Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: NOD lijst (https://archief.zwangerworden.nu/forum-20.html)
+--- Topic: Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? (/thread-8532.html)



Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 19-05-2017

Hi!

Ik zit in ronde 1 en de dagen duren zo lang tot de NOD! Wie kletst er mee om het wachten wat gezelliger te maken?

Groetjes!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 19-05-2017

Mijn NOD: 26 mei 2017


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 20-05-2017

Hoewel nog niet officieel bezig,
mijn NOD = woe 24/5.
Succes :-)


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 20-05-2017

Hi Mary, heb je een reden dat je nog niet officieel wil beginnen of is dat meer een gevoel? Zou het deze maand al raak kunnen zijn of eigenlijk geen kans?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 20-05-2017

Nou... Eigenlijk was augustus het plan.
Ik ben in februari gestopt met de pil, ivm lichamelijke klachten.
Er is wel een kleine kans... Dus afwachten!!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 20-05-2017

Verkeerd in mn agenda gekeken. NOD = Do 25 mei.


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 23-05-2017

Hier zwaar ongesteld geworden.
Hoe ist bij jou Pullygirl?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 24-05-2017

Oh jammer Mary, het was natuurlijk mooi geweest als het meteen was gelukt. Nu op naar een 1e echte ronde Smile


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 25-05-2017

Hi dames! Mary, kortere cyclus dus deze keer? Volgende ronde, nieuwe kansen. Ga je er deze ronde "echt" voor? Ik heb morgen mijn NOD. Gisterochtend nog negatief getest met een kruidvat cassette. Nog geen tekenen van ongesteldheid. Sinds een paar dagen geen buikkrampen meer gehad. Zaterdag wel de hele dag dus hoop dat toen een innesteling heeft plaatsgevonden. Morgen maar weer testen. Symptomen die ik nu nog heb: pijnlijke borsten en aders zichtbaar. Verder niet veel eigenlijk... spannend maar ga er maar niet teveel vanuit. Denk dat ik gisteren dan misschien toch wel iets gezien zou hebben op de test?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 25-05-2017

Spannend Pully!
Ik tesste de vorige keer ook pas n dag of 4 na NOD positief. Dus ik hoop voor je op die innesteling!
Of we er weer echt voor gaan nu weet ik niet. Vorige keer erg fanatiek geweest met om de dag seks, temperaturen. Weet niet of ik dat al weer wil. Maar ik houd sowieso wel mn vruchtbare dagen id gaten :-)


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 25-05-2017

Hi Mary, dat geeft de burger moed☺. Ik heb expres vandaag niet getest. Had jij de dagen ervoor ook steeds negatief gestest en had je toen ook een regelmatige cyclus?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 25-05-2017

Ja, cyclus was en is regelmatig.

Ik had op nod negatief getest en geloofde er toen niet meer in... En toen na 4 dgn positief omdat menstruatie toch wegbleef 😀


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 26-05-2017

Hi Mary!
Net negatief getest. Geloof er nu ook niet meer in. Laat de menstruatie dan vandaag ook maar meteen komen! Keep you posted!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 26-05-2017

Balen Pullygirl :/


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 27-05-2017

En ongesteld 😏


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 27-05-2017

Jammer!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - msj12 - 29-05-2017

Hoi dames,

mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb een zoontje van 4 en we willen voor een tweede kindje gaan. aanstaande woensdag gaat mijn spiraaltje eruit. Ik zou het wel aan iedereen willen vertellen, maar het moet (natuurlijk) nog even geheim blijven. Daarom wil ik het graag met jullie delen.
Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie verhalen.
groetjes msj12


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 29-05-2017

Hoi ladies

Ik ben nieuw hier en mijn vriend en ik hebben ook een kinderwens (eerste kindje)
Om alles nauwkeurig bij te houden gebruik ik de app 'mijn kalender' hier kun je naast je stemming ingeven wanneer je NOD is enz
Nieuwe tips en ervaringen zijn van harte welkom.

Liefs


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 29-05-2017

Leuk meiden, ook een spannende tijd tegemoed!
Sluiten jullie je ook aan in t clubje "zwanger worden tweede helft 2017"?
Dit topic is puur om met elkaars NOD mee te leven...


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 30-05-2017

Hi ladies! Leuk msj, ik heb ook een zoontje van bijna 4 en ga ook voor een tweede 😁. Dat van dat je het liefst met iedereen wil delen, herken ik wel. Ik heb het dan ook tegen een paar goede vriendinnetjes wel verteld. Mijn NOD is 24 mei tweede ronde. Die van jullie?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 30-05-2017

Sorry 24/6 😊


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 31-05-2017

Juni

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19. Mary1986
20.
21.
22.
23.
24. Pullygirl
25.
26.
27.
28.
29.
30.


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 31-05-2017

Top Mary! Wie sluit zich aan?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 31-05-2017

Ik 5 juni Smile


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 01-06-2017

Juni

1.
2.
3.
4.
5. Aardbeitjes
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19. Mary1986
20.
21.
22.
23.
24. Pullygirl
25.
26.
27.
28.
29.
30.[/QUOTE]


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - SugarCookie - 01-06-2017

Hoi allemaal,

Ik zou me ook graag aan willen sluiten. Voor en tijdens de zwangerschap van ons zoontje heb ik ook op het forum gekletst (onder een andere naam).

