Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden tweede helft 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden tweede helft 2017 (/thread-8531.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 08-10-2017

Da's toch logisch fook, als je gevoel zo sterk was!
Ik hoop dat je te vroeg getest hebt... Maar da's een kleine kans denk ik.


Ik ben in afwachting van m'n nod. Ben strontchagrijnig, dus volgens mij word ik gewoon ongesteld.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 09-10-2017

Nu alweer nod Mary? T lijkt alsof jouw cyclus twee keer zo snel gaat 😂😂 succes! Ik hoop dat t raak is!!
Myrthe, al doorgebroken? En voel je je al beter?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 09-10-2017

Mary ahh nee toch, hoop het niet hoor!

Hier gaat het wel oke, was gelukkig alleen zaterdag op zondag nacht, gister de hele dag op de bank gelegen en vriendlief boodschappen laten doen met zijn moeder. Op tijd naar bed gegaan en vandaag gewerkt, merk wel dat ik nu heel moe ben en nog een pijnlijk lijf heb dus vanavond maar weer lekker vroeg onder de wol.
Helaas nog geen menstruatie doorgebroken dus dat wordt afwachten!

Jij ook dus aan het wachten tot het doorbreekt fook?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 09-10-2017

Hey meiden,

Hier een beetje druk geweest met werk en alles. Afgelopen zaterdag nog geen groot ei. De meest grote was 7.5mm en pas vanaf 10mm verwachten ze dat ze door groeien. Woensdag weer een echo en begin daar wel een beetje moed voor te krijgen.
Ik doe namelijk af en toe een ovulatietest.. gewoon om te kijken dat we niks misschien. En net was de steep duidelijker te zien dan normaal. Dus ik hoop dat er nu eindelijk iets begint te groeien.

Ik weet niet meer wie het vroeg. Met Luke zijn we een jaar bezig geweest. Ook met clomid. Maar dat deed te weinig en werd daar depressief van. Juni 2014 gestopt met de pil. November 2014 gestart met Clomid, januari 2015 vroege miskraam. Maart 2015 doorverwezen naar ander ziekenhuis voor injecties. Juni 2015 alle onderzoeken doorlopen en toen in juli 2015 gestart met prikken. Ik was toen eind augustus 2015 zwanger van Luke.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 09-10-2017

Nog geen bloed fook en Myrthe? Hopelijk blijft het zo. :-)

Ja, alweer bijna nod fook! Kan dr ook niks aan doen haha. Ik zie het wel leuk vinden een juni kindje ... Maar ja, afwachten maar.

Stefjuhh, ik hoop met je mee dat er een mooi eitje aan het groeien is! Succes met je echo woensdag.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-10-2017

Voor de zekerheid net weer testje gedaan maar zoals verwacht spierwit. Wat extral balen is want doordat ik maar niet ongi word kan io nu ook de hele vakantie al geen drankje doen..
Hoop maar dat t snel doorzet. Succes allemaal meiden! Ik hoop op beter nieuws van jullie!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-10-2017

Ja da's toch jammer fook ... laat dan maar snel komen ja, kunnen jullie weer door. En kun je een wijntje nemen haha. Hoe lang blijf je nog op vakantie? Waar ben je eigenlijk?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-10-2017

Ik zit nu op cyclusdag 28, morgen NOD... Ik merk nog niks eigenlijk... afwachten...afwachten...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-10-2017

Spannend mary!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-10-2017

Kan ook zomaar zijn dat ik nu weer een cyclus van 30 dagen ofzo heb ... maar dan zou de lf wel opeens langer zijn...
Dussss... let's hope for the best!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-10-2017

En Mary, nog niks in aantocht? En myrthe? Iemand al\nog n testje gewaagd? Hoop t zo!

Hier ook nog niks.. shitzooi. Zitten in portugal, nog 3 daagjes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-10-2017

Hm... Misschien heb jij toch te vroeg getest fook??

