Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden begin 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden begin 2018 (/thread-8545.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-07-2018

Uiteraard maar dat blijft het. Ik kijk ook naar de echo uit maar kan natuurlijk altijd blijken dat niet goed is maar was bij mn dochter zo angstig de hele zwangerschap, ook wel veel gedoe en complicaties gehad maar is er uiteindelijk ook gezond en wel gekomen. Dus nu wil ik gewoon genieten


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-07-2018

28-01-2019 it is. Hij/zij bewoog zelfs nog even op de echo :-).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 05-07-2018

Jeeej! Dus zelfs vooruitgezet toch? Heerlijk. Blijven zitten lief kindje en lekker groeien tot eind januari


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 05-07-2018

Ja, iets idd. Ik dacht zelf 30 of 31 januari.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 05-07-2018

Fijn Amers.

Ik ben hier in de avonden weer meer misselijk. Getver. We zouden tot woensdag op de camping blijven, maar besloten zondag richting huis te gaan. Slaap hier niet lekker en kan ook niet comfortabel zitten.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 06-07-2018

Och, wat balen dat jullie daarvoor eerder terug moeten. Maar ja.. goed slapen en lekker zitten is toch wel erg fijn. Hopelijk voel je je thuis dan snel beter.

En Ikke Ook, nog maar 6 dagen tot jouw echo hè!!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-07-2018

Ja nog 5 dagen werken vanaf morgen. Dinsdag intake vk. .
Balen zeg stefjuh maar goed slapen is wel een must.
Ik draai homderd keer en veel wakker, herkennen jullie dat


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 06-07-2018

Ik ben de hele week al rond 03:00 uur wakker en kan dan niet meer slapen. Dus wel herkenbaar idd.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 06-07-2018

Ja hier is dat 7 uur dan. Ben hele dag moe maar vanaf vijf lukt slapen niet...
Ga dinsdag ook iets tegen misselijkheid vragen want kan de deur niet eens uit, zwemmen of speeltuin met mn dochter lukt gewoon niet. Ik word er heel verdrietig van dat ik me zon slechte moeder voel. Voel me echt schuldig


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 06-07-2018

Zo herkenbaar Ikke Ook. Ik voel mij ook een slechte mama. Mijn zoontje hangt nu ook heel erg aan papa omdat die nu het meeste met hem doen. Zo blij als deze periode voorbij is.

Maar waarom zolang wachten tot je iets kan krijgen? Ik via de telefoon emasafene voorgeschrveen. Gyn vond dat jammer. Die denkt dat met Primperan een ziekenhuis opname voorkomen had kunnen worden.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 07-07-2018

Das waar, maar wil niet aanstellen denk. Nu is alles dicht. En zal de primperan o thouden ipv emasafene.
Hier trekt mn dochter juist extra naar mij en dan moet ik echt zeggen dat ik het niet kan doen. Voelt ergens wel "fijn" dat ik niet de enige ben. Gedeelde smart, ondanks dat ik t niemand gun.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 07-07-2018

Dit is echt geen aanstellen hoor. Vreselijk om zo beroerd te zijn. Ik wilde altijd drie kids maar die derde is voor in een volgend leven. Ga dit echt niet nog een keer doen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 07-07-2018

Ja ik gister huilbui. Tegen mn man zei ik. Ik ben dankbaar dat we nog een kindje hopelijk mogen krijgen maar ik kan nu niet blij zijn met dat ik zwanger ben. En wij weten in principe al dat het de laatste zou zijn maar dit bevestigd volledig dat gevoel.
Hoop zo dat met 12 weken het over gaat. Wat moeten die meiden doorstaan met 40 weken hg pffff. Ik snap dat die met 37-38 weken smeken om inleiding.
Ook heel dubbel of ik t mensen wil vertellen want wil me blij voelen km het te vertellen maar ben nu nog niet blij met het zwanger zijn. Uiteraard wel met kindje wat komt maar bij mn dochter genoot ik ook van de zwangerschap ondanks andere complicaties.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 08-07-2018

Hey dames!

