Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden begin 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden begin 2018 (/thread-8545.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Zwanger worden begin 2018 - fook - 23-03-2018

Maandag IUI! Nod 9 april, precies in mn vakantie..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-03-2018

Yeah! Hopelijk gelijk een gezonde lieve plakker. Het is je gegund. Net als iedereen. We gaan voor alleen maar positief in april!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 23-03-2018

Fijn dat jullie weer kans maken Fook :-).

En dat zou wel heel mooi zijn Ikke Ook!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-03-2018

Ja jij ook gewoon verrassend goed nieuws amers! Weet dat ambitieus is maar ik blijf gewoon positief en hoopvol. Hoewel mijn gevoel nu ook zegt van niet deze maand. Gewoon omdat zo rommelig liep.
Zou wel balen zijn want volgende ronde komt dan waarschijnlijk slecht uit in onze buitenlandse valantie en ik moet zodra ik zwanger ben bloed prikken en dosering aanpassen en dat gaat in buitenlamd niet. Dus dan maar overleggen met i ternist of ik die ronde moet overslaan. Iets wat ik echt niet wil maar ja


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 26-03-2018

Succes vandaag Fook, ik zal voor je duimen, deze maand gewoon allemaal positief testen!!

Hier morgen een week na IUI, wat duurt wachten lang zeg, probeer rustig te blijven en niet mezelf helemaal gek te maken.. vriendlief en ik hebben staan er nu heel neutraal in, geen goed of slecht gevoel over of het is gelukt. Alleen mijn moeder en beste vriendin hebben een goed gevoel erover, we wachten gewoon nog een dikke week af..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 26-03-2018

Succes fook! Op naar jouw positieve test!
Hier herkenbaar gevoel van vorige maand. Wil t zo graag maar denk van niet. Misschien ook wel vorm van zelfbescherming Wink


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 26-03-2018

Hier vandaag bloed geprikt. Nog geen eitje. Dus waarschijnlijk omhoog met de dosis.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 26-03-2018

Jammer niet gelijk goede dosis maar hopelijk snel een eitje


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 27-03-2018

Afgelopen maanden reageerde ik goed op 75eh. Nu sinds gister 100eh. Vrijdag weer echo.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 27-03-2018

Succes allemaal lieve meiden! Ik duim voor ons allemaal! Ikkeook, jij de eerste NOD toch? (NOT ;-)
Stefjuh en Amers hoop jullie ook snel op het wachtbankje!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 27-03-2018

Denk t fook. 4 april verwacht ik m... of niet 2 april denk ik al testen als er geen tekenen zijn. Veel baby's en zwangerschapsaankondiginfen in kenniskring. Wel ff moeilijk. Besef maar te goed wat een wonder het is als t lukt en goed gaat
Duim voor ons meiden!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 29-03-2018

Morgen weer voor echo. Hopelijk heeft de ophoging gewerkt en groeit er nu wel iets.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 29-03-2018

Spannend weer, StefJuuh!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 29-03-2018

Spannend weer!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 30-03-2018

Hoe ging t stefjuh?
Fijne Pasen allemaal!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 30-03-2018

10mm. Dinsdag terug. Ze verwacht wel dat dit hem gaat worden.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 30-03-2018

Oh super stefjuh!
Ik beetje in mineur, heftige tijden op.werk. Twijfel.ontzettend over blijven of niet. En net eerste roze veegjes. Vroeg maar bij.mij meestal 4-5 dagen van te voren eerste teken van naderende menstruatie.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 31-03-2018

Zet m op stefjuh!
En wat balen ikkeook, zowel van je baan als van de roze vegen.. echt zo vroeg al idd normaal bij jou?
Hier niets zinnigs te zeggen, voel me grieperig da's wel klote. Maar heb lekker vakantie nu, over 1 week naar lanzarote!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 31-03-2018

Ja "helaas" wel. Geeft ook wel snel duidelijkheid dat is minder lang spanning Smile


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 31-03-2018

Dag meiden,

Fook, beterschap meis! Gelukkig nog even tijd om beter te worden voor je op vakantie gaat!

Ikke ook, jeetje wat balen zeg, dikke knuffel maar inderdaad wel duidelijkheid en snel aan een nieuwe ronde beginnen!

Stefjuhh fijn dat de echo goed was!

