Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden begin 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden begin 2018 (/thread-8545.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 09-02-2018

Blegh.. het zit hier allemaal nog niet echt mee. Balen dag je ovulatietesten lichter worden, Fook. Heb je lang getest? Of vanaf moment dat je zwangerschapstest wit was? Hopelijk heb je je eisprong gemist en komt je menstruatie er gewoon aan :-). Dan weet je iig waar je aan toe bent en kan je verder.
Balen, Ikke ook. Hopelijk blijven de waardes nu wel gewoon ok!

Hoe is het met jou StefJuuh?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 09-02-2018

Ah nee ikkeook, wat een pech . . Mega frustrerend.
En nee ben pas n week aan t testen, dus het zou kunnen dat ik al na de ovulatie zat.. we zullen zien. Ga morgen een nachtje weg met mn vriend, even ontsnappen aan de sores..
Hoe is t met jou amers?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 09-02-2018

Gaat wel. Ik merk dat ik heel erg toe ben aan duidelijkheid wanneer en of mijn cyclus weer op gang komt. Maar dat heeft geduld nodig, dus we wachten maar weer af..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 09-02-2018

Wat duren de dagen dan lang he meiden. Zo rot als je niet weet hoe of wat.
Lekker even er tussen uit fook


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 09-02-2018

Hier vanochtend weer de eerste echo. Heb een cyste van 18mm, restant van de eisprong. Meteen bloed laten prikken want als hij hormonen aanmaakt dan mag ik niet prikken. Dat zou dan twee maanden aan de pil betekenen omdat we ook op vakantie gaan.
Gelukkig werd ik gebeld dat de hormoonwaarde allemaal goed zijn en ik gewoon mag beginnen met prikken.
Toch nog een keer gevraagd of alles wel goed was, ook met manlief zijn goed en zoals zei zeiden heeft hij zeer goed zaad. Dat we nu gewoon stomme pech hebben dat het nog niet gelukt is. Wel ook even gehuild. Baal er zo enorm van en de zwangeren schieten hier letterlijk als paddenstoelen uit de grond.
Vandaag ook wakker geworden met hoofdpijn.. wil gewoon niet wegzakken daardoor ook geen eetlust.

Maarja.. we gaan er weer voor. Hopelijk op tijd een rijp eitje en dan met zwangerschapstesen en maandverband op vakantie.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 09-02-2018

Dikke knuffel even voor jou. Wel blij dat je doormag en niet rondes over moet slaan! Hopelijk je maandverband in de koffer laten!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 10-02-2018

Zo officieel op de wachtbank. Gister al lichtere ovulatietest dus gister eisprong geweest. Nu sterk zijn en tot 24 februari afwachten.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 10-02-2018

Poeh Stef, gelukkig dat je niet aan de pil hoeft.. hopelijk nu snel succes!
Jij ook succes ikkeook!
Ik snap heel goed wat je zegt amers, heel herkenbaar. Ik vind dat ook erg moeilijk..
Hoop echt snel ongesteld te worden, want het blijft moeilijk om zo verder te gaan, vooral in mn hoofd ook..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 11-02-2018

Oh, wat vervelend StefJuuh. Gelukkig mag je wel gewoon weer door. En ik begrijp je gevoel volledig. Het blijft zo frustrerend..

Fijn Ikke ook. Je hebt er alles aan gedaan, dus nu maar afwachten..

Ja, inderdaad Fook. Hier zo sterk het gevoel dat ik verder wil. En zolang ik niet ongesteld ben, gaat dat niet..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 12-02-2018

Hoe ver zit jij nu Amers? En merk je iets aan je lijf?
Ik zit nu op exact 4 weken na de curretage. Ik zou dus binnen nu en 2 weken ongesteld moeten worden. Ik heb zelf t gevoel dat het er aan zit te komen, lage rugpijn, gister heel emotioneel zonder aanleiding, pijn aan borsten. Maar helaas heb ik er geen enkele controle over en moet ik afwachten. Zo ja, dan hebben we mijn ei compleet gemist maar goed, misschien wel goed voor mijn lijf een maandje pauze.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 12-02-2018

Hopelijk klopt dat inderdaad en word je bijna ongesteld. Kan je daarna weer verder :-).

