Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden begin 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden begin 2018 (/thread-8545.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 17-06-2018

Tja. Ik had het verwacht. Nu het zover is, is het wel lastig. Hoop alleen dat het niet zo ver komt als bij mijn zoontje. Wil echt niet weer opgenomen worden in het ziekenhuis.

Morgen wordt wel even een uitdaging. Moet om 7u werken dus normaal sta ik om 6u dan op. (Ziekenhuis is 5 a 10 min fietsen waar ik werk) maar denk dat ik nu wel eerder op ga staan. Moet eerst wat eten in bed voor ik der uit ga.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 17-06-2018

Met welke termijn moest je vorige keer opgenomen worden?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 18-06-2018

Eerste cyclus geen ovulatietesten gedaan. Ik werd gek van mezelf. Normaal 5 dagen voor nod al roz3 vegen, bruin slijm. Nu niets. Maar ook geen kwaaltjes zoals vorige keer...
Ik werd zo verdrietig dat mn lichaam me zo voor d3 gek houdt dat ik nu smiddags test voor nod nog om maar wit te zien en door te kunnen en af kunnen wachten. En toen dit...


[Afbeelding: e21bs.jpg]


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 18-06-2018

Wowie!! Dat meen je niet!! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 18-06-2018

Eind februari ongeveer. Kan niet precies zeggen aangezien ik nu niet weet wanneer ik eisprong had met mn wisselende cyclussen.


Zwanger worden begin 2018 - Cindy31 - 18-06-2018

Gefeliciteerd ikke ook 😊


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-06-2018

Jeetje, wat ontzettend gaaf, Ikke Ook! Heb je vanochtend ook nog een test gedaan? Die moet helemaal wel heel duidelijk zijn dan.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

Ik ben hem nu aan het doen. Opeens bang dat die helemaal niet positief zal.zijn. stom he die onzekerheid. Ik voel aan alles zwanger maar ja was wel voor mijn nod. Of denk nu, straks vals positief of zo... als streepje heb ga ik vandaag nog digitale met tijdsindicatie halen. Even bevestiging. En dan wacht ik paar dagen en dan test ik nog 1x. Geeft me dan net wat meer geruststelling


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

Streepje is er maar niet heel veel duidelijker ondanks ochtendurine.. blegh altijd moeilijk zo. Maat weet van mn dochter dat er ook echt twee dagen tussen moest zitten.
Gisteren wel express met geconcentreerd urine gedaan dus paar uur niet gedronken en nu pas 12 uur verder natuurlijk
Even paar dagen rust nemen, als me dat lukt ��. En dan donderdag/vrijdag pas weer testen..dan zie je pas echt verschil


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-06-2018

Ja, precies. Als gisteren ook al geconcentreerde urine was is het niet zo gek dat hij niet veel duidelijker is. Eigenlijk inderdaad donderdag ofzo pas testen..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

Ja ben wel beetje onzeker nu maar probeer maar te denken dat het goed zit. Ik heb de testen naast die van mn dochter gelegd en die was op de nod precies hetzelfde. En die was ook nog eens genomen met een 4 dagen eerder test dus gevoeliger..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

[Afbeelding: 2nhfes8.jpg]

Boven dochter onder gisteren


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-06-2018

Ja, precies. Er valt eigenlijk niet zoveel over te zeggen. Op de foto is de bovenste ook nog nat en de onderste niet ofwel? Dat lijkt ook alweer heel anders. Hij is iig niet lichter dan gisteren, dus dat is goed!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 19-06-2018

Wiehoo ikkeook, van harte! Ik spiekte nog even mee 😉


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-06-2018

Aaaaah ikke ook! Geweldig!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

Dank je fook! En stefjuh.
Fook het zijn goede tijden momenteel, hoop zo op een mooi bericht van jou!


