Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden tweede helft 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden tweede helft 2017 (/thread-8531.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 22-07-2017

Ahhh jammer Mary 😥
Vokgende keee beter weet ik zeker!!!!
We duimen allemaal mee ❤


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 22-07-2017

Lief van jullie. Ben net ongesteld geworden.
Inderdaad Aardbeitjes, wil ook even bevestiging gaan zoeken.
Iedereen weer succes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 24-07-2017

Balen Mary, maar misschien straks weer samen zwanger?

Ik heb net gebeld en heb op 22 augustus de afspraak. Best wel snel! Super blij mee. Ik had eerder gerekend op eind september, begin oktober.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 24-07-2017

Fijn Stefjuuh!!
Hopelijk dit jaar nog samen zwanger ;-). Net als andere ladies hier! Ik heb de groep niet voor niets 'zwanger worden tweede helft 2017' genoemd tenslotte :-D.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 27-07-2017

[Afbeelding: w9jvoh.jpg]
Tadaa! 10 dpo en ik heb een mooie test Smile super blij (hoop dat de foto het doet)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 27-07-2017

[ATTACH=CONFIG]12472[/ATTACH]


Zwanger worden tweede helft 2017 - Femke988 - 27-07-2017

Ik zie geen afbeelding maar van harte gefeliciteerd!! Leuk voor jullie!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 27-07-2017

Van harte gefeliciteerd Aardbeitjes!!


(Ik zie de afbeelding ook niet).


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 27-07-2017

Dankjewel meiden Smile ik had een foto van een CB 1-2 weken
Helaas lukt het niet die te uploaden.

Ik ben echt zoooo blij. Veel kwaaltjes gehad deze week en gelukkig met een goed doel. 10 dpo vandaag dus hoop de komende dagen een mooie streep te zien op andere testen.
Hoe gaat het bij jullie?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cindy31 - 27-07-2017

Gefeliciteerd aardbeitjes Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 28-07-2017

Gefeliciteerd aardbeitjes jeeeeeeeej
Whose next 😊😉🤔?

Geniet ervan en hou ons op de hoogte 🎈🥂


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 28-07-2017

Welke kwaaltjes had/heb je Aardbeitjes?
Houd ons inderdaad op de hoogte!
Wat zul je blij zijn!

Hier is de ongesteldheid weer voorbij, volgende week de vruchtbare dagen weer in aantocht.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 28-07-2017

Bedankt meiden Smile

Morgen is mijn NOD dus het is nog even spannend. Maar de test die nu naast me ligt te drogen, daar hoef ik niet op te gaan turen. Ik zie een streep Smile
Ik heb altijd veel last de laatste week: kramp, steken, lage rugpijn en misselijk. Het leek wel anders te voelen deze week. Vooral al die steekjes en rugpijn rond de innesteling. Gisteren een beetje bruinverlies. Dat houd ik dan wel nauwlettend in de gaten, moet geen echt rood bloed worden.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Enchanting - 28-07-2017

Breek even in Wink aardbeitjes wat lees ik nou meid wauw supergefeliciteerd Smile breek weer uit


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 29-07-2017

[ATTACH=CONFIG]12473[/ATTACH] hopelijk werkt deze foto wel Smile forum heeft kuren...(op de foto zie je gisteren en vandaag)

12dpo en mijn NOD. De test is een stuk duidelijker jippie!!! 25 aug 1e echo Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 29-07-2017

Ook deze foto zie ik niet, maar fijn dat de streep duidelijk zichtbaar is!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - robbin - 30-07-2017

Wauw Aardbeitjes!! Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 01-08-2017

Hier zou ik vandaag ongesteld moeten worden maarrrrr nog niks (fingers crossed)
Denk gooi er alsvast een testje tegenaan maar die was negatief
Wellicht te vroeg getest......

Hoe gaat t met de andere ladies?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 02-08-2017

Hoe is het Aardbeitjes? :-)

Ladypuma, nog niet ongesteld hoop ik?