Hier heb ik geen idee.. Ik voel van alles en tegelijkertijd niks.. Mijn lichaam is altijd mega onvoorspelbaar geweest (PCOS). Ik zit iig alweer aantal weken na de miskraam. Ik heb toen die pillen ingebracht op 1 januari en dezelfde dag vruchtzak verloren. Toen nog week behoorlijk gevloeid, dus baarmoeder was leeg vanaf 8 januari ofzo.. Dus dat is inmiddels 5 weken geleden.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 12-02-2018

Jemig dat is al even geleden dan. Wat waren een beetje je extremen qua cyclus? Herken dat moeilijk te peilen. Ik had voor ik wist dat ik schildklieragwijking had en geen medicatie een cyclus van 50-100 dagen. Niet te voorspellen dus.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 13-02-2018

Voor de zwangerschap van onze dochter had ik wsl maar 2x een eisprong in een jaar. Na de zwangerschap duurde het 15 weken tot mijn cyclus op gang kwam, maar daarna wel regelmatig (2x ongesteld). Dus geen idee..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-02-2018

Lastig timen dan ook indd. Ik testte elke zes weken om t in de gaten te houden of ik niet zwanger was. Hoe deed/doe jij het? Want t zou dus kunnen zijn dat je al eisprong binnenkort krijgt. Voor je weer ongesteld wordt?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 13-02-2018

Oh ja das lastig inschatten met PCOS. Normaliter zou je nu ongeveer moeten worden, maar met PCOS kan t natuurlijk anders zijn. Hier nog niks, ook al ging ik net wel ruzie zoeken dus je zou zeggen dat het er aan komt ;-) :-o


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 14-02-2018

Hopelijk was de ruzie voor een goede reden indd en zijn t je hormonen.
Ik probeer kalm en bezig te blijven. Maar ongemerkt let ik op allerleisignalen. Maar kan die ook weer relativeren want heb al die kwaaltjes afgelopen jaar keer gevoeld en toen dus absoluut niet zwanger geweest. Dus ga maar van uit dat eerste keer echt niet gaat gebeuren. Kans is zo klein. Afwachten maar


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 14-02-2018

Ja, in theorie kan ik ieder moment eisprong hebben (of al gehad hebben). Afgelopen 2 keer kon ik het heel duidelijk aan mijn lichaam merken dat ik zwanger was. Maar voor de zekerheid test ik ook af en toe. En verder is het vooral afwachten.. Net weer een test gedaan en ben iig niet zwanger, dus hoop nu op menstruatie.. En dan hopelijk daarna redelijk regelmatige cyclus.

Lastig is dat afwachten hè, Ikke ook. Je voelt altijd van alles dan.. Lijkt me goed het te blijven relativeren idd.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 14-02-2018

Ik ben toen we begonnen vrij snel doorgestuurd naar de gyn door mijn huisarts.. maar toen vanaf moment van stoppen met de pil tot menstruatie opwekken niet ongesteld geweest. Dat was zo een vier maanden, wel elke maand getest.

Hier nu weer lekker aan het prikken.. voel de eierstokken weer.. dus hopelijk is er maandag al follikelgroei te zien.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 14-02-2018

Spannend! Hopelijk deze ronde succes! Na hoeveel rondes lukte het de vorige keer?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 15-02-2018

Vorige keer was het met prikken meteen raak, maar....... daarvoor ook een traject met Clomid gehad.. dat gaf niet het resultaat wat we wilden en ik werd een depressief van..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-02-2018

Ja hormonen kunnen behoorlijk wat teweeg brengen. Hopelijk lukt t deze ronde!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-02-2018

Mag weer aan t werk (moet als kraamverzorgende op een gezin/baby wachten) en werk tm dinsdag. Besloten dat ik woensdag ga testen als ik nog geen bloed geziennheb. Is 13 dagen dpo en normaal gesproken 4-5 dagen voor ongesteldheid al vegen spotting


