Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden tweede helft 2017 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden tweede helft 2017 (/thread-8531.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-12-2017

Haha, het is door m'n hoofd gespookt (triljoen keer), maar nee, niet meer getest.
Ik houd het bij het originele plan van dinsdag testen... Denk ik.



Nee ikke ook, dit is echt niet tof aan deze tijd....


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-12-2017

Spannend hoor.. Ik ga ook proberen t uit te stellen. En anders word ik toch wel ongesteld voor die tijd dus dan weet ik natuurlijk ook genoeg.
Ikkeook nee dit is niet leuk inderdaad 😔 en zo stom dat je t niet uit kunt zetten!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-12-2017

Hier spotting, dus dat zal wel het begin van het einde zijn ..... Hopelijk jullie meer geluk binnenkort.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-12-2017

Ah shit... dat is balen Mary, had zulke goede hoop voor je!
Ik heb lage rugpijn, pijnlijke boobs en ijskoud, dus vrees dat t hier ook einde verhaal is.. kutzooi!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 10-12-2017

Neeee ... gunde t jullie zo. Zeker na weer die moeilijke onzekere dagen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-12-2017

Wat lief ikke ook! 😘😘


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-12-2017

Ooooh fook, dat klinkt niet goed. Geen bloed is goed.... Voorlopig.

Lief van je ikke ook!

Goede week weer allemaal!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-12-2017

Bij jou aan t doorzetten Mary? Hoop t niet!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 10-12-2017

Nee, na wat bloed vanmiddag is er niets meer gekomen. M'n temperatuur net opgemeten (geen idee of dat nu iets zegt hoor), maar is skyhigh....
Ik weet niet wat ik ervan denken moet... Afwachten en evt dinsdag ga ik testen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 10-12-2017

Nou dan blijf ik nog even duimen voor je!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-12-2017

Mijn temperatuur vanmorgen weer erg hoog, dus ik kon mezelf niet bedwingen, test gedaan.
Hij is positief... Ik kan het niet geloven. Meiden... Ik ben zwanger!!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Oh mijn god mary!!! Jaaaaa van harte!!!!
Enneh.. Ik ook..


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Ik heb wel de lichtste streep ooit trouwens.. dus houd een flinke slag om de arm. Maar bij Sam had ik hetzelfde resultaat 2 dagen voor nod..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-12-2017

Fooooook! Gefeliciteerd!!!

Die van mij is ook nog niet knal ... Maar vorige keer testte ik zelfs na NOD negatief, dus ik vind hem super positief!!

Have a Nice day girl!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Oh Mary t zou toch wat zijn... ❤❤


Zwanger worden tweede helft 2017 - Myrthe - 11-12-2017

Yeaahhh gefeliciteerd lieve fook en mary(toch ronde 7 zoals ik zei he Big Grin) Ohhh ik ben zooo blij voor jullie, nu keihard duimen op plakkertjes!!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb wel trouw mee gelezen maar had geen puf om te reageren.. zit in een zware rollercoaster, om een lang verhaal voor nu even kort te maken, vriend en ik waren even uit elkaar, goed gepraat en ik zit gewoon te erg met mezelf in de knoop om nu aan kinderen te beginnen. Hebben daarom afgesproken dit uit te stellen zodra we worden gebeld en eerst te kijken of onze relatie nog sterk genoeg is om samen verder te gaan! Heel jammer dat het zo is gelopen maar de afgelopen 2 jaar is er zoveel stuk gegaan in zo'n mooie relatie..

Nou genoeg over mij, ben helemaal happy voor jullie ondanks ik zwaar ongesteld ben! Eindelijk babynieuws!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Sunshine84 - 11-12-2017

Oww Mary en Fook, ben heel blij voor jullie! Ik zal duimen voor mooie plakkers!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Dank je wel Myrthe en Sunshine! Nu duimen voor een plakkie.
Wat ontzettend rot Myrthe, heftig hoor.. Heel begrijpelijk dat jullie het even uitstellen nu.. sterkte meis!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Cindy31 - 11-12-2017

Breekt even jn

Mary en fook van harte gefeliciteerd! Duimen voor een plakker!


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 11-12-2017

Mary en Fook. Gefeliciteerd. Ik duim voor 2 plakkers! Hopelijk kan ik binnenkort bij jullie aan schuiven.


