Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden tweede helft 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden tweede helft 2017 (/thread-8531.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 08-09-2017

Medicijnen lijken hier aan te slaan, ben er alleen heen suf van. Denk dat het goed komt kan in ieder geval de geur van mijn zoontje alweer verdragen, zo erg was het. Maar goed
Stefjuh hou hoop, zondag pas je nod test dan nog even een keer! Bij mijn zoontje was het ook een knaller en hier zelfs vier dagen na nod nog heel licht, je ei kan ietsje later geweest zijn. Fook hoe is het bij jou? Mary heb je een fijne vakantie?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 08-09-2017

In het kader van Je zou toch zo onderhand beter moeten weten: mijn ongesteldheid bleef bij bruinverlies en zette niet echt heel erg door, en voelde me alsof ik zwanger was. Toch net een test gedaan, uiteraard spierwit. Knap hoe ik mezelf voor de gek kan houden!
Maar t is prima hoor, was eergisteren erg verdrietig maar op naar de volgende poging!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 08-09-2017

Ahh wat jammer fook! Wanneer is je nod dan?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 08-09-2017

Morgen. Maar t wordt m echt niet hoor, helaas.. was gewoon n domme actie om te testen. Alleen ben ik nu niet meer aan t twijfelen dus dat voelt wel beter!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 08-09-2017

Ohhh Anoniem, dat is vervelend zeg! Hoop dat de medicatie z'n werk blijft doen.

Enorm balen Stefjuhh ... Hopelijk blijft het ongesteldheid weg!

Fook... Ook voor jou enorm balen. Ik herken het wel hoor, dan toch testen. Is precies de reden dat ik na m'n laatste test geen nieuwe meer gekocht heb. Die mag ik van mijzelf pas kopen als ik over NOD ben.

Onze vakantie is fijn! Op wat driftbuien van ons normaal zo lieve meisje na dan ;-).

We komen maandag terug, en de dag erna is m'n nod .. uitgaande van 28 dagen. Afwachten.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 09-09-2017

13dpo temp nog steeds hoog en borsten nog steeds zwaar en gevoelig. Laatste lijkt zelfs wel wat toegenomen. Geen ongi buikpijn...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 09-09-2017

Lijkt gunstig Stephanie. Ga je morgen weer testen?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 09-09-2017

Ik denk maandag pas.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 10-09-2017

14dpo. Temp 0.3 graden gedaald...heb het wel koud gehad vannacht, maar viel steeds weer in slaap om ieta warmers aan te trekken. Maar ik verwacht wel dat die temp daling betekend dat ik ongi ga worden. Dus wachten en dan aanmelden in het ziekenhuis.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-09-2017

Jammer.....klinkt niet goed nee. Hoe ist nu met je borsten?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 10-09-2017

Nog steeds zwaar en gevoelig.. heb ook geen ongi buikpijn...

Als ik met de pil ongesteld werd was ik de dag ervoor super moe en dikke vreetbuien. Ben nu normaal moe van het werken. Maar voor de rest niks speciaals.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-09-2017

Jammer Stef.. maar als ik t goed begrijp wordt dit een van de weinige natuurlijke cycli die je gehad hebt? Misschien dat de ongiklachten nu anders zijn dan normaal? Ik hoop natuurlijk van niet 😉
Ik had deze maand ook ontzettend veel tietpijn, heb t idee dat na Sam nu pas Mn gewone cyclus weer op gang is. Niet leuk!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 10-09-2017

Dat blijkt fook. Ik ben zojuist ongesteld geworden.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-09-2017

Erg jammer Stephanie.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-09-2017

Shit wat balen zeg, was zo mooi geweest.. Wel gek dat je nu helemaal geen buikpijn gehad hebt.
Ben je erg teleurgesteld?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 10-09-2017

Valt wel mee fook. Ben ergens blij dat mijn lichaam het zelf kon.