Hier nog geen ongesteldheid en voel / merk niets bijzonders... Temperatuur blijft nog hoog. Ben benieuwd. Ik heb sowieso geen testen in huis..


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-10-2017

Misschien er toch maar een gaan halen Mary? 😁
en heb Iui gehad dus kan niet echt te vroeg testen..14 dagen er na en gister dus op 17.
Denk dat ik schijnzwanger ben ofzo. Als t er maandag nog niet is en we terug zijn ga ik wel even langs t zhuis.
Komt vast snel.
Stef jij mocht vandaag weer he?! Hoe ging t?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-10-2017

Je kunt toch n wat late innesteling gehad en langzaam hcg aanmaken? Ik testte de vorige keer ook pas positief 4 dagen na NOD! Afwachten, ik heb nog hoop voor je Fook!!

Hoe was het met het ei/eitjes Stefjuuh?

Ik voel me vandaag ineens misselijk. Het zal toch niet...😱.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas zaterdag mag testen, mocht er geen bloed zijn...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 11-10-2017

Dag meiden,
Hier helaas gister avond ongesteld geworden, vandaag het ziekenhuis gebeld en mag maandag 23 oktober komen voor het HSG onderzoek, spannend!!

Mary oehhh hoop het zo voor je!!

Fook, wat ontzettend balen zeg, hoop voor je dat het gauw doorzet of dat er alsnog een positieve test is.

Stefjuuh hoe is het bij jou? Eitjes gegroeid?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-10-2017

He shit Myrthe.. da's balen.
En Mary dat klinkt goed! Ik hoop dat t een teken is!
4 dagen na nod pas positief vorige keer? Had je dan wel testen gedaan daarvoor of gewoon toen pas je eerste test? 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-10-2017

Jammer Myrthe... Vrij vlot al, de 23 hsg, fijn!

Ja heb toen op nod getest en toen negatief. Ik geloof daarna op 4 dpo, maar heel precies weet ik t al niet eens meer.
Ik hoop het ook... Maar durf niet te hopen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-10-2017

4dpo bedoel ik natuurlijk 4 dagen na NOD mee


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-10-2017

Temperatuur naar beneden met 0,5 graad. Dus dan zal ik vandaag of morgen wel ongesteld worden.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 12-10-2017

Shit. Dit is geen goede maand voor ons meiden! Hopen op succes bij stef!
Hier nog steeds niks. Wel krampen en waterige afscheiding.


Zwanger worden tweede helft 2017 - ilse95 - 12-10-2017

Gezocht: vrouwen die zwanger willen worden
Goedendag, Ik ben Ilse en ik studeer Commerciële Economie aan de HvA. Voor een schoolopdracht moet ik een onderzoek doen naar het verkrijgen van informatie en de behoefte hierin. Ik heb als onderwerp ‘zwanger worden’ gekozen. Ik wil graag te weten komen of er genoeg goede informatie te vinden is voor vrouwen die zwanger willen worden. Aan de hand hiervan ga ik kijken of er verbeteringen aangebracht kunnen worden.
Ik ben hiervoor opzoek naar vrouwen die momenteel bezig zijn om zwanger te worden en die voor mij deze vragenlijst willen invullen. Het duurt ongeveer 5 minuten. De enquête is anoniem en de antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld.
http://wij.emsecure.net/optiext/optiextension.dll?ID=Ji6e1w6iPXsTBIodyLmtjlL4dNLvI2o3%2BYkVBQEZicF03Iwfepnc27uNSnELzstUL66PJYfJhntJJ6


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-10-2017

Gekke maand ja ...
Hier nog niet ongesteld. wel onwijs verkouden, misschien stelt dat de ongesteldheid uit?

