Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend augustus / september 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend augustus / september 2018 (/thread-8546.html)

Pagina's: 1 2 3


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 05-01-2018

Ja.... En da's logisch ook.
Wat een rotsituatie, dit afwachten weer.
Denk ook steeds aan je. Sterkte fook.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 05-01-2018

Dat is toch ook hartstikke logisch meis, het is niet niks, sowieso al niet en het afwachten maakt het alleen maar erger weet ik uit ervaring. Heb je nog wel een afspraak staan?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 05-01-2018

Dat wachten is echt de hel inderdaad. Hoe lang heb jij moeten wachten toen koekie?

Volgende week woensdag weer een echo om te kijken of het hartje nog klopt, of dat er een wonder is gebeurd. Mijn moeder houdt nog hoop dat alles ineens goed kan zijn bij de echo volgende week, dat heb ik helemaal niet. Te veel slechte tekenen. Maar wat de gyn wel zei, als t hartje klopt dan kan alles nog. Ik heb eigenlijk liever geen hoop, dat vind ik makkelijker om mee om te gaan.
Ik heb al wel besloten dat als het hartje niet meer klopt dan, ik zo snel mogelijk een curettage wil.

Ik vind het zo oneerlijk allemaal..
Dank voor jullie steun, echt superlief..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 05-01-2018

Ik heb een week moeten wachten en in die tijd heb ik met mijn stomme kop gewoon gedaan alsof er niets aan de hand was en gewerkt vanuit huis, dat zou ik dus never ever aanraden. Hoewel het ergens ook wel wat afleiding gaf, maar het was veel beter geweest om even tijd voor mezelf te nemen.

Ik ken genoeg verhalen waarbij het uiteindelijk alsnog goed kwam, waarbij een hematoom naast de dooierzak zat die voor veel bloedverlies zorgde bijvoorbeeld. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik begrijp heel goed dat je van het slechtste uit gaat, al is het maar om jezelf te beschermen, dat zou ik zelf ook doen. Het is ook onwijs oneerlijk!

Gaat het thuis wel een beetje goed? Ik kan me voorstellen dat het ook best lastig is om aan je zoon uit te leggen waarom je verdrietig bent.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Poko - 05-01-2018

Hey Fook,

Lees hier je bericht. VerdrietigSad
Snap dat je veel vragen hebt.. Ik heb helaas 3 kindjes verloren (2 zwangerschappen)..
En kan me je onzekerheid heel goed voorstellen..
Tijdens de eerste zwangerschap liep het kindje ook achter.. Maar elke keer een krachtige hartslag.
Tot ik ineens het gevoel kreeg dat het niet goed was.. Had al vanaf week 7 bruinverlies.. En ging steeds wat meer bruinverlies krijgen.
Toen wilde ik een echo..
En idd het kindje bleek overleden.. terwijl het de week ervoor nog naar ons zwaaide..
2e zwangerschap idem.. al verloor ik het 1e kindje 2 weken eerder. 2e kindje leek het goed te doen..
Toch overleed het.. wederom na meerdere keren een kloppend hartje..

Helaas hier dus geen positief bericht. Bij de 1e 2 weken gewacht tot mn lijf wat deed.. gebeurde niet..
Toen met cytotec.. echt geen aanrader. Uiteindelijk met spoed op de ok..
2e keer kon ik dat echt niet meer opbrengen en heb toen na 3 dagen een curettage gehad.
Volg je gevoel meis!!
Maar het kan idd gewoon goed gaan. Tijdens mijn 3e zwangerschap heb ik zoveel dames leren kennen, waar het goed ging ondanks bloedverlies, hematomen etc.
Je kan niet anders dan afwachten.. En hoop houden..

Duimen draaien hier meis!! Hopelijk blijft het gewoon goed gaan!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 06-01-2018

Pfff koekie en poko, wat een heftige verhalen van jullie. Klote dat jullie dat moesten meemaken. Dank je wel dat jullie dat wilde delen.
Ik reageer soms wat laat omdat mijn telefoon kapot is gegaan en ik dus alleen op een computer kan lezen/reageren.

Fysiek gezien hier nog hetzelfde: constant bruinverlies, geen rood bloed. Af en toe wel wat buik- en rugpijn. Zwangerschapsklachten lijken afgenomen. Ik heb net even een test gedaan of het HCG al aan het afnemen was, maar t was een mega knaltest dus dit is nog niet het geval. Maar ik had gelezen dat dit zelfs na de daadwerkelijke miskraam nog een paar weken kan duren.

