Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend augustus / september 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend augustus / september 2018 (/thread-8546.html)

Pagina's: 1 2 3


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 17-12-2017

Hallo,

Zelf ben ik nu zon 4 weken, 5 dagen zwanger. Ik verwacht rond 21 augustus 2018 uitgerekend te zijn.
Wie is er nog meer uitgerekend rond deze tijd en vindt het leuk ervaringen te delen?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 17-12-2017

Hahahahahaha nu hebben we er 2!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 17-12-2017

Ik zet mijne wel dicht, hier mijn tekst..
Ha meiden! Heel eng en spannend, maar toch maar een nieuw clubje starten 💜*
Ik ben fook, moeder van S. (Nu 16 maanden). Voor onze eerste erg lang geprobeerd om zwanger te worden, en na 2.5 jaar via IUI eindelijk zwanger van ons wondertje!
Onze zoon is een heerlijk gezond ventje, ik ben helemaal gek op hem!
Gezien de leeftijd van mijn partner vrij snel gaan proberen voor een tweede, weer middels IUI..
En bij de 5e poging, zwanger!! Wat een wonder! Als alles goed mag blijven gaan, ben ik uitgerekend op 22 augustus (6 dagen na de verjaardag van mijn zoon).
Ik hoop dat er snel veel zwangeren aan mogen sluiten!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 17-12-2017

Net een beetje onzeker want wat slijmverlies, met een vleugje roze.. dus voor de zekerheid een test gedaan in de middag en voor t eerst echt een mega knaller!
Jeej heel blij! (En nog steeds mega onzeker maar dat terzijde 😉Wink


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 17-12-2017

Oh schrikken fook!! Maar fijn van de knaltest! Het blijft spannend...

Ik ben Mary, 31 jaar oud. Samen met man een dochter van 20 maanden.
In ronde 7 (net als bij mijn dochter) zwanger. Ik verwacht rond 21 augustus uitgerekend te zijn.
Hopelijk komen er nog meer zwangere ladies bij!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 18-12-2017

Ha Mary, pak t gesprek hier weer even over 😁 gek he hoe anders t is met de vorige! Ik had met S. Geen klachten behalve wat buikpijn, en nu ben ik aardig beroerd. Maar ik heb er ook weer een buikgriep overheen dus ga zo even naar de huisarts.
Verder mega emotioneel, borsten doen pijn, opgezette buik en supermoe. En ben er zo blij mee hahaha!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 18-12-2017

Haha, da's het belangrijkste!
Wat zei de huisarts je?

Vandaag met de verloskundige gebeld: donderdag 11 januari 's avonds de echo. En dinsdagavond 16 januari intakegesprek. Hierna verwacht ik weer doorgestuurd te worden naar ZH...


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 18-12-2017

Jeeej echo!! Wat moeten we nog lang wachten he.. 😉
Ik zit nu aan de ORS voor de zekerheid, maar verder waren al mijn waarden prima, dus dat is een geruststelling. Ook kan het geen kwaad voor t kleine smurfje..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 18-12-2017

Fijn, beterschap meid!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-12-2017

Ben aan t bloeden, helemaal in paniek. Het is niet superveel, maar helderrood met wat slijm.. Ben helemaal in paniek..
Ziekenhuis gebeld maar die kunnen niks nog op deze termijn, zeggen dat t beide kanten op kan.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 19-12-2017

Ohhh fook. Wat eng en spannend. Wat zijn je activiteiten geweest.. misschien gezellig met manlief? Wordt sterker doobloed daarbinnen. Ik hoop zo dat dit het is en je kleintje blijft plakken!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 19-12-2017

Aaargh fook, wat klote!
Ben je idd intiem geweest?
Zenuwslopend zeg dit ...
Rustig aan... Hoewel dat natuurlijk ook nergens op slaat.
Hou je ons op de hoogte?
Denk aan je..