Stefjuhh, hoe gaat het bij jou?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 12-10-2017

Ilse95 ik heb de enquête voor je ingevuldSmile hoop dat het je helpt


Zwanger worden tweede helft 2017 - ilse95 - 13-10-2017

Goedendag, Ik ben Ilse en ik studeer Commerciële Economie aan de HvA. Voor een schoolopdracht moet ik een onderzoek doen naar het verkrijgen van informatie en de behoefte hierin. Ik heb als onderwerp ‘zwanger worden’ gekozen. Ik wil graag te weten komen of er genoeg goede informatie te vinden is voor vrouwen die zwanger willen worden. Aan de hand hiervan ga ik kijken of er verbeteringen aangebracht kunnen worden.
Ik ben hiervoor opzoek naar vrouwen die momenteel bezig zijn om zwanger te worden en die voor mij deze vragenlijst willen invullen. Het duurt ongeveer 5 minuten. De enquête is anoniem en de antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld.
http://wij.emsecure.net/optiext/optiextension.dll?ID=Ji6e1w6iPXsTBIodyLmtjlL4dNLvI2o3%2BYkVBQEZicF03Iwfepnc27uNSnELzstUL66PJYfJhntJJ6


Zwanger worden tweede helft 2017 - ilse95 - 13-10-2017

Dankjewel!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-10-2017

Heuj weer negatieve test! Maandag maar even langs de poli..mary nog niks hoop Ik?!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-10-2017

Balen fook.

De hele dag nog niks, maar net wat spotting. Dus wij gaan een ronde verder.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-10-2017

He balen. Je hebt me dus serieus nu ingehaald.met je cyclus he Mary 😂😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 14-10-2017

Beter nog Mary, we lopen gelijk. Ik zie eindelijk wat bloed! En ben er dit keer nog blij mee ook..
Hoe gaat t bij jullie?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 14-10-2017

Ik zie veeeel bloed hahaha.
Hopelijk gaat ronde 6 en jouw ronde 4 de onze zijn fook...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-10-2017

Hoi meiden... Hoe is het?
Ongesteldheid doorgezet Fook?
Myrthe, hoe gaat het bij jou?
Stefjuuh, en bij jou?
Hier zwaar ongesteld, hopelijk snel weer richting vruchtbare dagen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 17-10-2017

Hola! Ja volle bak! Ziekenhuis gebeld en zij vermoeden toch een latere eisprong. Heb ik zelf maar 10 keer gezegd voor de iui dus top.
Hoe is t met de rest?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 18-10-2017

Hey meiden,

Hier nog steeds niks... vrijdag weer een echo.... baal echt enorm...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 18-10-2017

Hoi meiden,

Hier een super gezellig weekend met mn beste vriendin gehad in Almelo, lekker ontspannen en geshopt! Gelukkig werd mn menstruatie vrijdag al minder en de rest van t weekend al bijna weg, was zondag klaar! Maandag kwam vriendlief ook weer thuis van zijn weekend weg met zijn vrienden Big Grin
Deze week veilige gemeenschap alhoewel dat maandag niet lukte en nu afwachten tot maandag voor het HSG onderzoek..

Balen van al die menstruaties, hopen dat as. maand een betere maand wordt voor ons allen!

Wat ontzettend balen stefjuuh Sad wanneer gaan ze de dosis weer verhogen?


Fook, grrrr ziekenhuizen... luisteren ook niet naar je eigen opties he?!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 18-10-2017

Ben je in Preston Palace geweest Myrthe?
Ben ik ook ooit es geweest met vriendinnen, was alleen ziek toen, dus kan me er weinig van herinneren.

Jeetje Stefjuhh, wat frustrerend. Hopelijk vrijdag een ei te zien.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 18-10-2017

Mary, nee theaterhotel van der valk met een jacuzzi op ons balkon!!
Preston Palace is ook super leuk, ben ik vroeger paar keer geweest met familie en in 2015 met vriendlief Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 19-10-2017

Klinkt goed Myrthe!