Ja, hoe is het met de rest?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 02-08-2017

Hier gaat alles prima! Heb de 1e dagen veel buikpijn en bruinverlies gehad (innesteling?) de kleine heeft zich goed ingeboord haha. Nu is alles goed. Testen lopen mooi op Smile
Nog 23 dagen tot de echo hihi

Spannend Ladypuma! Hoeveel dpo nu?

Ik was een vroege met een vage streep op 9dpo. Vanaf 10 dpo al niet meer te missen. Maar als je laat innesteld dan kan het pas op NOD of daarna zichtbaar zijn.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 03-08-2017

Nee nog niet ongesteld wel enorme buikpijn
Aardbeitjes ik heb je een pbtje gedaan ik ben een leek eat dat betreft 🤣🤔
Hopelijk kun je me eea leren volgens mij heeft t gros al kiddies en gaan ze voor 2e of 3e

Groetjesssss


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 03-08-2017

Ik heb gereageerd maar heb je het gekregen? De site geeft steeds rare meldingen....Sad


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 03-08-2017

Dan kan het gros je toch e.e.a. leren Ladypuma? ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 04-08-2017

Ja ik heb je berichtjes gekregen Aardbeitjes
Jij ook! 😊🍉 je woont echt kortbij!!! Grappig zeg

Helemaal gelijk Mary. Maar ook ik ondervind nog steeds inlogproblemen kan me voorstellen dat de andere ladies daar ook laat van hebben...?
Nornaal zijn er meer gezellie klets ladies


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 05-08-2017

Ik moet eerlijk toegeven dat het kletsen vanaf mijn kant nog mee valt. Wij wachten echt op 22 augustus als we de afspraak in het ziekenhuis hebben.

Daarnaasr ook een week waarin ik echt heel veel moest werken, gister onze kat van 15jr oud moeten laten inslapen. Ik had haar als sinds mijn 13de. En we hebben woensdsg gehoord dat mijn tante alvleesklierkanker heeft. Dus het is echt even een rollercoaster hier.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Nala - 06-08-2017

Hoi dames,

Alle eerst gefeliciteerd Aardbeitjes!!
Ik heb niet goed kunnen reageren omdat de websitecertificaten hier zijn verlopen. Gruwelijk irritant al die meldingen.
Maar ik heb goed nieuws te vertellen, de dag na aankomst in Bali stond ik met een positieve test in mijn handen. Totaal niet verwacht aangezien ik nog maar 1x ongesteld ben geworden na de miskraam.
Helaas begonnen toen ik veel van de lichamelijke klachtenet uiteindelijk een blaasontsteking erbij. Iets wat niet prettig is als je zo ver van huis bent.
Veel overgeven de afgelopen weken maar dankzij medicatie nu wat redelijk onder controle. Al blijft de misselijkheid wel.
Komdende dinsdag ben ik 8 weken en krijg ik ook de echo. Dus allemaal heel spannend. Angst zit er toch goed in ondanks ik nu al een week verder ben dan de vorige keer.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-08-2017

Nala, gefeliciteerd!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-08-2017

Hai meiden! Ik sluit me ook graag hier aan!

Ik heb hier veel rondgehangen tijdens het zwanger worden van mijn eerste kindje. Hij wordt volgende week alweer 1!
Mijn vriend en ik zijn nu bezig voor een tweede kindje. Ik heb 3 weken geleden de eerste IUI alweer gehad. Begint alweer frustrerend: 10 dagen overtijd, geen positieve tests maar niet ongesteld! Vandaag naar de poli geweest, ze kunnen er geen verklaring voor geven en zien niks geks. Uit mijn hormonen blijkt dat ik elk moment ongesteld kan worden, hoop dat dat snel gebeurt!

