Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden begin 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden begin 2018 (/thread-8545.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-12-2017

De titel zegt het al. Ik hoop wat andere meiden te vinden die er ook begin 2018 voor gaan. Wij hopen er in februari voor te gaan.
Bij onze vorige zwangerschap wasnhet bijzonder en fijn om samen het proces te beleven. Want het blijft altijd spannend!


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 16-12-2017

Hallo!
Ik dacht er ook al aan om deze discussie te starten 😁
Wij hebben eigenlijk deze maand pas besloten om er weer voor te gaan. Hebben al een
zoontje uit Augustus 2016. We wilden eerst wat langer wachten maar afgelopen maand
had ik het idee dat ik zwanger was, terwijl dat niet zo was, en ik merkte dat ik toch wel
teleurgesteld was. Dus nu iets sneller dan verwacht proberen voor een tweede kindje ❤️


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-12-2017

Oh wat leuk! Ja dan weet je wel gelijk wat je hart eigenlijk wil. En je man hetzelfde gevoel (of partner). Gezellig nog iemand erbij
Hoe is je cyclus?


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 17-12-2017

Ja, als het aan mijn maan lag hadden we al een heel elftal Tongue. Mijn cuclus is altijd 25/26
dagen, heel regelmatig. Bij jou iets onregelmatiger zie ik? Hoe is de keuze vpor februari
bij jullie ontstaan?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 17-12-2017

Ja bij mij veel onregelmatiger maar al zoveel beter sinds we tijdens mijn eerste zwangerschap ontdekten dat ik een schildklierafwijking had die ervoor zorgden dat ik tussen 60-100 dagen per cyclus had. Gelullig nu dus meestal.iig binnen de norm.

Onze keuze is gebaseerd op het feit dat ik een opleiding afrond komend jaar en dan contractverlenging krijg. Ik wil niet gedwongen zijn om te vertellen dat ik zwanger ben en dan geen contract te krijgen. En ook gewoon de opleiding eerst bijna afronden. Heelrationeel dus die keuze. Een ander zou niet zo druk om.maken maar ik vindndat wel belangrijk Smile


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 18-12-2017

Ik hoop dat ik bij jullie mee mag komen kletsen. Ik was al actief in het groepje tweede helft van 2017, maar ik ben volgens mij nu nog alleen over. We waren maar met een klein groepje en de rest is net zwanger.

Ik ben Stef. 28jr. Moeder van L. die in mei 2jr wordt. Ik ben PCOS en ben sinds oktober weer hormonen aan het prikken om zwanger te raken. September een spontane eisprong zonder resultaat en eind oktober een dubbele eisprong met hormonen opgewekt zonder resultaat. Daarna helaas een maandje aan de pil geweest ivm overstimulatie.
Nu cd14 en inmiddels 12 dagen weer aan het prikken. Vrijdag was alles nog rustig op de echo. Morgen weer een echo om te kijken wat er gebeurd. Vorige cyclus lang moeten prikken, bijna 50 dagen. Hopelijk gaat het nu sneller.
Bij L. was ik trouwens de eerste ronde met prikken zwanger. Daarvoor nog wel een traject van een jaar met onderzoeken en Clomid. Dat laatste reageerde ik niet goed op, dus over gegaan op prikken.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 18-12-2017

Oh wat fijn Ikke dat je cyclussen nu regelmatiger zijn. Hier ook mijn vorige baan verloren omdat ik zwanger was. Uiteindelijk geluk bij een ongeluk, daardoor heb ik het eerste jaar lekker thuis kunnen blijven bij mijn zoontje. Op dit moment wel weer aan het werk voor 3 dagen in de week. We zien wel wat er gebeurd als ik zwanger word. Wel verstandig van je om daar goed over na te denken.

Ik ben benieuwd Stefjuuh of het deze keer ook weer de eerste keer raak gaat zijn, hoop. het voor je. Ik zag indd dat er weer een paar zwanger zijn uit een ander groepje. Hopelijk sluiten we snel aan 👍🏻


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 18-12-2017

Hey stefjuh! Ik hoop dat je 2017 nog redt... en anders snel in 2018.
Jeetje kelly ben je o tslagen door zwangerschap of niet verlengd? Mag eigenlijk niet maar ja.. ik werk bij een geboortecentrum als kraamverzorgende dus je zou denken dat niet uitmaakt maar toch bang voor. Wij hebben mijn salaris wel.nodig. Dus moet wel werk hebben en zou die stress verschrikkelijk vinden.