Vanmiddag aangemeld bij het ziekenhuis, dus word morgen gebeld over een afspraak. Zal wel dinsdag of woensdag zijn.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 10-09-2017

Ahh jammer!!! Maar indd super mooi dat je lichaam het zelf kon, een wonder toch! Hoelang is je cyclus nu geweest?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 11-09-2017

Nu 44 dagen. Dus netjes voor mijn lijf. Maar geen garantie dat het weer zo zal zijn. Dus lekker gaan beginnen met prikken.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-09-2017

Wij zijn weer terug van vakantie. Morgen m'n nod, maar temperatuur van morgen weer laag, dus ik verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden. Op naar de volgende ronde!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 11-09-2017

Ik heb morgen om 8.50 de uitgangsecho.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-09-2017

Nou op naar een betere maand meiden! xx


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 12-09-2017

Hier alles goed! Dus vanavond de eerste prik erin. Volgende week dinsdag weer een echo.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 12-09-2017

Top Stef! Ik duim voor je! Zitten we straks samen gezellig op t bankje!
Hoe is t Mary?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-09-2017

Succes meiden!!!

Nog niet ongesteld, maar vanmorgen wel een lage temperatuur. Kan dus niet lang meer duren voordat ik ongesteld wordt.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-09-2017

Dat zou jammer zijn Mary.. hier nog steeds ongesteld, net of mn lijf aan geeft: denk maar niet dat je zwanger was hoor! Haha!
Dinsdag weer eitjes kijken.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-09-2017

Hier inderdaad ongesteld geworden.

Op naar een juni baby dan maar weer...


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 13-09-2017

Hier hoofdpijn van de Gonal-f. Had ik de vorige keer ook. Ben benieuwd of mijn eitjes er nu op reageren. Vorige keer 2 weken lang met 50eh geprikt, daarna anderhalve week met 75eh. Dus best lang geprikt toen.
Ik ben nu begonnen met 62.5eh.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 14-09-2017

Hoe ist met de hoofdpijn Stefjuhh?

Ik vraag me zo eens af of jullie nog bijzondere dingen doen om de kans van slagen te vergroten?
Ik kwam vanmorgen een potje tarwekiemolie tegen in m'n nachtkastje en bedacht me dat ik dat de vorige keer ook gebruikt hebt... Onder het mom van baadt het niet, dan schaadt het niet, ben ik daar weer mee gestart. (Is nog houdbaar,).
Verder ben ik me steeds weer meer bewust te worden van mijn eetpatroon, zo heb ik ook weer noten gekocht, die ik normaal weinig eet.
En waar we de afgelopen maanden niet heel erg op de agenda hebben gesekst, wil ik dat proberen toch weer zo te krijgen dat we om de 2/3 dagen seksen, vooral in de periode voor ovulatie natuurlijk...

Hoe zitten jullie er in?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 17-09-2017

Hoe is t meiden?
Hier mega lang ongesteld geweest, dinsdag weer naar t ziekenhuis voor een echo om te kijken wanneer we weer mogen 😀
Om je vraag te beantwoorden Mary, wij zitten uiteraard in n medisch circuit dus dat is toch anders denk ik.. wel let ik op mijn eten en drinken, zeker na de iui drink ik geen alcohol en eet geen rauwe vis of vlees. Maar dat is vooral omdat ik me daar prettiger bij voel, niet omdat t moet. En voor optimaal spul van mijn man proberen we wel om de drie dagen seks te hebben.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-09-2017

Dank voor je antwoord fook!!
Succes voor dinsdag en jij ook Stefjuhh.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 18-09-2017

Hier niks speciaals. Drink vooral veel water en probeer op te letten met wat ik eet.

Hoofdpijn is wel al wat minder, maar tis er nog wel. Morgen de echo en dan zullen er zien of er al iets gebeurd. Erg spannend.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-09-2017

Oja, da's ook een goeie...

Hoe ging het vandaag, dames?

Hoe is het met de andere meiden??


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 20-09-2017

Hier nog geen eitje gegroeid. Dus verder prikken. Pas na twee weken verhogen ze de dosis. Zaterdag weer even spieken of er wat gebeurd.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 20-09-2017

Bij mij 1 van 15mm, morgen weer terug om te kijken of hij gegroeid is en zo j de iui te plannen! Hoe is t met de rest?!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-09-2017

Lijkt wel of we hier met z'n drieën zijn.

Jammer Stefjuhh.
Hoeveel mm moet ie ook weer worden fook?