Zwanger worden begin 2018 - shadylady313 - 15-02-2018

Hee ikke ook wat lees ik nu? Spannend zeg!
En jij staat dus ook op wacht? Ik ook al maar het is rustig in baby land


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-02-2018

Ja shadylady. T kan nu zo vlak voor einde haha. Heb op gewacht. Weten t niet op werk hoor maar lang genoeg gewacht. Wilden t vorig jaar al maar door opleiding even wachten.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-02-2018

Maar zal je altijd zien dat je toch stiekem durft te hopen, breken er toch pukkels uit zoals elke maand voor mn ongesteldheid... dus weer wat realistischer nu Wink


Zwanger worden begin 2018 - fook - 15-02-2018

Pfff nog steeds niks hier en word er heel verdrietig van..
Hoe is t bij de rest? En hoop dat je zwanger bent ikkeook!! Houd moed!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-02-2018

Ahhh fook wat zou t fijn zijn als mensen dichtbij woonden. Zou je zo graag een knuffel geven.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 15-02-2018

Ahhh lief!! ❤


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 15-02-2018

Ik leef met je mee, Fook. Hier ook nog niks 😞.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 15-02-2018

Blegh ook een knuffel voor jou Amers..


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 15-02-2018

Dag meiden,

Sorry weer even niks laten horen, ben de laatste tijd zo moe savonds dat ik gewoon geen puf heb om te reageren! Maar lees trouw mee hoor! Is gewoon zo druk met school afronden en werk en huishouden!

Ikke ook, wat balen dat je tsh waarden niet goed zijn.. zeker als het anderhalf jaar gewoon goed was, hopen dat het met de check gewoon weer normaal is! Ohh wat balen van de pukkeltjes maar duim zo hard voor je dat je woensdag positief test!

Fook, hoe was je weekend weg, beetje bij kunnen komen? Ik snap je verdriet, hele dikke knuffel voor jou en dat je nu maar snel ongi word of gewoon keihard positief test! En anders hopelijk samen de iui!

Stefjuhh, woow even schrikken van die cyste, gelukkig de hormoonwaardes goed en niet aan de pil! Wat Ikke ook zei, hopelijk de maandverband in je koffer laten. Spannend voor maandag de meting, duim voor je dat je goeie eitjes hebt!

Amers, wat naar zeg dat je nog niet ongesteld bent.. begrijp je gevoel zo goed van dat verder willen gaan.. ook voor jou een hele dikke knuffel!

Hier deze maand echt een aftelmaand.. over iets minder als 2 weken hopelijk ongesteld en dan eindelijk beginnen! Niet veel te melden wat dat betreft.

Fijne avond meiden!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-02-2018

Spannend myrthe. Ik vind onze laatste maand zobeindeloos lang. Maar je bentver bijna.
En dan hopelijk mag het bij jou ook snel gaan. Wat zou t toch fijn zijn als we met de hele club in 2018 nog bevallen.

Ik sprak met mn man over wat rare "symptomen" die ik voelde. Zei hij nuchter dn terecht: je bent toch net na eisprong met hogere dosis medicatie begonnen. Daar kan t dus ook van zijn, is waarschijnllijker. Toen dacht ik ja das waar ook. Dus kan echt niets afleiden deze maand.
Man wat dacht ik er relaxed in te kunnen staan. Nope, de wens is opeens weer volledig opgevlamd en hoe


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 18-02-2018

Hoe is het meiden?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 18-02-2018

Ik maak mezelf elke dag een keer gek en dan kan ik mezelf weer o tnuchteren. Maar wat was ik vergeten hoe spannend dit is. Althans ik heb bij de eerste maar 1x exht geweten dat ik kans had en wanneer ik kon testen. En toen voelde/wist ik gewoon dat ik zwanger was.
Nu hoop ik t zo maar ben ik bang dat ik t zo graag wil.dat ik mn lijf gek maak. Dus vindt t maar moeilijk. Al drie dagen op rij levensechte dromen waarinnik ontdek dat ik zwanger ben en t mijnnman vertel maar dat is meer de wens van de gedachte ben ik bang.
Heb al flink wat krampen dua alles wijst gewoonnop ongesteldheid.
En jij aftellen myrthe?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 18-02-2018