Ik ben 28 en een dochtertje van twee. Het blijft spannend deze keer. Toen was ik net naar de gynaecoloog om.onderzoeken te doen waar mijn gekke cyclus zonder eisprong vandaan kwam. De eerste afspraak zag hij een follikel groeien. Die gevolgd en die eisprong benut op doktersadvies en voor ik hoorde dat het aan de ziekte van hashimoto lag was ik zwanger. Dus echt geluk. Ergens bang dat nu juist lang gaat duren. Totaal niet onderbouwd maar voelt zo van dat ik niet meer zon geluk als de eerste keer kan hebben.

Alledrie de tweede dus. Laat het een vruchtbaar 2018 worden!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-12-2017

Echo nog rustig hier. Baarmoederslijmvlies is wel toegenomen qua groei, dus dat is gunstig. 2 was grotere eitjes, maar nog niet groot genoeg om mee te tellen. Bloed is geprikt en afhankelijk daarvan mag ik morgen hogere dosis gaan prikken.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-12-2017

Wat moeilijk dat het bij jou zon voortraject nodig is. Niets romantisch meer aan. Wel fijn dat optie is maar lastig wel


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-12-2017

Tja ik ben al lang blij dat het zo kan. Gelukkig gaat het alleen om het opwekken van de eisprong en mogen de rest zelf doen.

Morgen inderdaad omhoog met de doserig. Van 75eh naar 100eh en dan zondag weer een echo om te kijken of dat effect heeft.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 19-12-2017

Mijn contract werd toen indd niet verlengd. Werkte er toen ook pas net toen ik erachter
kwam dat ik zwanger was. Ben nog met pijn en moeite mijn proeftijd doorgekomen,
omdat ik echt verschrikkelijk ziek ervan was. Hopelijk voel ik me bij de volgende
zwangerschap (mocht het gegund zijn) beter.

Wat een geluk Ikke dat je toen zo zwanger bent geworden. Je moet er gewoon vanuit gaan dat je weer zoveel geluk gaat hebben. Het zal met je baan ook wel goed komen! Ik doe
fysiek best zwaar werk dus weet nog niet hoe dat zal gaan maar probeer me er niet te
druk over te maken.

Het is indd niet romantisch bij jou, Stefjuuh, maar is het dat bij de rest wel? 🤣 Mijn
ervaring is voornamelijk met ovulatietesten en dan "moet" het en is het ook al minder
romantisch 😂 Maar misschien ben ik daar de enige in? Het is toch romantischer als het
spontaan gebeurd.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-12-2017

Fijn dat je omhoog mag stefjuh. En indd kelly t is niet altijd romantisch. Moet wel zeggen dat het bij ons ectra boost geeft, vaker en meer zin allebei omdat het naadt plezier dan opeens ook een doel heeft. En wel een romantisch doel, namelijk kindje van ons beide. Maar dat was alleen een half jaar vorige keer. Weet niet of dat blijft alst maar duurt en duurt


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-12-2017

Het geeft inderdaad wel een boost ja als je weer weet dat er een kans is!

Kelly jij in de eerste maanden erg ziek geweest? Ik ben tot aan week 14 elke dag misselijk geweest. Daarna nam het geleidelijk af. Tussen 7 en 8 weken ook een paar dagen in het ziekenhuis opgenomen omdat ik volledig uitgedroogd was. Was toen ook bijna 6 kilo in een week afgevallen en urinetesten lieten toen zien dat ik lichaams eigen vet aan het verbranden was.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 20-12-2017

Ja dat van die boost geloof ik ook wel inderdaad!