Hier ineens allerlei klachtjes, van misselijk en maagzuur tot menstruatie krampen en rugpijn.. morgen 12 dpo, misschien morgen maar een testje wagen als ik het al aandurf!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 01-04-2018

Spannend Myrthe, al getest?!?!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 01-04-2018

Wow myrrhe ik duim zo voor je.
Ja altijd jammer als t ronde niet raak is maar misschien ga ik wel.overstappen naar bedrijf dus dan is t niet erg als t nu nog niet zover is.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 01-04-2018

Vanochtend vroeg al getest aangezien ik de hele week ineens al zo vroeg wakker ben telkens, test was negatief, weet nu in ieder geval dat er geen ovitrelle meer in mijn lijf zit. Vanochtend ook misselijk wakker geworden en pijnlijke (.)(.), wel net een klein beetje rozig slijm (sorry voor de details) en buik en rugpijn.. we wachten af!


Fijne pasen allemaal!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 01-04-2018

Oh balen dat ie niet sl positief was. Er is nog hoop. Lastig die symptomen die zowel menstruatie als zwangerschap kunnen aanduiden. Duim gewoon voor jou dat t te vroeg was en komende week alsnog positief


Zwanger worden begin 2018 - fook - 01-04-2018

Ah balen Myrthe, had goede hoop voor je.. maar misschien inderdaad te vroeg getest!
Bij jou aan t doorzetten ikkeook? Hope not.. duim voor jullie!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 01-04-2018

Nee nog niet maar verwacht m.wel. wat ik zeg t is meestal 1-2 roze vegen wel 4 dagen lang voor er evht bloed komt en doorbreekt. Dus voelt nog herkenbaar. Wacht gewoon tot 4 april als ik dan nog niet meer heb gezien of iig druppels bloed dan test ik die dag.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-04-2018

Helaas zoals mn gevoel al zei tweede roze veeg dus definitief klaar deze ronde. Door naar ronde drie. Eerst nog hopen dat menstruatie snel doorzet. Succes myrthe!


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 02-04-2018

Ahh balen zeg Ikke ook, laat het dan nu idd maar doorzetten he!

Hier gister de hele dag misselijk geweest en savonds last gehad van buik, vanochtend heel vroeg wakker geworden met diarree, vreselijke buikkrampen en overgeven, toen weer in slaap gevallen en voel me nu eigenlijk wel goed.. vraag me dan af is het een buikgriepje of zwangerschapssymptoom?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-04-2018

Hier een man die niet helemaal lekker in zijn vel zit.. en dat net een naderende eisprong. Merk gewoon dat hij zo druk in zijn hoofd is dat hij in andere helemaal geen zin heeft.

Ovu testen worden hier nu steeds wat donkerder dus ik heb hoop dat het eitje groeit.

Balen Ikke dat het niet gelukt is.
Myrthe hoe gaat het nu bij jou?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 02-04-2018

Haaa ik lees net hoe het met je gaat Myrthe. Hopelijk geen buikgriep maar een zwangerschap.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-04-2018

Oh stefjuh dat is bij jou ook minder. Wil hij dan wel intiem zijn. Zonde om een ronde te missen toch?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 02-04-2018

Hopelijk morgen inderdaad een mooi eitje StefJuuh!

Balen Ikke Ook :-(. Op naar de volgende ronde dan maar..

Hopelijk geen buikgriep en een zwangerschap, Myrthe!!

Hier afgelopen 1,5e week wat bloedverlies. Benieuwd of dat voor een menstruatie door moest gaan.. het was zó weinig. Ik zal het wel horen woensdagavond in het ziekenhuis.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 02-04-2018

Spannend Myrthe, het kan alle kanten op. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook buikgriep, maar bleek dus ook zwangerschap te zijn.. Hoop dat het ook voor jou zo geldt! Wel met een betere afloop dan..

Balen ikkeook.. ben je erg teleurgesteld?

Wat rot dat hij slecht in zn vel zit stefjuh.. lastig dan om hem toch zover te krijgen.. maar ja een maand missen is ook echt kut, heb je voor niks zitten spuiten.

Amers, klinkt toch als een ongi he? Benieuwd wat ze zeggen woensdag..zou wel fijn zijn..