Zwanger worden begin 2018 - fook - 19-06-2018

Lief ikkeook, ik hoop t ook zo! Zo ja dan meld ik me weer 😉


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

Tot snel dan maar!!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-06-2018

Echo al gepland zie ik, Ikke Ook? Heb je in ieder geval een datum om naar toe te leven!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

Ja zelf hoor. Wil gewoon kijken naar hartje. Termijn echo etc moet ik afwachten. Bel maandag vk als de test opgelopen is.
Kunnen hier vlakbij voor kleine prijs 10 minuten kijken. Dus naar uitkijken indd


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 19-06-2018

Oh, dat is handig zeg! Nu maar aftellen!

Ik was eindelijk beetje misselijk de afgelopen dagen en voel nu ineens niks meer :-(.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-06-2018

Wat een rollercoaster is het eigenlijk toch. Je mag deze week toch. Ik duim op kloppende hartje dan is meeste kans weg maar spannend zal het blijven


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-06-2018

Ja, donderdag.. Ik word langzaamaan gek van de zenuwen..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-06-2018

Ja dat snap ik. Ga ik ook hebben en ik heb waarschijnlijk niet eens de geschiedenis die jij hebt. Ik ga duimen en bidden en dan zie jij een prachtig kindje morgen! Hoelaat mag je?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-06-2018

10:30 uur.
Zo’n mega geschiedenis heb ik niet hoor ;-). Eerste duurde wel tijdje en uiteindelijk met behulp van ziekenhuis gelukt. Wel 40 weken lang bloedverlies. Vervolgens spontaan en dat werd een miskraam. En nu dus deze weer met behulp ziekenhuis en dus bloedverlies + stolsels..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-06-2018

Hoe gaat het met jou, StefJuuh? Nog steeds zo misselijk?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-06-2018

Bedoelde indd je bloedverlies en miskraam. Dat is al.zo anders dan ik. Ik bedoel ik blijf ook zenuwachtig tot ik een hartje heb gezien maar kan nog soort van naief er in staan. Terwijl jij al een miskraam hebt moeten meemaken en dan nu het bloedverlies.
Maar ik hoop dat het, helaas, iets is wat bij jou bij zwangerschap hoort en dat je morgen prachtig nieuws komt melden


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-06-2018

Ik hoop het ook. Sta echt stijf van de stress..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-06-2018

Dikke knuffel! Hopelijk kan je een beetje slapen


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 21-06-2018

De eerste paar uur gingen wel.. Hopelijk val ik zo weer in slaap.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 21-06-2018

Succes zo direct Amers! Ik denk aan je!

Hier vreselijk misselijk. Moet straks mij werk bellen of ik weer kom werken..maar dat gaat echt nog niet lukken. Kan nauwelijks voor mezelf en mijn zoontje zorgen. Laat staan voor 6 patiënten.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 21-06-2018

Och jeetje, wat naar, StefJuuh! Had je al spul tegen misselijkheid? Met welke termijn moest je vorige keer opgenomen worden? Hopelijk blijft je dat nu bespaart..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 21-06-2018

Ik zit nog steeds te wachten..


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 21-06-2018

Heb Emasafene gekregen. Maar lijkt niet echt te helpen. Vorige keer met 7.5 week opgenomen.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 21-06-2018

Amers... gaat alles goed?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 21-06-2018

Ja :-). Alles zag er goed uit. Zat kleine bloeding achter de vruchtzak, dus daar kwam bloedverlies wsl vandaan. Vandaag 8 weken 0 dagen. Alleen mijn banner vindt dat niet.. Beetje raar..


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 21-06-2018

Jeeeeee gefeliciteerd!

Ja mijn banner loopt ook een dag achter. Volgens alle apps ben im 6w4d.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 21-06-2018

Jeeeeee fantastisch nieuws! Nu stefjuh en ik nog. Maar geloof dat stefjuh ge oeg symptomen heeft om iig heel zwanger te voelen, helaas.. je werk hopelijk wel begripvol. Weten die het al of gooi je het op iets anders?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 21-06-2018

Je mag wel een beetje der van lenen Ikke ook. Delen het leed dat misselijk heet samen. Haha.