Zwanger worden tweede helft 2017 - belle - 11-12-2017

*breekt ff in onder t mom van koekeloert hier ook wel s hihi *

Wat een topnieuws hier vandaag zeg. Gefeliciteerd Mary en Fook met jullie zwangerschap, hoe bijzonder en leuk dat jullie tegelijkertijd zwanger mogen zijn. Enjoy 😘

*breekt ff uit *


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Dank Cindy, stefjuh en belle, wat lief!
Vind t echt mega spannend wel, t is echt een heel licht streepje.. wachten wachten!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 11-12-2017

Jeeee toch nog t duimen gewerkt! Toxh nog zwanger in 2017. Hopelijk zojn t prachtige plakkers en volgt stefjuh snel.
Jij sterkte myrthe!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 11-12-2017

*breekt ff in *

Mary en Fook van harte Gefeliciteerd met jullie positieve testen!!! Wat ben ik super blij voor jullie, ik heb jullie altijd nog gevolgd en zo gehoopt dat jullie zwanger mochten raken! Super leuk!!! Hele fijne Zwangerschap gewenst en dat het maar mooie plakkers mogen zijn! Ik blijf jullie nog wel ff volgen hihi 😉
Hopelijk voor stefjuh ook gauw een positieve test, mijn duimen blijven draaien voor je!

Myrthe verstandig hoor dat jullie aan jullie relatie gaan werken, wellicht als je het zwanger worden ff naast jullie neerleggen dat jullie relatie dan weer opbloeit, jullie hebben de laatste jaren genoeg meegemaakt! Heel veel sterkte en succes samen!

*Breekt weer uit*


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Dank je wel anoniem!! 😘


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

En ikke ook! Bedankt voor t duimen 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Aardbeitjes - 11-12-2017

Jaaaaaaa! Ik dacht ik spiek weer eens even en ik zie gewoon 2 zwangeren. Fantastisch meidenSmile
Ik duim voor oplopende streepjes....super nog op de valreep in 2017


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-12-2017

Wauw, bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!
Hoop ook op een plakker voor ons, fook.
Vandaag geen bloed, dus so far so good.
Spannend vind ik het!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-12-2017

Hoe is het met jullie zwangerschappen Anoniem en Aardbeitjes???

Myrthe, wat een rotperiode voor jou... Denk ook heel verstandig om de kinderwens even aan de kant te zetten tot jullie in rustiger vaarwater zitten.... Succes meid!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Bedankt aardbeitjes!
Fijn Mary! Hier ook so far so good.. jeetje wat spannend he?! Ben geloof ik al 30 keer naar de e
wc geweest 😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - Poko - 11-12-2017

Gefeliciteerd Mary!! En jij ook Fook. Mooi nieuws!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Sunshine84 - 11-12-2017

Nee meiden, geen code rood voor jullie de komende maanden! 😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 11-12-2017

De decembermaand is voor jullie nog mooier meiden
Blij voor jullie!!

Hier gaat alles goed!! Nu 21 weken, en in verwachting van een dochter! Gisteren hebben we een taart aangesneden met familie, we leven even op een roze wolkje nu hihi. Kijk enorm uit naar april!! Ben nog wel geregeld wat misselijk en erg moe, maar het is goed te doen hoor!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 11-12-2017

Thanx poko! En hoop t ook niet Sunshine 😂
Wat heerlijk anoniem, gefeliciteerd!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 11-12-2017

Bedankt Polo!!!

Anoniem en Aardbeitjes, wat leuk allebei al een zoon en nu een meisje erbij!

Wij willen wederom niet weten wat het wordt, spannend tot de dag van geboorte :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 12-12-2017

Test nog steeds licht, maar duidelijk donkerder dan gister! Yes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 12-12-2017

Mary bij jou ook goed??


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-12-2017

Ik weet het niet, geen bloed, maar niet geteat vandaag. Ik gooi er morgen nog n testje tegenaan! 😀


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 12-12-2017

Top, geen bloed is goed!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-12-2017

Doe jij er morgen ook nog 1? 😁


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 12-12-2017

Ja joh ik ben topsponsor haha! Morgen een digitale omdat mijn vriend het maar eng vindt met die lijntjes 😉


Zwanger worden tweede helft 2017 - Elyse - 12-12-2017

Ik breek ook even stiekem in.. Ik lees stiekem ook met jullie mee, haha!

Wow, wat fijn dames!! Mary en fook, van harte gefeliciteerd!! Ik duim voor een goede zwangerschap voor jullie! Big Grin


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-12-2017

Bedankt Elyse!! Jij bent al ver! En niet makkelijk lees ik...