Met mij goed, in afwachting van vruchtbare dagen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 20-09-2017

Ja he.. de rest is of al zwanger of er is niet veel animo :-)
als ie rond de 17/18 is dan pregnyl, dan 2 dagen later iui..
dus ben benieuwd morgen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 20-09-2017

Hoihoi
Ik kom graag met jullie mee kletsen als dat mag Wink
Ik zal me even voorstellen, ik ben Myrthe en samen met vriendlief sinds augustus 2014 aan het proberen om zwanger te worden.
Helaas nog steeds niet positief getest, aan het begin een mooie cyclus die helaas in februari 2015 helemaal van slag raakte en steeds langer werd met als langste een cyclus van 67 dagen. Een echo wees uit dat het waarschijnlijk PCOS was dit was niet overtuigend te zien en aqomdat vriendlief niet de medische molen in wilde nog lang gewacht en zelf geprobeerd, helaas mocht dit niet baten.
Eind vorig jaar heb ik verschillende bloedonderzoeken gehad via de huisarts door allerlei griepjes en vriendlief is dit jaar mei voor een semenonderzoek geweest. Afgelopen juli was het eindelijk zo ver, 1e afspraak fertiliteitsarts, hier bleek semenonderzoek matig te zijn en na nog een inwendige echo nog steeds niet overtuigend PCOS vast gesteld, ferti stelde voor bloed te laten prikken op 7e en 21e cyclus dag en nog een semenonderzoek uit te laten voeren bij vriendlief.
Gister dan de vervolgafspraak, vriend zn spul is niet verslechterd, goed nieuws want anders moest hij worden doorverwezen. Uit mijn bloedonderzoek is gebleken dat ik wel een eisprong heb gehad en daarmee ligt PCOS uit het oog, wel bleek mijn Prolactine waarde te hoog te zijn dus nu mag ik volgende week woensdag bij de endocrynoloog komen, ook heeft de ferti me doorverwezen voor een HSG onderzoek op de 11e dag van mijn nieuwe cyclus (ergens halverwege oktober) om te kijken of er geen verklevingen zijn!
Gelukkig verbeterd mijn cyclus wel ineens weer sinds een paar maanden.
Wilde een korter verhaal schrijven maar is niet zo goed gelukt :oops:

Spannend Stefjuuh, hoop dat je ei goed is gegroeid en het snel mag lukken!

Mary, ik denk dat we ongeveer gelijk oplopen, we gaan ervoor!

Fook, ook spannend voor jou, mag ik vragen wat IUI Is?

Liefs van mij, dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 20-09-2017

Hoi Myrthe, welkom bij de club!
Wat een lange tijd zijn jullie al bezig, respect. Hoe staat vriendlief erin nu jullie toch de medische molen in zijn geraakt?
Hoe oud ben je?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 20-09-2017

Dankjewel Mary

Ik ben nog erg jong, 21 en vriendlief 29, dat was ook wel 1 van de redenen dat hij nog niet de MM in wilde maar nu staat hij er gelukkig al een tijd volledig achter, hij is erg nuchter en geloofde er ook in dat het vanzelf wel zou gebeuren maar nu begint het bij hem ook erg te kriebelen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 21-09-2017

Ha myrthe, welkom! Zo rot dat het al zo lang duurt voor jullie.. bij ons duurde het ook 2,5 jaar bij onze zoon, zwaar. Fijn dat ze je nu wel gaan onderzoeken! En hoop op goed nieuws voor jullie!
Iui is inseminatie in het ziekenhuis. Je krijgt dan na je ongesteldheid steeds echo's om te kijken hoe ver je bent in de cyclus, en als je ei groot genoeg is krijg je pregnyl. Dan springt ie gegarandeerd en op dat moment wordt t zaad van je partner (opgewerkt) in de baarmoeder ingespoten. Dit verhoogt de kans in ons geval, aangezien mijn mans zaad niet super is.

Mijn ei was niks gegroeid vandaag, morgen terug.. 😳


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 21-09-2017

Lekker jong nog Myrthe!