Emotioneel gezien wisselt het. Zolang ik bij mijn zoontje en vriend ben gaat het wel. Dan ben ik zo dankbaar dat ik een gezond kind heb, en heb ik wel vertrouwen in de toekomst dat ik nog een keer gezond zwanger mag worden. Maar zodra hij er niet is, slaapt oid, ben ik een mess. Ik was eigenlijk van plan om te gaan werken maandag (had tot nu toe vakantie), maar zoals ik me nu voel lijkt me dat geen goed plan (en na jouw verhaal koekie). Maar even afwachten hoe t gaat. Mijn vriend is ook aardig van de kaart, mijn zoontje is pas 1 jaar en 5 maanden dus die krijgt er niet zo veel van mee.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Poko - 06-01-2018

Zou idd echt tijd voor jezelf nemen.. Ik ben beide keren veelste snel weer gaan werken..
Wat uiteindelijk (icm andere factoren) geleid heeft tot een burn out.
Dus denk echt goed aan jezelf en aan wat je nodig hebt...

Hoop nog steeds op een positieve uitkomst, want het kan echt!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 06-01-2018

Heel herkenbaar fook. Ik had mijn zoontje en had daardoor ook een beetje het gevoel dat ik me niet zo aan moest stellen, ik had toch een gezond kind, een miskraam was pas erg als je überhaupt nog geen kinderen had, dus ik moest gewoon lekker doorwerken en doen alsof er niets aan de hand was, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. In die korte tijd heb je toch al gedroomd over de baby die groeide en lichamelijk gebeurt er ook nogal wat tijdens het zwanger zijn en vervolgens de miskraam. Dat is echt niet niks, of je nu al een gezond kindje hebt rondlopen of niet. Dus neem alsjeblieft de tijd, anders krijg je de klap later en bij mij kwam die echt als een mokerslag.

Ook hier wordt nog even door geduimd dat het allemaal een nare nachtmerrie is geweest...


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 07-01-2018

Fook, ik weet niets anders te zeggen dan; rustig aan. En ik zou ff niet gaan werken ... Het kan, na het lezen van de verhalen, alle kanten op dus nog .. wat een mindfuck weer die knaltest... Sterkte meid! X


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 07-01-2018

Rationeel gezien geef ik het geen enkele kans, deze zwangerschap. Ik blijf bruin verliezen, vanochtend ook een druppel rood, heb buikpijn. En toch is er dat kleine stukje van mij wat zo hoopt.. Aan de andere kant, mocht op een miraculeuze wijze woensdag het hartje nog kloppen en het kindje ineens goed gegroeid zijn, dan heb ik volgens mij geen seconde rust meer de rest van de zwangerschap. Zou dan toch er vanuit gaan dat de NIPT ook niet goed is, gezien de vergrote dooierzak. Dus wat mij betreft mag ze komen, liefst zo snel mogelijk. Dan kan ik rouwen en weer verder.

Ik ga inderdaad niet werken morgen, dank voor jullie adviezen.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 07-01-2018

Een emotionele rollercoaster fook ... Heb met je te doen. 😘


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 08-01-2018

Thanx lieve Mary. Hoe is het met jou? Voel je je goed? Al verteld aan veel mensen? Deze week echo toch?!

Ik ben vandaag naar mijn werk geweest om te vertellen aan mijn baas en directe collega's wat er aan de hand is, en waarom ik de komende tijd niet of minder op het werk zal zijn. Iedereen reageerde zo fijn. Nu thuis, alleen, en even tijd voor mezelf aan het nemen.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 08-01-2018

Heel goed fook! Goed om te horen dat iedereen er zo fijn op reageerde.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 08-01-2018

Godsamme zeg. Bel ik net het ziekenhuis, omdat ik al een vermoeden had, met wie mijn afspraak is woensdag voor de echo. En ja hoor, met een assistent. En als ik met de gyn wil, dan is de eerste mogelijkheid donderdagochtend. Toen ik protesteerde, kwam de gyn zelf aan de lijn en die zei: "ja is wel handig met mij aangezien het er zo slecht uit ziet. En ach joh, wat maakt zo'n dagje nou uit..." Ik heb haar nog net niet door de telefoon getrokken.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 08-01-2018