Wanneer was je NOD nog maar Ikke Ook?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 18-02-2018

Mijn nod is beetje lastig te bepalen. In principe vrijdag. Dat is de vijftiende dag na mijn positieve ovulatietest.
Nu op 10 dpo zou dus enkel innesteling kunnen zijn. Te vroeg voor "echte" zwangerschapskwaaltjes geloof ik.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 18-02-2018

Pfff.. spannend weer zeg! Hopelijk gaat deze week een beetje snel.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-02-2018

Vandaag eerste follikel meting. Heb er eentje van 10mm. Vrijdag weer terug om te kijken of ie doorgroeit.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-02-2018

Oh dat is een goede start toch? Hopelijk mooi gegroeid. Komt de timing goed uit?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-02-2018

Als hij groeit zoals voorgaande keren dan verwacht ik begin/midden volgende week een eisprong. Dus dat zou perfect zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-02-2018

Duimen draaien hoor!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-02-2018

Oh ja.. die cyste van 18mm was weg!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-02-2018

Dat zijn goede berichten!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-02-2018

Klinkt goed, Stefjuuh!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-02-2018

Hier net eerste veeg met beetje bloed en slijm. Begint bij mij meestal drie dagen voor ongesteldheid. Dan zou donderdag ongesteld worden en dat is 14 dagen na eisprong.
Met alle andere herkenbare signalen gaat deze ronde denk ik voorbij. Houd klein beetje hoop maar is meer emotionele hoop dan rationeel. Agh was ook wel een wonder geweest. Vol goede moed afwachten em dan door.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 19-02-2018

Ah shit ikkeook, t was mooi geweest in een keer raak..
Mooi dat de cyste weg is stefjuh!
Hier nog steeds buikpijn, hormonaal gedrag, negatieve ovutesten en geen bloed te bekennen.
Nog 1 week afwachten en dan t ziekenhuis bellen als er nog niks is. Wil zo graag verder..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-02-2018

Vanmorgen weer veeg met roze dus nu echt overtuigd van t einde van deze ronde. Is ondanks dat ik niet gelijk raak verwachtte, toch emotioneel. Baal gewoon ff flink, de wens is zo groot weer. Maar wacht ongesteldheid af en dan vol goede moed naar ronde twee Smile

Moeilijk fook dat wachten. Om moedeloos van te worden. Hopelijk komt t snel op gang en anders dat zh je kan helpen.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-02-2018

Aaah Ikke dat is balen! Gek he hoe die wens dan van een vlammetje een vurige bosbrabd wordt... zo ervaar ik het tenminste.. haha


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-02-2018

Ja ervoor kan ik nuchter blijven.maar na dag 7 dpo begint die vlammenzee indd. Fijn dat t wel herkenbaar is Smile


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-02-2018

Hey meiden hoe is het? Hier afwachten tot ik het weekend ongesteld ben. Kunnen we weer vooruitkijken


Zwanger worden begin 2018 - fook - 22-02-2018

Hola.. hier nog niks.. maandag ziekenhuis bellen.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-02-2018

Hier morgenochtend weer een echo.

Balen fook. Hopelijk zet het nog door.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-02-2018

Spannend stefjuh laat je weten hoe t gaat.
Wie weet fook net nog verrassing. Balen dat nog niet is. Ik wacht ook rustig af maar stuk minder lang/moeilijk dan jij


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 22-02-2018

Spannend StefJuuh.

Bij jou al zeker niks deze ronde Ikke Ook?