Oké fook, helaas. Succes morgen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 22-09-2017

Nou raar verhaal weer. Ei was niet gegroeid, en bm slijm was zelfs iets minder (kon meetverschil zijn maar toch..). Ik had echter vanochtend twee Ovutesten gedaan: een van de kruidvat, en die leek positief. Toen nog een digitale en die was negatief. Dat zei ik tegen de verpleegkundige, waarop zij zei: voor de zekerheid doen we toch even een bloedtestje. Werd ik net teruggebeld: positief. Ws morgen eisprong. Oftewel morgen IUI. Bizar hè? Vraag me af of t nu wel kans van slagen heeft met n mini ei, en daar zit ik me alweer helemaal over op te fokken, dus had bedacht maandag nog even een na-echo te laten maken (als dat mag) en bloed te prikken of ie echt gesprongen is. Mega neuroot!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 22-09-2017

Logisch toch fook..je wilt.dit graag en dan wil je geen ronde door zoiets voorbij laten gaan.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 22-09-2017

Lief Ikke ook, dat steunt! Voel me af en toe zo'n zeikerd.. Maar wil inderdaad dat alle omstandigheden optimaal zijn, de kans is al zo klein..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 22-09-2017

Hehe weekend! En daarmee weer tijd om te reageren!

Fook je bent echt geen zeikerd, wat je al zegt de kans is al zo klein dan wil je gewoon zekerheid hebben, volkomen logisch! Ik duim voor je dat het goed komt en je over 2 weken een dikke vette positieve test hebt! Dankje nog voor je uitleg over IUI Smile gekke ovulatie testen, bij mij werken ze ook niet.

Mary hoe is het bij jou? Ook in je vruchtbare periode?
En Stefjuuh?

Hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik vragen mag?

Nou wij gaan aan de klus Wink morgen 5 jaar samen zou wel een heel bijzonder cadeau zijn als we over 2 weken positief zouden testen.
Geniet van jullie weekend meiden


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 23-09-2017

Ahhh fook, tuurlijk ben je geen zeikerd! Je wilt het gewoon zeker weten. En voor hun is het 'maar' hun werk, voor jouw iets meer dan dat.
Hoe ging de iui vandaag?

Klopt, hier zijn de vruchtbare dagen weer in aantocht. Ik verwacht m'n eisprong eind volgende week.
Ik ben 31 jaar.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 24-09-2017

Thanx meiden! Lief! IUI ging goed, de buit is weer binnen 😂 Vanochtend nog een kruidvat ovutest gedaan en die was echt heel licht positief, dus heb m echt gehad. Ook nog aan de arts gevraagd gister en die zei dat bloedtest t meest betrouwbaar is en dus leidend. We gaan er dus voor deze maand!
Ik word volgende week 34. Hoe is t bij jullie meiden?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 24-09-2017

Hoi Myrthe! Welkom hier. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

Hier gister weer echo gehad en nog steedss niks gegroeid. Dinsdag weer terug en als er dan niks gebeurd gaan we ophogen in de medicatie. Dan zit ik oom op deze zelfde hoeveelheid als de vorige keer en toen ging er wel wat groeien. Spannend dus weer.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 24-09-2017

Myrthe ik ben 28. Ik heb PCOS en ben nu hormonen aan het spuiten. Gonal-f. Dit heb ik bij onze zoon ook gedaan.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 25-09-2017

Ben benieuwd Stefjuh wanneer er wat gaat groeien! En dan gewoon thuis aan de klus?
Ik had vanochtend weer een positieve kruidvattest, en een negatieve cb digitale. Gelukkig ga ik bijna op vakantie en ik neem lekker geen testen mee! *steekt tong uit naar evil stemmetje ik hoofd dat steeds wil testen*


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 25-09-2017

Ja dan gewoon weer zelf aan de klus. Zaad van manlief is goed. Volgens arts zelf behoorlijk goed. Dus is echt alleen een kwestie van een eicel laten groeien.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 25-09-2017

fook, dan heb je het over ovulatietesten mag ik hopen haha?? Wanneer ga je op vakantie en waar gaat de reis heen?

Ben benieuwd Stefjuuh, wanneer er iets gaat groeien! Hoe vaak moet je nu een echo om dat in de gaten te houden?

Wij zijn lekker bezig ;-) ... Verwacht de eisprong (volgens Fertility Friend) vrijdag 29e ...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 25-09-2017

Dat is de mooiste dag om een kind te verwekken Mary (ben ik jarig) 😉😉
We gaan zaterdag 2 weken naar Portugal, heel veel zin in!
En ik denk dat ik ook geen zw testen meeneem. Even rust in t hoofd..