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-12-2017

Nee niks gedaan. Wel dus al 3 weken buikgriep. Ik ben bang dat t foute boel is.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 19-12-2017

--- Breekt even in ---

@ fook, wat onwijs naar meis. Ik heb het bij mijn dochtertje gehad en behoorlijk veel ook. Dat is echt tot halverwege de zwangerschap door gegaan. Het hoeft echt niets te zeggen. Zeker als je buikgriep hebt en er in je buik van alles geprikkeld wordt, kan dat een goede verklaring zijn. De boel is zo gevoelig nu. Ik hoop keihard dat het door de buikgriep komt of doordat je bijvoorbeeld geniest heb of iets dergelijks, dat was bij mij vaak een van de triggers. Dikke knuffel meis. Het is echt gewoon heel naar!

--- Breekt weer uit ---


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 19-12-2017

Fook, wou dat ik iets doen kon voor je.
Bloed je nog nu?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 19-12-2017

Ik hoop.zo dat niets is. Ze zeggen toch dat zonder krampen er hoop is. Maar met buikgriep wss sowieso buikkrampen. Ik duim voor je


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-12-2017

Dank je wel lieve meiden, voor de steun. Het bloeden is gestopt, hopelijk blijft dit zo.
Erg spannend dus. Het is echt afwachten nu, niet mijn beste eigenschap. In mijn hoofd zijn alle rampscenarios al langsgekomen..
Duimen jullie voor me?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-12-2017

Ps koekie, wat zal jij in de rats gezeten hebben zeg.. arme meid. Dank je wel voor het delen van je verhaal, heel lief..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 19-12-2017

Goed te lezen dat het nu gestopt is !
Ik duim al de hele dag voor je Fook.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-12-2017

Lief 💜💜


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 19-12-2017

Wat fijn dat het bloeden gestopt is. Hopelijk blijft het nu weg! Ik duim keihard met je mee!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 20-12-2017

Hoe ist fook?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Ik weet t niet. Geen rood bloed meer sinds gistermiddag, maar zodra ik druk zet (m.a.w. naar de wc moet met buikgriep) heb ik wel wat bruinverlies.
Dus we wachten af, heb echt geen idee welke kant dit op gaat.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 20-12-2017

Bruin verlies is oud bloed. Dus in principe iig geen nieuw bloedverlies... duim nog steeds!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 20-12-2017

Zenuwslopend....
Ik duim ook nog steeds mee.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Anoniem90 - 20-12-2017

Oh Fook schrikken! Ik heb het bij mijn eerste kindje ook gehad tot wel 18 weken elke keer heel lichtjes bloed verlies. Elke keer was het de schuld van een gesprongen bloedvaatje, alles gaat nu veranderen bij je baarmoeder en dan kan het een vaatje raken. Het maakte mij toen echt ook heel onzeker hoor, blijft toch eng. Maar wou toch even mijn verhaal met je delen.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 20-12-2017

Lijkt me fijn om toch ook deze verhalen te lezen, fook...?


Hier is net de Mw. van MVM geweest, mooie test Smile. Ze vertelde dat deze testen pas bij 6 weken echt goed uitslaan, ik ben nu 5 weken 1 dag en mooi donkere streep. Ze zei: misschien wel een tweeling? Tongue


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 20-12-2017

Kan iemand mij helpen met het plaatsen van zo'n ticker?
De link kopieeren bij Image werkt bij mij niet.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 20-12-2017

Oke, de internetbrowser Chrome nu gebruikt, en die werkt wel... top.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Mooie banner Mary, eindelijk ;-)
En een tweeling, dat zou wat zijn!!

Ja het steunt onwijs om deze verhalen te lezen, dank je wel ook anoniem.. superlief dat je dit wilde delen. Ook al had ik liever gehad dat jullie het ook niet mee hadden moeten maken want pfff wat een mindfuck..
Net nog even de poli gebeld en mijn echo is een week vervroegd. Dus nog een week wachten..


