Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend Maart/April. - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend Maart/April. (/thread-8538.html)



Uitgerekend Maart/April. - RoJi - 03-08-2017

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug op de groep:mrgreen:

Ik heb vanmorgen een goede test gehad dus wij verwachten ons 2de kindje.


Uitgerekend Maart/April. - Aardbeitjes - 03-08-2017

He Rojiwe zijn precies even ver Smile proficiat en welkom twrug


Uitgerekend Maart/April. - RoJi - 03-08-2017

Hoi, jij ook gefeliciteerd wat leuk ook even ver.

De zwangerschapsduur van eerste schilt ook maar 2 dagen ik ben bevallen na 38,1


Uitgerekend Maart/April. - Mary1986 - 03-08-2017

Gefeliciteerd RoJi


Uitgerekend Maart/April. - Elien - 08-08-2017

Hoi meiden,

Ik mag me hier ook melden :-) zie nu pas dat er een topic is waar ik 'hoor', site werkte lang niet.
2 juli positieve test, ik denk ergens half maart uitgerekend, dus nu iets van 9 weken zwanger. 24-8 eerste echo! Ik ben dan al wel ruim 11 weken, ben benieuwd.. Altijd weer spannend. Voor ons derde kindje, grote zus van februari 2012 en broer van januari 2015.
Hoe voelen jullie je? Hier maar 1,5 week beetje misselijk geweest. Slapen zou ik wel heel de dag kunnen (sowieso met twee draakjes in huis hoor ;-)).


Uitgerekend Maart/April. - Mary1986 - 08-08-2017

Gefeliciteerd Elien!


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 15-08-2017

Hoi hoi!

Vanmorgen positieve test in handen gehad! Vandaag mijn nod, dus het is nog geen pril en onzeker. Volgens de berekeningen 25 april 18 maar volgende week bel ik de verloskundige op en dan zal
Het allemaal nog wel veranderen! Wij zijn dolgelukkig en hopen dat alles goed mag gaan, zou het leuk
Vinden om gezellig met jullie te kletsen en om onze kwaaltjes en de mooie fijne momenten met elkaar te delen
Ik wil jullie een fijne zwangerschap toewensen en dat alles goed mag gaan bij jullie!


Uitgerekend Maart/April. - Mary1986 - 15-08-2017

Gefeliciteerd Anoniem90!


Uitgerekend Maart/April. - Elien - 16-08-2017

Gefeliciteerd Anoniem90! Het blijft bijzonder he! Gezellig dat je mee komt kletsen.


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 20-08-2017

Hoi meiden hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de VK? Hier gaat alles nog steeds prima, op erg pijnlijke borsten na, ben woensdag 5 weken dus dan zullen er vast wel meer kwaaltjes bij komen! Ik kan pas een afspraak maken bij de VK als ik zes weken ben, wel bel ik morgen al naar de huisarts omdat ik medicijnen slik voor mijn schildklier, en ik moet even info vragen over het feit dat ik bij ons eerste kindje een spoedkeizersnede heb gehad, en of ik dan juist bij VK of gynaecoloog in ziekenhuis moet melden. Hebben jullie een leuk weekend gehad? Mijn vakantie zit er nu op, dinsdag weer beginnen!


Uitgerekend Maart/April. - Elien - 20-08-2017

Die eerste weken duren lang he.. hopen dat je weinig klachten houdt!

Iemand die ook meedoet met mom? Ik ben er wel weer een beetje klaar mee ;-) nog een week of vijf. Komende donderdag allereerste echo, vind het erg spannend. Ik heb gewoon geen klachten, dus dan ga je toch twijfelen ofzo.. m'n buik groeit trouwens wel! Bijna moeilijkte verbergen. Maar wil toch eerst een hartje zien kloppen voor het nieuws de wereld ingaat.
Jullie het al verteld aan anderen?


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 21-08-2017

Ja de tijd gaat echt zo langzaam!! Haha
Wat is mom eigenlijk? Ik heb bij mijn zoon toen wel meegedaan aan mvm maar ben er toen zo misselijk van geweest dat ik toen heb gezegd prima, voor 1 keer haha
Spannend donderdag je eerste echo ben heel benieuwd, mooi hè dat je alweer merkt dat je lichaam verandert.
Ik heb het alleen nog tegen een nicht gezegd vorige week, ze is als een zus voor mij en we vertellen elkaar alles, bij ons hebben net een broertje van mijn man en diens vriendin bekend gemaakt dat ze een kindje verwachten, die laten we nog even lekker genieten zo van het nieuws en wij zeggen het over een paar weekjes wel!


Uitgerekend Maart/April. - Elien - 21-08-2017

Oooh haha ik bedoel ook mvm! :-D nu dus voor de derde keer maar ben ook wel klaar met dat luchtje van dat spul in die potten..

Wat leuk dat er zo dichtbij ook een kleintje komt, die schelen dan later niet veel in leeftijd!


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 21-08-2017

Haha oh je bedoelde dat ook, respect hoor dat je het al voor de derde keer doet! Ja die lucht bahbah haha maar ja het is wel een heel mooi doel!!
Ja bijzonder hè dat ze dan zo dicht bij elkaar zitten qua leeftijd, ja zij is nu 11 weken zoiets volgens mij. Super leuk! We zijn ook heel blij voor ze


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 24-08-2017

Elien, succes met de echo vandaag!


Uitgerekend Maart/April. - Elien - 25-08-2017

Goede echo gehad gisteren!


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 25-08-2017

Ah fijn!! Mooi hoor!!! Ik mag pas de VK bellen als ik zes weken ben, aanstaande donderdag mag ik bellen! Vind het zo spannend!!


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 28-08-2017

Heb 12 september eerste echo! Vind het heel spannend!!


Uitgerekend Maart/April. - zonnebloempje - 28-08-2017

Gefeliciteerd dames! Ik net een positieve test in handen. Kok op 4 mei.
Dus zal hier waarschijnlijk niet mee kletsen
oudste 2 kwamen iets later.
De jongste iets eerder gehaald maar we gaan het weer zien.


Uitgerekend Maart/April. - Anoniem90 - 14-10-2017

Hoi dames hoe gaat het met jullie? Het is al een poos geleden dat er wat gepost is haha ik lag weken lang beroerd in de bank hihi. Gelukkig lijkt het nu iets beter te gaan?! Hoe voelen jullie je? Hier nu bijna 13 weken alweer, de baby doet het heel goed, was een mooie echo afgelopen keer, kindje was heel actief, je zag hem stuiteren haha nou hopelijk kunnen we nog een beetje gaan kletsen hier, lijkt mij iig hartstikke gezellig!