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 26-09-2017

Hier zoals verwacht weer geen groei. Grootste is 6.5mm. Dus klein... bloed geprikt en wordt vanmiddag gebeld. Waarschijnlijk gaan we omhoog met de dosering.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 26-09-2017

En, ben je gebeld Stefjuhh?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 26-09-2017

Dankjewel voor je welkom Stefjuuh, wat balen zeg dat er geen ei is gegroeid! Hoop voor je dat de dosering nu omhoog gaat en er dan wel een ei gaat groeien!

Mary, lekker aan de klus dus! Zet hem op!

Fook, heerlijk zeg dat je op vakantie gaat! Geniet ervan en hoop dat je daar tot rust komt en je misschien wel positief test bij terug komst!

Hier een gezellig weekend gehad, uit eten met vriendlief voor ons 5 jarig jubileum en daarna nog met vrienden wezen bowlen, en het gezellig gemaakt want misschien was er wel een eisprong (Heb vandaag de action leeg gekocht aan ovulatie testen voor aankomende maand!)
Verder morgen afspraak bij de endocrynoloog, ben erg benieuwd wat ze daar gaan doen en zeggen Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 26-09-2017

Spannend Myrthe, veel succes morgen! Laat je t weten?
En van harte met je 5 jaar!
Stef ga je omhoog?
En Mary zet m op hè 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 26-09-2017

Dankjewel! Yes ik laat het weten, ben zo benieuwd


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 26-09-2017

Hier de dosering omhoog! Vrijdag weer een echo. Meteen vanuit de nachtdienst daar naar toe door.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 26-09-2017

Bedankt, gaat lukken! Jullie ook!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 28-09-2017

En, Myrthe?

Succes morgen Stephanie, met het kijken.

En alvast gefeliciteerd met je verjaardag, Fook!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 29-09-2017

Thnx. Hopelijk val ik daar niet met mijn benen in de lucht in slaap. Mijn eerste nachtdienst nu en ik kan nooit goed voorslapen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 29-09-2017

Stefjuuh succes vandaag!

Sorry dat ik niet eerder wat heb laten horen, ben zo druk. Endocrynoloog ging goed, wat standaard onderzoekjes en vragen en besloten nogmaals bloed te prikken op Prolactine waarde en schildklier waardes. 9 oktober pas een bel afspraak over de uitslag hiervan, nu dus afwachten of ik volgende week donderdag of vrijdag ongesteld wordt en dan bellen naar de ferti om een afspraak in te plannen voor het HSG onderzoek!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 29-09-2017

Van harte gefeliciteerd fook!

Zet hem op Mary hoop dat je ei er vandaag Is!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 29-09-2017

Thanx! Fijn dat er nu wat gedaan wordt Myrthe. En met de hsg krijg je ook veel duidelijkheid. Bij mij was er toen niks wat mij wat zelfvertrouwen gaf.
(Tip: neem veel paracetamol van te voren).
Ben benieuwd Stef nog in slaap gevallen? 😂
En jij je ei Mary?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 29-09-2017

Errrrrrrrrrrrr is er een jarig hoera hoera! :-)

Succes met afwachten Myrthe!

Jaaa, hier enorm rekbaar slijm ( :-D ) , dus ik denk dat het eitje morgen komt. Vanavond maar weer even gezellig maken...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 29-09-2017

Is het zo erg fook? Dat hsg onderzoek...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 29-09-2017

Is per persoon verschillend. De een vindt t enorm meevallen, maar ik kan maar beter eerlijk tegen je zjjn: bij mij was t heel erg pijnlijk. T is wel redelijk snel over dat scheelt! En voor een heel goed doel. Maar ik had liever van te voren geweten dat t zo rot was, dan was t misschien meegevallen.
Maar goed misschien kan je nog wat opvangen door flink wat paracetamol te nemen! En hopelijk behoor jij gewoon tot de groep die t een makkie vindt!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 29-09-2017

Dankje voor je eerlijke antwoord!
Was het dan bij jou zo pijnlijk doordat er bijv. Verklevingen zaten? Dus dat het niet goed kon doorlopen?
Heb ook het advies gekregen om naproxen te nemen en om de avond en dag erna vrij te nemen, dus dat neem ik voor lief!
Hopelijk kan het gepland worden een paar dagen voor of na mijn weekendje weg met mijn beste vriendin, en anders zal ik dat weekend helaas moeten verplaatsen!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 30-09-2017

Nee er was juist helemaal niks, t liep gewoon door. Maar heb er na de hsg maar een uurtje last van gehad dus dat viel dan weer heel erg mee!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 01-10-2017

Nog geen eitje gegroeid. Langzaam begin ik er nu wel van te balen. Al was het bij Luke ook zo.

