Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden begin 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden begin 2018 (/thread-8545.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-01-2018

Hier ook al echt vruchtbaarslijm dus ik heb goede hoop dat het eitje groeit. Ben zo benieuwd morgen! Vandaag nog maar even aan de klus.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-01-2018

Oh jeetje het komt dichterbij! Hier spotten begonnen dus verwacht binnen dag of twee mijn menstruatie Smile laatste keer dat ik daar blij mee ben en op zit te wachten. Mijn man opeens ook zo mee bezig. Wanneer ik ongesteld wordt en wanneer we aan de slag mogen


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-01-2018

Leuk Ikke! Zijn jullie de vorige keer lang bezig geweest?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 22-01-2018

Zet m op meiden! Hier beginnen de testen af te nemen, dus dat is een "goed" teken.
Ik hoop dat mijn cyclus snel weer op gang komt.


Zwanger worden begin 2018 - Esh - 22-01-2018

Hoi meiden,

Ik zou graag met jullie meekletsen.
Wij zitten in ronde 1 en heb zaterdag én zondag een positieve ovutest gehad.
Zo spannend weer...


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 23-01-2018

Dag meiden,

Stefjuhh wat een fijn nieuws, ik duim met je mee dat morgen/straks je ei goed gegroeid is! En super fijn zo'n positieve arts!

Fook, goed dat je lekker thuis bent gebleven en las op het andere topic over je collega's dus snap het volkomen als je nog even thuis blijft! Hoop dat je je snel beter voelt en het een plekje kan geven en weer van de partij kan zijn! Dikke knuffel voor jou.

Ikke ook, ohh zo spannend, kunnen jullie eindelijk gaan beginnen!!

Esh, welkom hier! Heb je al kindjes? Hopelijk snel raak bij jullie!

Hier echt zo hard aan het aftellen naar 6 februari.. kan me niet snel genoeg gaan!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 23-01-2018

Welkom Esh! Hoop dat t snel raak is.
Hoe ging t Stefjuh?
En Myrthe, ik snap dat je op hete kolen zit. Heb je het inmiddels aan je ouders verteld?


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 23-01-2018

Fook, jaa heb het eindelijk verteld! Toen ik een weekendje bij mn ouders was en met mn moeder ging shoppen, ze reageerde echt heel goed! Wat een opluchting was en is dat zeg! Zij heeft het met mijn vader besproken.
Merk wel dat ze het moeilijk vind om er over te praten met mij, ik denk dat ze bang is dat het mij te veel pijn doet erover te praten maar ga daar binnekort nog over praten met haar!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-01-2018

Eitje nu rond de 15 a 16mm. Donderdag weer terug! Maar hij groeit in ieder geval!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-01-2018

Wat fijn myrthe!
En wij hebben de vorige keer zes maanden over gedaan maar toen wist ik nog niet van mijn schildklierafwijking. Die is tijdens mn zwangerschap ontdekt. Dus we weten niet of ik in die zes maanden een eisprong heb gehad want maar twee keer ongesteld geweest.
Toen we naar zh waren doorverwezen vonden we puur toevallig meteen mijn eisprong en die meteen raak.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-01-2018

Yep ongesteld en nu door. Aftellen naar 25 februari!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 24-01-2018

Top dat je het verteld hebt en ze je steunen Myrthe!
En toitoitoi Stef, zet m op!
Ikkeook, whoopwhoop! Ga je t nu dan eerst "gewoon" proberen of moet je controles in het ziekenhuis?

Hier beginnen de testen steeds lichter te worden, dus mijn lijf lijkt het weer op te pakken. Nog wel lichte twijfel of we t nu deze maand al gaan proberen (met huis tuin en keuken klussen, dus toch weinig kans) of dat we inderdaad een rustmaand/cyclus gaan afwachten en dan verder met IUI. Ik denk het laatste, maar ik wil zo ontzettend graag weer zwanger zijn. En dan hopelijk succesvol..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-01-2018

Moeilijke keuze fook. Kan alleen zeggen, doe wat goed voelt.
Wij mogen zelf aan de slag maar moet zo vroeg mogelijk testen. Meteen bij positief bellen, blied prikken en medicatie aanpassen om minder kans op miskraam tw hebben en minder kans op aangeboren afwijkingen. Dus wel spannend behin. Maar gaan vol goede moed starten


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 25-01-2018

Dag dames,

Ik ben er ook weer even. Zit er beetje doorheen door de miskraam en doordat het bij vriendin fout is gegaan. Zwangerschapstesten nemen hier gelukkig af, dus hopelijk kunnen we snel weer verder..
Fijn dat ze bij jou ook afnemen, Fook. Ben je inmiddels alweer aan het werk? Of nog lekker even thuis?