Jeetje Stefjuuh wat een verhaal. Wat erg dat je je zo slecht hebt gevoeld. Gelukkig is het minder geworden en heeft het niet de hele zwangerschap geduurd. Ik ben tot week 16
ook heel de dag misselijk geweest en lag dagen alleen maar te slapen. Ben er bang voor
dat het bij een volgende ook weer zo zal zijn, is toch niet heel handig met een dreumes in
huis 😔 maar goed, dat weet je nooit van te voren. Wel ben ik 9 maanden lang ‘s avonds
om 8 uur naar bed gegaan 😂 hield het echt niet langer vol.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 22-12-2017

Ik zou ook graag aansluiten, als dat mag. Nog niet zolang geleden bevallen, maar na de bevalling had ik ineens een redelijk stabiele cyclus. Ik heb PCOS en daar waren we dus heel blij mee. We willen graag een tweede en het liefst zonder tussenkomst van het ziekenhuis, zoals vorige keer het geval was (uiteindelijk met Clomid snel zwanger geworden). Sinds 1,5e maand hadden we besloten ervoor te gaan en wel te zien of het per ongeluk zou lukken. Dus niet gepland, maar wel erg gewenst. Het was heel snel raak, maar liep ook heel snel fout en eindigde dus helaas in een miskraam. Gisteren inwendige echo gehad bij de verloskundige en helaas is mijn baarmoeder nog niet schoon. Nu wachten op oproep van het ziekenhuis. Hopelijk is dit snel achter de rug en kunnen we weer vooruit kijken.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-12-2017

Oh amers natuurlijk mag je aansluiten en.wat jammer dat het niet mocht zijn al. Hopelijk snel schoon en dan de volgende ronde een plakkertje. En indd zonder zh gebeuren verder


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-12-2017

Hoi amers, leuk dat je ook komt mee kletsen. Wat jammer dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-12-2017

Opeens weer nette cyclus. Nu.moet hij niet te kort worden wamt dat betekent dat ik nog potentieel maar 1 keer omgesteld hoef te zijn na deze ronde. Ben gewoon blij om ongesteld te zijn haha.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 23-12-2017

Welkom Amers! Je komt me bekend voor, denk dat ik een groepje gevolgd heb waar jij in
zat. Leuk dat jullie ook weer voor een tweede gaan proberen. Wat vervelend dat je een
miskraam krijgt als het zo spontaan lukt😔

Wat fijn van je cyclus ikke, kan me voorstellen dat je blij bent dat je ongesteld bent 😁

Hier heb ik als het goed is morgen mijn eisprong. Niet goed gepland met kerst 🤣 we
slapen namelijk niet thuis en je hebt al minder tijd als je al een kleintje hebt 😝 had
ovulatietesten gehaald bij de Action maar volgens mij werken ze niet. Streep wordt niet
donkerder, dat had ik met die van Sensitest wel. Iemand van jullie ervaring met de Action testen?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-12-2017

Geen ervaring met de actiontesten helaas....

Morgenochtend heb ik weer een echo. Ben sinds donderdag een hogere dosis aan het prikken en sindsdien voel ik mijn eierstokken meer en heb ik sinds 2 dagen ook meer afscheiding dat richting vruchtbaar slijm gaat. Dus ik verwacht morgen eigenlijk wel een mooi eiblaasje te zien op de echo. Fingers crossed.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 24-12-2017

Hier een eiblaasje van 15mm! 2e kerstdag nog een keer kijken en dan de ovitrelle spuiten. 😁


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-12-2017

Yes stefjuh! Fijn dat deze dosis beter werkt.

En bijna gelijk met kelly dan. Straks samen de langzame wachtweken in.
Kelly ik had ze bij mn dochter ook gebruikt van action. Ze werden toen niet heel donker maar wel echt duidelijk verschil. Ik heb ze ook gekocht. Wil komende ronde gebruiken om te kijken of mijn gevoel klopt. Merk volgens mij heel.duidelijk aan mijn lichaam wanneer mijn eisprong is. Ff testen deze ronde. Hopelijk kan ik dan t loslaten als we er voor gaan in februari.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 25-12-2017

Oh ik ben benieuwd Stefjuuh!!

Ik zag dat de test gister wel iets donkerder werd, dus waarschijnlijk te vroeg begonnen.
Ik merk ook best wel goed wanneer mijn eisprong is. Nu heb ik ook wel een regelmatige
cyclus, dus is dat niet zo moeilijk. Ben ook benieuwd bij jou Ikke 🤞🏻
Fijne dagen iedereen!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 25-12-2017

Jullie ook fijne dagen en op naar een vruchtbaar 2018!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 26-12-2017

Op de valreep nog een tweede eiblaasje. Dus kans op een tweeling. Ik heb zojuist de ovitrelle geprikt dus vanavond en morgen aan de klus. NOD op 10 januari!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 26-12-2017

Dubbele kansen! Eerste baby uit ons groepje of twee! Spannend. Ik duim voor je!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 27-12-2017

Goed gebruikgemaakt van de eisprongen, Kelly86 en StefJuuh01?