Hier emotioneel. Ben nu aan het kroelen met onze hond, die morgen n spuitje krijgt.... :-(


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 20-10-2017

Heel veel sterkte vandaag en de komende dagen gewenst Mary!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 20-10-2017

Ah wat naar. Sterkte Mary ❤
Stefjuh wat klote zeg. Hoop dat er vrijdag wat gebeurd is!
Myrthe wat leuk dat je weekend zo geslaagd was!
Ik had lekker nog een weekje vrij, heerlijk! Zodra die kleine donderstraal er is krijg ik niks meer gedaan dus heb lekker wat kunnen opruimen en tutten..
Aankomende donderdag weer naar t ziekenhuis voor echo en dan beginnen we weer! Hopelijk dit keer niet voor spek en bonen 😐


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 22-10-2017

Bedankt meiden....

Hier komende week weer richting de vruchtbare dagen, dus we gaan ons best doen...

Hoe ist bij jullie?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 23-10-2017

Same, woensdag weer echo! En dan weer kijken hoe t loopt :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 23-10-2017

Dag meiden,

Hier net een uurtje terug het HSG onderzoek gehad, het onderzoek viel me mee, alleen was ik erg gespannen en lukte de katheter zetten niet waardoor ze een cupje op me baarmoedermond moesten plaatsen en deze vacuüm moesten zuigen, dat vacuüm zuigen was het vervendste van het onderzoek, het doorspuiten zelf niet eens gevoeld!
Nu een beetje menstruatie pijn, zeker te doen dus, nu alleen heel erg emotioneel alsof ik elk moment in tranen kan uitbarsten Sad
De radioloog zei dat het allemaal goed doorgangelijk was maar morgen krijg ik telefonisch de definitieve uitslag van de ferti arts!

Zodra ik me morgen goed voel gaan we hard aan de klus, eens zien of we 3 tot 6 maanden verhoogd vruchtbaar zijn haha, zou wel heel leuk wezen!

En nu hopen dat dit voor ons allen een positieve maand word!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 23-10-2017

Wat fijn dat je het gehad hebt en het meeviel Myrthe!! Succes weer 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 24-10-2017

Gelukkig viel het mee Myrthe. Wat had de fertiliteitsarts je te vertellen Myrthe?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 24-10-2017

Voelde me vanochtend gelukkig weer helemaal mezelf! Om 11.50u belde de fertiliteitsarts, zij vertelde dat de foto's zoals de radioloog al had verteld inderdaad goed waren en we hebben een nieuwe afspraak ingepland over 3 weken, ben benieuwd wat ze dan gaan doen Smile
Hoe is het bij jullie meiden?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 25-10-2017

Eindelijk 2 eitjes. Eentje van 12mm en eentje van 10mm. Zaterdag weer een echo.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 25-10-2017

Goed nieuws Myrthe, super!
Ook voor jou fijn stef!
Hier ook twee eitjes van 12 en 11, maandag weer terug voor een nieuwe echo.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 25-10-2017

Kijk, wat n positieve berichten! Lekker.

Hier zijn de vruchtbare dagen aangebroken, vandaag enorm rekbaar slijm. We doen ons best :-) en hopen op goed nieuws...

Succes meiden.

PS: vinden jullie het clubje wat hier typt ook zo verdacht klein blijven?


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 28-10-2017

Beide eitjes goed door gegroeid, beide nu 16.5mm. Net nog de laatste keer gonal-f gespoten en morgenochtend de ovitrelle! Daarna ons best doen en duimen draaien!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 28-10-2017

Ohh wat super Stefjuuh! Is het ook mogelijk dat je dan een tweeling kan krijgen? Of is die kans minimaal? Nou klusse maar!

Mary je ei inmiddels geweest? En ja ik vind het ook erg rustig hier maar zie ook geen nieuwe mensen zich aanmelden op andere groepen..

Fook maandag echo, ben benieuwd of ze goed zijn gegroeid!

