja...
. Op de wachtbank maar weer. Had gehoopt dat raak zou zijb erg opgeblazen gevoel misselijk en buikpijn maar helaas

Zonnige groetjes


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-07-2017

Hadden jullie ook inlogproblemen op de site?

Jammer Ladypuma! Heel fijne bruiloft gewenst evengoed!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 08-07-2017

De site doet bij mij steeds lastig...kom er maar moeilijk in iedere keer.

Balen Ladypuma!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-07-2017

Hoe is het meiden?

Ik zit op de wachtbank, NOD 20 juli, of 22 juli als uitga van 30 dagen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 17-07-2017

Hier gaat alles prima. Hou je het wachtbankje goed vol Mary? Vanaf morgen kom ik er gezellig bij zitten, als het goed is. Denk dat het eitje vandaag een sprong waagt Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-07-2017

Ja hoor, genoeg afleiding, dus de dagen vliegen voorbij. Ga zaterdag testen indien dan nog geen ongesteldheid.
Ik heb nergens last van ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 17-07-2017

Vandaag (di) ovulatiedag dus klus klus klus
Ik kom erg slecht in de site hij blockt steeds.
Ik ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat???

Ik hoop dat dit berichtje doorkomt 🎈


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 18-07-2017

Oh welkom op het wachtbankje Ladypuma haha. Ik schuif vandaag aan. Gisteren heel duidelijk de eisprong gevoeld. Nu 11 dagen geduld. Ik temp nog 2 dagen ter bevestiging en dan stop ik voor deze maand.
Succes met wachten meiden


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 20-07-2017

Hoi meiden,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

In 2014 begon ik hier ook mee te kletsen. Toen is er ook bij mij PCOS vastgesteld. Jaar later na heel wat pogingen met Clomid en vroege miskraam ben ik toen begonnen met het spuiten van Gonal-f. Na 1 ronde was het raak en op 8 mei 2016 op moederdag is onze zoon geboren.
Nu willen wij gaan voor een broertje of zusje voor onze zoon. Nu is het even wachten op een afpsraak in het ziekenhuis om het hele traject weer op te starten. Erg spannend weer.

Liefs Stef


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 20-07-2017

He Stefjuuhwelkom! Jou ken ik nog wel. Mijn zoontje is 3 weken later geboren Smile we kletsten niet in hetzelfde groepje toen.

Leuk dat je voor een 2e kindje gaat. Succes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-07-2017

Heeee Stefjuuuh, ik vroeg me al af waar je bleef ;-). Welkom!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-07-2017

Hier nog niet ongesteld, maar ga dan uit van een cyclus van 28 dagen (wat ik gemiddeld heb) ... dus blijft afwachten.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 22-07-2017

Ik ga maandag even zelf bellen voor de afspraak. Ze zouden binnen 3 tot 4 werkdagen zelf bellen, maar ik ga maandagavond de nachtdienst in.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 22-07-2017

Lekker proactief Stefjuuh, doe je goed :-)

Ik ben nog niet ongesteld (dag 31), en omdat ik een test in huis had, heb ik die vanmorgen gedaan. Negatief.
Dus: we gaan een ronde verder en ik koop GEEN testen voorlopig ;-).
Ik denk wel dat ik het temperaturen weer wil gaan oppakken.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 22-07-2017

Shit Mary!ik kwam juist voor jou even kijken hier. Helaas geen goed nieuws Sad
Ik vind het temperaturen erg fijn. Bevestiging van mijn ei, die ik altijd al goed heb door ovulatietesten en heftige krampen. Ben wel gestopt met tempen na mijn ei want dat zegt niets bij mij. Het kan heel hoog blijven totaan mijn menstruatie. Dat is alleen maar verwarrend

5dpo vandaag...nog 1 week geduld precies Smile