Hier ook nog niks Fook.. Heb je nog een zwangerschapstest gedaan?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-02-2018

Nou amers ik had mn ongesteldheid eigenlijk wel verwacht vanmorgen. Na ma-di vegen geen roze of bloed gezien meer. En als dat meestal cyclus is dan zet dan de vierde dag erna door.
Ik heb al zes cyclussen gehad met spotting die op dag 3 voor menstruatie begon en dan elke dag tot menstruatie doorzette.
Maar ik denk valse hoop, mijn menstruatie (zoals je mijn handtekening ziet kan nogal eens uitschieter hebben.
Ik was overtuigd van ongesteldheid maar die is nu uitgebleven. Ik wacht t weekend nog af en dan waag ik misschien een testje. Ik baalde zo van de week
Dat ik niet te vroeg eem test er tegenaan wil gooien. Maar vind t wel gek dat er überhaupt geen spotting is.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-02-2018

Spannend ikke! Misschien wel een innestelingsbloeding?

Ik heb een ei van 16mm. Vanavond nog de gonal-f en morgen de Ovitrelle om hem te laten springen!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-02-2018

Zou theoretisch kunnen maar voelt echt alsof ik ongesteld ga worden behalve dat ik geen bloed zie. Ik zit op dag 31 nu. En maandag was 10 dagen dpo.
Als ik vorige cyclus met positieve ovulatietest op dag 18 en nu deze ronde op dag 16 vergelijk. Zou op dag 32 ongesteldheid door moeten breken dua morgen. Maar dan normaal al drie dagen bloedverlies.
Maar ook net na eisprong mijn dosis medicatie opgehoogd dus kan natuurlijk ook daar door komen. Vandaar dat ik maar van ongesteldheid blijf uitgaan


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-02-2018

En bij jou goed gehroeid dan. Spannend dat je er weer bijna voor mag gaan en dan die ellendige wacht weken weer maar alles waard als je n positieve test vasthoud


Zwanger worden begin 2018 - fook - 23-02-2018

Toch wel een beetje spannend ikkeook.. ik duim voor je. En ook voor jou Stefjuh!
Amers, klote he.. ik heb net t zhuis gebeld, ga maandag voor controle als er nog niks gebeurd is.
Eens kijken of er dan in ieder geval een ei aan t groeien is als ik niet k gesteld word.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 23-02-2018

Oh en zwanger kan niet, dan zou t onbevlekte ontvangenis geweest zijn 😂😂😂


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-02-2018

Jammer fook dat t niet zelf wil komen maar fijn dat ze iig misschien kijken en dat iets meer weet.
Hopelijk dan een plan en duidelijkheid.
En maria is het ook gelukt Wink


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-02-2018

Oke advies nodig. Wat zouden jullie doen. Hoe ik t ook went of keer zou ik morgen in principe ongesteld moeten worden als ik "normale" regels en mijn cyclus als regelmatig beschouw (is ie dus niet) zouden jullie wel of niet testen en wanneer?
Wil eigenlijk gewoon ongesteld worden, weg onzekerheid. Uiteraard liever zwanger maar durf er echt niet op te hopen om mezelf een beetje te beschermen.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 23-02-2018

Pfoe.. ik zou proberen het weekend af te wachten en eventueel maandag te testen als je dan nog niet ongesteld bent..

Ben benieuwd of ze wat kunnen zien maandag, Fook!

Klinkt goed StefJuuh. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-02-2018

Ik zou dan morgen testen Ikke... zo ongeduldig ben ik wel.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 23-02-2018

Nou dan doe ik de gulden middenweg: zondag!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-02-2018

Hahaha handig. Ik probeer uit te zingen tot maandag, wordt waarschijnlijk te moeilijk dat ik morgen wil mar misschien lukt dan zo dag Wink hahaha


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-02-2018

Tis toch vanmorgen geworden. Wilde niet nog dag mezelf gekmaken.
Zoals gedacht wit. Iig duidelijk nu. Ik heb van de week al zitten balen dus nu gewoon afsluiten en door naar ronde twee.
Zit sowieso pas op ronde 1 dus echt klagen/balen vind ik niet terecht.
Hopelijk komt menstruatie snel. Geen spotting nog maar half uur na test wel eindelijk herkenbare buikpijn. Dus zet maar door Smile


Zwanger worden begin 2018 - fook - 24-02-2018

Jammer ikkeook.. heel begrijpelijk dat je al getest hebt, en je mag zeker ook balen hoor, ook al is het "pas" ronde 1..
Allemaal zwanger komende maand vind ik!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-02-2018

Ik stem voor! En lief! Ben wel blij met testen want og steeds pijnlijkr borsten enzo. Dan zou ik de komende dag(en) meer valse hoop hebben gekregen.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 25-02-2018

Ik stem ook voor. Allemaal in maart zwanger.