Nog maar minder dan 2 weken Myrthe!!

Welkom, Esh! Spannend, over 1,5 week dus NOD?

Hoe was het vandaag met je eitje StefJuuh?

Oeh, en jullie kunnen nu dus ook aan de slag Ikke ook! Fijn! Hopelijk snel goed nieuws :-).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 25-01-2018

Ahhh kan even niks anders zeggen dan dikke knuffel voor jou. Wat moet t nu ff een ***periode zijn!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 25-01-2018

Ah ja ikkeook, die procedure heb ik wel eens van gehoord inderdaad. Gelijk switchen van medicijnen dan..

Wat rot Amers.. Ik kan me (helaas) een beetje indenken hoe je je voelt. Is het bloedverlies wel helemaal gestopt? En hebben ze nog een controle echo gemaakt? Wachten jullie ook een cyclus af, of ga je gelijk weer proberen?
Samen gaan we hopelijk snel voor nieuwe kansen meid!

ik ben nog thuis deze week, er waren 3 zwangerschapsaankondigingen op werk wat ik veel slechter trok dan ik had verwacht, dus ik neem nog even mijn tijd. Dit weekend weg met mijn familie en dan dinsdag weer beginnen.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 25-01-2018

Gekke echo vanochtend. Bij het meten van de follikels zag ze inééns een wandje. Hierbij gaf ze aan dat ze bang was dat er al die tijd tqee follikels samen gemeten zijn. Grote van 13mm.. wat een domper.

Aah fijn, ze kijkt nog eens van de andere kant en toen toch echt duidelijk een follikel van 17.5mm. Dit leek mij ook meer logisch qua echo beeld de vorige twee keer.

Voor de zekerheid bloed geprikt en om 15u hwt verlossende woord... bloedwaarde liet een rijpe follikel zien, dus meteen de ovitrelle geprikt!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 25-01-2018

Bloedverlies lijkt helemaal gestopt. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap continu bloedverlies gehad (hebben ze geen oorzaak voor gevonden) en het lijkt erop dat ik dat nu nog beetje heb. Dus ga er maar vanuit dat dat nog komt door hcg in mijn lichaam. Zolang de testen afnemen zal het wel goed zijn.. Ze hebben bij mij dag na de pillen een echo gemaakt en toen was vruchtzak weg, maar konden ze niet zeggen of baarmoeder helemaal schoon was. Dat moest blijken als bloedverlies inderdaad stopte.. Dus ik ga er maar vanuit dat dat goed is..

Klinkt inderdaad als een gekke echo StefJuuh. Gelukkig zag alles er toch ‘normaal’ uit. Nu klussen dus?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 25-01-2018

Oh ja, aangezien mijn cyclus heel onregelmatig is (heb PCOS) wachten we geen cyclus af, maar proberen het dus gewoon. Ook niet echt een idee van wanneer mijn eisprong is enzo dus..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 25-01-2018

Oh stefjuh gek maar nu dus toch aan de bak!!
Amers en fook hoop dat jullie snel ook weer mooi nieuws hebben en geluk. Hop naar een succesmaand in februari!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 28-01-2018

Vandaag weer een zwangerschapstest gedaan, maar helaas nog steeds niet helemaal wit. Wel steeds lichter :-).


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 28-01-2018

Balen Amers, hopelijk is hij snel negatief en kan je lichaam opnieuw beginnen.

Hier lekker aan de klus geweest. Dus we gaan het mee maken. Ben nu wel meer relax dan de vorige keren. Als het niet gaat lukken ga ik lekker skiën.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 29-01-2018

Oh jemig amers. Je wil dan gewoon verder. Hopelijk snel omowit!
Fijn stefjuh, echt benut dan!
Hier gister voor t eerst zonder anticonceptie. Zo gek. Zei eerst tegen mn man pak jij de condoom.... en toen moesten we hard lachen.geen "kans" nog hoor maar die hoeven nu gewoon niet meer


Zwanger worden begin 2018 - fook - 29-01-2018

Balen Amers. Ik had gelezen dat ook bij het afnemen het HCG elke 2 dagen halveert.
Ik heb net ook een test gedaan, dit was echt nog een tuurstreepje dus ik ga er van uit dat het morgen of overmorgen helemaal weg is.