Gadverdamme zeg, waarom tref je op dit soort momenten nu altijd mensen die totaal geen benul hebben van hoe dit voelt. Ik had tijdens mijn miskraam gebeld over pijn en kreeg toen lekker bot het antwoord dat ik maar een paracetamolletje moest nemen. Ik heb daar ook serieus een klacht over ingediend. Ze mogen best meer rekening houden met de situatie waar je in zit. Die dag maakt heel veel uit! Ik ben gewoon even woest met je! Bah zeg!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 08-01-2018

Wat belachelijk, neem maar een paracetamol?! Doe eens normaal zeg. Alsof jij belt met een beetje buikpijn, wat denkt zo iemand wel niet? Goed dat je een klacht ingediend hebt!

Ik ben helaas afhankelijk van deze arts dus moet beleefd blijven. Maar ik vond het echt niet kunnen. Had het gevoel een nummertje te zijn, "die met die slechte echo". Alsof ik een zeikerd ben. Ik loop waarschijnlijk met een dode foetus in mijn buik en een kapotte droom in mijn hoofd, vind je t gek dat een extra dag teveel is? Stom mens..


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 08-01-2018

PS moet zeggen dat kwaad zijn wel even een verfrissende emotie is ;-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 08-01-2018

Dat je uitspreekt wat je voelt, betekent niet dat je onbeleefd bent hoor. Je mag best uitspreken dat wachten tot woensdag eigenlijk al te lang is en dat een dag extra echt niet te doen is. Voor hetzelfde geld valt er ergens een gaatje en kun je alsnog eerder of maken ze plek voor je omdat ze het eigenlijk toch wel begrijpen. Wat naar zeg!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 08-01-2018

Jeetje mina fook ... Nog langer wachten. Grrr....
Fijn dat je collega's op de hoogte zijn en begrip hadden. Dat kun je gebruiken...!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 08-01-2018

En heel lief, dat je naar mij vraagt fook.

Komende donderdag heb ik de eerste echo ... Ben dan 8 weken 2 dagen... Vind het rete spannend, veel meer dan tijdens m'n dochter. Ik geloof dat ik toen n stuk naiever was...
Voel me wel goed, beetje moe en lusteloos en heel af en toe wat misselijk.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 08-01-2018

Spannend hoor Mary, ik duim voor je..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 09-01-2018

Dankje fook, hoe is het bij jou? Vast veel succes voor morgen... Hoe laat mag je?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 09-01-2018

Thanx. Ik mag dus pas donderdagochtend, nog een nachtje extra wakker liggen. Gisteravond voelde ik me vreselijk raar, bruinverlies liep toe en buikpijn. Was ervan overtuigd dat de miskraam zou beginnen.. maar niks. Bruinverlies is helemaal opgehouden nu. Misschien dat het hartje is gestopt dat ik me zo raar voelde. Of er een wonder is gebeurd. Ik weet t niet.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 09-01-2018

Pfff dat was natuurlijk zo... Bah.
Ik hoop dat dat laatste waarheid blijkt en je moeder het juist aanvoelde...
Ik mag donderdag om 20.45u, en jij...?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 10-01-2018

morgenochtend 9 uur.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 10-01-2018

Over minder dan 24 uur, ik tel gewoon met je mee af. Hoe gaat het nu?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 10-01-2018

Weer wat licht bruinverlies, maar geen krampen oid. En verder algehele malaise in m'n hoofd ;-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 10-01-2018

Nou ja, dat is toch ook raar, dat het niet doorzet. Wat gaat de tijd dan langzaam!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 10-01-2018

Fook, wat toch zenuwslopend....
Nogmaals alle succes voor deze echo. X


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 11-01-2018

Hartje is gestopt. Nu zsm curretage.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 11-01-2018

Waarschijnlijk heb je dat dus gevoeld. Wat naar meis! Heel veel sterkte! Laat het nu maar snel 'voorbij' zijn... Dikke knuffel!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 11-01-2018

Sterkte lieve fook. Ik hoop dat je rustig mag herstellen. Neem de tijd!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 11-01-2018

Thanx meiden. Curettage helaas pas maandag. Ik heb veel steun aan jullie gehad, dank jullie wel..