Het is echt zwaar hè.. Bij mij gaat het nu sinds een week wel echt wat beter, dus hopelijk is dat bij jullie ook het geval.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 08-07-2018

Dat klinkt hoopvol! Fijne vakantie alvast, blijf je in nl?
Ik heb mn hoop op dinsdag vk gevestigd, ga duidelijk aangeven dat ik zo niet kan functioneren en hoe ik me emotioneel eronder voel.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 08-07-2018

Nee, we zitten in Frankrijk :-). Ja, benieuwd wat de vk zegt. En dan donderdag echo toch?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 08-07-2018

Wij zijn weer thuis na een terugreis van hel. Luke is wagenziek. Heenweg 1x gespuugd, maar vandaag maar liefst 10x!! Arm kind. Al met al duurde een reis van 8u nu 12u en dan ook nog twee files erbij. Door de vermoeidheid voel ik mij nu wel blub.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 08-07-2018

Och jeetje.. blij dat jullie nu weer lekker thuis zijn zeg. Snel bedje in en dan lekker lang slapen!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 09-07-2018

Oh jemig wat een ramp. Nu thuis weer even bijkomen dan. Wel fijne vakantie verder gehad?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 09-07-2018

Verder een lekkere vakantie gehad. Wel blij dat ik weer lekker op mijn bank kan hangen. Vandaag wel vermoeider en misselijker. Maar uitgehouden zonder medicatie dus dat vind ik een hele overwinning.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 10-07-2018

Wow dat is zeker wen overwinning! Ik werk tot 13.30 en dan i take vk. En dan morgen werken en aftellen naar donderdag. Begin t nu wel spannend te vinden


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 10-07-2018

Ik vind mijn echo bij 10 weken spannender. Aangezien ik toch zo ziek was moest het eel goed zitten haha


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 10-07-2018

Ja dat denk ik ook maar ergens denk ik, zal toch niey voor niets zo ziek zijn en dat t straks voor niets was


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 10-07-2018

Blijft spannend hè, zo’n echo. Hoe was de intake? En dan nog maar 2 daagjes tot de echo!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 10-07-2018

Goed! Mijn traumatische bevalling en ptss erna besproken. Counseling gesprek voor nipt gepland, formulier voor termijnecho planning mee en bloedprikken. Dis weer stuk echter. Voor medicatie moet ik naar huisarts dus donderdag maar ff inplannen na mn werk.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 11-07-2018

Dat klinkt ook heftig zeg. Fijn dat je het iig besproken hebt. Wil je graag de nipt doen?
Klinkt inderdaad ineens een stuk echter hè! Hopelijk kan je donderdag bij de huisarts terecht. Nog 1 dagje en dan is je echo!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 11-07-2018

Ja waarschijnlijk wel de nipt. We willen ons graag voorbereiden en de oudste van mijn man is 4. Als er echt iets uitkomt dat niet met leven verenigbaar is dan willen we dat daarom weten. Wat we precies dan doen weten we nog niet maar iig willen we dat wel weten ter voorbereiding.
En vanmiddag huisarts maar bellen. Voor t eerst nu echt kokhalzen bij eten dus krijg niks weg.
Aftellen naar morge avond inderdaad!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 11-07-2018

De oudste is 8 bedoel ik. Dus die krijgt alles bewust mee deze keer. Vorige keer alleen 20 weken gedaan


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 11-07-2018

Ja, precies. Dan toch liever vooraf weten, indien mogelijk.

Wij hebben vorige keer een combinatietest gedaan en deze keer wil ik wel een nipt denk ik.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 11-07-2018

Wij gaan ook voor de nipt. Maar dan zonder nevenbevindingen.

Man wat ben ik moe zeg. Misselijkheid echt met ups en downs. Ben hier echt wel klaar mee..