Mijn leidinggevende weet het. Ze wist ook van ons traject en express vroeg ingelicht omdat ik de eerste keer ook zo ziek was.


Zwanger worden begin 2018 - fook - 21-06-2018

Super amers! Nu kan je hopelijk een beetje gaan genieten!
En breekt weer uit, nu definitief 😉


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 21-06-2018

Thanks meiden! Ik heb het momenteel ook ff zwaar met de misselijkheid. Ik ben nogal moe (want slecht geslapen) en daardoor misselijker dan afgelopen dagen/weken.

Fijn dat je leidinggevende er iig vanaf weet, StefJuuh!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-06-2018

Bij mn dochter heel gelukkig maar 2x hoeven spugen. Verder de eerstr 12 weken wel weeig gevoel maar mag geen naam hebben.
Nu wel pijnlijke borsten en datzelfde gevoel. En vermoeid.
Test was trouwens vanmorgen stuk donkerder!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-06-2018

Fijn dat je leidinggevende het iig weet. Heb je een vast co tract?
Mijn contract loopt 1 dec af dus benieuwd wat ze doen. Aan het werk kom ik wel weer maar hoop dat ze me houden. Zou denken dat kraambureau begrijpt dat baby's geboren kunnen worden in jonge gezinnen.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-06-2018

Mijn contract loopt ook 1 december af. Oude leidinggevende heeft bij mij en 2 anderen toen nog een jaar contract door heen geduwd terwijl iedereen na ons vast kreeg. Zelf nieuwe mensen die nu komen krijgen meteen een vast contract. Erg zuur allemaal, maar ik verwacht wel dat het los loopt en anders heb ik wel een back up plan. Genoeg werk als verpleegkundige nu.

Net lekker lopen overgeven met een lege maag. Zo fantastisch... man. Wat hoop ik toch at dit snel voorbij is. Volgende week hebben we een vakantie gepland staan..


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-06-2018

Oh en ik ben nu in een week 1.2kg afgevallen.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 22-06-2018

Pff.. ik hoop echt voor je dat je je snel beter voelt , StefJuuh! Hier is Moeders voor Moeders net geweest.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-06-2018

Oh ja moeders voor moeders. Vorige keer niet mee gedaan ivm de misselijkheid. Eerst maar even kijken hoe het over een week of twee gaat. Dan belissen of het kan.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-06-2018

Heftig hoor stefjuh! Hopelijk trwkt het snel.weg. want overgeven is naar en op lege maag helemaal!
Als verpleegkundige kan je indd overal wel werken. Als kraamverzorgster gelukkig ook. Maar zou t wel zuur vinden. Aangezien ik dan weet dat t puur door zwangerschap komt want ze hebben intentie al uitgesproken om te verlengen.

Bij mn dochter mvm gedaan vanaf begin maar nu twijfel ik. Vooral omdat de oudste van mijn man 8 is. En weet waar ze voor dienen en ik gewoon niet wil dat iemand het weet...


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-06-2018

Hier hebben ze toen aangeven dat een eventuele zwangerschap niet een reden zou zijn om niet een vast een contract te krijgen.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 23-06-2018

Oeh, StefJuuh! Vrijdag heb jij echo toch?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-06-2018

Ja vrijdag. Lijkt nog een eeuwigheid! Hoop maar dat alles goed is.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 23-06-2018

Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar over 6 dagen is het al zover!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-06-2018

Gelukkig dan maar stefjuh!
Bijna je echo dus?! Spannend. Ik tel ook de dagen ondanks dat ik volste vertrouwen heb. Donderdag iig vk even bellen om aan te melden


Zwanger worden begin 2018 - Elyse - 24-06-2018

Ik breek even in, sorry ;-)