Hier deze week vakantie gehad, vriendlief moest wel werken maar hadden erg veel tijd samen Wink heb de hele week al wat steekjes maar ovu testen blijven vaag? Zit op dag 18 van cyclus dus hoop dag me ei gister of eergister (toen ik niet kon testen) is gesprongen of dat me ei dan nu snel komt!
Goed weekend gewenst meiden!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 28-10-2017

Ja die kans is serieus aanwezig Myrthe.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 28-10-2017

Ik volg jullie mary! Maar ik moet nog even wachten voor ik weer er voor kan gaan. Hopelijk zijn jullie tegen die tijd allemaal al flink op weg in een zwangerschap!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 28-10-2017

Good luck Stefjuuh! Weet je nu zeker op welke dag je ei springt of ergens een dezer dagen?

Myrthe, ik hoop dat je eitje goed bevrucht is geraakt!

Fook, succes maandag.

Ikke ook, dat hoop ik ook, en dat je je dan snel mag bijvoegen!

Mijn ei is voor zover ik weet nog niet geweest, vanmorgen was temperatuur nog laag. Ik verwacht m'n ei wel vandaag of morgen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 29-10-2017

Mary, ze verwachten zo tussen de 12u en 42 na ovitrelle dat ze springen. Dus vanavond en morgen avond het advies gekregen om het maar even heel gezellig te maken. Vrijdagavond ook nog gedaan dus er zijn al wat zaadjes aanwezig.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 29-10-2017

Goed bezig Stefjuuh!


Hier was m'n temp vanmorgen ook nog laag, dus dan zal mn ei vandaag of morgen wel springen....(?). Zijn ook erg gezellig aan het doen hier ... ;-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 29-10-2017

Wat fijn Stef, eindelijk actie! We zijn wel lekker gelijk aan t lopen zo das wel lachen ✌
Zet m op allemaal! Ik update jullie morgen weer!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 30-10-2017

Bam! Ei van 20 en een van 14! Nu even bloed laten prikken en dan morgen of woensdag IUI!
Ps ook kans dat eitje 2 ook wat gaat doen.. oi spannend!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 30-10-2017

Net gebeld, inderdaad eisprong! Morgen IUI, net voor de zekerheid pregnyl geprikt. Ik ben helemaal hyper!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 30-10-2017

Fijn fook! Gooood luck!
We lopen inderdaad lekker gelijk allemaal....


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 01-11-2017

Ohh zo spannend meiden! Duimen draaien overuren voor ons allemaal!
Wanneer zijn jullie verwachte NOD's?
Geen idee of ei inmiddels is geweest, maar hebben de hele week om de dag zo'n beetje geklust, mijn nod is ergen tussen dinsdag 7 en dinsdag 14 november!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 01-11-2017

Heel spannend allemaal!! Op naar babies!! Mijn nod is 13 november..


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 01-11-2017

Mijn nod ligt op 13/14 nov.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 01-11-2017

Ik zet hem ruim in, uitgaande van een cyclus van 30 dagen. Nod 13 november.

Heb een beetje gekke cyclus. Mijn temperatuur is maandag eenmalig hoog geweest, maar hierna weer gekelderd tot niveau voor eisprong.
Aan cervixslijm vermoed ik dat ik wel een eisprong heb gehad. Maar die tempdaling is me vreemd, ik kan altijd heel goed een stijging zien na eisprong. Dus de angst is er dat dit een loze ronde/eisprong was.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 02-11-2017

Nou we zitten echt gelijk zeg! Spannend!
Wat gek Mary, zeker als je normaal het wel zo goed ziet. Ik hoop dat je m gewoon gehad (en benut!) hebt!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 02-11-2017

Benut hebben we hem wel ... Dus afwachten maar. Maar heb er dit x geen vertrouwen in.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 03-11-2017

Mary, nog steeds lage temp?

Hier temp ik nu niet. Door de hormonen is dat helemaal van slag en geen pijl op vast te trekken.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 03-11-2017

Pfff ik ben zo negatief vandaag, zie t allemaal even niet meer gebeuren. Kan dat van de Pregnyl komen dat jullie weten? Voel me echt depri..