Net gebeld door de gyneacoloog dat het inderdaad zwangerschapsresten waren die ze weggehaald hebben. Schijnt routine te zijn om dit te controleren, maar ik had toch niet echt anders verwacht met een kloppend hartje :o Zou nu binnen 4 weken ongesteld moeten worden. Ik blijf het onwerkelijk vinden, van zwanger en blij zijn tot uitkijken naar je menstruatie zodat je weer opnieuw kunt beginnen. Mindfuck.

Zet m op Stefjuh en Ikkeook! Wanneer is jullie NOT? ;-)


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 29-01-2018

25 februari gok ik. Dus heb nog ff hoor. Net begonnen aan de eerste ronde.
Hopelijk jij ook snel omo wit en dan gelijk weer een mooi wonder! Gun t jullie zo!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 29-01-2018

Mijne is 9 feb.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 29-01-2018

Al ga ik wel een beetje uit van 7 feb aangezien ik de vorige keren op 12dpo ongesteld werd.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 29-01-2018

Dat schiet op stefjuh!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 30-01-2018

Schiet inderdaad op.

Ben er ook echt wel chill onder. Ga er eigenlijk gewoon vanuit ongesteld te worden en lekker te gaan skiën.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 30-01-2018

Goed en fijn dat je dat kunt. Ik hoop dat je ongelijk hebt Wink


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 31-01-2018

Ja, echt naar hè, Fook. Hopelijk jij ook snel een witte test en ongesteld en dan kunnen we weer verder.

Spannend, StefJuuh! Nog een week dus.

En jullie kunnen eindelijk aan de slag Ikke ook 😊.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 31-01-2018

Hier een witte test zowaar.. Mijn lijf is officieel niet meer zwanger. Kom maar door met die ongi.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 31-01-2018

Wat fijn fook, mooi snel ook! Ik hoop dat dat bij mij ook snel zo is. Anders misschien toch het ziekenhuis nog weer eens bellen..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 01-02-2018

Nou ben weer op t werk vandaag. Aankondiging nummer 4, nog iemand zwanger.. en deze meid was ik gelijk mee zwanger van mn eerste kindje..
Best confronterend, ik had ook bij dit groepje willen en moeten horen.
(Even spuien hoor)


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 01-02-2018

Vervelend is dat he Fook.

Hier is er eentje net bevallen en nog 5 zwangeren... ook best confronterend. Vooral nu het steeds zichtbaarder wordt.

Hier nog steeds de rust zelfe.. vorige keer 6dpo voelde ik zoveel... en voel nu helemaal niks. Ik ga er eigenlijk gewoon maar vanuit dat ik ongesteld ga worden en dan ga skiën. Dat is dan ook prima, zal wel even teleurgesteld zijn. Ga dan gewoon optimaal genieten.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 01-02-2018

Wat naar Fook, ineens al die zwangeren.

En bij juist dus ook veel zwangeren, StefJuuh.

Hopelijk horen wij daar ook snel bij! Hier weinig nieuws. Geen ongi en verder heb ik geen idee of mijn cyclus al beetje op gang komt. Dus we wachten af..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 01-02-2018

Lastig fook, zeker als je bij de eerste ook tegelijk op ging. Weten ze het op werk?
Voor jou ook moeilijk Amers, niet echt weten waar je aan toe bent.