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Ps ik ben niet eens gebeld nog door mvm , wat gek.. denk dat ik t ook nu nog niet doe, te veel angst..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 20-12-2017

Mag je nu 27 december komen fook? Dat is wel heel fijn!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Klopt, 27e. Moeten er alleen wel goed rekening mee houden dat dat ws te vroeg is voor t hartje, dus dat we dan niet schrikken mocht de rest wel goed zijn.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 20-12-2017

Bruin verlies is inderdaad oud bloed, dus dat is echt nasleep en hoef je je geen zorgen om te maken. Ik sloeg even aan op het kracht zetten, want dat kan heel goed een reden zijn dat er een vaatje is geknapt waardoor je bloed verlies hebt. De boel is zo goed doorbloed, dat dat veel makkelijker gebeurt. Bij mij was dat ook onwijs vaak een reden om bloedverlies te krijgen, dus ik heb goede hoop dat die stomme buikgriep de oorzaak is geweest meis. Ik duim nog even door voor je. Het is zenuwslopend.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Ik hoop ook ontzettend dat dat het is koekie! Ik ga morgen weer een test doen, als die lichter is dan is het slecht nieuws. Ik ben echt zo ontzettend zenuwachtig, nu al..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 20-12-2017

Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik was ook onwijs van het testen, maar hoe de test uitvalt kan fluctueren waardoor je in de stress komt te zitten en zeker met die ClearBlue testen met wekenindicator verschilt het per persoon hoe snel je op de 3+ zit, ook daarvan heb ik heerlijk in de stress gezeten. Haha. Leuke tijd joh... Big Grin


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

2 dagen geleden, met een clearblue met streepjes..


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Zou jij t afraden koekie? Om te testen?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 20-12-2017

Als je kan wachten zou ik iig zo laat mogelijk testen. Want met elke dag zou t meer moeten worden. Dus ipv morgen over twee of drie dagen. Liefste niet maar snap de drang


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 20-12-2017

Ik zou het zelf niet doen, maar ik ken de onzekerheid en ik weet hoe killing dat is. Het irritante is ook gewoon dat je de uitkomst van de test niet weet en het je juist in meer onzekerheid kan brengen. Mijn beste advies is om naar je gevoel te luisteren. Je gevoel klopt vaak gewoon.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Nou voordat ik jullie reacties las (dank daarvoor) was ik al zo paniekerig dat ik net n test heb gedaan. En nu pas jullie adviezen lees..
Superstom, in de avond. Je zou denken dat ik inmiddels volwassen was geworden. Anyway, t was een knaller! Donkerder dan die van gisterochtend. Niet dat dit nu ook maar iets betekent, want t kan nog steeds mis zijn of gaan, maar ik ben toch wel

Lieve meiden, ik ben jullie zo dankbaar voor jullie advies en meeleven.. het blijft dus nog even spannend hier..


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

En het missende woord in t vorige stuk was...... opgelucht.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 20-12-2017

Daarom zeg ik, lekker op je gevoel vertrouwen. Haha. Uiteindelijk doe je toch altijd wat goed voelt. Wat onwijs fijn meis! Nu even proberen los te laten. Volgens mij gaat het helemaal goed komen.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 20-12-2017

Haha eigenwijze drol he 😉 slaap lekker alvast koekie, en nogmaals dankjewel.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 21-12-2017

Fijn van je knaller fook!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 21-12-2017

Fijn!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 21-12-2017

Hoe gaat t met jou Mary?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 21-12-2017

Goed fook! Beetje moe, verder weinig klachten.
Mag de 24e starten met urine opvangen voor MvM.
En verder afwachten tot de echo...


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 21-12-2017

Lekker tijdens t kerstdiner 😂😂


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 21-12-2017

Hoe voel jij je vandaag fook?

Ach, alles wat lukt is mooi meegenomen, ga die dingen niet meenemen in ieder geval...


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 21-12-2017

Hahaha mary ik zie t helemaal voor me.. jij met die potten onder je arm op t kerstdiner.. hoooiiii!
Met mij wel Ok, ben nog wel erg gespannen. Probeer mezelf lekker af te leiden maar heb vakantie dus das nog best lastig 🤣
Elke keer als ik naar de wc ga ben ik zo zenuwachtig of er weer bloed is.. niet heel leuk dus..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 21-12-2017

Het is hopelijk bij die ene keer gebleven fook? Geloof het direct dat je constant in je broek kijkt...
Ik heb er wel vertrouwen in bij je, hopelijk vind jij het ook weer snel.