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Stefjuuh, heb je wel eens van HG gehoord? Hyperemesis Gravidarum? Dat houdt in dat je zo misselijk bent en moet spugen waardoor je niet meer goed kunt functioneren en ook afvalt enzo.. Naast emesafene zijn er meer opties voor medicijnen; primperan of zelfs zofran. Ik ben op Facebook lid van de praatgroep ZeHG, daar heb ik tijdens mijn (HG-)zwangerschap echt super veel aan gehad. Wellicht voor jou ook een tip :-)
En mocht je meer info willen mag je me altijd een berichtje sturen. Sterkte met de misselijkheid, daar word je echt niet blij van Sad

En ik hoop voor jullie allemaal op een mooi wonder over een aantal maanden!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 24-06-2018

Momenteel aan het infuus in het ziekenhuis.

Het hartje klopt! 6w3d.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 24-06-2018

Oh stefjuh toch! Heel dubbel nieuws. Maar belangrijkste een hartje! Maar superveel sterkte met de misselijkheid. Hopelijk knap je van infuus op. Mag je straks wel naar huis?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 24-06-2018

Oh Blegh.. dat is dubbel.. wel heel fijn dat hartje klopt! Maar Blegh.. in het ziekenhuis liggen is maar niks.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 24-06-2018

Ja maar het is wel even beter zo. Even wat vocht er in. Blijf vannacht een nachtje. Misschien morgen naar huis.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 25-06-2018

Voel je je ook wat beter nu je iig weer genoeg vocht binnen krijgt?

Ik ga vandaag eindelijk de verloskundige bellen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 25-06-2018

Ja snap wel.dat beter is. Voel je je beter vandaag?
Spannend amers. Ik wacht ook nog tot donderdag dan nog keer cb testen. En als die week verder aangeeft ga ik bellen. Zelf wel volle overtuiging dat goed zit. Pijnlijke borsten, hormonaal en vermoeidheid helemaal in actie.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 25-06-2018

En amers, helemaal overheen gelezen maar gefeliciteerd nog met de verjaardag van je meisje. Dubbel zeker? Grootd gevierd?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 25-06-2018

Ja, ik wilde wachten met bellen tot na de echo van afgelopen donderdag. En vrijdag was het erbij in geschoten door verjaardag, dus zo maar bellen.

Dubbel, maar wel ook heel leuk. Eerste jaar is zo snel gegaan! Maar ik vind het wat minder baby ook erg leuk. Veel meer interactie etc.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 25-06-2018

Net gebeld. Vrijdag alweer een echo en dan na mijn vakantie intake op 23 juli.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 25-06-2018

Wow dat schiet al op!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 26-06-2018

Hoe gaat het nu, StefJuuh?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 26-06-2018

Gister thuis gekomen. Heb andere medicatie gekregen. Primperan! Wat een wereld van verschil zeg! Voelde mij vanochtend bij het wakker worden bijna normaal.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 26-06-2018

Wat fijn dat je medicatie hebt gekregen die wel werkt! Hopelijk blijf je je dan nu beter voelen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 26-06-2018

Oh ik hoop dat het blijft werken. Fijn dat je weer beetjr normaal mag voelen


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 27-06-2018

Vanochtend wel moeten spugen. Zat een hard verzeltje in mijn brood en daardoor moest ik kokhalzen..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 27-06-2018

Oh Blegh.. houd je verder gedurende de dag wel voldoende binnen?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 28-06-2018

Hopelijk is het bij 1x gebleven! Misselijk zijn ook wat minder? Kan je wel niet spugen maar misselijk zijn kan zo verlammem.

Hier laatste keer getest. Na ruime week van 1-2 weken naar 3+ met clearblue. Durf nu bij vk aan te melden. Hcg zegt niets over hartje maar ik ga toch er op vertrouwen en genieten


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 28-06-2018

Voldoede eten doe ik nog niet. Lukt gewoon weg niet. Drinken gaat goed. Vanaf 15u tot ik ga slapen leef ik helemaal op. Nu ook weer goed wakker geworden alleen na gisterochtend word ik misselijk van de gedachte aan brood.
Gister met mijn zoontje wel even naar de speeltuin gelopen. Dat was wel even lekker.