En stefjuh als t niet zozou zijn mag je natuurlijk teleurgesteld zijn maar snap je gedachte gang. Wij gaan in mei op vakantie naar buitenland en hou maar voor me dat als t nog niet gelukt is dan, ik iig geen last van kwaaltjes heb. Je beschermt jezelf toch een beetje.
En wat is nou de kans bij mij dat t meteen raak is... durf er dus niet eens vanuit te gaan. Maar ik maak er met mn man een gezellige tijd van. Hopelijk lukt t om dat gevoel vast te houden. Maar teleurstelling zal er altijd zaijn als t niet raak is.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 01-02-2018

Dag meiden,

Ik lees alles mee hoor maar was de afgelopen week zo ziek dat ik geen puf had om te reageren..
Fook, ik hoop dat je snel ongesteld word zodat jullie weer verder kunnen!
Stefjuuh wel spannend hoor, ik hoop natuurlijk dat je gewoon een knal test in handen hebt, wat knap dat je zo kan denken zeg!
Ikke ook, jeeejjj eindelijk beginnen met de eerste echte ronde!! Hoop zo dat je snel zwanger bent!
Amers, hoe gaat het bij jou? Hoop voor jou ook snel een omo test zodat jullie ook weer verder kunnen!

Wat naar zeg die zwangerschapsaankondiging fook, lijkt mij ook erg zwaar..

Hier nog 5 nachtjes slapen tot we naar het ziekenhuis mogen.. moet eigenlijk vandaag ongesteld worden maar zal door de zware griep die ik had wel even uitgesteld zijn..

Ik ga nu naast meelezen ook weer reageren hoor meiden!!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 01-02-2018

Nou eerst herstellen hoor myrthe. Is geen verplichting te reageren en de griep die rondgaat is ee verschrikking. Bij jullie ook de eerste stappen in de goede richting!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 01-02-2018

Ikke ook, jaa die griep die rond gaat is verschrikkelijk.. op het kdv waar ik werk heeft ook iedereen griep pff.. herstellen doe ik zeker, lig heerlijk op onze nieuwe gister opgehaalde bank!!

Hier net toch nog op tijd de rode duivels doorgekomen, nette cyclus van 28 dagen! 28 februari weer en dan hopelijk meteen starten met het traject! We gaan er vol goede moed voor!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 01-02-2018

In het ziekenhuis waar ik werk hebben we ook heel veel mensen in isolatie liggen vanwege influenza. Vorig jaar hadden we dat niet. Dus echt wel een hardnekkige griep dit keer.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 02-02-2018

Beterschap Myrthe! Het aftellen is nu echt begonnen hè. Bijna de afspraak in het ziekenhuis!

Hier gaat het mentaal gelukkig wat beter. Hopelijk is de miskraam lichamelijk ook snel achter de rug en kunnen we weer verder. Van het weekend maar weer eens een nieuwe test doen om te kijken of hij nu wel eindelijk wit is.

Wanneer ga je op vakantie eigenlijk StefJuuh? Direct na je NOD?

En wanneer verwacht jij je menstruatie Fook? Over 3,5e week? En deze ronde zouden jullie dan overslaan toch?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-02-2018

4 maart gaan we op wintersport.. en als we weer moeten prikken zal mijn nieuwe nod ergens in de vakantie zijn.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 02-02-2018

Ha meiden,
ja het was wel pittig inderdaad, vooral omdat ze 2 dagen voor mijn (vorige) uitgerekende datum is uitgerekend. Stom he, je gunt het iemand van harte maar toch doet het pijn..
Snap het inderdaad Stef en Ikkeook, wij gaan in april op vakantie. Hoop daar kotsmisselijk van de zwangerschap te zitten haha!
Fijn Amers dat het wat beter gaat. Het is zwaar he..
Myrthe, bijna!! Spannend!

Ik zou binnen nu en 3,5 weken ongesteld moeten worden. Doe wel ovulatietesten maar daar gebeurt nog niet veel nu.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 03-02-2018

Lekker afleidend aan het werk... ergens lekker, maar had ook wel lekker thuis willen zijn. Chillen met mijn kleine boef!

8dpo en voel helemaal niks. Vorige keer voelde ik van alles.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 03-02-2018

Hoe was t bij je zoon Stefjuh, weet je dat nog? Ik voelde bij beide zwangerschappen niets, dus bij mij is dat een goed teken ;-)


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 03-02-2018

Hier lijkt wat vroeg al tekenen vanneisprong te komen. Ovulatietest tuurstreepje dus nog niet positief maar was vorige keer omowit week ervoor en twee dagen voor positieve ovulatietest was het ook dun streepje. Dus ff overmorgen weer testen. Dan kijkennof hij oploopt en lekker aan de bak.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 03-02-2018

Spannend stefjuh, ga je echt pas op nod testen?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 04-02-2018

Spannend, StefJuuh. Je verwachtte zelf al wat eerder je NOD dan pas op dag 14 toch?