Hier ook geen ervaring met de ovulatietesten van Action. Ik heb een tijdje die van Sensitesf gebruikt vorige keer.

Vandaag naar ziekenhuis geweest en heb pillen meegekregen die ik maandag in ga brengen (om de miskraam op gang te helpen) en dan moet ik dinsdag weer terug naar het ziekenhuis.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 27-12-2017

Dat is minder leuk maar in ieder geval wel.stap die nodig is voor kansen. En na miskraam wel verhoogde kans toch. Doordat je lichaam "meer gewend" is. Gun t niemand maar hoop wel dat dit voor jou geldt en je snel.zwanger mag zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 27-12-2017

Heel veel sterkte Amers! Zoals Ikke al zegt niet leuk maar wel weer nieuwe kansen hierna 💋ik hoop voor je dat je er niet al te veel last van gaat hebben. Ik duim voor je 🙏🏻

Hier hebben we “maar” 2 keer gemeenschap gehad voor mijn eisprong. Hebben met kerst
bij mijn vader geslapen en voel me daar niet zo prettig bij 🤣 het is ook pas de eerste
poging en heeft nog niet veel haast. Bij mijn zoontje was het ook de vierde keer raak, dus heb er wel vertrouwen in dat het niet heel lang gaat duren. Hopelijk stel ik mezelf niet
teleur. 🙈 Mijn NOD is 6 Januari!

Wat spannend Stefjuuh! Misschien een tweeling 😁


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 28-12-2017

Als het goed is, de eisprong goed benut.. nu maar duimen draaien. Die wachtweken zijn zo slopend!

Amers.. hopelijk inderdaad hierna sneller vruchtbaar en een nieuw wondertje dat wel bij jullie mag blijven.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 28-12-2017

Spannend kelly en stefjuh. Beiden toch wel echt kansen. Spannend die wachtweken. Ik "kijk er naar uit". Meer omdat ik dan na zoveel uitstellen en wachten, eindelijk echt iets er voor kan gaan doen. Maar piep volgende maand amders, weet ik nu al haha


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-01-2018

Allemaal de beste wensen en dat 2018 maar een mooi jaar voor ons mag worden.

Hoe gaat het bij iedereen? Hier duur het wachten lang. Vandaag 6dpo, hoop zo op een mooie test volgende week.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 02-01-2018

Allemaal een gelukkig nieuwjaar!

Voel je al wat Kelly86? Over 4 dagen NOD toch? Ik zal voor je duimen
Wachten is slopend hè, StefJuuh01.. Nog 8 dagen wachten dus.. Ik zal voor je duimen!

Begrijpelijk Ikke ook. Dan ben je in ieder geval wel bezig en maak je kans zwanger te zijn.

Hier gaat het, naar omstandigheden, wel goed. Gisteren dus die pillen ingebracht en rond de middag vruchtzak verloren. Vanochtend moest ik weer terug naar het ziekenhuis en was de vruchtzak inderdaad weg. Of mijn baarmoeder helemaal leeg is kunnen ze niet zeggen. Dat moet blijken uit of het bloedverlies aanhoudt of niet. Over 2 weken zou bloedverlies in ieder geval gestopt moeten zijn. Zo ja, dan kan vanaf dan mijn cyclus weer op gang komen :-).


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-01-2018

Ja wachten is echt slopend. Wel al gevoeldige borsten, maar dat kan ook nog een na effect zijn van de ovitrelle...

Ik hoop echt dat het raak is... we kunnen wel goed nieuws gebruiken.
Mijn tante heeft alvleesklierkanker en we hebben afgelopen donderdag gehoord dat ze een uitzaaiing op haar lever heeft en ze niks meer kunnen doen voor haar.


Zwanger worden begin 2018 - buddha - 02-01-2018

*breek ff in*

Stefjuuuh wat leuk dat jullie voor een tweede gaan 😍 succes hopelijk heb je snel twee streepjes!!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-01-2018

Dankje buddha! Ik hoop ook dat het nu al raak is. 💋


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-01-2018

Heftig hoor stefjuh. Hopelijk mooi nieuws inderdaad over pasr dagen. En kelly ook!
Gaat het wel amers? Moeilijk dat het nu zo definitief is of wil je zo snel mogelijk door?