Haha, de meesten zullen die potten niet kennen, maar we gaan het niet doen 😊


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 23-12-2017

Fook, gaat het goed?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 24-12-2017

Geen bloed meer gezien dus dat is goed, emotioneel gezien vind ik t erg zwaar. Ben nog steeds erg bang.
Hoe is t bij jou?


Uitgerekend augustus / september 2018 - StefJuuh01 - 24-12-2017

Meiden hoe gaat het met jullie? Al last van kwaaltjes?

Hier een ei van 15.. dus 2e kerstdag terug en dan hoogstwaarschijnlijk de ovitrelle spuiten.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 24-12-2017

Gelukkig geen bloed meer fook!

Ik hoop dat de echo je woensdag mag gaan geruststellen!

Met mij gaat het goed, op dit moment nog nergens last van, behalve wat vaker plassen. Ook geen zere tieten meer... Dus ik hoop dat alles goed gaat.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 24-12-2017

Top Stef! Fijn dat er iets gebeurt!
Bij mij wisselt het ook Mary, de ene keer klachten de andere keer nauwelijks. Ik herinner me dit ook nog van mijn vorige zwangerschap, dus probeer me er niet al te druk om te maken.. met de nadruk op probeer.. is vast goed bij jou Mary!

Ik ben vooral heel erg moe. Nu ben ik dat altijd met mijn fibromyalgie, maar nu is t een ander soort moeheid. En verder pijnlijke borsten (af en aan), emotioneel en de hele dag dorst! Dat heb ik normaal nooit, ik drink altijd veel te weinig.. En t andere moment dus helemaal nergens last van!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 24-12-2017

Fijn Stefjuuh! Good luck! Op n mooie kerst :-)

Ga ik wel vanuit fook! En ik denk dat het bij jou ook goed zit! Maar dat weet je gewoon niet eerder dan dat je een kloppend hartje ziet en daarna blijft het natuurlijk alsnog spannend.
Zijn gewoon rotweken!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 26-12-2017

Ha Mary, hoe is T? Fijne feestdagen gehad?
Hier fijn geweest, wel vermoeiend maar erg gezellig!
Ik ben wel erg nerveus voor morgen.. duim je weer voor me?


Uitgerekend augustus / september 2018 - StefJuuh01 - 26-12-2017

Hoe laat mag je Fook?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 26-12-2017

Kwart voor 11..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 26-12-2017

Ik ga duimen!

Ja, fijne dagen. Wel druk, beide keren n middagslaapje mee geslapen met m'n dochter haha.

Nog 2,5 week wachten tot m'n echo. Voel me goed, nog. Benieuwd of er nog kwalen komen...


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 27-12-2017

Succes fook!!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 27-12-2017

Nog te vroeg voor hartactie , maar wel een duidelijke vruchtzak op de juiste plek. Zoals de echo mevrouw zei: so far so good!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 27-12-2017

Mooi fook!! Nu weer n beetje gaan genieten hè? :-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - StefJuuh01 - 27-12-2017

Mooi fook! Volgende week weer een echo?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 27-12-2017

Thanx meiden! En ja volgende week woensdag weer, dan zou t hartje te zien moeten zijn!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 29-12-2017

Ha Mary, hoe is t? Het is nog stil hier he, hopen dat er snel mensen aansluiten!
Hoe is t met de klachtjes? Ik begin me wel wat zwangerder te voelen, vooral mn borsten zijn pijnlijk en gigantisch. En ik heb net mn vriend gedwongen om langs de kfc te rijden want ik moest kip hebben!
Ten eerste ben ik tot nu toe nog nooit bij de kfc geweest, en ten tweede heb ik een stuk op en ben ik misselijk.. Haha!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 29-12-2017

Het blijft inderdaad nog stil! Nu is het forum sowieso best stil, in vergelijking met 2 jaar terug...

Het gaat prima. Op een beetje moe na, geen klachten. En vaak plassen, als ik moet, moet ik ook gaan...
Heb je je al weer aangemeld bij mvm? Ik ben sinds zondag bezig.