Ik zit altijd al te kijken wanneer ik dan uitgerekend zal zijn en wanneer ik 12 weken zou zijn om het nieuws te delen.. dat zou nu dan bij L. zijn tweede verjaardag zijn. Kan hij zelf vertellen dat hij grote broer wordt. Dat zou toch wel heel mooi zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 25-02-2018

Dat zou supernooi zijn indd! Ik ben ongesteld. Blij dat t doorgezet is en nu klaar en duidelijk is.
Ik kom met mn cyclus(als hij zo blijft) precies goed uit met onze maand buitenland. Ik koet bij zwanger natuurlijk meteen blied testen en dosis medicijnen aanpassen. Zoals t nu voorstaat is t in april net paar dagen voor vertrek en daarna twee dagen na thuiskomst. Dus dat geeft ook wel rust. Hoewel ik hoop dat t natuurlijk al raak is


Zwanger worden begin 2018 - fook - 26-02-2018

Net een echo gehad, en zag direct dat er n flink bms te zien was. En 2 eitjes van 16 mm..
Mijn ovulatietesten liepen ook ineens een beetje op sinds gisteren.. oftewel: eisprong komt er aan!
Ik moest even bloedprikken en morgen nog n echo, want als alles goed er uit ziet in bloed... eind van de week IUI!
Ik ben superblij!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 26-02-2018

Fook, wauw super goed nieuws!! Ben super blij voor je! Eindelijk kan je weer vooruit en weet je waar je aan toe bent!

Ikke ook, balen van je ongi maar ook wel fijn dat ie er is aangezien je er al op zat te wachten! En nu snel door en een knaltest aankomende maand!
Als alles goed loopt bij mij is hopelijk 29 maart ook mijn NOD.

Amers, inmiddels al wat duidelijker? Hoop zo dat je snel door kunt...

Stefjuhh, hoe is t bij jou? Fijn dat die cyste weg is en je ei de afgelopen week goed is gegroeid! Zaterdag gespoten toch? Wanneer is je NOD?

Ik teken ook voor allemaal zwanger in maart!
Hier voel ik mn menstruatie aankomen, sinds vandaag lage rugpijn bij het wakker worden en hormonen die door mn lijf gieren, verwacht dus woensdag/donderdag wel ongesteld te worden en dan gelijk het ziekenhuis bellen, eindelijk komt het dichterbij!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 26-02-2018

Wat super Myrthe, eindelijk beginnen. Spannend!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 26-02-2018

Wat een fijn nieuws Fook! Geen ronde meer overslaan dus? Dat was eerst de bedoeling toch?

Wat fijn Myrthe dat jullie ook eindelijk bijna kunnen beginnen :-).

Hier nog steeds geen nieuws.. Binnenkort overleggen met mijn man of wij misschien toch ook weer ziekenhuistraject ingaan (als dat nu al kan, aangezien ik net miskraam heb gehad en onze dochter nog niet zo oud is).


Zwanger worden begin 2018 - fook - 26-02-2018

Nee inderdaad, het hoefde nu niet zei ze. En ze hebben niet meer gebeld, das een goed teken. Morgen afwachten. Had net wel een goede ovulatietest en heb flinke buikpijn, dus ben benieuwd of hij niet nu al aan t springen is. Heel nieuwsgierig naar morgen..

Wat balen Amers.. Je kunt in ieder geval misschien even langsgaan voor een echo, of alles er goed bij ligt? Mij heeft het in ieder geval gerustgesteld..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 27-02-2018

Nou, t loopt toch weer ietsje anders dan bedacht.. gister eisprong gehad.
Ze hadden niet meer gebeld met de uitslag (van te voren gezegd: Als er niks bijzonders is, word je niet gebeld).
Dus ik kom binnen, zegt ze ja de uitslag van je bloed was erg hoog, je hebt gister je piek gehad! Lijkt mij toch een bijzonderheid..
Ik zei dat dacht ik al, want had ook een positieve ovulatietest. Maar omdat ie al geweest is, heeft IUI geen zin meer zeggen ze. Dus jammer de bammer voor deze maand..
Ik snap echt niet dat ze dan niet gebeld hebben gister, da's toch gek?