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 11-07-2018

Ik ben ook heel moe idd. Ga momenteel op vakantie standaard ‘s middags op bed voor een uur of 2.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 11-07-2018

Waarom geen nevenbevindingen als ik vragen mag? Ben er zelf namelijk nog niet over uit..
Hier ook moe. Smorgens al moe wakker.
Huisarts wil dat ik morgen, had al afspraak staan, misselijkheid bij internist aankaart
Kan met schildklier te maken hebben zei hij. Die kan ook medicatie voorschrijven. Als hij dat wil/doet morgen een afspraak maken voor vrijdag bij de huisarts.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 12-07-2018

Jeetje wat doen zeer moeilijk over medicatie voor misselijkheid bij jou zeg!

Ik wil geen nevenbevindingen omdat ze dat ook naar de moeder kijken. Wil niet ineens horen dat ik zelf ergens kans op heb in de toekomst en dan daar onzeker over zijn.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 12-07-2018

Oh dat wist ik niet. Dan denk ik ook dat ik het niet zou willen weten. Nou de internist zag geen problemen voor medicatie en verwees me terug naar huisarts pff. Die gebeld en nu zou het vanmiddag klaar moeten liggen. Hoop het echt want inmoddels zo beroerd dat slapen niet eens goed lukt...
Maar mn schildklier waardes perfect! Nu vanavond een hartje dan is het een hele goede dag!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 12-07-2018

Emesafene gekregen maar mag 3 dagen niet autorijden. Hopelijk niet te duf er van maar alles beter dan nu en vrij tm zondag.
Hartje klopte mooi en snel!!! Wel waren we de laatste dus snel gedaan. En uitwendig dus zagen alleen een beetje vlek. Ze heeft wel gemeten maar ook dat was op een grijze vlek dus niet heel duidelijk.
6w5d nu volgens deze meting. Ik dacht iets meer dan 7. Maar pas officiële meting met termijnecho. Morgen bellen om die in te plannen want assistente was al naar huis haha


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 12-07-2018

Dat is toch het belangrijkste nieuws, dat het hartje klopte! Wel jammer dat ze beetje haast leken te hebben. Maar iig ongeveer 7 weken dus :-).


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 12-07-2018

Fijn dat het hartje klopte! Hopelijk helpt de emasafene jou wel. Anders gewoon om primperan vragen.

Wel jammer dat ze zo snel deden over de echo.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 12-07-2018

Emesafene gekregen maar mag 3 dagen niet autorijden. Hopelijk niet te duf er van maar alles beter dan nu en vrij tm zondag.
Hartje klopte mooi en snel!!! Wel waren we de laatste dus snel gedaan. En uitwendig dus zagen alleen een beetje vlek. Ze heeft wel gemeten maar ook dat was op een grijze vlek dus niet heel duidelijk.
6w5d nu volgens deze meting. Ik dacht iets meer dan 7. Maar pas officiële meting met termijnecho. Morgen bellen om die in te plannen want assistente was al naar huis haha


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 12-07-2018

Oeps dubbel alsnog...

Ja hopelijk werkt het en anders vraag ik zeker voor iets anders. En indd 7 weken ongeveer dus komt wel overeen met wat ik dacht.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 13-07-2018

Termijnecho inmiddels gepland zie ik :-). Nog een maandje! Hier geveld door een griepje, dus ik lig op bed. Blegh!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 13-07-2018

Bah Amers dat is niet fijn. Wel bijna 12 weken! Yeah!