Hier aftellen naar eisprong om hem op te sporen met ovulatietest om te zien of ik mijn lijf hoed aanvoel. En dan hup zo snel.mogelijk hopelijk voor t laatst ongesteld.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 02-01-2018

Heftig Amers! Hopelijk stopt het bloedverlies snel en is je baarmoeder leeg zodat je verderkunt 🙏🏻

Ik voel nog niks maar had ik bij mn vorige zwangerschap ook niet zo vroeg. Zaterdag is
mijn NOD indd.. Nu heb ik alleen vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen ben bij
een andere werkgever. Dus nu zwanger raken zou niet het meest praktisch zijn 😳
Niet dat ik het niet zou willen maar vind het ook niet erg als het deze maand nog niet raakzou zijn. Dan weet ik dat ik inieder geval mijn proeftijd doorkom 😂

Ik duim voor jullie dat het wel zo is 👏🏻


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 04-01-2018

Hey Dames, hoe gaat het?

Hier erg moe en echt al drie dagen zeer pijnlijke borsten. En dat laatste is echt totaal nieuw voor mij. Ik hoop maar dat het een goed teken is.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-01-2018

Spannend zeg!


Zwanger worden begin 2018 - Anoniem90 - 04-01-2018

Spannend Stefjuh!! Ik volg jullie hier een beetje. Dat was bij mij trouwens ook een symptoom hoor 😊😉 ik ben héél benieuwd! Je had twee eitjes toch ?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-01-2018

Oeh, spannend! Hopelijk betekent dat goed nieuws. Wanneer ga je testen?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 05-01-2018

Anoniem ik had idd twee eitjes dit keer. Erg spannend dus weer.

Amers ik hoop me in te kunnen houden tot dinsdag.

De gespoten hormonen zijn nu uit mijn lijf en vandaag doen ze nog steeds evenveel pijn. Maarja vandaag pas dpo 9/10. Dus ik weet het allemaal niet zo goed.
Ergens voelt het heel goed, maar wil mezelf ook niet gek maken of teleurstellen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-01-2018

Ik duim mee stefjuh!!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-01-2018

Ooh ik heb zo een testdrang. Moet mij echt inhouden.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-01-2018

Kelly hoe is het bij jou?


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 06-01-2018

Pffff hier mega zenuwachtig.... net een Action test gedaan en zie een super licht streepje. Mijn man ziet niks, die is nu een clear blue test halen 😅


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-01-2018

Spannend! Wanneer had jij je eisprong ook alweer gehad?


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 06-01-2018

24 december. Net een cleaur blue gedaan en ik ben hartstikke zwanger 😳😳


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-01-2018

Aaaah gefeliciteerd!

Oooh hopelijk volg ik je over een paar dagen op.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 06-01-2018

Ik hoop het ook voor je! Bij mij komt het nog niet echt binnen 😳


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-01-2018

Ohhh gefeliciteerd maar begrijp dat je even moet wennen ivm je nieuwe werk. Komt vas goed. Deel je een foto van je test?


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 06-01-2018

Dankjulliewel! Hoop echt dat jullie me snel opvolgen. Hoe doe ik een foto delen?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-01-2018

Moet je op een fotowebsite zoals bijv photobucket of iets dergelijks uploaden. Dan krijg je img code. Die plak je in t bericht bij het icoontje met de boom. Hopelijk duidelijk zo. Is ff doorhebben.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-01-2018

Ik ben op ei-zoektocht. Die moet ergens komende dagen als goed is komen. Ben benieuwd of ik m vind. Dan snel.ongesteld. het kriebelt opeens zo erg. Nog 1 maand wachten. Wil eerst even het gesprek met internist afwachten en zijn goedkeuring. Gezondheid staat voorop.maar anders had ik er al voor willen gaan!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 07-01-2018

Het gevoel gaat hier echt alle kanten op.. neig nu meer naar dat het niet gelukt is..


Zwanger worden begin 2018 - Mary1986 - 07-01-2018

*breek ff in* Van harte gefeliciteerd Kelly86! Als je een beetje gewend bent straks .... er is een topic uitgerekend augustus/september Smile .