Een voordeel is dat ik al een gevoel had, naast de positieve test, dat ik gister mn eisprong zou hebben en we hem wel benut hebben.
De kans is niet groot bij ons, maar we hebben in ieder geval een klein kansje. Gelukkig ben ik eigenwijs, want rare gang van zaken weer..


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 27-02-2018

Naahh Fook wat raar van die arts, ze hadden inderdaad wel even mogen bellen ook al was het al te laat.
Gelukkig heb je wel je eigen gevoel gevolgd en hem toch benut, en denk maar zo er is maar 1 zaadje nodig, misschien zit die er juist nu wel bij! Duimen gaan keihard voor je draaien!

Hier zaterdag mn ouders geholpen verhuizen dus zondag en gister uitgeput op de bank gelegen en vandaag gelukkig weer energie om lekker in huis en buiten t huis op te ruimen, heerlijk dingen weggooien!
Hopelijk morgen mn menstruatie..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 27-02-2018

Oh jemig fook zonde dat ze niet even belden maat lekker je eigen plan getrokken. Zou toch geweldig zijn! Iig schot in de zaak rn niet meer wachten. Hopelijk jij ook snel amers en myrthe natuurlijk.
Allemaal de nieuwe ronde in en nieuwe kans. Hier loopt de vloed aardig zeg, jemig. Wel even slikken kramend in nieuw gezin. Dan zir je zo duidelijk wat je zelf graag weer wilt. Maar kan t gelukkig snel van me afzetten. Onze tijd komt!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 28-02-2018

Jeetje Fook, wat vervelend is dat dan! Verdorie! Nou wie weet een wonder! Ik duim in ieder geval.

Hier afgelopen weekend eisprong gehad. Deze ook goed benut, net als de voorgaande keren dus het is weer duimen draaien. Ben benieuwd.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 28-02-2018

Ik duim ook voor jullie! Myrthe, ongesteld geworden?
Ik lig weer met buikgriep op de bank, pfff..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 28-02-2018

Oh spannend stefjuh jij bent dan bijna gelijk op met fook. De eersten die positief testen hoop ik!!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 28-02-2018

Mijn menstruatie loopt af dus bijna weer aan de vak. Nog weekje wachten.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 28-02-2018

Helaas nog geen menstruatie vandaag, maar kan ieder moment doorbreken, de welbekende vreselijke buikpijn is er, verwacht dus eigenlijk vanavond of morgen!

Ahh fook wat naar zeg buikgriep, ergste ziek zijn wat er is (naar mijn mening dan haha), heel veel beterschap!

Fijn Ikke ook dat je menstruatie afloopt, lekker aan de bak inderdaad!

We gaan ervoor deze maand meiden!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 01-03-2018

Ik lees wel mee hoor, dames, maar zit er bij vlagen beetje doorheen en dan geen energie om te reageren.

Inmiddels wel ongesteld Myrthe?

Wanneer is nu je NOD, StefJuuh? En die van jou, Fook? Wel rare gang van zaken op deze manier in het ziekenhuis zeg..

Fijn dat jullie bijna weer aan de bak kunnen Ikke Ook! Wanneer moest je nu weer heen voor je schildklier-waarden?


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 01-03-2018

Amers, heel begrijpelijk hoor en voel je niet verplicht om te reageren! Dikke knuffel voor jou.

Helaas nog niks hier.. normaal wil je juist niet ongesteld worden en wordt je het juist en nu wil je het worden wordt je het juist niet.. hoe bedoel je mindf*ck Sad maar heb hoop hoor dat het vanavond of morgen gewoon komt, ben ook zwaar verkouden dus misschien daardoor een beetje uitgesteld.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 01-03-2018

Irritant is dat hè Myrthe.. zit je er eens wel op te wachten Tongue.