Ier vervelend kwaaltje. Achterop mijn tong is het wat ruwer en dat voel in dan weer achter mijn mond. Waardoor het lijkt alsof ik achter in mijn keel heb zitten. Krijg der soms kokhals neigingen van. Herkenbaar van mijn vorige zwangerschap.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-07-2018

Oh jemig zo vatbaar he.
Ik vanmorgen voor t eerst trek dn goed kunnen eten. Einde ochtend weer minder en mag indien nodig 2e pil nemen maar daar ben ik nu zo duf sloom door dat ik twijfel of ik er morgen nog 2 neem of alleen de nachtpil
Moest jij wennen en merkte jij sufheid? Ik weet dat je moet wennen maar zoals nu kan ik niet werken zeg


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-07-2018

Wel balen op vakantie ziek amers maar bijna 21e trimester er op zitten.
En stedjuh wat een naar kwaaltje, zeker met je overgeven en misselijkheid samen.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 13-07-2018

Ik werd er wel suf van, maar misselijkheid bleef overheersen. Dus vond die sufheid heerlijk.

Vandaag wel een lekkere dag. Ben nu wel moe, maar moet straks de deur uit. Zo geen zin in.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-07-2018

Primperan werkt dan wel voor je gelukkig. Kon je met emesafene werken of niet? Misselijkheid is indd niet weg maar niet meer constant dus al hele verbetering


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 13-07-2018

Niet geprobeerd, kon niet werken door de misselijkheid.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 13-07-2018

Wel een gedoe, die bijwerkingen. Gelukkig iig minder misselijk.

Wij hebben net even naar de kleine geluisterd met de doppler (L).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 13-07-2018

Ja snap ik stefjuh. Bij jou natuurlijk nog stap erger. Het is overleven maar durf ook echt niet ziek te melden. Ga je straks werken na de vakantie denk je of tot je medicatie/misselijkheid weg is

Wow amers, kan niet wachten tot ik dat ook weer kan horen. Zo mooi


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 14-07-2018

Ik kijk even aan hoe het de komende week gaat. Gister een top dag en tot nu toe ook een lekkere dag.

Maar ze zullen wel minder patiënten aan mij moeten geven. Kan niet zo hard gaan als eerst en 6 tot 8 ptn draaien. En zal echt rust momenten moeten kunnen inbouwen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 14-07-2018

Ja logisch! Als kraamverzorgster kan ik overdag wel rustig aan doen en pauze pakken. Maar de nachten en bevallingen zorgen voor wat angst


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 14-07-2018

Nachten kun je nu toch weigeren?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 14-07-2018

Als ze weten dat ik zwanger ben wel ja. Maar zomer is zo druk en heb maar 6 maanden contract dus durf het gewoon nog niet. Ben toch wel erg bamg voor onbekende en hun reactie. Wil graag hier blijven werken. Al weet ik dat ik werk wel weer vind. Probeer nu tm de termijnecho vol te houden en dan te vertellen. Iig grotendeels juni-aug drukte dan mijn inzet getoond. Maar doe t alleen zolang t gaat, anders risico maar nemen dat ze contract niet verlengen


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 15-07-2018

Hier weer een behoorlijke bloeding net. Zo kut dat we nu in Frankrijk zitten :-(.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 15-07-2018

Oooh Amers dat is zeker kut!

Hoe lang zijn jullie nog daar?


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 15-07-2018

Nog een kleine week.. zaterdag terug en heb voor maandagavond al echo staan..


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 15-07-2018

Pfff wat moeilijk en wat rot dat je nu zover zit. Ik duim dat het gewoon goed zit. Wat een pech heb je toch. Blijf zitten kleintje


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 16-07-2018

Ja, echt heel naar om dat hier te hebben. Vandaag wsl nog even met de doppler proberen.

Hoe gaat het bij jullie?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 16-07-2018

Gister een mindere dag. Manlief was een weekend weg dus stond er gisterochtend alleen voor. Dus dat was ff doorbijten, daardoor wel moeten spugen. Gelukkig hebben we samen nog een weekje vakantie. Ben wel een beetje bang voor volgende week als ik weer moet gaan werken.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-07-2018

Hopelijk week verder ook weer minder last.
En amers, een mooi hartje gehoord?

