Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden begin 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden begin 2018 (/thread-8545.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 03-03-2018

Beterschap met je zoontje Stefjuhh!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 03-03-2018

Bah dat is balen myrthe. Krijg je toch beetje hoop maar als t fan niets is dan maar ongesteld. Heb je al.gevoel.dat t er aan komt?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 03-03-2018

Oh wat irritant Myrthe, ga je eindelijk beginnen komt je ongi niet..


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 03-03-2018

Baal ontzettend inderdaad, jaa hele week al het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar het komt maar niet..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 04-03-2018

Wat vreselijk balen Myrthe :-(.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-03-2018

Hier bloed geprikt. Komende week pas uitslag. Zo benieuwd of ik weer goed ingesteld ben. En ook dan weer aan de bak.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 05-03-2018

Blegh weer wachten.. ik duim voor goed nieuws ikkeook!!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-03-2018

Hey meiden, hier een heerlijke eerste dag gehad op de berg. Luke is gelukkig sinds gister koortsvrij nog wel veel hoesten en snotterig. Maarja dat komt ook wel weer goed.

Verder vandaag 9dpo. Dus de 12dpo komt er alweer snel aan. Tot nu toe alleen wat gevoelige borsten. Voor de rest niet zoveel. Denk er ook niet zoveel aan.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 06-03-2018

Dag meiden,

Ikke ook, duim voor je dat je goed bent ingesteld! Klusze alvast!

Fook, hoe is het?

Stefjuhh, fijn dat je zoontje weer wat beter is, die kleintjes pakken alles mee he! Geniet van je vakantie, hoop dat je je maandverband in je koffer kan laten!

Hier gister het ziekenhuis gemaild dat ik nog niet ongesteld ben, werd net teruggebeld en mag morgen om 13.45u komen voor een echo, van daar uit gaan we kijken of ik nog even af moet wachten of dat ik een kuur krijg om de menstruatie op te wekken!
Hier vandaag lekker een dagje vrij en bij mijn ouders op visite in hun tijdelijke woning voor ze aankomende vrijdag de sleutel krijgen van hun nieuwe huis bij mij in de buurt(10minuten afstand) (ze hebben 4 jaar lang anderhalf uur van mij vandaan gewoond), aftellen geblazen dus!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-03-2018

SpAnnend stefjuh. Bijna zover. Zou mooi kadootje op vakantie zijn! Duim voor je.
Myrthe nog niet ongesteld zeg, wel fijn dat je weet dat ze je anders gaan helpen en t iig snel op gang gaat komen.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 06-03-2018

Zal je altijd zien he, word ik vanmiddag ineens ongesteld, meteen het ziekenhuis gebeld en afspraak van morgen gaat niet door, wel morgen Clomid ophalen en daar vrijdag mee beginnen!
Volgende week donderdag om 14.30 de eerste echo, eindelijk beginnen!!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 06-03-2018

Dat meen je Myrthe, zal je idd altijd zien! Maar wel erg fijn, nu gaat t beginnen!
Fijn Stefjuh dat ie koortsvrij is! Veel plezier!

Hier alles ok, niks aan de hand. Hoop dat ik snel ongesteld word (of dat er een bizar wonder gebeurd is!)..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 06-03-2018

Heerlijk StefJuuh! Geniet van je vakantie en hopelijk blijft de menstruatie weg!

Zul je altijd zien hè, Myrthe. Maar nu eindelijk aan de slag dus. Top!

Wanneer verwachtte jij je menstruatie nog maar Fook? Maandag?

Hopelijk ben je weer goed ingesteld Ikke Ook!

Ik heb eindelijk de stap genomen en het ziekenhuis gebeld. Volgende week woensdag echo om te kijken of mijn cyclus alweer op gang komt.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 06-03-2018

Wat goed van je amers.. Zal je toch even meer gevoel van controle geven denk ik. En zal je zien dat je die dinsdag ongesteld word 😉


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 06-03-2018

Wat fijn Amers, komt er voor jou ook duidelijkheid!