Hier niets te melden, voel niks geks, af en toe wat buikkramp maar ja, dat kan ook alle kanten op.. dus zowel de tampons als de testen mee op vakantie.. ben er niet zoveel mee bezig, want als ik er aan denk dat t deze maand misschien niet gelukt is/ik niet meer zwanger ben terwijl ik nu anders 20 weken was geweest word ik sip.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-04-2018

Lastig amers dat je niet weet of t menstruatie was. Hopelijk komende week antwoord.
Fook ik baal wel maar ergens is t ook wel goed. Wil waarschijnlijk van werk widselen en nu kan ik t makkelijker doen. Alleen moet deze week internist ff bellen want volgende ronde valt wss precies aan t begin van maand buitenlandse vakantie dus kan dan niet op controle. En weet niet of dat "mag" dus misschien wordt t een maand overslaan. Dat zou ik nog moeilijker vinden. Maar gezondheid voor alles. Dus maar ff navragen.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 03-04-2018

En Myrthe, nog een testje gewaagd?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 03-04-2018

Oh dat zou balen zijn ikkeook.. zoals je zegt, gezondheid boven alles. Maar zo'n maand is lang dan he..


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 03-04-2018

Helaas, negatieve test, inmiddels op cylcus dag 29.. denk dat het niet gelukt is, laat het dan maar doorbreken, dan kunnen we weer verder..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 03-04-2018

Ah wat kut..


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 03-04-2018

Ja zeker kut, heb ook echt een baal gevoel erdoor, ook omdat mn lijf zo pijn doet van het beroerd zijn van gister..
Gelukkig vanmiddag vrij en vriendlief is ook thuis dus dan kan ik mooi even bij hem balen


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 03-04-2018

Ahhh myrthe wat rot zeg. Hier tel ik altijd als eerste dag menstruatie de dag dat ik helder bloed en maandverband moet. Tis nu nog met inlegkruisje maar wel echt bloed dus tel denk morgen als dag 1 dus mijn berekening klopt wel.
Ergens is dat wel fijn dat ik mijn lijf wel echt doorheb en van t weekend indd eerste signalen gehad en nu ook precies doorbreekt op de foor mij verwachtte datum. Geeft wel inzicht maar hoop dat inzicht snel niet meer nodig te hebben. En dat er een oplossing met internist is. Want zon maand is dan zolang. Scheelt dat ik die hele maand vakantie heb dus zal wel snel gaan mocht t helaas niet mogen


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 03-04-2018

Nou vanmiddag bij thuiskomst bleek ik al ongesteld te zijn.. nieuwe ronde nieuwe kansen, nette cyclus gelukkig.
Donderdag beginnen met Clomid en volgende week donderdag om 9.15 echo..

Wat een baaldag zeg..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 03-04-2018

Oh, wat rot Myrthe :-(.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 03-04-2018

Hier een ei van 14mm. Hij groeit dus wel.. alleen niet zo hard als gehoopt. Baarmoederslijmvlies mag ook nog wel omhoog. Was nu 5.4mm vanaf 6 zijn ze tevreden. Normaal zit ik tussen de 6.5 en 7mm


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 03-04-2018

Dat gaat dan inderdaad niet super snel. Wanneer moet je nu weer heen?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 04-04-2018

Morgen weer terug.

Dat ie niet snel gaat komt volgens mij en de arts door stress. Mijn tante heeft vanochtend de strijd tegen kanker verloren op 50 jarige leeftijd. Afgelopen weekend en dagen was slopend.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-04-2018

Gecondoleerd stefjuh dat is heftig zeg en kan me alleen indenken hoe stressvol dat moet zijn. Sterkte de komende dagen/weken.

Myrthe balen zeg. Moeilijk als je toch beetje hoop hield. Maar goede cyclus dus goede hoop houden.
Ik zou vanmorgen bel afspraak met internist hebben maar die belt me nog steeds niet. 8:15 afspraak staan?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 04-04-2018

Oh wat erg Stefjuh, gecondoleerd, dikke knuffel..

Al gebeld ikkeook?
Hier begint de spanning een beetje te komen, nu op 10 dpo. Nog geen gevoel welke kant t op gaat dus zal wel niet gelukt zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 04-04-2018

Stefjuhh, gecondoleerd, dikke knuffel en heel veel sterkte!

Ikke ook, ben je inmiddels gebeld of heb je zelf gebeld?

Fook, spannend zeg, ik duim voor je dat het gelukt is!!