Zwanger worden begin 2018 - fook - 07-01-2018

Gefeliciteerd Kelly! En duim voor je stefjuh!
Waarschijnlijk mag ik mij binnenkort weer bij dit clubje aansluiten.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 07-01-2018

Ben benieuwd, Ikke! Heb je ovulatietesten? Is ook logisch Stefjuuh, alleen een test zal het duidelijk zeggen. Nog 2 dagen wachten toch? Bedankt Mary, ik zal er binnenkort
aansluiten 😃 wat verdrietig Fook... ik zal even in de andere groep je verhaal lezen dan
hoef je het niet hier opnieuw te vertellen.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 07-01-2018

Dag meiden,
Mag ik hier ook mee komen schrijven? Heb kort meegeschreven in topic Zwanger worden tweede helft 2017, maar na een hele korte stop nu weer helemaal van de partij!
Fook en stefjuhh ken ik al van dat topic, maar het lijkt me erg leuk om jullie verhaal ook te mogen volgen Kelly en Ikke ook!

Fook, ik wil je heel veel sterkte wensen.. heb er geen woorden voor!

Stefjuhh ik duim zo hard voor je dat je een positieve test mag hebben!

Kelly van harte gefeliciteerd, was het meteen de eerste ronde raak?

Ikke ook, al een ei gespot?

Hier vrijdag ongesteld geworden en toen vriendlief en ik in de auto zaten werden we gebeld door het ziekenhuis dat ze de wachtlijst voor IUI aan het afwerken zijn en wij nu aan de beurt zijn! Yes! Dinsdag 6 februarj hebben we het eerste gesprek en gaan we de gehele behandeling voor IUI doorspreken! Eindelijk na meer als 3 jaar komt er weer hoop op een kindje.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 07-01-2018

Leuk dat je mee komt scjrijven Myrthe! Wat heb jij er al een proces opzitten zeg. Vind ik
echt verschrikkelijk voor je, hopelijk wordt 2018 jullie jaar ❤️ Ik blijf sowieso ook hier
meeschrijven en jullie volgen 😀 Voor mij was het indd in de eerste ronde raak. Bij mijn
zoontje was het de vierde ronde raak dus had ergens wel verwacht dat het niet heel lang
zou duren, maar dit was echt boven verwachting. Hopelijk blijft het goed gaan 💪🏻


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-01-2018

Oh gezellig en spannend myrthe. Welkom! Heb je destijds bij andere topic wel gevolgd.
Oh lieve fook, ik hoop zo dat we je hier niet hoeven te verwelkomen. Dikke knuffel voor jou!
Ei nog iet gespot. Heb simpele van de action. Woensdag en zaterdag 1 gedaan. Woensdag wit. Zaterdag minimaal tuurstreepje. Vandaag lopen mn darmen leeg (sorry tmi). Maar meestal teken bij mij. Dus ga vanmiddag nog keer ovulatietest doen. Maar weet sowieso niet of ze wwerken.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 08-01-2018

Hier helaas ongesteld geworden.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 08-01-2018

Wat ontzettend balen Stef. Hoop op 3 keer is scheepsrecht..
Fijn dat je er weer bent Myrthe! Dat is een goed teken :-)
En hoop dat t je eierjacht snel succesvol is ikkeook..
Hier nog aan het afwachten, nog niets gebeurd.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-01-2018

Ohhh nee stefjuh wat balen...


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-01-2018

[Afbeelding: vg841ey1mbp.jpg]


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-01-2018

Ik kreeg m niet kleiner. Maar mn ei gevonden! Test morgen nog ff om te kijken of hij nog donkerder wordt. Maar voelde steken in mn rechtereierstok dus denk dat dit m is. Ook was ie zaterdag wit dus duidelijk nu meer gaande.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 08-01-2018

Oh wat jammer Stefjuuh, had het je zo gegund.
Super fijn dat je je ei hebt gevonden, Ikke 👍🏻 Ik heb geprobeerd om mijn test te delen
maar snap het niet 🤣


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 10-01-2018

Hoi allemaal,

Ik ben er ook even weer. Heftige week vorige week achter de rug, waarin de miskraam me (nog) meer deed dan ik verwacht had. Ik vond het allemaal maar heftig. Lijkt erop dat de bloedingen wel echt minder worden, dus hopelijk kunnen we vanaf nu vooruit kijken!

Gefeliciteerd Kelly86! Direct in de eerste ronde raak, zo fijn!