Zwanger worden begin 2018 - muisje666 - 28-06-2018

Wat heerlijk om hier allemaal zwangere te zien!!
Van harte gefeliciteerd dames!!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 28-06-2018

Dankjewel, Muisje. Wat fijn dat het jullie ook eindelijk gegund was.

En fijn dat drinken iig lukt StefJuuh. Dat is toch het belangrijkst. Hier eigenlijk ook hele dagen misselijk, maar tot nu toe nog maar 1x overgegeven (wel al tig keer boven de wc gehangen en dat het toch niet hoefde). Morgen weer echo toch?

Klinkt goed, Ikke Ook. Het is iig goed nieuws dat de test oploopt. Verder kan je er voor nu toch niks van zeggen. Hopelijk is het snel 19 juli.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 29-06-2018

Ja afwachten maar. Ben zo overtuigd dat goed zit dat het me ook weer angstig maakt. Klinkt gek toch, maar zou zon schok zijn als t niet goed zit.

Balen dat je ook misselijk bent.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 29-06-2018

Ja, de eventuele klap komt veel harder aan als je zelf zeker weet dat het goed zit hè. Maar hopelijk heeft je gevoel gewoon gelijk! Big Grin

Hoe gaat het daar, StefJuuh? Echo al gehad vandaag?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 29-06-2018

Hier zag de echo er goed uit. Aanstaande donderdag termijnecho.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 29-06-2018

Hier vanochtend ook een goede echo gehad! Zo fijn om weer te zien. Heb ook wel een lekkere dag vandaag.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 29-06-2018

Ja, wat fijn StefJuuh! Wanneer heb je nu weer een echo?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 30-06-2018

19de termijn echo bij de verloskundige en 20ste afsluitende echo bij ivf centrum.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 30-06-2018

Fijn al die goede echos. Ik tel de dagen af.
Zelfde dag als jou echo stefjuh!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-07-2018

Zo ik ben echt zwanger zeg. Zo misselijk beroerd sn lamlendig. En dan mag ik het nog niet vergelijken met jouw situatie stefjuh. Wat een heldin en sterke vrouw moet jij zijn.
Ik vecht me door de werkdagen heen. Probeer mn maag gevuld te houden met kleine beetjes maar alsnog zo misselijk en koe en naar.. heb dit bij mn dochter nooit zo gehad pfff. Hoop dat het na de piek bij week 9-10 minder wordt. Op dit moment merk ik elke dag een toename helaas. Nog een maand ongeveer dan tot t beter wordt


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 02-07-2018

Verloskundige belde terug voor de intake. Die staat 10 juli gepland en dat ze een vitaliteitsecho willen laten doen om toch betere indicatie te krijgen van hoever aangezien dit twijfelachtig is door datum positief testen maar cyclus van 4-6 weken variërend. Nu donderdag 12 juli. Dus weekje eerder. Wordt alleen door centrum zelf ingepland en nu is t de vraag of mn man erbij kan zijn. Morgen maar kijken of het iets verschoven kan worden.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 02-07-2018

Och wat balen dat je je bij vlagen zo ellendig voelt, Ikke Ook. Ik heb zelf wel het idee dat het bij mij laatste dagen wel wat beter gaat, maar dat maakt me ook weer onzeker..

En wat fijn dat de echo vervroegd is! Nog maar 1,5e week. Hopelijk kan je man er wel bij zijn. Mijn echo is een halve dag verlaat. Zou donderdagochtend zijn, maar ze belden of donderdagavond ook goed was. Komt ons beter uit, omdat mijn man nu wel meekan :-).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 03-07-2018

Oh fijn dat het beter lijkt te gaan. Kan toch goed door de termijn maar snap je o zekerheid ook heel goed. Snel een mooie termijnecho.
Fijn ook dat je man er bij kan zijn. Die van mij gaat het waarschijnlijk missen. Kan zijn werk die dag echt niet missen maar gaat het proberen.
Ze werken gelukkig met een app dus kan de echobeelden naar mn mobiel streamen.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 03-07-2018

Wow, dat klinkt hip! Ik maak altijd zelf een filmpje van het scherm, Haha.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 03-07-2018

Hey meiden.