HSG was hier ook erg pijnlijk! Alles was mooi open bij mij.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 01-10-2017

Ah shit Stef. Maar zoals je zegt, bij luke ging t ook zo dus blijf hoop houden! Eitje komt vast snel!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 01-10-2017

Jammer Stefjuuh, wanneer nu weer afspraak?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 02-10-2017

Wij nu trouwens al 2 dagen in Portugal, heerlijk! Warm! Naast flinke hoofdpijn, ws door t weer, en af en toe wat rugpijn en krampjes, geen klachten van een naderende ongi, of een zwangerschap uiteraard. God wat blijft dit toch mega spannend!!
Nod is zaterdag dus nog even geduld hebben.. hopelijk 9 maanden 😁


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 02-10-2017

Ik hoop met je mee fook!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 04-10-2017

Hoe is t meisjes?? Hier alles goed, nog geen nieuws.. Portugal is top!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 04-10-2017

Dag meiden,
Sorry dat ik niet zoveel van me laat horen, heb het zo druk, zit in mijn laatste schooljaar en werk daarnaast al op het kinderdagverblijf waar ik ook stage loop, daarnaast nog het huishouden en na anderhalve week kwakkelen nu ziek op de bank!
Morgen of overmorgen nod, hopelijk hebben we genoeg ons best gedaan en hebben we een positieve test.
Verder aan het wachten tot maandag voor de uitslag van het bloedonderzoek, al verwacht ik daar niks van want kon vandaag de testresultaten al zien en daarop was te lezen dat Prolactine waarde en schildklier waardes goed zijn. Het HSG onderzoek zal waarschijnlijk een maand uitgesteld moeten worden want ik werk volgende week veel op het kinderdagverblijf en ga die vrijdag(waarschijnlijk de dag waarop het HSG onderzoek het beste gedaan kan worden) lekker even een weekend weg met mijn beste vriendin!

Hoe is het met de rest? Fijn dat je vakantie zo lekker is Fook!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 04-10-2017

Fijn fook! Heb je klachtjes?

Myrthe, en jij?

Hier is m'n eisprong geweest, dus ik zit op het wachtbankje. Nod 11 oktober. Ben emotioneel, onze hond gaat slecht en we hebben over paar weken euthanasie gepland...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 04-10-2017

Oh arme Mary, wat klote.. zielig..
Spannend Myrthe, heb je een goed gevoel? Wanneer ga je testen als t uitblijft?
Niet echt klachten, wat lage rugpijn en mn oksels doen zeer. Geen idee waar dat dan weer mee te maken heeft..
Verder helemaal niks, dus nog niets zinnigs over te zeggen . .


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 05-10-2017

Ach Mary wat sneu zeg, is en blijft altijd verschrikkelijk, heel veel sterkte de aankomende weken!
Neemt het verdriet niet weg maar zou wel een beetje verlichten als je 11 oktober positief test. Gek van die pijnlijke oksels.

Hier nog geen menstruatie, gevoel zegt niks, heb in ieder geval geen pijnlijke boobies of rugpijn zoals normaal als ik het moet worden?
Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik een testje wagen, las iets over dat je niet in een jacuzzi mag als je zwanger bent? Weten jullie daar iets van?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 05-10-2017

Volgens mij mag je niet in een te heet bad, maar rond 38 graden mag geloof ik wel. Pas als je vliezen gebroken zijn mag je echt niet meer in bad.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 05-10-2017

Ahh oké dankje voor je antwoord, mocht ik zwanger zijn zetten we de jacuzzi wel op 38 graden haha


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 05-10-2017

Mocht je inderdaad zwanger zijn (jaaaa hoop t!) Moet je t even dubbelchecken hoor, straks zeg ik t verkeerd!
Ik kom overigens ook net uit een jaccuzi 😎🙊


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 05-10-2017

Succes meiden!!