Dit is voor ons ronde 2. Mijn NOD is 12 juni. Vind het alweer net zo spannend als toen!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 01-06-2017

He Sugarcookie, gezellig! Misschien kennen we je nog of wil je liever anoniem blijven Smile Hoe oud is je zoontje nu?
Succes meid


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 01-06-2017

Gezellig sugarcookie! Ik zet je erbij! Wordt al een gezellig verdeeld lijstje 😀
Juni

1.
2.
3.
4.
5. Aardbeitjes
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Sugarcookie
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19. Mary1986
20.
21.
22.
23.
24. Pullygirl
25.
26.
27.
28.
29.
30.[/QUOTE]


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - SugarCookie - 01-06-2017

Thanks Pullygirl!
Het is idd mooi verdeeld al. En de eerste NOD al heel gauw!

Ik denk niet dat jullie me nog kennen. Kletste altijd in het 'uitgerekend in..' groepje, maar niet zoveel algemeen.
Ons zoontje is nu 2 jaar. Gaat zo snel allemaal.

Vorige ronde heb ik mezelf helemaal gek gemaakt door veel te vroeg en veel te vaak te testen. En dan had ik ook nog 2 vals positieve testen. Dus deze ronde wil ik eigenlijk niet vóór 12dpo testen. Maar ik zit net op 4 dpo en heb nu al testdrang. Hellup!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 01-06-2017

Haha sugarcookie, ik heb de eerste ronde ook tig testen verspild, heb me ook voorgenomen om te wachten en me niet zo gek te maken, maar het is lastig. Bij de eerste was ik in de eerste tonde zwanger dus toen had ik daar niet zon last van. Jij bij de eerste lang bezig geweest?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - SugarCookie - 01-06-2017

Erg is dat hé!
Bij ons was het bij de eerste ook in ronde 1 raak. Toen was ik ook nog niet zo bezig met ovulatietesten enzo. Het is nu natuurlijk pas ronde twee, maar je wil gewoon zo graag dat het lukt en tegelijkertijd realiseer ik me donders goed dat het ook heel anders kan gaan. Die onzekerheid is killing, haha


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 02-06-2017

Vals positieve testen... ik ken het. Heb ze van ieder merk wel gezien. Zeker toen net voor mijn cyclus doorbrak en ik hormonensoep had. Lekker verwarrend he
Ik merk de kriebels ook opkomen... nog 3 dagen


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 02-06-2017

Hoi damea

Mijn NOD was gisteren en vandaag nog niet ongesteld maar wellicht dat mn lichaam zich door de stress voor de gek houd
Wanneer kan ik het beste testen? Vorige keren vaak en altijd negatief getest dus de moed begint een beetje té zakken helaas...

Benieuwd naar jullie uitslagen! Leuk die kalender! Volgende ronde ik mee (27 juni)


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 02-06-2017

Ik bedoelde volgende ronde doe ik graag mee 😑
Ow en ik wordt eind dit jaar 30 (miin vriend in juli al)
Vorige rondes was ik niet zo erg bezig met het perse zwanger willen zijn maar nu 100%.... frustrerend is het
Ik ben blij dat er meiden zijn die dit herkennen...


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 03-06-2017

En dames? Ladypuma en Aardbeitjes? Ben benieuwd!!! Sugarcookie hoe gaat het met de testdrang? ;-)


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - SugarCookie - 04-06-2017

Welkom ladypuma! Heb je ondertussen al getest?
Ik zou zeggen dat je op NOD toch wel een betrouwbare test kunt doen.

Aardbeitjes, heb jij al getest?

Zo spannend allemaal!

De testdrang is alweer aanwezig hoor, hahaha. En natuurlijk voel ik allerlei dingen waar ik dan weer te veel over ga nadenken. Terwijl ik gewoon weet dat ik die dingen altijd voel in meer of mindere mate na mijn eisprong. En dat het nog te vroeg is om überhaupt klachten te hebben door een zwangerschap. Ohw wat kan een mens zichzelf gek maken, hahaha.
Wil echt tot minimaal donderdag wachten met testen. Dan zou ik 10dpo moeten zijn. Bij mijn zoontje had ik op 8dpo al een duidelijke test.