Hier gaat het nu redelijk. Gebruik nu nog 1x per dag de medicatie nodig. Vooral ochtend is lastig. Maar probeer elke 3 uur sowieso wat te eten en drinken. Dus ik hoop dat ergste geweest is. Momenteel op vakantie en dat is ook wel heerlijk.
Ik besef mij nu wel weer hoe saai zwanger zijn is deze periode. Niemand weet het, je bent moe en ellendig en niemand snapt waarom. Bijna 8 weken nu. Denk wel dat we het die week na de 20ste bekend gaan maken.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 03-07-2018

Wat naar Ikke ook. Anders Primperan vragen. Dat heeft mij echt geholpen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-07-2018

Ik ga t onthouden. Heb dinsdag afspraak. Ik moet echt elk half uur wat eten en dan paar happen, dan kan ik functioneren maar gevoel blijft de hele dag. Ben zo eens met jou over dat het zo alleen is deze fase.
Meestal vertel je rond week 10 en dan is t ergste al geweest. Ik vertel het mn broer en schoonzus donderdag na de echo
De rest wachten we nog ff af tot week 9-10 of zo. Werk zit ik in dubio. Wil graag pas na mn vakantie, half aug vertellen, maar zwanger hoef ik in principe geen nachten meer op wacht dus als ik zo beroerd blijf ga ik t denk toch al na de echo vertellen


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-07-2018

Werk je inmiddels wel weer? Of nog thuis aansterken?

Zo bakkie en lunch met mn beste vriendin. Heb t idee dat ze t meteen door gaat hebben.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 04-07-2018

Ik heb nu inmiddels drie weken vakantie! 24 juli pas weer werken.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-07-2018

Oh ja dat zei je al, blond haha. Lekker hoor. Dat is iig hopelijk tot het ergste voorbij is en hopelijk blijft medicatie werken. Hoelang had je last bij de eerste?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 04-07-2018

En had je vriendin het door, Ikke Ook?

Lekker zeg, vakantie, StefJuuh! En fijn dat je je wat beter voelt door de medicatie. Blijft echt een rotperiode hè.. Je voelt je ellendig maar wilt niemand vertellen wat daar de oorzaak van is..

Hier werd ik vanochtend gebeld door moeders voor moeders dat mijn deelname er alweer op zit. Morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik vakantie en gaan we weg. En daarna heeft moeders voor moeders zomerstop, dus morgen halen ze voor het laatst de kratten alweer op.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-07-2018

Oh dan hoef ik me niet in te schrijven. Goed bezig geweest amers.
Mn vriendin had niets door, ondanks dat ik crackers bleef eten haha


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 04-07-2018

Ik begin al een beetje een buikje te krijgen.. Wordt steeds moeilijker het te verbergen..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 04-07-2018

Oh leuk! Zag je t bij de eerste snel. Bij mij toen pas met 20 weken beetje buik en met 24 weken pas echt zwanger. Nu met iets meer (+4) kilo gestart en iets slappere buik dus verwacht t eerder.
Wanneer wil je t vertellen?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-07-2018

Vanavond termijnecho en vrijdag op zaterdag gaan we op vakantie. Tussendoor zien we niemand meer, dus we wachten tot na de vakantie.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-07-2018

En oh ja, bij de eerste zag je het bij mij ook wel redelijk snel. Zo rond de 16 weken had ik echt al een buik(je).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-07-2018

Oh spannend vanavond weet je de uitgerekende datum. En alvast fijne vakantie toegewenst!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-07-2018

Ja, zo leuk, dan wordt het weer wat echter! Mits alles goed is natuurlijk..