Jaa lig nu even krom op de bank maar gelukkig voor een goed doel


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 07-03-2018

Zal je altijd zien indd myrthe maar mu eindelijk aan de slag.
Voor jou fook en stefjuhduim ik gewoon voor tweestrepen.
En amers fijn dat je iig nu stappen kan nemen in plaats vam alleen afwachten.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 07-03-2018

Hier gister avond toch even lekker een dansje in de apres ski gewaagd en lekker een drankje er bij genomen. Als ik niet zwanger ben zou ik balen als ik dat niet gedaan zou hebben en als ik wel zwanger ben dan schaad het nu ook nog niet.

Verder is de kleine man koortsvrij maar enorm aan het hoesten. Zo sneu. Heeft daardoor vannacht erg slecht geslapen en papa en mama dus ook.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 08-03-2018

Wat zielig voor de kleine stefjuh. Hoop dat jullie toch een beetje van de vakantie kunnen genieten!
En idd doen zo'n drankje. Ik heb gister met dezelfde motivatie sushi gegeten 😉
Ik verwacht sowieso dit weekend ongesteld te worden. Dat hoop ik tenminste want mijn hormonen knallen de pan uit zo ongeveer.
Of zwanger mag natuurlijk ook haha


Zwanger worden begin 2018 - fook - 08-03-2018

En ga je morgen al testen trouwens Stefjuh?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 08-03-2018

Naja.. vorige keren om 11dpo al flinke kramp en in de avond roze veegjes.. morgenochtend geen bloed dan testen.. dan 12dpo.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 08-03-2018

Spannend StefJuuh, ik duim voor je!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 09-03-2018

Oh ik duim voor je stefjuh. Je hebt altijd 12dpo bloed toch. Zou toch geweldig zijn!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 09-03-2018

Geen buikpijn... geen bloed.. zere tieten en een negatieve test..

Zal wel weer een rare uitspatting zijn vam mijn lijf...


Zwanger worden begin 2018 - fook - 09-03-2018

Ah wat balen, ik had goede hoop.. irritant als je lijf dat doet..
Hier nog niks maar alles voelt alsof t elk moment kan gebeuren. Hoop snel want ben het wachten heel erg zat!
Wil verder!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 09-03-2018

Kan natuurlijk ook nog dat je te vroeg getest hebt.. Daar hoop ik op! Hoe is t met je zoon?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 09-03-2018

Daar hoop ik ook op fook.

Luke is snotverkouden maar gaat wel beter. Zo een zielig schor stemmetje. En mama doet nu mee met verkouden zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 09-03-2018

Wat balen, StefJuuh! Hopelijk heb je inderdaad te vroeg getest en houd je lichaam je niet voor de gek.

Zou fijn zijn Fook. Dan kan je daarna weer verder :-).


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 09-03-2018

Dag meiden,

Hier weer een drukke week achter de rug, gister mijn laatste eindgesprek gehaald dus met dat eigenlijk ook mijn diploma! Nu alleen nog wat certificaten behalen en nog 3 maandjes uitzitten tot mijn studie volledig is afgerond!
Gister ook begonnen met Clomid, kan je hier zo misselijk van worden? Had ze gister avond genomen en werd vanmorgen heel misselijk wakker..

Stefjuhh hopelijk te vroeg getest! Hoe is het nu?

Fook al enige tekenen?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 09-03-2018

Tja.. net eerste beetje roze.. zal morgen wel doorzetten.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 09-03-2018

Balen Myrthe dat je misselijk bent. Ik weet het van mijn beste vriendin, die werd er erg beroerd van, zeker in t begin. De keren daarna werd t minder. Zodra de muur voorbij was had ze geen last meer. Dus houd vol! Maar ik hoop dat jij helemaal geen volgende keer nodig gaat hebben!
En kut zeg Stef.. Mega balen, zeker omdat t met L. snel lukte.. Hoop dat je wel goed van je vakantie kunt genieten, lekker een drankje drinken vanavond.
Hier nog niks maar begin me zo onderhand aardig beroerd te voelen, mn hormonen zijn echt op hol en ben zo godsgruwelijk moe. Maar goed ik heb nog tot maandag, 14 dagen na eisprong zou t toch echt wel er moeten zijn hoop ik..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 09-03-2018

Waar muur staat moet kuur zijn 😂😂


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 10-03-2018

Hier volledig doorgebroken. Maandag weer voor controle echo.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 10-03-2018

Jammer stef..