Fook, succes morgenochtend!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Elyse - 12-12-2017

Ja klopt, het is een hele zware zwangerschap.. Dus ik ben heel blij dat we al zo ver zijn :-) Ik hoop dat jullie een hele fijne zwangerschap tegemoet gaan! :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 12-12-2017

Bedankt elyse! Jeetje pittig hoor, veel sterkte met de laatste loodjes!
Jij ook succes morgen Mary! Whoopwhoop


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 12-12-2017

Merci! 😎


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-12-2017

Temperatuur hoog (0,1 gestegen nog weer) en teststreepje donkerder dan maandag. Ik ben echt zwanger 😀 !

Benieuwd hoe ie straks bij jou gaat fook. Straks nog op dezelfde dag uitgerekend? 😋
Jouw zoon / S is ook van augustus toch, 18e? En jij van sept, dus mooi dicht op elkaar haha.
Ik zelf ben 31 augustus jarig dus ook dicht op dit kindje waarschijnlijk... Want ik ga gewoon van het goede uit!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Top Mary! Hier op digitale: 1 tot 2 weken zwanger!!
Mijn kruidvat test was echter niet veel donkerder dan gister, en daar ben ik nu een beetje zenuwachtig over.
Maar ik blijf ook goede hoop houden!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Oh en S is inderdaad van augustus, 16-8-16 😉 gaat dus precies 2 jaar schelen 💜


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-12-2017

Fook, misschien over 2 dagen nog eens testen? Dan ben je echttt overtijd.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-12-2017

Hier zal er 2 jaar en 4 maanden tussenzitten, keur ik helemaal goed :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Ja dat was ook mijn plan inderdaad, over 2 dagen nog eens. Maar ik ben ook al een stuk positiever hoor! Iemand herinnerde me er aan dat t bij Sam exact hetzelfde ging!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Heb je eigenlijk al klachtjes Mary?? "Voel" je al wat?
En heb je het al aan iemand verteld?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-12-2017

Het komt vast goed fook, die kans is nog altijd groter!

Mijn tieten doen zeer haha, had ik bij A niet. En m'n gezicht gloeit aldoor. Jij fook?
Ik heb het 2 vriendinnen verteld. De een is net bevallen en haar moeder ligt al heel lang op de IC en de vraag is of ze het haalt, dus onder het mom van "wil je ook goed nieuws?" Haar verteld. En een vriendin is bezig met donorschap en wist van onze wens, dus die ook verteld.
Verder heb ik nog contact met een clubje dames van hier, van de vorige zwangerschap, waaronder Stefjuuh :-), die zijn ook op de hoogte. En jij fook???

Have a Nice day maar weer!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Oh ik vind het zo fijn voor je Mary! En voor mezelf ook haha 😉
Ik heb bijna precies dezelfde klachtjes als bij sam: meer afscheiding, enorm pijnlijke tieten en moe...
Dus so far zo good echt!
Gaan dit weekend richting ouders 😁 en vanmiddag aan een vriendin verteld, die ging gillen haha


Zwanger worden tweede helft 2017 - Anoniem90 - 13-12-2017

Fook, dat van de lichtere streep is heel herkenbaar hoor,, hier ook na twee dagen over tijd een lichtere streep dan de dag er voor en zelfs de tweede die ik er gelijk na had gedaan was ook heel licht, vijf dagen later een dikke knal test gehad. Ik was er ook enorm onzeker door toen maar blijkt wel gewoon normaal ik dacht gewoon geen bloed is goed.


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Wat lief anoniem, dat doet me goed! Toch altijd fijn om even een succesverhaal te horen 😉 had ook het ziekenhuis even gebeld om door te geven dat ik zwanger ben,
En zij zeiden ook dat die digitale leidend is en dat ik me niet al te druk moet maken om lichter of donkerder..
3 januari echo!!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-12-2017

Tjeempie Fook, jij gaat voortvarend te werk!! Ik dacht ik wacht nog n weekje en bel dan de huisarts wat ik moet doen. Vorige keer met medische indicatie, en dat zal nu weer zo zijn, dus denk dat ik gelijk het zh mag bellen...

Ben ook heel blij voor jou fook.