Had me al eerder willen aanmelden, maar de site deed zo raar!
Ga nu even teruglezen waar jullie zijn!
Liefs!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-08-2017

fook! He, leuk jou hier te zien :-)

Ik zit op het wachtbankje... ik verwacht ongesteld te worden rond 21 augustus... 'maar' 2x seks gehad in vruchtbare periode, dus kleine kans denk ik.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-08-2017

Ha mary!! Wat spannend toch weer he.. enneh 1 keer kan al genoeg zijn 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-08-2017

Fook, ben je inmiddels ongesteld geworden? Wat gek, na zon iui! Hopelijk volgende ronde beter.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-08-2017

Ha mary, ja inmiddels wel gelukkig! Supergek, 12 dagen overtijd. T is ook mega erg deze maand en ook nog griep dus t is feest hier 😉 trek jij t n beetje op t bankje?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 14-08-2017

Vervelend fook ... op naar een nieuwe IUI dan maar!

Ja hoor, nu 7 DPO... Druk met werken en met dochterlief, dus de dagen vliegen voorbij. Ik temperatuur sinds deze cyclus weer, en vandaag een dip in de temperatuur. Dus ik hoop van een innesteling haha. Maar nee, ik zit mezelf niet op te naaien, doe het vooral om weer even inzicht te krijgen. Mijn cyclus lijkt van een vrij regelmatige 28 dagen naar 30 dagen gegaan te zijn na de bevalling van dochterlief, ofwel wat langer geworden te zijn. Iemand hier ervaring mee?

Hoe is het met de zwangere Aardbeitjes?
En de rest??


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cindy31 - 14-08-2017

Breekt even jn

Mary mijn cyclus was na de bevalling ook paar dagen langer als ervoor! Van 24 a 25 dagen naar 28 a 29 dagen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 15-08-2017

Thanks voor je reactie Cindy!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 15-08-2017

Hoi meiden,

Hier lange tijd niet kunnen komen omdat ik maar niet op de site kwam, heel irritant!!
Wij zijn net terug van vakantie, en heb vanmorgen een positieve test in handen gehad, het is vandaag mijn nod dus
Er kan nog van alles gebeuren natuurlijk, ik had al een voorgevoel, die werd vanmorgen bevestigd.
Wij zijn super blij! En hopen dat het allemaal goed mag gaan.

Ik ga nu eerst even jullie berichten lezen om te kijken hoe het met jullie gaat !!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 15-08-2017

Aardbeitjes van harte gefeliciteerd!! We zullen tegelijk lopen denk ik, leuk!! Hoe voel je je nu? Hier al vanaf de eisprong gevoelige borsten en opgeblazen gevoel
Verder voel ik mij prima.
Nala van harte gefeliciteerd!! Is het je eerste kindje ??
Fook wat een spannende tijd voor jullie dan, heel veel succes en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

Ladypuma hoe gaat het met je nu? Inmiddels al ongesteld geworden dan? Ben benieuwd
Mary, je hebt wel telkens hele mooie cyclussen hoor
Mijn duimen draaien voor jullie allemaal !!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 15-08-2017

Gefeliciteerd Anoniem! Wat super! En de rest die al zwanger is ook natuurlijk van harte!

En ik hoop t ook Mary, dat t innesteling was! Dat zou super zijn. Heeft het vorige keer lang geduurd tot je zwanger was?

Ik heb steeds 29 of 30 dagen, voor mijn zwangerschap was dat 27 a 28. Niet veel verschil dus. Behalve dan deze leuke uitschieter van 40, grrr..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 15-08-2017

Gefeliciteerd Anoniem90!

Vorige keer was het in ronde 7 raak fook... Afwachten maar...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 16-08-2017

Proficiat Anoniem90! Hoe voel je je? Hier gaat het prima. Mijn HCG stijgt goed want ik hang iedere ochtend boven de pot Wink Nog 9 dagen tot de 1e echo...spannend!!!