Stephanie, hoe gaat het bij jou?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 06-10-2017

Nog niet ongesteld Myrthe? En inderdaad stefjuh, wanneer gaan ze weer kijken? En de vorige keer, hoe veel pogingen duurde t toen voor je zwanger was?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 07-10-2017

Nee nog niet ongesteld maar had eerder ook wel eens langere cyclussen, morgen(of eigenlijk al vandaag) op dag 30, misschien toch zondag een testje als ik dan nog niet ongesteld ben, zou wat zijn, alle onderzoeken gestart en dan toch nog spontaan zwanger! We zullen zien en anders nieuwe ronde nieuwe kansen.
Heb ook laatst een maansteentje gekocht en die ontladen en opgeladen aan een kettinkje om mn nek gehangen, baat het niet dan schaad het niet dacht ik maar zo Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 07-10-2017

Kon het toch niet laten om net al te testen maar helaas negatief!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-10-2017

Ah shit! Dat is balen. Ben je heel sip?
Was echt te tof geweest als je t net voor die onderzoeken positief had getest..

Ik durf nog niet te testen, wacht sowieso vandaag nog af.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-10-2017

Jammer Myrthe...

Fook, is vandaag je nod? Spannend zeg!
Hoe lang duurde het de vorige keer ook weer voor je zwanger was?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-10-2017

Ja vandaag nod. In totaal 2.5 jaar, tweede iui. Begin wel ontzettende rugpijn te krijgen, weet niet of dat een goed of een slecht teken is..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-10-2017

Laten we uitgaan van het goede :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 07-10-2017

Nee valt wel mee hoe sip ik ben, ben het inmiddels wel gewend.. of hoe je dat ook wilt noemen want echt wennen zal je nooit doen.
Op deze momenten voel ik mij juist erg dankbaar dat de onderzoeken en technieken bestaan in het ziekenhuis! Hopelijk nu snel ongesteld en niet tijdens mn weekendje weg, als ik het morgen of maandag word hoef ik het HSG onderzoek waarschijnlijk geen maand uit te stellen, dat zou wel schelen!

Spannend fook, morgen testen??

Mary hoe is het bij jou? En Stefjuuh?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-10-2017

Nou dan hoop ik zowaar dat je morgen ongesteld wordt Myrthe 😉 maar daarna niet meer ok?
Ik denk dat ik morgen ga testen maar ik durf echt niet, ben zo bang om teleurgesteld te worden..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-10-2017

Snap het fook ... je hebt wel testen in huis dus?

Myrthe, laat het dan maar snel komen die ongesteldheid...

Hier gaat het goed. 11 oktober mn nod, nu 7 dpo. Kom erachter dat ik een wat korte luteale fase lijkt te hebben. Weet eigsnlijk niet meer hoe dat voor mn zwangerschap was. 10 of 11 dagen is hij meestal... en heb me alweer suf gegoogled en werd er niet blij van.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-10-2017

Heb er een meegenomen op vakantie.. toch maar..
Maar een lf van 10 a 11 is prima hoor! Had ik ook voor Sam, En mijn gyn is gepromoveerd op.onderzoek naar lf en die zei dat dat echt voldoende was!
En vorige keer is t ook gelukt, toch?!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-10-2017

Oja, je bent op reis! Wat vind je mannetje, morgen testen?


Oh dat stelt me weer iets gerust... Dankje. Inderdaad vorige keer ook gelukt... 😋


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 08-10-2017

Negatief. Ik snap er niks van, wist t echt bijna zeker dit keer. Shitzooi.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 08-10-2017

Ahhh nee fook wat balen zeg, had het zo graag gewild voor je.. Pfff
Wanneer ga je weer naar huis van vakantie? Dikke knuffel voor jou!

Hier begrijp ik eindelijk waarom ik nog niet ongesteld ben.. heb buikgriep te pakken, wat een ellende zeg..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 08-10-2017

Wat ontzettend jammer fook. Evengoed nog veel plezier op vakantie...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 08-10-2017

Thanx meiden. Ben er goed van de kaart van eerlijk gezegd. Maar ik mag nog een uurtje sippen en dan weer vol goede moed door.
Wat balen Myrthe! Beterschap..