Amers, hoe laat mag je vanmiddag/vanavond? Succes in ieder geval


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-04-2018

Ja gebeld en was foutje maar de internist belde me net.
Hij zegt gewoon voor gaan. Omdat ik goed ingesteld ben kan t hooguit invloed hebben op eq en iq bij vier jaar. En dan is t verschil met andere kinderen echt minimaal. En dit geld alleen voor kinderen waarvan de moeder helemaal geen aangepaste dosering heeft gehad. Als we voor week 10 dosis aanpassen is er niets aan de hand. Zegt hij.
En hij zegt test vlak voor vertrek en dan bij positief gelijk bloed prikken en dan kunnen we telefonisch nog dosering aanpassen. Aangezien hij 1-2 na bloedprikken uitslagen heeft.
Dus positief en groen licht! Wat een mazzel dat ik toch zo snel weer goed ingesteld was. Hoef ik niets over te slaan.

Fook spannend hoor. Soms juist het ontbrekem van kwaaltjes teken...


Zwanger worden begin 2018 - fook - 04-04-2018

Da's goed nieuws ikkeook!
Ik heb net in een moment van verstandsverbijstering een test gedaan. Wit uiteraard.
In de middag op 10 dpo. Oh nee 9 zelfs.. wat een sukkel he..

Amers jij al nieuws?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 04-04-2018

Gecondoleerd, StefJuuh!

En goed nieuws, Ikke ook. Een maand wachten was ook wel heel lang geweest.

Spannend, Fook. De test van vandaag is vermoedelijk te vroeg, dus er is nog hoop :-).

Ik mag vanavond om 20:45 uur ofzo pas heen. Dus nog even afwachten..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-04-2018

Nee sukkel.totaal niet. Heb dat ronde 1.ook gedaan en dan dacht ik dat niets was en dag erna weer hoop dat ik te vroeg was. Maakte mezelf helemaal gek dus zo herkenbaar en geen sukkel
De reden dat ik deze ronde echt tm 4 april.wilde wachten en goed uitgekomen want gister 3 april ongesteld.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-04-2018

Je mag bijna amers!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 04-04-2018

Bloed geprikt op allerlei waardes om te kijken of cyclus op gang is of niet. Vrijdag telefonisch consult over de uitslag en dan waarschijnlijk starten met provera en Clomid.


Zwanger worden begin 2018 - Myrthe - 05-04-2018

Ahh Fook, ik begrijp je volkomen maar onthoud goed je bent echt geen sukkel! En je hebt gewoon te vroeg getest dus er is nog hoop!

Amers, wat fijn meis dat ze je eindelijk kunnen helpen! Ben je zelf ook opgelucht?

Hier lijkt het eindelijk wat beter te gaan met de buikgriep, alleen zo veel bloedverlies deze menstruatie, is normaal nooit zo erg...


Zwanger worden begin 2018 - fook - 05-04-2018

Ben benieuwd amers, wat er morgen uitkomt. Nog niets te zien op de echo dus? Laat je het weten?
Myrthe, vervelend joh dat het zo heftig is. Ik kan me vaag herinneren dat ik na de eerste keer IUI ook een vrij heftige had, misschien een reactie op de pregnyl/ovitrelle? Geen idee hoor..


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 05-04-2018

Ei is nu 16.5mm. Baarmoederslijmvlies waren ze nog niet heel tevreden over. Vanochtend dacht ik een positieve ovulatietest te hebben, maar volgens hun was dat niet zo. Net weer getest en deze is lichter dan die van vanochtend. Morgenochtend nog naar een keer testen. Moet ook morgen terug komen voor nog een echo.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 06-04-2018

Succes vandaag Stefjuh.
Hier is weer een poging mislukt, vanochtend spotting. Dat worden lekkere drankjes op vakantie..


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-04-2018

Ovu test vanochtend weer lichter dan die van gisterochtend. Dus ik vermoed dat die van gister ochtend gewoon positief was. Omdat onze zoon ook een eigenwijs eitje was die stiekem zelf besloot te springen hebben we met dat in ons achterhoofd het nog even gezellig gemaakt.
Vanochtend bij de echo bleek slijmvlies van 5.0 naar 6.1 te zijn gegaan en daar waren we heel blij mee. Toen op zoek naar het eitje..... maar je raadt het al... ook deze heeft besloten stiekem te springen. Maar we hebben hem mooi benut. 17 april NOD.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 06-04-2018

Oeh, StefJuuh! Spannend dan weer zeg. De wachtweken zijn begonnen.