Spannend Mary,ik duim dat er een mooi hunmeltje aan het innestelen is nu Smile Wanneer ga je testen?
Ik weet niet of mijn cyclussen echt veranderd zijn. Heb er eentje voor mijn vorige zw gehad meteen toen ik stopte met de pil. Die was kort, 26 dagen. Na de bevalling zat het tussen de 26-30. Mijn eisprong kwam iedere maand een dag eerder Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 16-08-2017

aardbeitjes, ik voel mij eigenlijk prima! Ben dan ook nog maar net 2 dagen over tijd. Vanmorgen was de test donkerder dan gisteren, ben wel ietsje moe, maar verwacht vanaf volgende week wel ergere symptomen hahaha, we zien het vanzelf wel! Testen laat ik nu even rusten en dan maandag bel ik even naar de vk om een eerste afspraak te maken, hier is de eerste pas met 8 weken zwangerschap. Ben heel benieuwd volgende week naar jou eerste echo!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ladypuma - 17-08-2017

Hier still the same....
Wel gisteren ongesteld geworden met een cyclus die echt de weg kwijt is
Deze week mer ovulatie testjes van Sensitest begonnen maar de streepjes zijn dik en geven 'te vroeg' aan.
Volgende week maar voor de echt 😊 en binnenkort toch maar eens langs de dokter

Zou graag bij het bolle buikjes clubbie willen horen 😂 GEFELICITEERD LADIES

Liefs!!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 17-08-2017

Balen ladypuma.. hoop dat je snel bij t clubje mag horen! Ik hoor er al bij maar dat is gewoon mijn postuur 😂😂
Hier weer klaar met de ongesteldheid, op naar de volgende ronde! Dinsdag weer echo en eitjes zoeken 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 17-08-2017

Ahhh jammer Ladypuma, ik had gehoopt te lezen dat je zwanger was! Ik hoop dat je je snel mag aansluiten bij de zwangere vrouwen!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-08-2017

Ik hoop dat iedereen dat voor iedereen hier hoopt :-).


Helaas hoor ik nog niet het clubje, vandaag ongesteld geworden. Nu weer een korte cyclus.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-08-2017

Gefeliciteerd nog met je zoons verjaardag, fook!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 18-08-2017

Ah shit Mary, dat is balen. Is t aan t rommelen je cyclus?
En bedankt! We hebben zaterdag een feestje met een grote taart en familie, superleuk!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-08-2017

Veel plezier vandaag fook


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 21-08-2017

Hoi meiden,
Ik heb lang inlog problemen gehad. Ik had t opgegeven. Vandaag nog eens geprobeerd en ineens lukt t weer.
Aardbeitje en anoniem, gefeliciteerd!! Wat fijn!
Mary, wel fijn zo'n korte cyclus. Hopelijk deze keer eerder dan 7 rondes raak.
Ladypuma, hopelijk is je cyclus snel weer op het goede pad. Lastig hoor! Hopelijk geven de ovulatie testen je duidelijkheid.
Ik ben inmiddels ook 7 weken zwanger. 17 juli positieve ovulatie test en 31 juli positieve zwangerschapstest. Voel me prima. Kan nog steeds niet geloven dat t echt zo is.
Af en toe erg onzeker. Hopelijk wordt t minder als ik volgende week de eerste echo heb gehad.
Meiden heel veel succes allemaal! Hopelijk snel een hele grote groep met bolle buikjes.


Zwanger worden tweede helft 2017 - msj12 - 21-08-2017

Ik ben natuurlijk wel echt super blij!! Hoop zo dat t niet mis gaat.
Echt zo bijzonder, zo'n wonder. Echt heel dankbaar dat ik dit mag meemaken.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 21-08-2017

Gefeliciteerd msj12!!! Geweldig. Lekker snel!

Ik had destijds ook een eerste positieve test op 31 juli! Dan ben je begin april uitgerekend? Super mooi nieuws! Geniet ervan. X


Zwanger worden tweede helft 2017 - Sunshine84 - 22-08-2017

Even inbreken, Mary je mailbox is vol Wink


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 22-08-2017

Wauw van harte gefeliciteerd msj!!!! Blij voor je! Ik deel je onzekerheid hoor, heb ook heel erg de angst om het kwijt te raken, maar we moeten het maar los laten meis, ben heel benieuwd naar je echo, er is ook een groepje die uitgerekend zijn in maart/april misschien vind je het leuk om daar ook mee te kletsen?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 23-08-2017