Hier ook nog steeds niks :-(.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-03-2018

Irritant he myrthe dat wachten. En voor jou helemaal amers. Wat de andere meiden al.zeggen: voel je niet verplicht. Soms even een break kan helpen. Maar we kunnen ook een luisterend oor bieden.

Ik moet komende week bloedprikken en de 13e krijg ik mijn waardes te horen. En rond de 14e mijn eisprong


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-03-2018

Mijn nod is 9 maart. Ik hou gewoon weer 12dpo aan, aangezien de vorige keren steeds op die dag ongesteld werd. Verder gaan wij dit weekend op vakantie. Dus ik zal de komende week ook niet heel spraakzaam zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 02-03-2018

Spannend weer, Ikke Ook. Hopelijk zijn de waardes dit keer weer gewoon goed :-).

Veel plezier StefJuuh!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 02-03-2018

Ha meiden, wat een gedoe ook weer he.. Of aan t wachten op ongesteldheid, of juist niet..

Amers wat de anderen ook al zeggen, voel je niet verplicht! Snap dat je je rot voelt, veel sterkte meis. Hoe gaat het met je vriendin, hebben jullie veel contact?

Myrthe, is er een kans dat je zwanger bent en daarom niet ongesteld bent? Ik ga even van t positieve uit he :-)

Ikkeook, spannend weer. Ik duim voor een goede uitslag!

Stefjuhh, heerlijk, op vakantie! Dat je t maandverband maar in je tas mag laten! Neem je een test mee?

Bij mij gaat t ietsje beter na de echo, omdat ik nu weet dat ik toch nog 2 weken moet wachten voor ik ongesteld word. Dan kan t ik t toch iets meer laten gaan..
Verder nog wel af en toe zo'n klap van verdriet, van what could have been.. Dan zou ik nu 15 weken zijn. De acceptatie is er nog niet. Aan de ene kant blij dat we verder kunnen, aan de andere kant ben ik nog steeds zo boos en verdrietig om het kleintje wat we niet hebben mogen leren kennen. Maar ja, er is niemand om boos op te zijn.
Ondertussen wel belachelijk aan het genieten van mijn ventje, hij gaat zo hard. Hij is dit weekend gaan lopen! (t is een laatbloeier ;-)). Ik ben nog nooit zo trots geweest!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 02-03-2018

Oh ja, mijn NOT is 13 maart.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 02-03-2018

Met mijn vriendin gaat het, naar omstandigheden, wel goed. Ze kan er gelukkig goed over praten en nu wordt het vooral lastig het een plekje te geven. We hebben veel contact en ik ben er ook 1x per week (ze woont een uur bij mij vandaan).

Ah, wat super leuk, Fook! Blijft leuk als ze weer nieuwe dingen kunnen hè :-). Onze dochter kan sinds woensdag tijgeren. Daar kan ik ook van blijven genieten!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 02-03-2018

Lief dat je er zo vaak bent, hoop dat jullie wat steun aan elkaar hebben.
En wat een knapperd, tijgeren! Heerlijk!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-03-2018

Fijn dat je er voor haar kan zijn amers.
Spannend al die nods. Iig wat data waar we met zn allen naar toe kunnen leven; nods uitslagen eisprong etc. Hoop.zo op allemaal mooie en juiste uitslagen!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-03-2018

Hier een ziek kindje. Behoorlijk slechte timing voor de vakantie..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 03-03-2018

Oh shit wat heeft hij? Hopelijk snel beter!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 03-03-2018

Denk griep. Steeds 38.8, hoesten en niezen, als een ziellig hoopje op de bank liggen en alleen maar papa en mama willen. Wel vannaccht van 20u tot 6u in eigen bed geslapen aan 1 stuk door.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 03-03-2018

Oh nee dat komt nooit uit maar nu helemaal niet. Beterschap en sterkte!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 03-03-2018

Hier nog steeds geen menstruatie, vandaag negatief getest.. laat het maar doorbreken..