Ik zit te dubben over moeders voor moeders. Vorige keer wel meegedaan. Hoe denk jij erover fook?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Heb een IUI gehad he, dus ik heb meldplicht 😉 moet ook bellen zodra t niet gelukt is. Ze reageerden super schattig!
Hoezo krijg jij medisch traject mary?
Ik heb t vorige keer ook gedaan, en denk nu weer. Maar ik wacht nog even met aanmelden, heb nog iets meer bevestiging nodig..
Vond trouwens mijn oude foto's terug van de testen bij Sam, en die waren identiek. Toen had ik ook pas een paar dagen na nod een duidelijke streep!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-12-2017

Oh dat had ik me niet gerealiseerd, dat je dat moest melden!
Zie, en met Sam is het ook goed gekomen!

Medische indicatie ivm te hoog bmi icm beide ouders diabetes. Daarnaast heb ik begin dit jaar neurologische problemen gehad... Waarvoor ik eigenlijk in januari weer door de scan zou moeten, tenzij... Dus die moet ik af gaan bellen, maar wacht daar ook nog even mee tot volgende week.
Ben benieuwd wanneer ik dan in zh mag verschijnen. Vriendlief wil graag n woensdag, dus ik ga voor 3 Jan ook 😋


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 13-12-2017

Was het ingewikkeld die banner? Tips? :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Nou dan we lekker samen het circus in 😉 zou echt te grappig zijn als we allebei op 3 jan de echo ook nog hebben!!
Banner was even puzzelen, maar je moet eerst de banner maken, dan je handtekening aanpassen. Gewoon in t tekstveld druk je op t icoontje Image, en dan de laatste link (alleen afbeelding) van de banner site invoeren.. tadaaaa


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 13-12-2017

Lees nu pas goed.. wat heftig neurologische problemen zeg.. heb je daar in t dagelijks leven ook last van?.. en BMI is hier ook t probleem, in combi met medicijnen.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 14-12-2017

Wat spannend meiden. Ik geloof dat het proces sinds deze zomer verandert is. (Werk zelf mrt verloskundigen). Dat iedere zwangere ongeacht achtergrond zich eerst moet melden bij verloskundige. Die indiceert of je naar zh of bij vk blijft
Dus volgens mij kan je niet meer rechtstreeks naar gynaecoloog. Dit heb ik gehoord en zelf erg benieuwd naar dus volg jullie want misschien is dat helemaal niet waar. En voor mezelf ook wel handig om te weten haha


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 14-12-2017

Oh echt? Misschien is t anders als je medisch zwanger geworden bent? Ik loop namelijk nu al bij de gyn, ook omdat mijn vorige bevalling niet goed ging en ik hoogstwaarschijnlijk een geplande keizersnee krijg..
Komt bij mij in ieder geval geen verloskundige aan te pas!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 14-12-2017

Oh Ikke ook, dat is interessant! Ik ben dan heel benieuwd wat mijn huisarts me adviseert en of dat waarheid blijkt Smile.

Fook, ik stuur je even een privé bericht mbt je vraag.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 14-12-2017

Mij lukt het natuurlijk weer niet met die banner...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 14-12-2017

Ja wellicht blijkt t zo niet te werken in praktijk. Of alleen bij vrouwen zonder voortraject


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 15-12-2017

Hier een dikke vette knaltest! Wauw.... Ben zo blij :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 15-12-2017

Yes Mary! En hier ook!! We lopen echt gelijk zelfs qua hcg hahaha


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 15-12-2017

Gefeliciteerd!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Ikke ook - 15-12-2017

Wat ben ik blij voor jullie. Lekker gezonde plakkertjes!


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 15-12-2017

Dank je wel!!
Heb me ook voor mvm aangemeld Mary, jij ook al?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 15-12-2017

Nee, ik ga zo eerst eens even het zh bellen. Dat was advies van assistente huisarts.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 15-12-2017

En die verwees me weer naar de huisarts of verloskundige voor een doorverwijzing.... Wat dus wel strookt met jouw verhaal Ikke ook.
De verloskundige kies ik dan voor, dan wil ik daar een eerste echo...
Deze zijn alleen op vrijdag niet te bereiken, dus volgende week verder Smile


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 15-12-2017

Wel aangemeld bij mvm vanmiddag. :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 15-12-2017

💪💪💪💪


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-12-2017

Fook, we worden gewoon weer mama... 😊.
Ik heb net weer een test gedaan en deze is echt superdonker, erg fijn.
Gaan we nog in n Zwangerforum verder fook of blijven we hier hangen? :-) We gaan er natuurlijk vanuit dat Stefjuuh ook snel zwanger gaat zijn....
Fijne zondag meiden.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 17-12-2017

Ik hoop dat ik begin volgende maand aan kan sluiten met een positieve test! Ben best een beetje jaloers op jullie!