Wat verschrikkelijk Fook. Hopelijk is er nog een wonder mogelijk.

Balen StefJuuh.. Zeker als je bij vlagen van alles denkt te voelen. Hopelijk snel op naar de volgende ronde!

Fijn Ikke ook, dan weet je je eisprong dus goed te vinden. Dat is in ieder geval al goed nieuws :-).

Welkom, Myrthe! Spannend dat jullie nu echt van start kunnen in het ziekenhuis.


Zwanger worden begin 2018 - Kelly86 - 10-01-2018

Wat verschrikkelijk Amers, sterkte met het verlies ❤️ Dankje voor de felicitatie! Hopelijk
kun je snel weer verder 💋


Zwanger worden begin 2018 - fook - 10-01-2018

Wat erg Amers van je miskraam.. Veel sterkte...


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 11-01-2018

Jeetje amers het lijkt me zo moeilijk. Ik.kan me.t alleen niet echt voorstellen omdat ik het zelf nooit heb meegemaakt. Hopelijk neemt t nu af en kan je inderdaad vooruit!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 11-01-2018

Ha meiden, ik mag me (helaas)ook hier aansluiten. Zoals het er nu uitziet maandag curettage, dan normale cyclus afwachten en dan weer verder met IUI.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 11-01-2018

Had anders gehoopt maar voel je welkom. En hopelijk snel weer in een uitgerekend topic!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 12-01-2018

Oh nee, fook. Had gehoopt dat het toch, op miraculeuze wijze, nog goed was. Hoe voel je je eronder?

Mijn miskraam lijkt zo goed als afgerond. Nu afwachten of en wanneer mijn cyclus weer ol gang komt.

Vanochtend te horen gekregen dat goede vriendin van mij bevallen is met 24 weken en dat haar kindje het helaas niet gehaald heeft. Zo heftig! :-(


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 12-01-2018

Oh nee wat een nieuws amers. Dat is echt verschrikkelijk. Enige reden waarom? Sterkte!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 12-01-2018

Och wat vreselijk amers . . Jeetje..
Ik voel me wat beduusd, af en toe extreem verdrietig maar over t algemeen gaat t wel. Zie erg op tegen maandag. En jij?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 12-01-2018

Oh lees nu fook dat je verplichte cyclus af moet wachten. Is dat standaard? Meestal juist vruchtbaarder toch? Misschien wel extra zuur...


Zwanger worden begin 2018 - fook - 12-01-2018

We mogen iig nog geen iui direct aansluitend. Ze zei dat t lichaam even moet herstellen.. Misschien wel zelf proberen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-01-2018

Ergens ook wel.goed om.even je lichaam rust te geven maar ook.lastig omdat je iets zo graag wilt. Dan is elke week er een te veel.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 13-01-2018

Hee Fook, heel veel sterkte. Voel je welkom om hier weer mee te kletsen.

Hier inmddels al weer een paar dagen aan het prikken. Zaterdag de 20ste eerste echo. Ben benieuwd of het weer zo snel gaat als de laatste keer. Afhankelijk daarvan lukt het eventueel nog een 2de keer voor onze vakantie in maart. Anders is het weer en maandje uitzitten. We gaan het meenaken.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 13-01-2018

Nee, geen idee nog waarom. Ze voelde zich goed en had nergens last van. Hopelijk komt er nog wat uit de onderzoeken. Voor nu echt hartverscheurend voor ze. Ik ben er zelf ook kapot van.

Kan me voorstellen dat je erg opziet tegen maandag Fook. Hopelijk valt het allemaal mee. Wilde je bewust niet eerst met pillen proberen de miskraam op te wekken?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-01-2018

Zo verdrietig amers Sad ergste nachtmerrie


Zwanger worden begin 2018 - fook - 13-01-2018

Echt vreselijk inderdaad amers. Eerst jouw eigen drama en dan zoiets bij iemand waar je om geeft. Sterkte.
Inderdaad een bewuste keuze om niet meer af te wachten of pillen te gebruiken. Ik ben al meer dan 3 weken in complete stress van het wachten, het is genoeg.
En over de pillen had ik hele slechte verhalen gelezen..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 14-01-2018

Ik heb de pillen als ‘prettig’ ervaren. Fijn dat er wat gebeurde en dat ik het thuis zelf kon doormaken.