Gefeliciteerd msj! Wat een boel zwangeren al, mooi zo! Ik hoop dat het voor ons ook wat sneller mag gaan dan vorige keer (2,5 jaar!)! Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle, en dan hopelijk dit weekend weer IUI!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 23-08-2017

Spannend fook! Ik hoop voor je (natuurlijk voor iedereen) dat het nu indd sneller mag gaan! Kun je mij uitleggen wat iui is? Heb je wel een eisprong gewoon dan of hoe gaat dat eigenlijk dan ?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 24-08-2017

Bij IUI wordt het zaad eerst opgewerkt en dan geinsemineerd op precies het goede moment in de cyclus door de gynaecoloog. Bij mij is dit in mijn natuurlijke cyclus, ik slik geen medicijnen, maar dit kan ook met medicijnen. Ik moet wel eenmalig pregnyl spuiten zodat ze zeker weet dat het ei op het juiste tijdstip springt.
Zo verhoog je uiteraard de kans op zwangerschap. De vorige keer waren wij al 2.5 jaar bezig zonder succes, en bij de tweede iui wel zwanger! Dus ik heb goede hoop zoals je begrijpt 😁
Voor de inseminatie krijg je steeds echo's om te kijken hoe ver je staat in je cyclus. Vanochtend weer geweest en er zat een mooie van 16 mm, dus vanavond pregnyl en zaterdag iui! Duimen jullie voor me? 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 24-08-2017

Jazeker, fook!!! Good luck alvast!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 24-08-2017

Thanx Mary! ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 24-08-2017

Zo wat spannend zeg!! Wel heel bijzonder dat het zo kan he!! Ik duim zeker weten voor je!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 25-08-2017

Ja mooi he! Dank je wel!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 26-08-2017

Succes met de iui vandaag fook!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 26-08-2017

Dank je Wel! Klinkt gek maar heb er zin in, hoop dat t lukt!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 26-08-2017

Succes fook! Mijn duimen draaien dat het raak mag zijn!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 26-08-2017

Dank je wel! De lading is weer aan boord 😉 nu begint t spannsnde wachten. Fijn dat jullie meeduimen 😘


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 28-08-2017

Hier afgelopen dinsdag in het ziekenhuis geweest. Weer een inwendige echo gehad. Alles zag er nog steeds zo als een paar jaar geleden. Veel cystes op de eierstokken. Woensdag worden we gebeld als alle uitslagen bekend zijn van mijn bloed en mijn man zijn sperma onderzoek. Het laatste wilde ook weer een keer testen voor het geval er iets veranderd is. We krijgen dan woensdag te horen hoe verder. Of ik mag meteen beginnen met prikken of we gaan eerst een menstruatie opwekken en dan beginnen met prikken.

Nu zagen op 1 eierstok, de rechter, wel een eiblaasje van 10mm. En gister had ik echt enorme buikpijn rechts en cervixslijm zag er ook super gunstig uit. Vandaag nergens meer last van. We hebben het dus maar even gezellig gemaakt voor het geval ik nu opeens een spontane eisprong zou hebben gehad. Dat zou de eerste spontane zijn in 4 jaar.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 28-08-2017

Oh Stef, dat zou helemaal super zijn als t nu even "spontaan" lukt! Ik duim voor je!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 28-08-2017

Zo, heftige tijd Stef! Hopelijk is het nu spontaan raak meis! Mijn duimen draaien! Mary hoe is het met jou??


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 28-08-2017

Fijn dat er weer stappen worden gezet Stefjuhh!
Hoop ook zeker mee dat je een spontane eisprong had!


Hier gaat het wel goed. Vruchtbare dagen komen eraan, alleen manlief is ziek dus hoop dat we het nog wel ff gezellig gaan maken... Undecided


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 29-08-2017

Haha gewoon even stoer doen die man van je Mary! Wat lastig is want oei oei mannengriep! 😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 30-08-2017

Net gebeld door het ziekenhuis. Alle onderzoeken zijn goed.