Hoe is t bij jullie?! Hoopvol hoop Ik!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 03-11-2017

Durf ik je niet te zeggen fook.... Wel heel vervelend voor je. Wat zijn je gedachtes?

Mijn temperatuur was vandaag wel gestegen... Dus ik weet niet wat ik ervan denken moet.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 03-11-2017

Kan je eisprong niet gewoon later geweest zijn Mary?

Gedachten dat t toch niet gaat lukken etc. Maar ben er achter dat t wel echt de hormonen zijn en nu gaat t een stuk beter :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 03-11-2017

Ja... Ik vermoed het, even zien wat temperatuur morgen doet.


Ik herken die gedachtes ook fook, en ben niet aan de hormonen.... 😉.

Goed weekend allemaal!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 05-11-2017

Die gedachtes zijn gewoon een vrouwenkwaal. Hormonen of niet.

Hier gaat het redelijk. Veel aan het werk dus de dagen gaan snel. Vandaag 6dpo. Voel bijna niks, alleen in de avond gloeiende wangen. Maar tis allemaal nog te vroeg om iets te kunnen voelen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 05-11-2017

Als t een vrouwenkwaal is dan zijn t dus per definitie hormonen.
Ik heb ook nog geen tekenen. Maar goed ik heb de afgelopen maanden alles gehad en ik was niet zwanger, dus ik hecht er ook geen waarde aan. Tenzij ik kotsend boven de plee hang dan 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 05-11-2017

Da's ook weer waar fook hahah!
Ik heb ook nog nergens last van.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 06-11-2017

Fook.. ik had het natuurlijk over toegevoegde hormonen of niet.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 06-11-2017

Haha dat snap Ik, was n grapje 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-11-2017

Myrthe, hoe ist met jou?

Hier nog weinig bijzonders te melden.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 07-11-2017

Hier erg gespannen, maar dat komt omdat ik zo mn 2e examen heb van mn laatste schooljaar :-o
Verder heb ik vorige week een week lang een kramp in mijn bovenbenen gehad die ik normaal alleen heb als ik ongesteld ben geworden en ik had allemaal steekjes in mn baarmoeder.. tempratuur blijft tot nu toe hoog dus ik heb echt geen idee wat het gaat doen, ene keer zegt me gevoel zwanger en andere moment denk ik van nee is niks geworden deze maand! Ojaa en (sorry voor het onsmakelijke) ik heb al sinds vrijdag last van obstipatie, dat heb ik echt nog nooit gehad behalve als kind.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 07-11-2017

Oja vandaag cyclus dag 28 dus eigenlijk mn NOD maar die kan ook pas ergens volgende week dinsdag zijn.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 07-11-2017

Obstipatie klinkt al een goed teken, maar zou ook weer van de stress kunnen komen.

Ik merk hoer wel dat mijn gevoel all over the place is. Allemaal kleine dingentjes waar van ik denk jaa zal het echt en dan toch weer van jaa zal wel niet. Bij de kleine man hadden we geluk dat het meteen in 1x raak was ondanks we bijna de eisprong gemist hadden. Ik kan aan de ene kant ook niet geloven dat we straks weer zoveel geluk gaan hebben.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-11-2017

Spannend Myrthe! Succes met je examen!

En Stef bij mij is t exact hetzelfde, het ene moment zie ik allemaal tekenen dat t wel eens raak zou kunnen zijn, en direct daarna weet ik weer 99% zeker dat t niet zo is.. Ik duim voor ons allen in ieder geval..

Heb enorme testdrang! En moet nog bijna een week wachten, moeilijk!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 07-11-2017

Erg he die testdrang! Was bijna vergeten hoe heftig dat is..


