Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Ja, onze mini is geboren 😍 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Mama zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-7.html)
+--- Forum: Bevallen!! Gefeliciteerd!! (https://archief.zwangerworden.nu/forum-29.html)
+--- Topic: Ja, onze mini is geboren 😍 (/thread-8541.html)



Ja, onze mini is geboren 😍 - Narcisje - 02-10-2017

Het is de laatste tijd een beetje stil hier op t forum. Jammer!

Wij hebben goed nieuws, 14 september is ons meisje gepland gehaald met 36.1 weken. Ze was toen 48 cm lang en 2604 gram zwaar. Na een week ziekenhuis mocht onze Niene dan eindelijk mee naar huis Big Grin
Dit was allemaal nog even spannend doordat ze schommelde met haar glucosespiegel en hierdoor ook een sonde moest krijgen zodat ze optijd bij gevoed kon worden. Niet het leukste natuurlij, maar het was wel even nodig.

Nu alweer ruim een week samen thuis en manlief is vandaag weer begonnen met werken. We zijn tot over onze oren verliefd op dit mini mensje waardoor we niet meer dan 2 uur achter elkaar kunnen slapen.. super vermoeiend dus, maar de mindere slaap en de mallemolen die we door hebben gemoeten zijn het allemaal waard 😍


Ja, onze mini is geboren 😍 - Mary1986 - 02-10-2017

Narcisje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Veel geluk.


Ja, onze mini is geboren 😍 - Sunshine84 - 03-10-2017

Gefeliciteerd Narcisje! Lekker samen genieten van alle wakkere momenten samen! Des te meer geniet je dalijk ook van die mooie slaapmomenten 😉😍


Ja, onze mini is geboren 😍 - Ikke ook - 04-10-2017

Van harte narcisje en je lijkt op een roze wolk te zitten. Zo heerlijk enthousiast klink je!


Ja, onze mini is geboren 😍 - Narcisje - 04-10-2017

Dankjewel meiden, die roze wolk is er zeker, maar af en toe issie wel wat grijs. Vooral wanneer ik niet weet wat ik voor mn meisje kan doen als ze last heeft van dr buikje, zo zielig.
Verder kom ik gewoon nergens aan toe, is het een beetje wandelen en een boodschap doen, maar verder kom ik niet. Al zal dat ook gewoon wennen zijn en zullen we samen vast wel onze weg vinden.


Ja, onze mini is geboren 😍 - Sunshine84 - 06-10-2017

Heeft ze veel last van krampjes?
Ik kwam in de eerste maanden ook nergens aan toe, ons mannetje had behoorlijke reflux en veel last van krampjes en sliep overdag alleen bij mij ('s nachts lekker in eigen bedje) en ik heb me uiteindelijk daar gewoon aan overgegeven. Dus ik heb menige dag van 7-19 op de bank doorgebracht.
Geef je borstvoeding of kunstvoeding? In het laatste geval zou ik overwegen om over te stappen op omneo, bij een vriendin van me heeft dat toen vrijwel meteen geholpen, ze had er spijt van dat ze niet eerder was omgegaan naar die voeding.
Zelf ben ik bij een osteopaat geweest en sab simplex gebruikt, maar zo rond 3,5 maand werd het ineens minder en rond 4 maanden was het voorbij...dus of het een of ander heeft geholpen of dat hij er overheen is gegroeid.. geen idee.. alhoewel ik wel dacht dat de osteopaat het wel iets minder maakte.