Hier eindelijk hele.lichte spotting. Hoera?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 10-03-2018

Balen dat je last hebt van de Clomid, Myrthe. Hopelijk valt het mee.

Wat verschrikkelijk balen StefJuuh :-(.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 10-03-2018

Agh stefjuh ik had goede hoop! Fook wat stom.dat je t zo moe bent en nog niets.
Ik ben aan het kramen bij mijn pasgeboren neefje en was ook bij de bevalling. Zo bijzonder om mee te maken.
Manlief heeft spit dua gruwelijke pijn in zn rug dus had deze ronde al.af geschreven maar opeens kwam hij vanavond, het is weer tijd toch. Ik xeg dat t niet kan met zn rug. Zegt ie zonde van de ronde en rustig aan
Gedaan en toch geklust. Hij wil wel echt graag. Ik ook maar nooit zo bij hem gezien.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 11-03-2018

Gefeliciteerd met je neefje! En leuk dat je man ook zo graag wil, da's fijn..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 11-03-2018

Is het bij jou doorgezet, Fook?

Fijn dat dan blijkt dat je man ook erg graag wil, Ikke ook!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 11-03-2018

Nog steeds spotting, maar t komt eraan. Bij jou nog niks amers?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 11-03-2018

Ongesteld! Net netjes 12 dagen na ei. We mogen weer verder..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 11-03-2018

Ah, wat fijn! Hier nog steeds niks..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 11-03-2018

Fijn dat t weer nette cyclus is fook en je door mag. Balen stefjuh dat t doorgebroken is. En bij jou juist niet amers. Al meer duidelijkheid wat ze nu verder gaan doen voor je?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 12-03-2018

Woensdag afspraak in het ziekenhuis.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 12-03-2018

Ben benieuwd Amers, wat ze zien woensdag. Zou het ook nog kunnen dat je om een andere reden niet ongesteld bent nog? Of nog getest onlangs?

Hier zijn de dijken doorgebroken hoor, ik ben aan t creperen.. pfff.. Gisteren nog even heel hard gehuild samen met mijn vriend, een soort afsluitend gejank om wat was. Was best fijn. En nu eindelijk verder..
Myrthe hoe is t nu?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 12-03-2018

Hier weer een goede uitgangsecho. Dus vanavond weer beginnen met prikken.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 12-03-2018

Fijn, StefJuuh, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Vermoedelijk is de PCOS gewoon de boosdoener, Fook. Heb 1,5e week geleden nog getest en ga dat woensdag ook nog keer doen voor de zekerheid, maar erg kleine kans dat ik zwanger ben.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 12-03-2018

Fijn dat de echo goed was stef.
En amers, klote ja, pcos is a bitch.. Ik hoop op woensdag goed nieuws en dat je snel weer verder kunt.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 12-03-2018

Hier gaat het wel, kotsmisselijk van de Clomid, doodmoe, rugpijn, vanochtend buikpijn en voel me eierstokken werken, ik zei al tegen vriendlief ik voel me net een kip, broedend voor eitjes haha! En buiten al het genoemde om ook nog is onuitstaanbaar, vandaag al bijma 10 mensen vermoord.. gelukkig kan ik er met vriendlief om lachen en huilen en is hij er helemaal voor me!!
Ben benieuwd naar de echo donderdag en al helemaal naar wanneer de IUI is.

Stefjuuh balen van je ongi maar fijn van de goeie echo, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Fook, yeahhh doe een vreugdedansje voor jou, eindelijk je ongi! Wanneer is ongeveer je nieuwe NOD?

Amers, pcos is echt klote.. hopelijk heb je woensdag goed nieuws!