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 04-06-2017

He meiden, ik test morgen. Dan is mijn NOD en pas 10 dpo. Ik heb sinds ik ben opgestaan ongi krampen Sad en een potje slechte zin pfffff. Normaal ben ik vrij stabiel qua huneur, zelfs mijn vorige zwangerschap had ik geen swings. Maar sinds gisteren is chagrijnig een nieuwe karaktertrek (oeps). Fijn hoor die hormonen


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 04-06-2017

Spannend meiden :-)


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 04-06-2017

Ben benieuwd!
Ik ga over een paar dagen met de sensitesten beginnen, ook benieuwd!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Kim! - 04-06-2017

Hoi allemaal,

Wij zijn nu 3 jaar bezig voor een 1ste kindje. Nu 15 dagen overtijd dit nog niet eerder meegemaakt volgende week bloedprikken maar mijn geduld raakt zo langzamerhand nu wel op 😄


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 05-06-2017

Welkom Kim! 15 dagen al? Ben je normaal regelmatig?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 05-06-2017

Jeetje Kim!, 15 dagen is veel. En de testen blijven negatief? Ik heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen pas heel laat voldoende hcg aanmaken... hopelijk gaat de bloedtest dat uitwijzen... :-)


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 05-06-2017

@sugar cookie ja mn eerste test op NOD dag was negatief
Vandaag 4 dagen overtijd deze week nog maar es testen (morgen test halen) vind dat altijd spannend..... en toch zo teleurstellend als het dan weer minnetjes zijn 😉

Ik wens alle ladies alle geluk van de wereld toe! Leuk dat we elkaar kunnen helpen/steunen

Liefs Lady Puma


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 06-06-2017

Voor jou ook spannend Ladypuma!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 07-06-2017

Any news ladies?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 07-06-2017

Negatieve uitslag helaas 🤔 maar menstruatie blijft nog steeds uit. Inmiddels al 6 dagen overtijd (normaal regelmatige cyclus)
Hoe gaat het bij jullie ladies?

Mijn nieuwe NOD is 27 juni


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - SugarCookie - 07-06-2017

Balen zeg, ladypuma. Wel raar dat je al zo lang overtijd bent.

Ik heb me vanmorgen aan een test gewaagd. Wit, helaas.. Al ga ik nog wel even hoop proberen te houden, ondanks dat mijn gevoel zegt dat het niet raak is deze ronde.
Over een paar dagen nog maar eens testen.


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 07-06-2017

Ahhh jammer sigar cookie 😣
Volgende keer beter! Ik twijfel om weer een test te doen....
Wel een stuk -leuker' om je NOD te beleven samen net de andere ladies

Truste iedereen!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - SugarCookie - 08-06-2017

Gisteravond had ik toch nog een test gedaan. Ik voelde me zo anders. Op de test stond een vaag, maar zichtbaar roze lijntje.
Vanmorgen zo'n zelfde test gedaan en weer zo'n lijntje..
Daarstraks ook nog een cb er tegenaan gegooid. Ik verwachtte dat echt dat er 'niet zwanger' zou komen te staan. Maar... Er staat 'zwanger 1-2'! Ik ben nog even in shock!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 08-06-2017

Jeeeeeeeej gefeliciteerd sugar cookie 😊😊😊
Super vet! Zie je wel altijd naar je lichaam luisteren!! Beetje vs shock bekomen?

Ik blijf ook hoop houden.... 🤔


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 08-06-2017

Joehoe sugarcookie!!!! Gefeliciteerd! Nu jij nog ladypuma!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 08-06-2017

Proficiat!!!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 08-06-2017

Gefeliciteerd Sugarcookie!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 09-06-2017

Ladypuma, zal ik jou erbij zetten?

1.
2.
3.
4.
5. Aardbeitjes
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Sugarcookie ZWANGER
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19. Mary1986
20.
21.
22.
23.
24. Pullygirl
25.
26.
27.
28.
29.
30.[/QUOTE]


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 09-06-2017

Ja is prima mijn ovulatiedag is (zoals het nu uitziet) 27 juni

Thanks!!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - SugarCookie - 10-06-2017

Dank jullie wel!
Het is nog zo onwerkelijk. Blijf maar testen, zo stom!
Over 4 weken hebben we de eerste echo.


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 11-06-2017

Zo leuk sugarcookie! Geniet ervan!
Ladypuma, en je NOD?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 11-06-2017

Oh sorry haha vergist nod is 22 juni 😊

Thanks!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 15-06-2017

Vertyp ik me nog grrrrr
Nod was 15 juni (1 dag overtijd dus) spannend
Druk met solliciteren dus wellicht dat het door de stress ook uitblijft

Ik duim voor iedereen mee!!


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 17-06-2017

Spannend Ladypuma! Ik nu 5 DPO met buikkrampen en laat van darmen..... stiekem toch weer hoop. Nog ff geduld!

1.
2.
3.
4.
5. Aardbeitjes
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Sugarcookie ZWANGER
13.
14.
15. Ladypuma
16.
17.
18.
19. Mary1986
20.
21.
22.
23.
24. Pullygirl
25.
26.
27.
28.
29.
30.[/QUOTE]


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Pullygirl - 17-06-2017

Mary al getest?


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 17-06-2017

Nee hoor, doe ik pas na NOD!
Totaal geen klachten, ik verwacht er weinig van.


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 19-06-2017

Nog niet ongesteld... :-)


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Mary1986 - 26-06-2017

Juli 2017

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20. Mary1986
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 27-06-2017

Weer een verse lijst Smile Ik ga voor 3 juli


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Ladypuma - 05-07-2017

Ik 11 juli (als het goed is) 🤔


Wie sluit zich aan om het wachten op de NOD wat gezelliger te maken? - Aardbeitjes - 05-07-2017

Als het goed is 29 juli weer Smile