Succes morgen Fook!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-01-2018

Ook hier wens ik je sterkte Fook. Hopelijk is alles snel en goed achter de rug. Sterkte


Zwanger worden begin 2018 - fook - 15-01-2018

Thanx meiden. Het is voorbij. Het viel fysiek mee, emotioneel heel erg tegen. Werd compleet overstuur wakker uit de narcose. Nu tijd nemen om te verwerken.
Oh wat had ik dit me anders voorgesteld.. je weet natuurlijk dat een miskraam kan gebeuren, maar wat een kutzooi..
Hoe is t met jullie?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-01-2018

Oh wat erg voor je. Vind t zo naar. Hoop evht dat je de tijd kan nemen om t te verwerken meis!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 16-01-2018

Dag meiden,

Sorry ben soms zo druk dat ik geen tijd heb om te reageren(ben mijn laatste schooljaar aan het afronden dus nu allemaal examens en eindverslagen) maar ik lees alles mee hoor!

Fook, jeetje wat heftig zeg! Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, denk goed aan jezelf en neem de rust die je nodig hebt!

Amers, ook jij heel veel sterkte, met je eigen verlies en die van je vriendin.. zijn geen woorden voor!

Hoe is het bij de rest?
Hier zoals ik al vertelde druk druk druk en aan het aftellen tot 6 februari..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-01-2018

Spannend myrthe! Welke opleiding doe je?

Hier aftellen tot ongesteldheid en die is wss er al over een week. Daarna kan ik al starten. Dus ticker is te ruim genomen. Die gooi ik na mn ongesteldheid weg en dan elke maand aftellen naar nod. Bijna gaat t beginnen


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 16-01-2018

Ikke ook ik ben bijna klaar met de opleding Pedagogisch medewerker, hierna werken en over een paar jaar nog een kraamzorgopleding doen is de bedoeling!

Spannend dat je dan eindelijk kan beginnen, hoop dat het snel raak is!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-01-2018

Oh leuk! Ik ben mijn kraamopleiding aan t afronden! Als gastouder gewerkt. Dus beetje zelfde pad gevolgd


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-01-2018

Ik ben er nog hoor, meiden..

Wat fijn dat je iig een datum hebt om naar toe te leven, Myrthe. En jullie kunnen ook bijna aan de slag dus, Ikke Ook!

Hier gaat het wel aardig. Lichamelijk lijkt ok, geestelijk nog niet helemaal. Hopelijk snel menstruatie en dan weer op naar de volgende ronde. Vandaag uitvaart, dus ook daar veel mee bezig.

Hoe gaat het Fook?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-01-2018

Gecondoleerd amers. Hopelijk voel.je je mentaal.snel.beter en kan je ook indd weer aan de bak na je menstruatie. Fook.las in andere topic hoe t ging. Dikke knuffel voor jou!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 19-01-2018

Ha ladies! Hier fysiek wel goed, mentaal erg zwaar. Heb deze week niet gewerkt en als ik mn zoon niet thuis had een beetje voor me uit gestaard en slechte tv gekeken.
Was eigenlijk wel fijn. Maar man, wat hakt dit er in zeg. Wat een verdriet.
Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word! Heb wel erg veel behoefte om "verder" te gaan.
Komen er hier alweer nodjes aan?
Amers veel sterkte meid..


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-01-2018

Hey meiden, hier weer nieuws van mij.

Vanochtend had ik mijn eerste follikelmeting. Cd13 en dag 11 met spuiten. Normaal is er nog helemaal niks te zien en moet ik altijd met de dosering omhoog. Tot mijn grote verbazig groeide er zo waar een eitje. Die is nu 12mm. Dinsdag ochtend moet ik weet terug komen en hopen we dat hij groot genoeg is.
Best bizar hoe snel het nu gaat. Als ie mooi doorgroeit ben ik een week sneller dan de vorige keer. En dat dan met minder hormonen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-01-2018

Wow wat fijn. Weer snel nieuwe kans. Ik komende week hopelijk ongesteld en dan gaan met die banaan Wink


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-01-2018

Heel fijn. Want mocht het niet lukken kan ik ook nog een keer voor de winterport een poging doen. Toen ik dat zei reageerde mijn arts met de volgende zin: nee joh je raakt gewoon zwanger


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-01-2018

Dat zijn de artsen die je moet hebben!