Wat balen Fook :-(.

Hier net gebeld door zkh. Inderdaad geen cyclus, dus straks naar apotheek om provera en Clomid op te halen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-04-2018

Oh balen fook maar dan lekker vakantie vieren. Schrale troost maar iig iets.
Stefjuh wie weet weer een eigenwijsje. Zou wat zijn. Goed dat je lekker koppig was. Zo zie je maar.
Fijn dat ze iets gaan doen amers. Iig op weg naar je cyclus


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 10-04-2018

Wat is het rustig hier meiden... Hoe gaat het?

Hier vandaag 5dpo. Rustig aan afwachten. Ben benieuwd volgende week. Vandaag ook de begrafenis van mijn tante..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 10-04-2018

Ja rustig indd. Check wel af en toe maar veel veranderingen op werkgebied en veel.stress. laatste loodjes want do derdag diploma ophalen en mei hele maand op vakantie. Hier aftelllen naar eisprong.

Heb je voorgevoel? Nog weekje afwachtem dan. Sterkte vij de begrafenis


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 12-04-2018

Totaal geen voorgevoel... we gaan het mee maken.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 12-04-2018

Rustig hier inderdaad. Ik lees gewoon mee, maar heb zelf ook weinig te melden. Vandaag pil 7 van 10 van de provera.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 14-04-2018

Nog steeds geen voorgevoel... buik rommelt soms. Af en toe wat steken in mijn borsten.

Ergens hoop ik dat het net als bij L. raak is. Weer een spontane sprong zonder ovitrelle... afwachten maar.... is het al dinsdag/woensdag?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 15-04-2018

Spannend weer StefJuuh! Zou wel erg mooi zijn als jullie nu weer een ‘eigenwijs’ eitje benut hebben.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 15-04-2018

Ja Amers. Dan laat ik ook wel meteen de notitie in mijn dossier maken dat we het bij een eventuele volgende keer het zonder ovitrelle willen doen. Haha


Zwanger worden begin 2018 - fook - 15-04-2018

Ha meiden! I'm back!
Hoe is t met jullie? Stef de enige op t actieve wachtbankje nu?
Ik mag morgen weer op controle, dag 11 alweer. Vakantie was heerlijk!!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 15-04-2018

Ik heb echt hele erge testdrang... zou zo morgen al gaan testen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-04-2018

Spannend stefjuh. Hoever zit je?
Ik zit kn de dagen rondom eisprong. Jij dus ook fook? Lekker bijgekomen dan tijdens vakantie. Ik tel af naar mei. Dan ben ik een maand van de radar en hoop.ik bij terugkomst alleen maar zwangers happen te lezen.
Stefjuh natuurlijk al ervoor!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 15-04-2018

Nu op de valreep nog 10dpo. Morgen, maandag dus 11dpo.

Ik werd vanochtend echt wakker van zere borsten. Vanavond ook een zeer opgezette buik. Darmen rommelen ook heel erg.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 16-04-2018

Oke....snel geplast voordat ik in de verleiding kwam...

Ik werd afgelopen leren steeds 12dpo ongesteld met ovitrelle.... morgen dan maar testen? Of wachten tot woensdag?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 16-04-2018

Zet m op ikkeook! Tja Stef, gewoon doen waar je je t beste bij voelt! Ik ben een drama met testen dus kan je niet adviseren..
Ik had vanochtend alweer een folikel van 14.5 mm en bms 7.5, dus morgen terugkomen en dan wellicht donderdag alweer IUI!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 16-04-2018

Denk dat ik morgenochtend wel een testje ga wagen als het rustig in de buik blijft en er geen spotting is. Zo ontzettend spannend weer.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 16-04-2018

En te snel verstuurd....

Fook fijn dat je eicel al lekker groeit. En dan hopelijk inderdaad donderdag de iui en dan gewoon 2 weken laten zwanger zijn! 💋


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-04-2018

Jaaa fook dat gaat goed. Wie weet test je over twee weken al positief.
Je hebt meestal.al.spotting toch stefjuh? Dus nog niets is goed teken. Zou dan ook morgen testen.
Ik vanmiddag even testen of eisprong er aan zit te komen. Hopelijk vroeg dit keer ipv laat want dan kan ik nog voor vakantie testen


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 16-04-2018

Normaal 11dpo kramp en spotting in de avond.. maar nog helemaal niks..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 16-04-2018

Spannend StefJuuh. Ik zou dan ook morgen testen denk ik.