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 11-01-2018

Oh dat is nog even balen zeg. Sterkte meid!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Poko - 11-01-2018

Ach nee toch:'( heel veel sterkte fook!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 11-01-2018

Oooh nee ... Fook... Wat vreselijk. Heel veel sterkte meid. 😘


Uitgerekend augustus / september 2018 - Myrthe - 11-01-2018

*Breekt in*

Fook, heel veel sterkte gewenst..
Dikke knuffel!

*Breekt weer uit*


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 11-01-2018

Jij veel succes en plezier vanavond Mary! Laat je t weten?



Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 11-01-2018

Thanks fook, topper die je bent.

Hoewel ik t wel rot vindt om na zulk heftig nieuws van jou, zal ik vertellen hoe het ging.

Ik heb net een kloppend hartje gezien van een 2cm lang wezen. Alles zag er goed uit. Over 3 weken de termijn echo.
Ik dacht 8 weken 2 dagen te zijn, klopt wel, de meting zei nu 8 weken 3 dagen.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 11-01-2018

Superfijn Mary, van harte gefeliciteerd!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Sunshine84 - 11-01-2018

Gefeliciteerd Mary, super fijn! Op naar de termijnecho Smile


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 12-01-2018

Bedankt meiden :-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 14-01-2018

Fook... Heel veel kracht gewenst voor morgen. X


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 14-01-2018

Hoe gaat het met je fook? Heel veel sterkte morgen! Ik zal aan je denken meis!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Ikke ook - 15-01-2018

Sterkte fook!!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 15-01-2018

Hoe is het gegaan fook?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 15-01-2018

Ben weer thuis. Fysiek valt het erg mee, weinig last. Emotioneel was het ontzettend zwaar, erger nog dan ik had verwacht.
Nu bijkomen en verwerken. Wat is dit kut.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 15-01-2018

Fook, wat rot. Heel veel sterkte meid.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 15-01-2018

Wat onwijs naar! Heel veel sterkte meis. Neem je tijd. Dikke knuffel!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 18-01-2018

Fook, hoe gaat het met je meis?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-01-2018

Ha koekie, wat lief dat je er naar vraagt.. niet zo goed, het hakt er aardig in.. fysiek gaat t prima, nog wel wat vloeien maar nauwelijks en geen pijn.
Hoe is t met jou?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 19-01-2018

Fijn dat het fysiek meevalt meis en het is hartstikke logisch dat het er in hakt. Neem er de tijd voor, dat geeft helemaal niet.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 19-01-2018

Hier gaat het overigens prima. Super druk met werk, verkoop van ons huis en een sollicitatie, dus ik ben wel lekker bezig. Haha


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 19-01-2018

Fook, zo ellendig voor je... 😘.
Hoe reageren de mensen om je heen?
Ben je aan het werk of niet?
Merkt je zoon dat je anders bent?
Nogmaals sterkte.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-01-2018

Ik ben nog niet aan het werk, kan het niet opbrengen nog. De intentie is om maandag weer te beginnen, maar wacht even af hoe ik me voel.
Ik krijg onwijs veel steun uit mn omgeving, dat is erg fijn. Toch voel ik me erg eenzaam in mijn verdriet. Mijn vriend is eigenlijk de enige die ik kan hebben om me heen. En mn zoontje uiteraard, hij is zo'n zonnestraaltje!
Als hij er is houd ik me groot dus denk niet dat hij er iets van merkt.
Met jou ook alles goed Mary? En koekie wat een drukte, leuk wel allemaal!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 21-01-2018

Hoe voel je je fook ... ?

Tsja, met mij gaat het prima ...


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 22-01-2018

T gaat. Ik was van plan om morgen weer te gaan werken, maar ik hoor net dat er 3 zwangerschapsaankondigingen zijn geweest vorige week.
En ik zit nu in tranen op de bank dus weet niet of ik t trek om daar te zijn al.
Hoe is t met jou?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 22-01-2018

Tjemig... Ook dat nog weer...

Ja, goed fook. 10 weken en 1 dag aldus de echo van laatst. Komende zaterdag de termijnecho waarna we de definitieve datum horen. Ik ben moe, maar nauwelijks misselijk. Fiets er eigenlijk een beetje doorheen dit keer. En dat vind ik zo rot richting jou...