Ik vamdaag inmense bandenpijn op werk. Verkramp helemaal. Naar gevoel.
En te horen gekregen van vk dat ik geen antistoffen heb tegen vijfde ziekte. Aangezien ik een jonge dochter heb en veel werk in jonge gezinnen kan ik dat nu nog krijgen en zou ernstige gevolgen ku nen hebben.
Ga de gastouder en mn werk dus maar snel inlichten. Kunnen ze iig rekening mee houden.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 16-07-2018

Wordt er standaard op die antistoffen van de vijfde ziekte geprikt?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 16-07-2018

Nee mijn vk heeft het aangevraagd ivm werk met jonge kids en mn dochters leeftijd. Even met manlief besproken en toch maar te laten. Kans is erg klein, als ik ergens ben met ziek kindje ga ik na waardoor en dan zon kort contact dat bijna geen besmetting kan zijn. En onze gastouder meld altijd als zieken zijn. Is ook al besmettelijke fase voorbij als t echt duidelijk zichtbaar wordt en dan al te laat.
We hopen op het beste en duimen dat niemand me besmet. Valt amper te voorkomen en bij ziekte gaan ze wel met meer echos in de gaten houden zei vk. Probeer maar te denken dat niet gebeurt.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 16-07-2018

Hier het hartje gevonden :-). Dus hopelijk gaat alles nog goed in mijn buik.

Klinkt pittig, StefJuuh. Dat wordt nog wat als je zelf weer moet werken.. Hopelijk voel je je dan beter.

Oeh, Ikke Ook, lastig. Valt wsl niet te voorkomen, dus hopen op het beste.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 17-07-2018

Ja ik denk dat ik ze moegen maar even ga bellen. Misschien kijken of het verstandig is om bij de bedrijfsarts langs te gaan. Ik wil wel weer graag werken, maar ik zie mijzelf over een weer niet om 7u op de afdeling staan en 6 patiënten onder mij hoede mensen en voor de volle 150% aan de bak te gaan. Dus ik denk dat ik mij zelf de komende weken nog even goed moet gaan beschremen en gewoon moet gaan beginnen met 4u per dag en dan wat later beginnen.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 17-07-2018

Ja, vooral dat later beginnen lijkt me dan beter idd. Zodat je rustigaan op kunt starten thuis.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 18-07-2018

Ja je bent maar 1x zwanger en ook wil je je werk goed doen en met teveel patiënten lukt dat misschien niet. Dan is indd bedrijfsarts de goede weg!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 18-07-2018

Nou contact met ze gehad en ze willen dat ik zelf al mijn diensten omruil naar avonddiensten. Aangegeven dat ik die ook niet volledig zou kunnen werken en dat ik gesprek wilde met de bedrijfsarts. Was niet nodig gewoon ruilen en daarmee mijzelf en hun ontlasten. Ik ontlast mij zelfs niet met avonddiensten.

Dus buiten hun om contact gelegd met de bedrijfsarts, morgen om 10u afspraak. Moest daar door wel mijn echo bij de vk verzetten, maar tis even belangrijk dat dit nu netjes geregeld gaat worden.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 18-07-2018

Je termijnecho verzet naar?
En snap dat je het netjes maar vooral goed wil regelen. Hopelijk bedrijfarts die met je mee wil denken. Want avonddiensten zelf regelen is niet echt de oplossing


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 18-07-2018

Echo verplaatst naar dinsdag. Maar heb vrijdag nog een afsluitende echo in het ivf centrum.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 18-07-2018

Wat belachelijk, StefJuuh! Goed dat je zelf een afspraak hebt gemaakt bij de bedrijfsarts. Wel jammer van je echo, maar is niet anders. Nu vrijdag en dinsdag dus echo?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-07-2018

Geregeld. Ik ga vanaf volgende week 50% werken en wat later starten. Dat sowieso voor de eerste 2 tot 3 weken. Daarna omhoog naar 75% en dan weer volledig indien haalbaar.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-07-2018