Ikke ook, hoe is het met jou? Wat leuk zeg kramen bij je kersverse neefje! En lief dat je man ook zo graag wilt!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 13-03-2018

Oh, Myrthe, ik heb met je te doen. Clomid is echt rotspul hè. Spannend, de echo donderdag! Hopelijk ziet alles er dan goed uit :-).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-03-2018

Pfff myrthe dat klinkt heftig. Wel.fijn dat jullie t samen zo goed handelen.
Amers succes morgen innhet zh. Pcos is echt k u t volgens mij.
Stefjuh weer vol in de nieuwe ronde dan. Succes!
Ik net telefoontje van internist en weer perfecte waardes van mijn schildklier dus helemaal happy en opgelucht. Over drie maanden weer checken maar hopelijk voor die tijd al contact moeten hebben om fosis aan te passen ivm zwangerschap!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 13-03-2018

Dat is top ikkeook, fijn!!
En arme Myrthe, hoop dat je je snel beter voelt..
Succes morgen amers!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-03-2018

Fook hoe is het met jou? Beetje weer bijgekomen. Naar als je dan o gesteld wordt en je toch zon grote wens hebt. Kan even binnenkomen dan!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 13-03-2018

Gaat wel hoor. Ben blij juist dat we eindelijk verder kunnen en weer naar de iui kunnen uitkijken.
Ik hoop zo ontzettend dat het snel nog een keertje lukt, en dan succesvol.
En over 4 weken lekker op vakantie daar erg veel zin in!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-03-2018

Mooie en hoopvolle vooruitzichten!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 14-03-2018

Hier zenuwachtig.. heb echt een hekel aan die inwendige echo’s.. Vanochtend eerst nog werken en dan vanmiddag afspraak.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 14-03-2018

Amers, snap je volkomen, inwendige echos zijn heel vervelend! Heel veel succes vandaag, ben erg benieuwd!

Ikke ook, super van je goede waardes!

Fook, heerlijk over 4 weken op vakantie! Waar ga je heen? En wanneer is je nieuwe NOD?

Hier maandag de laatste clomid geslikt, was maandag gewoon echt een drama dag maar gister ging het gelukkig beter! Morgen de echo ben zo benieuwd!!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 14-03-2018

Hopelijk valt het mee amers. Inwendige echo zal indd niemands hobby worden. Voor het goede doel dan maar.
Jij ook myrthe, komt nu dichtbij he!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 14-03-2018

Ja, precies, voor het goede doel. Afspraak net geweest en inderdaad nog geen verwachte eisprong, dus afspraak bij afdeling fertiliteit staat. Kon volgende week al, maar dat ga ik niet redden met mijn werk ben zzp’er en zal straks al genoeg eromheen moeten plannen qua inwendige echo’s), dus nu afspraak voor 4 april ‘s avonds.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 14-03-2018

Ook wel fijn om nog even paar weken te wennen aan dat we weer de medische molen ingaan.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 14-03-2018

Balen dat er nog niks aankomt.. hebben ze ook bloed geprikt? Fijn dat je t weer gehad hebt!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 14-03-2018

Jammer nog niets gaande maar wel een datum om naar toe te leven! Viel de evho mee?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 14-03-2018

Nee, geen bloed geprikt. Dat zullen ze vanuit de afdeling fertiliteit nog wel nodig vinden, denk ik. Maar dat hoor ik dan wel.

Inwendige echo viel wel mee. Heb er al veel gehad, maar gewoon een hekel aan die dingen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 14-03-2018

Voelt het goed, dat er nu wat gebeurt?

Hier eergisteren ovu test gedaan. Die was iets dobkerder dan twee dagen daarvoor. Vandaag opeens totaal geen streepje, ja in t licht turen. Dus denk dat ik gister eisprong heb gehad. Ik ga morgen nog testen om te checken of ie echt weg is de streep. Dan zet ik hem op gisteren. Hebben vandaag en dan omnde dag een week terug gevreeën dus dan wel benut. Aftellen naar 29 Maart.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 15-03-2018

Spannend weer, Ikke Ook! Hopelijk deze keer raak :-).


Zwanger worden begin 2018 - fook - 15-03-2018

Top ikkeook! Ik duim


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 15-03-2018

Hoe was je echo vandaag Myrthe?