Spannend Ikke Ook, hopelijk over paar dagen eisprong en kunnen jullie aan de bak :-).

Hier geen test meer gedaan. Kan het niet opbrengen. Straks weer geen witte test, dat zou echt tegenvallen, dus ik test maar niet..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-02-2018

Amers ik hoop zo dat die omowitte snel komt voor je!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 04-02-2018

Fook.. bij L. had ik een emo huilbui op 9dpo.. en 10dpo raar gevoel bovene benen. 13dpo getest met het idee het zal wel niet en toen was de teststreep er eerder dan de controle streep.

Amers, ik werd de vorige 2x op 12dpo ongesteld... dat is woensdag. Als ik die dag bloedloos doorloop ga ik er vertrouwen in krikgen.

Ikke ook.. wil proberen tot donderdag te wachten, al groeit de testneiging wel weer..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-02-2018

Ik duim met je mee. Ik hoop uiterlijk dan een positieve ovulatie test te hebben. Wie weet dubbel positief!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-02-2018

Spannend StefJuuh! Hopelijk kom je woensdag goed door.

En ook bij jou spannend Ikke Ook. Hopelijk vindt je ergens komende dagen je eisprong.

Ik heb net weer een zwangerschapstest gedaan. Hij lijkt zo goed als omowit. Alleen als ik hem in het licht houd, zie je misschien nog een streepje. Dus hopelijk kan ik vanaf nu uitkijken naar een cyclus. Benieuwd wanneer en of die op gang komt, aangezien ik PCOS heb.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-02-2018

Oeh, en nog maar 1 dag Myrthe! Hoelaat heb je morgen een afspraak?


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 05-02-2018

Amers, fijn dat je test omo wit is! Nu snel een cyclus zodat jullie door kunnen!!
Heb morgen om 13.30u de afspraak, eindelijk zeg, merk echt dat ik aan het aftellen ben.

Stefjuhh spannend! Hoeveel dpo zit je nu?

Ikke ook, zo fijn dat jullie zijn begonnen en je eisprong dichterbij komt! 25 februari nod he? Ik 28 februari maar deze maand zal denk helaas nog niets worden!

Fook, hoe voel jij je?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 05-02-2018

Vandaag 10dpo.. wakker met een weeiig gevoel en de senseo helemaal ingesteld en aangezet zonder kopje der onder... gebeurd mij normaal nooit.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 05-02-2018

Ohhh spannend Stefjuuh, ik duim zo voor je! Donderdag testen?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 05-02-2018

Ja. Maar ga er nog steeds vanuit gewoon ongesteld te worden... woensdag is echt een belangrijke dag.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-02-2018

Ik ga duimen voor je stefjuh.
En myrthe de 25e is een indicatie. Ik heb 15 dagen na eisprong voor ik ongesteld word. En nu eisprong op zaterdag stasn, via app maar verwacht m eerder.
We gaan t zien. Lastig zoals je mn cyclus ziet. Elke keer weer afwachten of t 30-34 of 40 dagen is.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 05-02-2018

Hoe relaxt ik steeds was hoe nerveuzer ik nu word...


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-02-2018

Heb ik ook altijd. Ik blijf duimen!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 05-02-2018

Toch spannend als t dichterbij komt! Ik duim voor jullie meiden! En voor amers en mezelf dat we juist snel ongesteld worden 😉


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-02-2018

Dat hoop ik ook fook. Had ik vorige ronde nog. Omdat ik dan weer kon beginnen..hopelijk zal het voor jullie de laatste keer zijn dat je op ongesteldheid wacht!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-02-2018

Stom is dat hè StefJuuh. Ik word ook altijd ‘zenuwachtig’ als NOD weer dichterbij komt..

Succes morgen Myrthe!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-02-2018

Vorige ronde zakte mijn temp op dpo 11. Vanochtend is het iets gestegen ten opzichte van gister....


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 06-02-2018

Je maakt het wel heel spannend StefJuuh.. ik hoop het voor je!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-02-2018

Ja he... de testdrang wordt ook steeds groter en groter. Mag van mijn man pas donderdag testen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-02-2018

Slim van je man maar wel knap als je t volhoudt. Vind t soms zon mindfuck. Wie weet zijn dit de laatste dagen voor je leven verandert. En je bent gewoon al zwanger of niet maar je weet t alleen nog niet. Duimen duimen. Zijn goede tekenen!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-02-2018

Geloof me.. ik heb al een paar keer klaar gestaan om te testen.... maar als ie negatief is dan kan ik niet zeggen heee ik heb niet geluisterd.. maar ben nu verdrieitig want het is niks... pff.. dilemma's..