Ik moet ze alleen zelf bellen om mij weer ziek te melden. Daar zie ik nu wel even tegen op. Krijg standaard commentaar.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-07-2018

Fijn zeg! En goed geregeld zo. Geeft denk wel rust!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-07-2018

Oh zie nu pas bericht over het bellen. Snap dat t rot is. Je leidinggevende was wel heel meelevend toch. Kan je die niet bellen dat die planning doorgeeft


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 19-07-2018

Ze was erg verbaasd dat ik zelf het initiatief had genomen om naar de bedrijfsarts te gaan. Ze had de brief nog niet gekregen en zou mij daar morgen over terug bellen. Ben benieuwd.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 19-07-2018

Oke spannend, klonk ze wel meelevend? Sowieso goed dat jij voor jezelf op komt


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-07-2018

Hopelijk is na vandaag dan alles geregeld, StefJuuh. Zal wel wat rust geven lijkt me. Hoelaat vandaag echo? :-)


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-07-2018

Kon niet echt opmaken uit haar stem of ze nou meelevend was of niet.... we gaan het horen vanmiddag.

Half 12 echo.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 20-07-2018

Een hele mooie echo! 3 dagen vooruit gezet en een mooi kloppend hartje gehoord!


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-07-2018

Wat fijn StefJuuh! En ‘officiële’ termijnecho heb je dan dinsdag?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 20-07-2018

Oh heerlijk. Ik tel ook echt af naar de termijn. Bevestiging dat het nog goed gaat en benieuwd naar de termijn.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 20-07-2018

Alles verder geregeld met je werk, StefJuuh?

Ja, fijn als je echt een uitgerekende datum hebt, he Ikke Ook?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 21-07-2018

Werk is geregeld. Tijdens de dagdiensten ga ik van 10 tot 14u werken en de avonddiensten van 18 tot 22u. Sowieso de eerste twee weken. Dan evalueren hoe het gaat.

Dit was de termijnecho van het ivf centrum. Dinsdag bij de verloskundige.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 21-07-2018

Benieuwd of die afwijkt en welke ze dan nemen. Want in theorie kan die niet afwijken maar blijft menselijk meten. Bij de eerste had ik in zh termijnecho en toen hebben ze geen termijn meer bij vk gedaan.

Ja amers kijk uit naar een afteldatum. Gaat echt om spannen of maart of februari wordt.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 21-07-2018

Ja, dat vroeg ik me ook af idd. Aangezien je hierna verder gaat bij verloskundige, zullen ze die termijnecho wel nemen denk ik.

Nog 3,5e week en dan heb jij ook een datum, Ikke Ook!


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 21-07-2018

Ja schiet al op. Nu wefrken tm woensdag dan weekend vrij en week erna nog 2x2 dagen en dan week vakantie en dan is t al bijna zover. Kijk vooral uit naar volgende week. Eindelijk iedereen vertellen en ook opluchting als zet op werk weten. Voelt dan denk ook echter. Vergeet t niet door misselijkheid maar blijft onwerkelijk gevoel


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 21-07-2018

Ja ik merk het dinsdag wel. Neem die echo van ivf centrum gewoon mee. Ik vind het alleen maar leuk dat ik nog een keer mag kijken!

Nog steeds zo misselijk Ikke Ook? Hier gaat het wel steeds beter. Erg blij! Want ik kan gewoon weer wat dingen doen. Merk wel dat ik vooral misselijk word als mijn maag leeg raakt. En tja.. ik blijf in de ochtend met een lege maag spugen.


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 21-07-2018

Ja snap dat t leuk is om te kijken. Zou ook gee nee tegen echo zeggen hoor!
Ja misselijk nog steeds maar het is nu handelbaar met de medicatie en indd blijven eten hele dag kleine beetjes. Hoop zo dat ik over paar weken ook kan zeggen dat minder wordt.
Ook zo moe. Lig elke avond voor 9 op bed. Lekker ongezellig in de zomer maar mn man vermaakt zich gelukkig wel en erg luef en meelevend


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 22-07-2018

Ik ga heel vaak ‘s nachts ff uit bed om wat te eten (als ik toch wakker ben) en dan gaat het hier goed. Wel al echt stukken minder misselijk dan paar weken geleden. Met vaak eten gaat het nu meestal goed!