Nou heb ik vermoedelijk afgelopen zondag een spontane eisprong gehad. Dus we hebben afgesproken dat ik 2 weken wacht. Als ik dan ongesteld wordt of niet en ook niet zwanger ben dan meldt ik mij aan en gaan we beginnen met prikken.
Dus ik hoop nu echt dat het een spontane eisprong was en dat we geluk hebben. Fingers crossed.

Stiekum op het wachtbankje dus.. 10 september nod. Ik hoop zo dat mijn lichaam mij niet bespeeld.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 30-08-2017

Top stefjuh! Ik hoop dat jullie mazzel hebben, ook wel eens lekker 😉
T wachtbankje valt me zwaar dit keer, ben heel pessimistisch over onze kansen om nog een tweede kindje te mogen krijgen..
Ben bij elk krampje of pijntje aan t denken oh is toch niet gelukt.. best vervelend!
Mary heeft je man nog leuk mee kunnen doen deze maand?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 31-08-2017

Ik duim met je mee Stefjuhh!!!

Fook, dat herken ik wel hoor ... Bij mij spelen ook steeds gedachtes door m'n hoofd dat het wel eens niet zou kunnen lukken, die tweede. Ik weet niet zo goed waardoor het komt.

We hebben het gister gezellig gemaakt en m'n temperatuur was vanmorgen nog niet gestegen, dus morgen ook nog ff proberen... En dan denk ik dat ik ook weer op de wachtbAnk mag. Vindt het zo zonde om weer een maand te missen....


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 01-09-2017

Ik moet zeggen dat ik er heel relax in sta. Bijna een week wachtbankje voorbij en ik weet nog dat het de vorige keer zo lang duurde. Misschien komt het wel als ik volgende week ongesteld wordt en toch daadwerkelijk moet gaan prikken.

Ik heb nu nachtdienst. Gelukkig alweer de laatste.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 02-09-2017

Ha meiden! hier dag 7 na IUI en ik voel me alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Ben bang dat dit m alweer was deze poging..
is jullie bankje een beetje relaxt? :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 02-09-2017

Ow fook... Dat klinkt niet fijn. Ik hoop dat je het mis hebt!

Ik zit nog niet op de wachtbAnk haha maar ga maandag op vakantie dus hoop op een relaxte week die de innesteling bevordert hehe!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 03-09-2017

Oeh leuk Mary, waar gaan jullie heen??


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 03-09-2017

Ik voel mij rustig.

Bij Luke was de eisprong ook op zondag en was ik op maandag aan het janken om Yolanthe bij Linda' zomerweek. Uiteindelijk op vrijdag toen het 12dpo was dik positief getest. Voel me er nu rustig onder. Gister was kleine krampjes. We zien het wel. Ga de komende dagen even kijken naar mijn temp en dan misschien wel weer op vrijdag testen. Toch wel weer spannend, het nu soms echt het gevoel dat het gelukt is.. maar dan denk ik weer.. nee zoveel geluk hebben we nou ook weer niet.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 03-09-2017

Er zit helaas niets anders op dan afwachten Stefjuhh... Spannend!
Wel herkenbaar trouwens, ik heb bij de zwangerschap van onze dochter ergens in de wachtweken (weet echt niet meer wanneer precies) ook zo emotioneel gereageerd. Op iets wat mijn vader zei, wat niet echt aardig was, maar echt niet om te janken ;-).

Wij gaan een weekje naar Duitsland, fook!
Bye ;-), good luck allemaal.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 03-09-2017

Zwanger terug keren Mary! Veel plezier en geniet er van.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 03-09-2017

Dankje! Waar kan ik tekenen :-p ?

Aardbeitjes, hoe gaat ie?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 04-09-2017

Leuk Mary, veel plezier!
En Stef t zou toch wel top zijn he.. fijn dat je er relaxt in staat, wel zo lekker!