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 06-02-2018

Ohh jeetje Stefjuuh wat maak je het spannend! Snap je dubbele gevoel hoor!!

Hier de afapraak gehad, uitleg gehad en prik instructie gekregen! Nu wachten op de 28ste tot ik weer ongesteld word en dan mogen we eindelijk beginnen!! Wat een opluchting zeg dat we eindelijk weer kans gaan maken en die verpleegkundige was ook echt super aardig in tegenstelling tot de fertiliteitsarts zelf!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 06-02-2018

Succes Stef!
Fijn Mythe! Denk (hoop) dat we ongeveer gelijk gaan lopen met de iui!
Moet je alleen pregnyl/ovitrelle prikken of nog meer dingen?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-02-2018

Een gulden middenweg gevonden.. als mijn temp morgenochtend hoog is mag ik van mijn man gaan testen.. zo spannend.

Ik heb steeds in de avond van 11dpo een veegje roze gehad. Ik hoop dat dat vanavond wegblijft.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-02-2018

Myrthe fijn dat je mag gaan starten. Ik ben ook wel benieuwd naar wat je moet gaan prikken.

Hoe is het bij jou verder Fook?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 06-02-2018

Meh. Heb steeds praktisch witte ovutesten dus heb n beetje de pest in. Ik heb echt het geduld van een goudvis.
T scheelt wel dat ik weer aan t werk ben, beetje afleiding.
Toitoitoi morgen stefjuh! No blood no blood!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-02-2018

Succes stefjuh. Dan hoop ik morgen met je mee op een positieve (ovulatie) test. Nog steeds lichte streepjes maar inmiddels waterig slijm (sorry tmi) maar dat is bij mij meestal dag ervoor.
Ik hoop zo voor jou stefjuh!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-02-2018

Oh myrthe lees nu dat je bijna aan de slag mag duim zo dat t snel raak is.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-02-2018

Nou.. denk dat testen niet meer nodig is.. zojuist een roze veegje.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 06-02-2018

Ahh nee Stefjuhh!! Hopelijk een innestelingsbloeding? Ik duim zo voor je!

Dank jullie wel, ben echt zo opgelucht!

Ohh fook dat zou fijn wezen als we tegelijk op gaan lopen! En balen dat er nog niks gebeurt..

Ik moet de eerste 3 rondes clomid slikken en ovitrelle spuiten.

Ikke ook, klinkt goed! Nu morgen of overmorgen die positieve ovu test!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 06-02-2018

Ah shit dat is balen Stefjuh.. je had net goede hoop.. (En wij ook), schijtzooi..

Ah Myrthe, wel clomid ook, is dat ook spuiten of pilletjes?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-02-2018

Neee he... misschien innesteling? Hopelijk blijft je temp ook hoog. Anders speelt je lichaam een gemeen spelletje ��


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 06-02-2018

1e 3 rondes zijn clomid via tabletjes Smile


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 07-02-2018

Temp 0.5 omloog... over en uit...


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 07-02-2018

Ik bedoel omlaag


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 07-02-2018

Stefjuhh nee wat balen zeg Sad dikke knuffel voor jou!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 07-02-2018

Shit..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 07-02-2018

Oh dikke knuffel meis! Hopelijk lukt t genieten straks van de vakantie maar nu mag je eerst balen, boos en verdrietig zijn. Hoopte zo dat je dokter gelijk zou hebben over raak zijn


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 07-02-2018

Oh nee, wat shit!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 07-02-2018

En wat fijn dat jullie mogen starten Myrthe! Ik werd echt een heks door die pillen. Hopelijk valt dat bij jou mee. Ze hebben mij wel geholpen overigens :-).


