Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Misschien zwanger met PCOS - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Algemeen (https://archief.zwangerworden.nu/forum-17.html)
+--- Topic: Misschien zwanger met PCOS (/thread-8535.html)



Misschien zwanger met PCOS - Cynthiaa - 05-06-2017

Hallo dames,
ik heb al heel mijn leven PCOS ( voor degene onder jullie die niet weten wat dat is, het zorgt ervoor dat ik minder eisprongen heb als de gemiddelde vrouw.)
nou zijn ik en mijn vriend als sinds november bezig om een kindje te krijgen. tot mijn verbazing werd ik elke maand gewoon ongesteld. ( wat hiervoor nog nooit was gebeurt voor 7 maanden achter elkaar.)
ik heb afgelopen maart in het ziekenhuis gelegen wegens NMO en heb hiervoor een pretnizolon stoot kuur gehad, dit resulteerde in een late ongesteldheid ( normaal 23 April nu 2 mei ) bij de symptomen van het medicijn stond ook dat dit kon gebeuren, ik mijn cylus aangepast en ik zou dus afgelopen donderdag (1 juni ) ongesteld moeten zijn geworden, ik ben normaal altijd 5 dagen te vroeg of 1 dag te laat, maar we zitten nu dus op dag 4. ook heb ik een soort witte puntjes op mijn tepel, dat is pas een paar dagen.
ergens wil ik heel graag een zwangerschaps test doen omdat het natuurlijk wel gewoon mogelijk is, maar aan de andere kant ben ik bang dat het gewoon de PCOS is die weer opspeelt.
iemand hier ervaring mee? en wat zouden jullie in deze situatie doen?
dankjewel alvast,
xxxx Cynthiaa


Misschien zwanger met PCOS - Aardbeitjes - 05-06-2017

He Cynthiaa, wat vervelend zeg! En natuurlijk ook super onduidelijk. Je kunt wachten, alleen denk ik dat testen voor je gemoedsrust beter is. Hoe lang heeft die kuur effect op je cyclus? Kan dat nu nog?
Succes meid


Misschien zwanger met PCOS - Cynthiaa - 05-06-2017

He Cynthiaa, wat vervelend zeg! En natuurlijk ook super onduidelijk. Je kunt wachten, alleen denk ik dat testen voor je gemoedsrust beter is. Hoe lang heeft die kuur effect op je cyclus? Kan dat nu nog?
Succes meid

Dankjewel voor je reactie,
ja is heel onduidelijk al moet ik zeggen dat ik aan de PCOS inmiddels wel gewend ben.
al is dat nu met zwanger worden natuurlijk wel een issue.

het effect van die kuur heeft nu geen effect meer, dus dat is het niet.
net toch maar even 2 clearblue testen gehaald, nu braaf afwachten tot ik naar de wc moet en testen maar.





Misschien zwanger met PCOS - Aardbeitjes - 05-06-2017

Ah spannend zeg! Veel suc6


Misschien zwanger met PCOS - Mary1986 - 06-06-2017

Hoe is het afgelopen Cynthiaa??

Die witte puntjes herken ik wel uit mijn zwangerschap namelijk...


Misschien zwanger met PCOS - Cynthiaa - 07-06-2017

Maandag test gedaan 4 dagen na mijn nod maar die was negatief,
nu 2 dagen verder nogsteeds geen menstruatie maar heb wel buik krampjes vooral sochtends en savonds, maar toch nog even afwachten dus.


Misschien zwanger met PCOS - Cynthiaa - 08-06-2017

Ondanks dat mijn test afgelopen maandag negatief was kan ik dan alsnog zwanger zijn? die test was 4 dagen na mijn nod, en we zitten inmiddels op dag 7 en er gebeurt nogsteeds helemaal niks.


Misschien zwanger met PCOS - Mary1986 - 08-06-2017

Zolang er geen bloed is, is het mogelijk denk ik. Er schijnen vrouwen te zijn die pas heel laat voldoende hcg aanmaken om de test positief te laten zijn... Zwangerschap kan dan via bloedtest worden aangetoond....


Misschien zwanger met PCOS - Cynthiaa - 08-06-2017

Oke nog even afwachten dan, ik heb er nog 1 liggen dus ik wacht nog tot zondag en dan doe ik nog een test, is die negatief dan misschien maar even naar de huisarts ja.