Ik ben nu ook redelijk rustig, probeer me er maar gewoon aan over te geven. Heel hard van alles hopen gaat de uitslag toch niet veranderen (helaas anders was ik nu al aan mn 8e kind ofzo haha)! Zit nu op 9 dpiui :-)
Succes meiden!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 04-09-2017

Ik nu 8dpo. Pijnlijke boobies... 😨


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 04-09-2017

Is dat bij jou n ongi teken of heb je dat normaal niet?
Ik heb ook mega last van de boobs. Had ik voor S. als ik ongesteld ging worden maar daarna nooit meer gehad..


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 05-09-2017

Ik weet het niet. Ben nooit echt spontaan ongie geworden.. jaa toen ik jonger was maar dat weet ik niet meer.

Ik lijk oom soms wel een wat weiig gevoel te hebben. Ach.. ik zie het wel. Deze ronde is voor ons al een cadeautje en mocht het raak zijn een wonder.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 05-09-2017

En heb je al testdrang? Ik ga echt proberen te wachten tot zaterdag, al denk ik nog steeds dat ik elk moment ongesteld kan worden dus dat ik zaterdag niet haal. Succes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Sunshine84 - 05-09-2017

Breekt even in, ik hoop het voor jullie meiden! Dan kunnen jullie ook gezellig naar het mei-clubje komen Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 05-09-2017

He Mary! Hier gaat alles prima. Ben lekker op vakantie nu Wink Jij alvast een fijne vakantie met een mooie innesteling haha
Volgende week heb ik alweer de termijnecho, jippie Big Grin


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 05-09-2017

Ik ga denk ik vrijdag testen... als ik durf.

Ik kom graag bij het mei clubje Sunshine!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 05-09-2017

Wat leuk aardbeitjes, spannend! En sunshine ik offer me ook graag op 😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 06-09-2017

Mijn duimpjes draaien voor jullie meiden!! Ik volg jullie op de voet 😋😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 06-09-2017

Nou ik mag door naar volgende maand. Bruinverlies.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 06-09-2017

Aaaah niet leuk fook!

Hier denk ik het ene moment ja ik ben zwanger en het andere moment denk ik dat mijn lijf mij enorm in de zeik aan het nemen is.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-09-2017

Ah fook, wat naar.

Stefjuhh.. morgen testen? :-)

Anoniem, hoe gaat het bij jou?

Aardbeitjes, bedankt en ook fijne vakantie!

Hier is m'n ovulatie geweest, temperatuur gestegen. Verder weinig bijzonders. Nod verwacht ik 12 september...


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 07-09-2017

Vandaag 11dpo. Temp nog hoog, borsten gevoelig en lijken wat zwaarder. Trekkend gevoel in de liezen en onderbuik. Voelt heel anders dan ongi krampen. Als de temp hoog is morgen ga ik denk ik wel een testje wagen. Spannend, straks is ie negatief terwijl ik gewoon heel sterk het gevoel heb zwanger te zijn. Dan zou mijn lichaam mij echt goed in de zeik genomen hebben.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 07-09-2017

Spannend Mary! 12 september is al snel!
Stefjuh wanneer is je nod? Ik teste een dag voor nod nog spierwit en op de dag van nod ook nog heel lichtjes, ik hoop voor je dat het raak is, ik herken je "symptomen" wel!

Hier is het zwaar, ik wil niet klagen ofzo hoor, maar ben al ruim een week non stop misselijk, dag en nacht, op het werk is het zwaar, bijna flauw gevallen en thuis is het ook moeilijk, liefst lig ik de hele dag, maar ja met een peuter kan dat niet haha, ik krijg medicijnen van de huisarts om het wat draaglijker te maken. Ben nog maar 7 weken, dinsdag de echo. Ach ja het hoort er allemaal bij maar ja het moet wel te overleven zijn


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 07-09-2017

Zondag NOD. Maar bij mijn zoontje heb ik oom op 12dpo getest en dat was toen echt een knaller.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 07-09-2017

Spannendddddd!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 08-09-2017

Hier helaas negatief getest.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 08-09-2017

Shit ik had goede hoop voor je Stef.. balen zeg..


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 08-09-2017

Wat rot anoniem dat je zo ziek bent, zeker met nog een rondhollend kleintje.
Hoop dat je je snel beter voelt!