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 15-03-2018

Dag meiden,

Hier de echo gehad, ging goed, heb aan de linker eierstok 1 eiblaasje van net geen 10mm en de andere kant 1 eiblaasje van 11mm,
maandag heb ik om 11 uur weer echo om te kijken, als die van 11 en eventueel die van 10 dan groot genoeg is moet ik meteen ovitrelle zetten en is de inseminatie dinsdag ochtend!
Mocht ie nog niet groot genoeg zijn gaan we kijken wanneer ik dan de ovitrelle moet zetten, eventueel woensdag ochtend dan inseminatie maar dan kan vriendlief niet ivm werk dus dan moeten we zelf aan de slag en als het allemaal nog niet groot genoeg is dan is die inseminatie wss donderdag!

Dus zeker opgelucht en aftellen naar maandag!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 15-03-2018

Fijn myrthe!! Op naar maandag!
Ik mag volgende week donderdag voor controle.. best spannend weer!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-03-2018

Spannend myrthe. Dat zijn gewoon grote stappen en dan al weer aftellen!
Hier vandaag weer zon licht streepje. Twijfel opeens of t al geweestvis mijn eisprong. Aan mijn lichaam en alles te voelen wel. Maar toch jammer dat ik geen positieve ovutest gezien heb. Iemand die weet of je hem totaal kan missen als jr om de dag test?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 16-03-2018

Als je om de dag test kun je m zeker missen, zelfs als je elke dag mist kan dat nog.
Bij mij zijn de enige die t goed doen die dure van de clearblue. Maar ja das een godsvermogen.
De laatste keer had ik sensitest die waren ook duidelijk. Maar ik had nog steeds geen overduidelijk streepje op ovudag, terwijl ze in t thuis aangaven dat mijn bloedwaarden enorm.hoog waren.
Dus die dingen zijn gewoon niet superbetrouwbaar. Als jij t gevoel hebt dat ie geweest Is, zal dat we gewoon zo zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-03-2018

Thanks fook, dat wist ik niet. Ik heb t niet echt "nodig" dus doe t met action, meestal geeft die wel.goed aan. Niet zo nauwkeurig als andere merken misschiem maar dannis t nog leuk financieel haha


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 16-03-2018

Ik geloof dat je in theorie zelfs 2x per dag moet testen om zeker te weten dat je hem niet mist. Bij mij werken die dingen überhaupt niet. Ik vermoed omdat ik PCOS heb.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-03-2018

Goed om te weten dan kan ik relaxter zijn haha. Normaal vpel ik t aan mn lijf en test geeft dan ook aan maar op t moment zo druk dat ik niet op die signalen vooraf heb gelet. Achteraf klopt wel. Dus dan maar wachten nu tot 29e


Zwanger worden begin 2018 - fook - 16-03-2018

Heb ik inderdaad ook gehoord amers, dat ze bij pcos niet werken.. mijn gyn heeft er een hekel aan, zegt dat ze je alleen maar onzeker maken.
Hier is de ongi bijna over, t was een pittige! Hopen nu 9 maanden niet meer bloeden 😉


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 16-03-2018

Ja klopt. In het ziekenhuis zijn ze geen fan van die dingen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 17-03-2018

Snap goed dat ze geen fan zijn en dat ze onzeker maken Wink. Maar met uitschieters in mn cyclus van 28-40 dagen vind ik een beetje indicatie wel fijn. Ik vind iintiem zijn altijd fijn maar twee weken om de dag wordt wat veel. Dus nu iets gerichter bezig kunnen zijn


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 17-03-2018

Bij mij waren constante positieve ovulatie een teken dat het iets fout was toen. Door meerdere follikels heb je meer aanmaak van lh waarop een ovulatietest reageert.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 17-03-2018

Ja, precies. Dat had ik nu ook weer :-(.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 17-03-2018

Ja dat is onhandig. Hier zijn ze alleen maar lichter geworden en nu echt zo goed als weg. Dus va echt uit van dinsdag eisprong dus pp het wachtbankje!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 19-03-2018

Eindelijk maandag! Ben aan het aftellen geweest, heb om 11 uur de echo!
Ga straks even een ovu testje doen aangezien ik die toch nog in de la heb liggen ben wel benieuwd wat die aangeeft!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-03-2018

Spannend myrthe! Wat zullen t lange dagen geweest zijn.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 19-03-2018

En hoe ging t?