Fijn Fook! Bijna IUI dus!

Ja, laten we hopen dat je je eisprong snel gevonden hebt, Ikke Ook.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 17-04-2018

En heb je getest?

Hoe is het met jou, Myrthe?


Zwanger worden begin 2018 - fook - 17-04-2018

Ja Stefjuh, en en en??


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 17-04-2018

Negatief


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 17-04-2018

Kut!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 17-04-2018

Ja.. ik begin langzaam aan ook wel de hoop te verliezen dat er ooit een tweede gaat komen...


Zwanger worden begin 2018 - fook - 17-04-2018

Ah kut! Maar t komt vast goed wijffie, houd moed! Vorige keer was je natuurlijk in een keer zwanger met de behandeling dus kan me goed voorstellen dat je de moed verliest, maar gemiddeld duurt t een jaar om zwanger te worden toch? Tenminste dat probeer ik voor mezelf maar steeds te bedenken (bij sam was ik in 2 keer zwanger).
Knuffel voor jou


Zwanger worden begin 2018 - fook - 17-04-2018

PS ik heb vrijdag de IUI!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 17-04-2018

Balen met een hoofdletter stefjuh! Houd hoop. Ik.was bij ons meisje ook de eerste ronde meteen zwanger. Dus nu ook wennen en herken de "ansgt" van het zal.toch wel lukken. Maar pas net bezig dus wacht t af


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 17-04-2018

Spannend fook. Als t jaar echt einddatum is dan ben je zo goed als.aan de beurt. Hoop.met je mee


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 18-04-2018

En ronde 6!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 18-04-2018

Shit toch doorgezet? Had nog wat hoop dat je misschien te vroeg getest had.. knuffel meis


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-04-2018

Eerste echo gehad en weer goed gekeurd. Morgen weer starten met prikken en dan volgende week vrijdag weer terug. Ipv starten met 75eh begin ik nu met 87.5eh. Ze willen dat ik niet weer te lang hoef te prikken.

Wel besloten om na deze ronde een evaluatie te doen. Even alles op een rijtje zetten. Tevens zou ik dan ook weer een hsg onderzoeken morgen doen. Is geen aanleiding voor gezien het de vorige keer goed was, maar door de olie die ze gebruiken bij het door spoelen van de eileiders ben je drie maanden extra vruchtbaar. Wel erg pijnlijk onderzoek, maar dat heb ik er wel voor over.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-04-2018

Ik hoop zo dat die plannen allemaal niet nodig zijn stefjuh. Maar anders iig hopelijk extra kans


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-04-2018

Hopelijk is dat niet nodig en is deze ronde gewoon raak StefJuuh!

Hier vandaag starten met Clomid. Echo gepland voor 1 mei.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 20-04-2018

Sluit me aan bij de rest Stefjuh!
En veel succes amers, hoop dat je er niet te veel last van hebt en snel alles weer op gang hebt voor een nieuwe poging!
Ik zit in de wachtkamer voor de iui, fingers crossed!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-04-2018

Dus we gaan denk ik een beetje gelijk op nu Amers.

Ik hoop dat het uiteindelijk ook allemaal niet nodig is. Maar wel fijn even een plan achter de hand te hebben.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-04-2018

Ja, klopt StefJuuh! Ik hoop dat er bij mij een eitje zal zijn over een week of 2..
Momenteel behoorlijk last van menstruatieklachten en moe, maar verder vallen de bijwerkingen nog mee.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-04-2018

IUI goed gegaan, fook? Nu 2 weken afwachten dus?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-04-2018

Jij inmiddels al een eitje gevonden, Ikke ook?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-04-2018

Hopelijk alles goed gegaan fook. En jullie amers en stefjuh succes deze ronde.
Ik nog niet. Zit wel in de week waarin ik hem verwacht maar tis soms net spoorzoeken bij mij haha. Wel vandaag nieuwe contract getekend..maandag ontslag indienen. Gaan ze denk niet verwachtem dus spannend hoe ze reageren..


Zwanger worden begin 2018 - fook - 21-04-2018

Wow spannend ikkeook! Hoe reageerden ze?
Myrthe, hoe is t met jou?