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-11-2017

Ja vreselijk! Normaal heb ik t minder, of dan in ieder geval pas tegen nod. Nu al best heftig.. heb ook allemaal feestjes deze weken (Lees alcohol ontwijkers) en wil t gewoon zooooo graag!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-11-2017

Spannend Myrthe! Ik zie je nog zo typen dat je na een HSG verhoogd vruchtbaar bent. Wie weet meid!

Die testdrang heb ik niet, maar dat komt ook denk ik doordat ik ze gewoon niet in huis heb... Mag van mezelf pas testen na uiterste NOD ...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 07-11-2017

Dank jullie wel meiden, ben geslaagd voor me examen!! Yess

Ik duim zo hard voor ons allemaal!
Spannend zeg al die kwaaltjes, en testdrang, praat me er niet over.. durf echt niet meer te testen:o


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-11-2017

He wat goed, van harte! Hebben jullie al een testdag in je hoofd?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 07-11-2017

Ik op zn vroegst 14 november... Jij fook?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 07-11-2017

12.. maar ben erg bang dat ik dat niet ga redden. Heb wat krampjes nu alsof ik ongesteld ga worden, zou echt veel te vroeg zijn dus hoop van harte dat t vals alarm is!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 08-11-2017

Kom Fook! Samne houden we het vol tot de 12e! Ik mag op de 14de bloed prikken dan 15dpo. Maar wil daarvoor wel zelf thuis testen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 08-11-2017

Ik ben voor Stef!!!!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Sunshine84 - 08-11-2017

Dan is het nog maar 4 nachtjes slapen meiden! Ik duim voor jullie Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 08-11-2017

Lief van je Sunshine!

Ik zit inmiddels op cyclusdag 27, dus over 4 dagen is eigenlijk m'n NOD, uitgaande van cyclus van 30 dagen.. maar heb hem stiekem ff een dag later gezet voor mezelf. En mag pas de dag erop testen.
Vandaag heb ik wat steekjes in m'n buik. Zou ook zomaar gewoon ongesteld kunnen worden natuurlijk!

Spannend voor ons allemaal meisjes! 12 november wordt n spannend dagje 😀.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 09-11-2017

Lief Sunshine!
Enneh Myrthe en Mary jullie ook op de 12e testen? Maken we er een groepsdagje van 😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 09-11-2017

Jaaa dan doen we 3.. 2...1.. en dan de test! Haha


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 09-11-2017

Hier vanochtend vroeg al getest, helaas negatief, hoop dat ik of te vroeg ben of dat mn menstruatie dan maar snel doorbreekt!
Dinsdag weer afspraak bij de fertiliteitsarts.

Mijn duimen draaien over uren voor jullie!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 09-11-2017

Shit wat balen Myrthe! Hopen dat je te vroeg was!
Sluit je anders aan bij ons 12 november test groepje :-):-P
Is dinsdag een follow-up op je HSG?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 09-11-2017

fook ik sluit graag aan bij het 12 november test groepje mits ik natuurlijk voor die tijd al ongesteld word!
Dinsdag is een vervolg afspraak maar niet vanwege HSG onderzoek, ik heb geen idee wat ze gaan doen, misschien nog een samenlevingstest? En anders denk ik(en hoop ik) een behandelplan opstellen aangezien we de onderzoeken nu gehad hebben!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 09-11-2017

Ik heb net gehuild omdat we geen chocola in huis hebben. En vervolgens moest ik huilen omdat ik moest huilen over chocola en daardoor bang ben dat mn ongi er aan komt.
Top!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 09-11-2017

Ik ben net een jojo! Jaaaaa neeee jaaaaaa neeee! Zo gaat mijn gevoel over wel of niet zwanger zijn.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 09-11-2017

Ja mega herkenbaar Stef! Pfff heftig he..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 09-11-2017

Hahahaha ik heb me net misselijk gegeten aan een zak Bros... Sorry fook, wij hadden wel chocola in huis!!!

Ik herken het ook Stef!

Toch ga ik er meer vanuit dat het niet zo is... Dan kan het altijd meevallen!