Uitgerekend augustus / september 2018 - Koekie - 22-01-2018

Ah nee! Dat is echt super naar! Dat wil je echt niet om je heen hebben op dit moment. Een hele dikke knuffel meis!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 22-01-2018

Thanx meiden. En Mary niet schuldig voelen hoor, ik ben alleen maar blij dat t bij jou wel goed gaat!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 27-01-2018

Hallo,


wij hebben vandaag een goede termijnecho gehad.
Vandaag precies 11 weken. Uitgerekende datum is 18 augustus.
Geen klachten ... op moeheid na ...


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 27-01-2018

Wat fijn Mary, Gefeliciteerd!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Sunshine84 - 28-01-2018

Fijn Mary, gefeliciteerd! Op naar augustus :-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 28-01-2018

Bedankt meiden!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 28-01-2018

Hey ladies!

Een beetje van de schrik bijgekomen, meld ik me hier ook aan 😄 ik ben naar mijn eigen
berekening morgen 7 weken zwanger. Sinds een week weer heel erg misselijk en moe.
Gister weer begonnen met medicijnen tegen de misselijkheid en vandaag, buiten moeheid,nergens last van gehad. Hopelijk wordt het niet weer erger. Bij mijn vorige zwangerschap
heb ik echt de eerste weken alleen maar op bed gelegen, dus deze keer gaat sowieso al
beter🤣 dan komt wel ook gelijk de twijfel of alles wel goed gaat. Het blijft een spannend
iets 🤭 woensdag eerste echo. Spannend!!

Wat fijn Mary1986 dat het bij jou zo goed gaat 👏🏻


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 28-01-2018

Wauw Kelly, alweer 7 weken zwanger. Van harte gefeliciteerd. Welkom hier.
Spannend straks die eerste echo!
Hoe oud is je eerste kind? Jongen/meisje?
Ik hoop van ganse harte dat de misselijkheid wegblijft Kelly!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 29-01-2018

Thanx Mary1986, ja het gaat zo snel een tweede keer, tot nu toe iniedergeval 🤣 ik heb
zoontje van 17 maanden. Augustus 2016 💙 ik hoop ook echt dat die misselijkheid
wegblijft. Ik begin donderdag bij mijn nieuwe baan en hoop dat ik goed door mijn
proeftijd heen kom 🤗 heb jij last van kwaaltjes?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 29-01-2018

Ik vind het ook echt supersnel gaan, ben alweer bijna 12 weken. Whoehoee!

Leuk, mijn dochter is van april 2016.

In tegenstelling tot bij mijn dochter heb ik geen kwalen. Wat vaker plassen en moe, maar dat is het dan wel!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 31-01-2018

Vanochtend echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien ❤️ Tot nu toe is de
uitgerekende datum 16 september 😁


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 31-01-2018

Geweldig nieuws Kelly86, gefeliciteerd!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 06-02-2018

Helaas lig ik ziek op bed ... Overgeven, diarree, koorts. Doe m'n best voldoende vocht binnen te krijgen, maar valt niet mee.

Hoe issie met jou Kelly?

Zouden er nog meer september dames bijkomen? :-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 06-02-2018

Oh wat balen Mary! Mijn zoontje werd vanochtend ook met koorts wakker. Hopelijk steekt hij me niet aan. Hier gaat het wel prima. Wel extreem moe 😴😴😴 en regelmatig wat
misselijk.

Jij heel veel beterschap! Vraag me ook af of we met zn tweetjes blijven.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 06-02-2018

Hopelijk ontspring je de dans Kelly!
Hoe gaat het op je nieuwe werk?
Wanneer heb jij de termijnecho? Die van 12 wkn zeg maar?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 07-02-2018

Ik hoop het ook echt! Op mijn werk gaat het best goed gelukkig. Zijn wel echt lange dagen staan, maar tot nu toe houd ik het goed vol. Ik heb 20 februari de termijnecho 👏🏻 Dan ben ik waarschijnlijk pas 10+3 maar omdat ik de nipt wil doen moet de termijnecho blijkbaar iets vroeger. Heb jij de nipt of combinatietest laten doen?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 07-02-2018

Wat voor staand werk doe je?
Ik was met die echo 11 weken. Vorige keer geen testen gedaan, er nu wel voor gekozen. Afgelopen vrijdag bloed af laten nemen, dus binnenkort zal de uitslag volgen...


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 07-02-2018

Gekozen voor de nipt.