Ik heb morgen een, zelf ingeplande/te betalen, echo :-). En intake bij vk.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-07-2018

Ik slaap 's nachts aan 1 stuk door. Dus eten geen optie.

Wel beetje zenuwachtig voor dinsdag. Ben benieuwd of het op werk gaat. Ik wil namelijk heel graag dat het goed gaat.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 22-07-2018

Dinsdag moet je weer voor het eerst werken? Hopelijk gaat dat inderdaad :-).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 22-07-2018

Oh gaaf amers! Mn man wil hier gewoon wachten anders had ik ook zon echo geboekt. Vind t maar moeilijk dat wachten.

Snap je spanning stefjuh, duim voor je mee. Elke keer als ik hier mn vijfdaagse van werk in moet of de nachtwacht heb ik ook zenuwen. Bijna bekend dan hopelijk geen nachtwachten meer.

Ik ben erg moe maar word helaas 10x wakker per nacht. Toen bij mn dochter ook dus zal wel erbij horen voor mij hahs.

Willen jullie eigenlijk weten wat t wordt?


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 22-07-2018

Ja dinsdag weer voor het eerst. Wij hebben ook besloten morgen het nieuws bekend te gaan maken. Kans dat er nu nog wat gebeurd is klein.

Wij willen wel graag weten wat het wordt. Nog 5 weekjes geduld.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 22-07-2018

Mijn (schoon)ouders zijn nog niet eens op de hoogte, haha. Dat kwam zo uit met de vakantie. Komende week gaan we het ze vertellen.

Mijn man vindt het gelukkig wel een goed plan, die extra echo’s, Ikke Ook. Hij merkt dat het mij rust geeft :-).

En wij willen ook graag weten wat het wordt inderdaad. Nog 3 weekjes ofzo wachten.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 22-07-2018

Wil jij het eigenlijk ook weten, Ikke Ook?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-07-2018

Wij vertellen het wss juist wat eerder ivm vakanties haha. Lekker handig zp rond de zomer zwanger zijn. Ga t al echt merkem aan mn broeken en anders moet ik tot 14 weken wachten. Dat ga ik niet redden dus nu over een week in de week dat ik 10 weken ben gaan we het iedereen vertellen.

Bij mn dochter wisten we het maar niemand wist dat wij het wisten en dit keer wil ik een verrassing voor mezelf houden. Gewoon benieuwd hoe dat is. Is onze laatste zwangerschap dus dan heb ik dat ook meegemaakt. Manlief wil t weten maar steunt mij. Hij vindt of allebei wel of allebei niet.


Zwanger worden begin 2018 - Amers - 23-07-2018

Ja, dat is wel echt een nadeel hè. ‘Gelukkig’ wonen veel van onze vrienden en familie ver weg, dus kan ik mijn buikje nog prima verbergen ;-). Vanavond intake + echo en als alles goed is, zullen we het daarna aan goede vrienden vertellen (die passen vanavond op onze dochter namelijk).


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-07-2018

Leuk!


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-07-2018

Vandaag een heerlijke dag gehad. Hopelijk resulteert dat er niet in dat ik morgen een mindere dag heb. Morgen aan het werk en in de middag weer even de kleine bewonderen.

Amers hoe was de echo?


Zwanger worden begin 2018 - Ikke ook - 23-07-2018

Nou heb mn man uitgelegd dat het me zou geruststellen en nu hebben we donderdag echo geboekt!
Ik heb alleen kort een vlek met hartje gezien. Ik hoop.nu meer een kindje te zien.


Zwanger worden begin 2018 - StefJuuh01 - 23-07-2018

Spannend Ikke!