Verder echt afwachten tot 11 januari... Nog 2 weekjes :-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 29-12-2017

Had mvm wel weer even gebeld, de instructrice is met vakantie haha!
En ja dat plassen heb ik ook inderdaad! Vooral snachts vervelend!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 31-12-2017

Jammer dat ze op vakantie is haha, met het vele plassen heb je die bussen zo vol.
Ik merk dat ik veel meer moet drinken dan anders, om de urine een beetje normaal te laten zijn. Het is snel te donker...

Goede jaarwisseling! Ik ga nog ff een drukke dag werken tegemoet.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 31-12-2017

Ja stom hè.. ach ja. Vervelend nog even werken vandaag, werk je op een afdeling waar t extra druk zal zijn met t vuurwerk vandaag?
En alvast de beste wensen, dat het maar een prachtig jaar voor ons mag worden!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 31-12-2017

Nee fook, ik zit in de wijkverpleging!
Ook de beste wensen!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 02-01-2018

Ha Mary, leuke oud en nieuw gehad? Verder alles rustig?
Hier net weer een heel klein beetje bruinverlies nadat ik naar het toilet geweest was, ben nu weer mega zenuwachtig voor de echo morgen. Het lijkt alsof mijn lichaam door had dat ik een beetje vertrouwen had en dacht, lekker onzeker maken!
Morgen weten we het.. duimen maar weer!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 02-01-2018

Bruin is oud bloed meis, kan heel goed nog van de vorige keer komen. Met bruin geen zorgen maken meis. Je gaat zo'n mooie echo krijgen morgen!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 02-01-2018

Dank je wel koekie voor je reactie, zo ontzettend lief! Ik hoop t!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 02-01-2018

Wat koekie zegt! Duim wel voor je mar is niet nodig denk ik. Prachtig hartje en hppelijk krijg je daarmee meer vertrouwen terug


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 02-01-2018

Wij zijn saai thuisgebleven.... En jij fook?
Wat vervelend weer dat bloedverlies fook. Hoe laat heb je morgen je echo? 😘


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 03-01-2018

Foute boel. Veel rood bloed. Nu naar zhuis.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 03-01-2018

Nou, de onzekerheid gaat nog even door. Het goede nieuws is dat we een mooi kloppend hartje hebben gezien. Het slechte nieuws dat het vruchtje aan de kleine kant was voor de termijn. De echoscopiste was redelijk positief en zei dat ik nu evenveel kans heb als een normale zwangerschap dat alles goed gaat. Ik focus uiteraard weer alleen op het negatieve, dat het te klein was. Wat is dit zwaar, deze onzekerheid,
Maar goed, voor nu een kloppend hartje dus!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 03-01-2018

Jeetje mina fook, wat een domper... Had zo gehoopt dat je nu kon gaan genieten, maar helaas. Wanneer nu weer voor controle?
Kun je met je mannetje een beetje goed praten hierover?
Sterkte met wederom onzekerheid meid...


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 03-01-2018

Ach getver, meisie toch. Wat onwijs naar! Focus alsjeblieft op de mooie kloppende hartje, want dat klopt met de termijn. Dit is gewoon een rotperiode waarbij een meting met een afwijking van een halve mm al veel verschil maakt in berekening van de termijn en een hoop onzekerheid oplevert. Wanneer mag je weer? Ik zou niet schromen om 'misbruik' te maken van je onzekerheid door het bloedverlies en dit bericht en snel een nieuwe echo te vragen, daar zijn ze ook voor.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 03-01-2018

Goed nieuws maar snap.je gevoel. Blijft nog even spannend. Heb je nog een datum.voor echo staan?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 03-01-2018

Volgende week woensdagmiddag.. thanx meiden voor t meeleven


Uitgerekend augustus / september 2018 - muisje666 - 03-01-2018

Fook, dat kreeg ik ook te horen meis. Ons kleine man was ook met 7 weken te klein. Met 8 weken was ie keurig op termijn.
Hij ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen.
Hou hoop. Stress is niet goed voor je!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 03-01-2018

Echt muisje? Fijn dat het zo mooi bijtrok bij jouw mannetje!!