Uitgerekend augustus / september 2018 - mrinkiej - 09-02-2018

Ook ik mag me hier melden Smile
Uitgerekend op 31 augustus van ons derde kindje.
Een onverwachts cadeautje.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 10-02-2018

Gezellig! Welkom mrinkiej! En natuurlijk gefeliciteerd! Dan ben je twee weekjes verder dan ik 🤭 bij mij is de uitgerekende datum op dit moment 16 september. Mijn zoontje is van 28 augustus, dus dat wordt nog spannend 😬

Mary1986, ik werk in een kledingwinkel, dus ff zitten is er helaas niet bij, buiten de pauzes om. Hier gaat het voor mijn gevoel een stukje beter. Gister zelfs pas om 20:30 in bed ipv 19:30 😂😂😂


Uitgerekend augustus / september 2018 - mrinkiej - 11-02-2018

Dankjewel Kelly86! Jij ook gefeliciteerd!
Dat word dan idd nog spannend zeg.

Ik heb al 2 mooie echos gehad, mag as donderdag voor de termijnecho en dan krijg ik de definitieve uitgerekende datum.
Nou krijg ik sowieso een geplande keizersnede dus ik zal de uitgerekende datum niet halen, al 2 keizersnedes gehad dus mag niet meer gewoon proberen.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 11-02-2018

Hoi mrinkiej, van harte gefeliciteerd! Een cadeautje, jeetje! Dat was vast ff schakelen...?

Mijn geboortedatum is jouw uitgerekende datum :-).
Ben nu 18 augustus uitgerekend van nr 2.


Uitgerekend augustus / september 2018 - mrinkiej - 12-02-2018

Dankjewel Mary! Jij ook gefeliciteerd!
Was zeker even schakelen, we zullen oa moeten verhuizen, en aan een derde keizersnede zitten wel iets meer risicos.
Maar dit kindje is hartstikke welkom. Gelukkig gaat de zwangerschap tot nu toe me erg goed af, hiervoor 2 keer enorm veel gespuugd, nu totaal nergens last van op wat moeheid na. En de andere 2 vinden het super leuk dat er een brusje bij komt.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 12-02-2018

Mooi dat jullie kindje bovenal erg welkom is mrinkiej!
Lekker, zo'n fijne zwangerschap.
Moet zeggen dat dat bij mij ook wel zo is, nauwelijks misselijk geweest en niet overgegeven. Vorige keer ging ik constant boven de pot.
Hopelijk blijft het zo!

Ik heb woensdag weer n afspraak, controle, bij de verloskundige.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 14-02-2018

Vandaag weer goedgekeurd bij de verloskundige.
Ik mag bij hen onder controle blijven, maar wel in het zh bevallen. Helemaal prima zo.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 23-02-2018

Kelly en mrinkiej, hoe gaat het met jullie?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 23-02-2018

Hey! Hier gaat het prima! Afgelopen dinsdag termijnecho gehad. Uitgerekende datum blijft 16 september 😊 hoe gaat het met jullie?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 23-02-2018

Met mij gaat het prima! Heel gek, maar amper in de gaten dat ik zwanger ben. Voel me prima!
Wij zijn druk bezig met wat voorbereidingen voor de verhuizing van onze dochter naar zolder. Morgen rondje IKEA ;-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 24-02-2018

Dat heb ik dus precies hetzelfde! Ik ben alleen nog steeds wel wat misselijk en moe, maar niet meer zo erg als in het begin. Ik heb wel echt al een buikje, moet het echt camoufleren op mn werk. 😂 ben ook alweer heel veel aangekomen, had ik bij mn eerste zwangerschap ook. Ik kijk uit naar de geslachtsbepalende echo! Dan kan ik wat gerichter gaan shoppen. Tot nu toe nog niks gekocht, dat was ook de vorige keer wel anders 😂 morgen naar de negenmaandenbeurs, misschien wordt het dan allemaal wat echter 😄


Uitgerekend augustus / september 2018 - mrinkiej - 24-02-2018

Hier ook alles goed! Termijnecho gehad vorige week. En de datum staat nu vast op 30 augustus.
We hebben het nu aan iedereen verteld en erg leuke reacties gehad. Onze dochter is helemaal blij dat er een baby komt, en onze zoon wil perse een broertje haha, natuurlijk uitgelegd dat het ook een zusje zou kunnen zijn, maar nee het moet een broertje zijn. We zullen zien met de 20 weken echo.