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 19-03-2018

Goed nieuws!
Links 2 eitjes van 14 en 15mm en rechts 1 van 19mm, net bij thuiskomst de ovitrelle gezet en morgen om 11.30u IUI!
Daarna de 2 slopende wachtweken.. maar veel leuke dingen inplannen om die weken door te komen!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 19-03-2018

Yes wat super!! Ik duim voor je!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-03-2018

Superspannend myrthe. Dat is goed nieuws. Ik ga ook duimen. We lopen redelijk gelijk op.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-03-2018

Oh, wat spannend Myrthe! Veel succes morgen!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-03-2018

Hier rectificatie.. vandaag hele dag zeurende buikpijn en (tmi) veel waterig slijm dus dacht ga toch even checken. En binnen 5 minuten twee knal strepen. Dus gekke lange cyclus weer maar nu wel gespot en loop dus nagenoeg gelijk myrthe. 4 april testen!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 19-03-2018

Dank jullie wel meiden!

Ohhh spannend Ikke ook, gaan we gelijk op!!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 20-03-2018

Wat goed ikkeook dat je gecheckt hebt!
Succes Myrthe zo!

Ik ben vanochtend ook weer naar de poli geweest, zag er al best goed uit. 1 follikel van 14 en 1 van 11, bms al 8.
Terwijl ik pas sinds gister niet meer ongesteld ben, dus was best verrast! Als t zo doorgaat dus snel IUI.
Hoe is t Stefjuh? En succes morgen Amers!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-03-2018

Hier vrijdag de echo! Dus ik prik nog even verder.

Fijn dat het zo goed loopt bij jullie dames!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 20-03-2018

Fook, ohhh dat gaat al mooi snel!

Stefjuhh succes nog even met prikken, duim voor een goede echo vrijdag!

Hier is de IUI achter de rug, viel me allemaal erg mee en daarna even lekker naar de Ikea geweest met vriendlief! De 16 spannende wachtdagen zijn begonnen! Ik zet mn NOD in op 6 april, als ik dan positief test ga ik zaterdag 7 april met ontbijt op bed naar boven voor vriendlief zn verjaardag met een mooie verassing, laten we duimen!!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-03-2018

Fijn dat het mee is gevallen Myrthe. Nu afwachten. Hopelijk vliegt de tijd!

Ik heb pas 4 april weer afspraak, Fook ;-).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-03-2018

Dat wordt een lange dag tot 7 april vanaf 6 april Wink
Succes fook en stefjuh.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-03-2018

Ik mag testen op jouw afspraak-datum amers!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 20-03-2018

Ikke ook, jaa daar ben ik idd wel bang voor, gaat me sws niet lukken haha, denk dat ik 3 of 4 april toch al begin met testen, denk niet dag ik me zo lang in kan houden..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 20-03-2018

Pff wat stom amers.. ik ben echt een zeef 🙊
Succes op t bankje Myrthe!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 21-03-2018

Dan wachten we gewoon met zijn drieën op 4 april, Myrthe en Ikke Ook! ;-)


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 21-03-2018

Ja aftellen met zn allen. Ik besefte net opeens dat ik drie jaar geleden op 2 april een positieve test had van mijn dochter!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 22-03-2018

Ik mag morgen weer terug, nu 2 follikels van 14 mm.. ws zaterdag of maandag iui!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 22-03-2018

Ahh spannend fook, mn duimen draaien voor je dat ze mooi groeien!

Is het al 4 april... nu dat ik weer echt kans maak zijn die 2 weken zo lang.. was even vergeten hoe dat was aangezien ik de laatste maanden niet eens meer deed aan wachtweken voor nod..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-03-2018

Ja lang duurt t dan opeens he. Ik ken mezelf en denk dat ik grote kans heb dat ik 2 april test als er niet al tekenen van menstruatie zijn. Gewoon dat als t echt zo zou zijnn ik tweemaal op dezelfde dag positief test. Mijn broer ennik schelen ook precies drie jaar in leeftijd tot op de dag Smile. Maar denk nuchter ook wel dat t te mooi om waar te zijn is.

Fook bij jou ook echte stappen nu. Bijna op t bankje met ons!!