Het scheelde wel echt veel, t plupje was nu 3 mm en moest 7-10 zijn..
Mijn negatieve theorie is dat t mis is, mijn positieve theorie is dat het een late innesteling geweest is. Dit schijnt zelfs met IUI te kunnen. Dan zou ik nu niet 7 weken maar bijvoorbeeld 5,5 of 6 zijn, en dat zou stroken met grootte en de duidelijkheid van mijn testen. De eerste keer dat ik bloedde zou dan een innestelingsbloeding geweest zijn. Die bloeding van vandaag kan ik dan weer niet verklaren.

Het bloeden is vanochtend gestopt, wel nog veel bruinverlies. Dat is ook sinds een uurtje opgehouden. Wel buikpijn en rugpijn. We gaan het zien, ik ga proberen er neutraal in te staan (positief lukt me toch niet). Nogmaals heel erg dank voor t meeleven meiden, superlief..


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 03-01-2018

Weer bloed gehad en nu met zwarte stolsels, na 5 min weer opgehouden. Einde verhaal vrees ik.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 04-01-2018

Nee fook.... Hoe is de nacht geweest? En nu...?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 04-01-2018

Oh nee fook! Hoe gaat het nu? Ik snap dat je dat gevoel hebt, dat zou ik ook hebben. Ik heb een miskraam gehad, ook na een kloppend hartje en na bloedverlies, dus ik snap je volledig. Bij mijn dochtertje heb ik ook echt stolsels gehad, ook helderrood en zij is er gewoon. Het kan echt beide kanten op gaan. Maar het is gewoon echt een rottijd zo... Dikke knuffel meis! Ik duim gewoon nog even door


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 04-01-2018

Slecht nieuws. Net weer een echo gehad ivm bloedverlies. Hartje klopte nog maar er was een te grote dooierzak. We moeten rekenen op een miskraam.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 04-01-2018

Ah nee, gatver zeg! Fijn dat je gelijk voor een echo kon komen en je niet een week in onzekerheid hoeft te blijven zitten. Sterkte meis! Dit is echt heel rot! Neem de tijd voor jezelf meis. Dikke knuffel!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 04-01-2018

Jemig fook. Hoopte zondat t goed zou gaan met je. En juist de goede kant op zou gaan. Heel.veel sterkte meis en neem je tijd. Dikke knuffel


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 04-01-2018

Hoe gaat het nu met je fook? Ik denk aan je meis...


Uitgerekend augustus / september 2018 - Anoniem90 - 04-01-2018

Fook, ontzettend veel sterkte meis. Wat ontzettend naar voor jullie. Hopelijk krijg je veel steun uit je omgeving. Dikke knuffel meissie


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 04-01-2018

Ha meiden. Bedankt voor het meeleven. Het gaat hier niet zo goed, mijn vriend en ik zijn erg verdrietig. Ik kan alleen maar huilen. Het ergste vind ik misschien nog wel dat het nog leeft, en we niets kunnen doen dan wachten tot het hartje stopt/de miskraam op gang komt. Ik wil het echt kunnen verwerken en afsluiten maar daar kan ik niet aan beginnen zolang het nog in mijn lijf zit. Superzwaar dit..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 04-01-2018

Snap ik meis, wat dat betreft had je dan liever geen kloppend hartje gezien. Volgens mij hoef je overigens niet per se te wachten tot de miskraam op gang komt, maar kunnen ze het ook met medicatie opwekken. Overleg daar vooral ook over als dat je zou helpen. Ik kan me alleen voorstellen dat dat het niet direct makkelijker zou maken om het op te wekken als er nog een hartje klopt


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 04-01-2018

Jeetje mina fook ... Ben er stil van. Wat afschuwelijk dit ...
Huil maar ... Het mag.
😘


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 05-01-2018

Fook...hoe gaat het...?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 05-01-2018

Ik ben ook erg benieuwd, ik denk in ieder geval aan je meis...


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 05-01-2018

Hoi meiden. Het gaat. Fysiek is er nog niets op gang gekomen. Geen rood bloed meer gehad sinds woensdagochtend. Wel continu bruine afscheiding bij afvegen, maar meer dan een veegje per keer is het niet, heb geen maandverband nodig ofzo.
Emotioneel gaat t slecht, nog erg verdrietig. Dat zal nog wel even blijven denk ik..