Ik voel me gek genoeg ook super goed! Vergeet het soms haast gewoon, niet moe, niet misselijk. Buikje groeit al wel wat. En ben al 6 kilo aangekomen haha. Ik vind dat niet erg want ik ben erg dun van mezelf. (1.73 en 52 kilo)
We hebben al wat kleine dingentjes gekocht. Hadden alles weg gedaan dus moet echt alles opnieuw aanschaffen. 13 maart hebben we weer controle, kan niet wachten.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 24-02-2018

Wat fijn dat we ons allemaal zo goed voelen!! Houden zo!

Wij willen niet weten wat het wordt haha. Dus dat wat er geshopt wordt, zal neutraal van kleur zijn. Mocht het een meisje worden, dan hebben we alles nog van onze dochter. Mocht het een jongen zijn, dan moet er een nieuwe garderobe komen.

14 maart hier weer controle. Heb inderdaad ook al wel een buikje (ook van mezelf al, maar nu hogerop de buik ook opgezet).

Succes meiden!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 24-02-2018

Echt super goed nieuws allemaal zeg 😀 Mrinkiej ik ben gewoon blij dat ik niet de enige ben die al 6 kilo is aangekomen 😂 nu was mijn startgewicht al 68 kilo maar goed... fijn om tr horen dat ik niet de enige ben 😛

Ik ben echt veel te nieuwsgierig om het geslacht een verrassing te laten. Ook al maakt het me niet uit.

Mijn zoontje is pas anderhalf dus snapt er niks van. Als ik zeg mama heeft een baby in de buik, kijkt ie me aan alsof ik gek ben geworden 😂 wij gaan het over twee weken officieel bekend maken.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 28-02-2018

Haha Kelly, mijn dochter snapt er ook niets van. Geeft wel eens kusje op m'n buik, omdat ik t wil, maar kijkt er ook echt niet begrijpend bij...

Spannend Kelly, hoe ben je van plan dat te doen?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 28-02-2018

Hallo Mary! De gezinsleden weten het al vanaf het begin, ik had toen een shirtje voor mijn zoontje waar grote broer op stond 😁 ik heb nog een oma van 96 en die gaan we het dan op dezelfde manier vertellen en daarna alles via de app/telefoon. En dan ook op facebook.

Ik heb trouwens veel te vroeg gejuicht... lig al twee dagen kotsmisselijk op de bank. Ben begonnen aan een nieuw doosje medicijnen en op de een of andere manier werkt het niet meer 😓


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 02-03-2018

Ahhh Kelly, leuk hoor, die bekendmaking Smile. Ik had onze dochter inderdaad ook zo'n shirtje aan gedaan, alleen dan 'grote zus'.

Onwijs vervelend voor je, die misselijkheid... vooral 's ochtends of de hele dag door?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 14-03-2018

Hoe issie meiden?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 15-03-2018

Ha Mary, ik breek even in: hoe gaat t met je? Alles goed met de zwangerschap?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 15-03-2018

Lief van je fook. Hoe ist met jou? Ik lees wel mee in het zwanger worden forum :-).

Met mij gaat het goed. Van de week weer goedgekeurd bij de verloskundige. Alles verloopt soepel tot op heden.


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 16-03-2018

Wat super Mary, goed om te horen! Hier gaat t, nog aan t opkrabbelen maar we mogen gelukkig weer proberen nu.
Geniet ervan! Ik breek weer uit!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 16-03-2018

Dankje, succes meis!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 22-03-2018

Hoe issie mrinkiej en Kelly86!?!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 22-03-2018

Hey!!!

Het gaat eigenlijk heel erg goed! Op dit moment heb ik nergens last van. De misselijkheid is helemaal weg en ben een stuk minder moe. Afgelopen maandag voor het eerst het hartje gehoord. Was weer even een fijne bevestiging 😍 ben ook bij een dietiste geweest, omdat ik zoveel aankom en daar voel ik me ook wel beter door. Heb het nog steeds moeilijk met lekkere dingen te laten staan maar kan het nu wel beperken.

Hoe is het met jullie? Voel je je inmiddels al een beetje zwanger? Het is dat ik best al een buikje heb anders zou ik het soms nog vergeten 🙈