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 07-02-2018

Dankje Amers, nou dat beloofd veel goeds voor vriendlief haha!
Hoe is het nu met jou?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 07-02-2018

Hier weinig nieuws te melden. Ik wacht nog op start van mijn cyclus (en hoop stiekem dat eisprong al geweest is en we hem ‘per ongeluk’ benut hebben, maar dat zal wel niet). Dus afwachten..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 07-02-2018

Zou ook wel snel zijn toch amers? Je cyclus komt toch pas op gang nadat de hcg uit je lijf Is? Dus dan moet je eisprong nog komen lijkt me, net zoals bij mij.
Of werkt t niet zo?
Ik heb geen idee eigenlijk, mijn ovutesten doen nog nauwelijks iets dus had eigenlijk ook gehoopt dat ik gewoon deze week ongesteld ging worden ofzo.. Maar dat kan dus volgens mij niet..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 07-02-2018

Hoe is t Stefjuh? Gaat t een beetje?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 07-02-2018

Ik zeg t wat onduidelijk lees ik. Wat ik bedoel: ik had aangenomen dat als het hcg uit je lijf Is, je op dag 1 van je cyclus beging zeg maar..
En dat t alleen afwachten is hoe snel je lijf dat weer normaal oppakt. Oftewel ongeveer na 14 dagen na de witte test ovulatie (Bij een cyclus van 28 dagen)..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-02-2018

Oh geen idee..indd met nieuwe cyclus geldt dat maar weet niet hoe snel het kan na een witte test na miskraam.
Hier nog steeds geen overtuigende lijn dus ook nog steeds voor mn eisprong. Gaan rustig door. Komend weekend stond hij eigenlijk gepland. Maar doordat ik vorige keer twee dagen voor knaltest een dus streepje had, dacht ik bij t dunne streepje nu ook. Maar inmiddels al even verder. Blijf maar testen. Wil m niet missen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-02-2018

[Afbeelding: 4f8nhfbmg.jpg]
Hey meiden met ervaring met ovulatietesten. Deze is positief toch. T lijn net zo als c lijn. De gebruiksaanwijzing geeft aan dat deze positieve test aangeeft dat binnen 24-48 eisprong verwacht wordt. En dus na 24 uur beste gemeenschap kannhebben. Gister avond hebben we t nog gedaan. Dus dan is nu het beste om tot morgen af te wachten toch? En dan voor de zekerheid zaterdagochtend nog een keer. Dan heb ik deze ronde optimaal.benut.
Twijfel of we t juist vandaag moeten doen maar dan zit ik er net te ver vanaf volgens de gebruiksaanwijzing. En om de twee dagen is toch beter? Opeens twijfel ik aan alles... dom blondje Wink


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 08-02-2018

Ik zou het eigenlijk niet weten Fook.. Toen ik in het ziekenhuis was (vruchtzakje was weg, verloor nog wel stolseltjes) zei de gynaecoloog dat ik over 4 weken weer ongesteld kon worden (maar dat het ook langer kon duren). Dus dan hoeft schijnbaar niet eerst hcg uit je lichaam te zijn..
Maar jouw redenatie klinkt wel logischer ;-).

Deze is inderdaad positief Ikke ook. In het ziekenhuis zeiden ze toen dat het voor de kwaliteit van het zaad beter is om het om de dag te doen. Dus dan zou morgen inderdaad beter zijn :-).


Zwanger worden begin 2018 - fook - 08-02-2018

Yep, positief! Ik zou gewoon elke dag doen weet je zeker dat je goed zit ;-0


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-02-2018

Ja toch maar besloten het iig te doen. Beter om een voorraadje te hebben dan te laat te zijn.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 09-02-2018

Mijn ovulatietesten worden alleen maar lichter, nu nauwelijks zichtbaar streepje. En voel me alsof ik ongesteld moet worden maar durf er niet op te hopen.
Het zou wel fijn zijn..
Gister weer 2 zwangerschapsaankondigingen.. uhmmmmm wat is er aan de hand, iedereen om me heen lijkt succesvol zwanger te worden?
Misschien is t besmettelijk.. ik hoop dit groepje ook snel..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 09-02-2018

Agh fook moeilijk al die aankondigingen.
Ik bij internist geweest. Helaas mijn waarden iets te hoog. 1,5 jaar perfecte tsh om zwanger te worden. Nu opeens nu ik mag iets verhoogd. Medicatie aangepast en over maand nog x chwcken. Mag gelukkig wel proberen maar kansen wat minder. Baal zo na anderhalf jaar perfect en proberen niet zwanger te raken en nu opeens zo...