Vrijdag weer een echo gehad. Baarmoeder slijmvlies was mooi aan het aangroeien. Eitjes nog klein. Dinsdag weer terug. Had de liefste arts die ik daar ken en die gaf aan dat ze mij de vorige keer te lang hebben laten prikken met kleine ophogingen van de dosering. Laatste stap ging ik ineens met een grote stap omhoog en daardoor waarschijnlijk te veel en dus te grote cystes. Dit keer wil ze proberen minder lang te prikken en sneller resultaat. En geen overdosering! 😊


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 17-12-2017

Stefjuh, ik duim enorm voor je! Fijn dat de arts zo eerlijk en opbouwend was, dat geeft hoop voor de toekomst. Hoop dat je niet zo lang hoeft te prikken (en daarna helemaal nooit meer 😉 tenzij je nog meer kindjes wil uiyeraard)!

Mary, het blijft bizar he.. mijn testen lopen mooi op, zijn duidelijk maar nog niet even donker als de controlestreep. Blijf het nog erg spannend vinden.
Gaan zo naar mijn schoonmoeder om het nieuws te vertellen, superleuk! Mijn ouders reageerden hysterisch, echt geweldig!
Misschien inderdaad maar verhuizen naar t zwanger forum? En op deze Stef blijven volgen?


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-12-2017

Ik hoop met je mee lieve Stefjuuh, dat je spoedig ook zwanger bent! Fijn dat de arts eerlijk was. Hopelijk komt overstimulatie niet meer voor.

Fook, wat leuk dat je ouders zo blij reageerden! Succes bij de schoonouders straks!!

Mijn moeder was gisteren hier, en die vertelde dat het helemaal niet goed gaat met mijn broer en schoonzus... Dus m'n moeder vroeg of hier wel alles goed ging. Dat was even lastig om m'n mond te houden. Ik wil het mijn ouders oma en tante 19 januari gaan vertellen, en hoop daarvoor een echo gehad te hebben.


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-12-2017

Schoonmoeder, excuus


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 17-12-2017

Wat rot voor je broer en schoonzus.. hebben zij kids? En dan heb je vast allang een echo gehad!
Ik vind het best eng om aan mensen te vertellen, omdat t nog zo pril is. Aan de andere kant, als het toch mis mocht gaan heb je dan ook steun nodig..


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-12-2017

Ja, zij hebben 2 dochters van 4 en 1. Dus dat is allemaal ruk. Hoop dat het goed mag komen.

Hoe was het bij je schoonmoeder?

Ik had vanmiddag n kraamfeestje en hoe vaak wel niet aan me gevraagd is of er bij ons nog n tweede komt.... Brutalen :-p
En damn, ik kreeg champagne in m'n hand gedrukt. Dat heb ik dus onaangeroerd weggezet...


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-12-2017

Morgen bel ik de verloskundige. Ik geloof dat het niet gek is om in week 9 een eerste echo te krijgen, dus zal erom hangen. Maar probeer het goed te fixen natuurlijk.... :-)


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 17-12-2017

Ik heb in week 7, is dat niet standaard?
Hoop ook dat t goedkomt met je broer!
Mijn schoonmoeder moest heel hard huilen van blijdschap 💜


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 17-12-2017

Nee, dacht niet dat dat standaard was hoor!
Ach, ik hoor het wel morgen Smile.

Wat lief! Toen moest je ook huilen...?


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 17-12-2017

Haha ik huil al een week ben een emotioneel wrak 😂😂


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 18-12-2017

Ik ben alleen wat moe en moet vaker plassen. Ook slaap ik beroerd.

Nog niet misselijk of emotioneel, wat ik vorige keer al wel had.


Zwanger worden tweede helft 2017 - StefJuuh01 - 18-12-2017

Als jullie naar een zwanger worden forum willen verhuizen, doen hoor!

Ga ik alleen wel even kijken of ik ergens anders kan mee kletsen. Volgens mij ben ik hier nu nog alleen...


Zwanger worden tweede helft 2017 - fook - 18-12-2017

Ik blijf je volgen in t nieuwe groepje en op fb Stef! En straks kom je alsnog gewoon gezellig bij ons zwanger cluppie volgende maand 😁 ik duim!


Zwanger worden tweede helft 2017 - Mary1986 - 18-12-2017

Ik blijf je ook volgen Stefjuuh, liefst in n bepaald groepje ;-)