Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Uitgerekend augustus / september 2018 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-6.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger zijn (https://archief.zwangerworden.nu/forum-25.html)
+--- Topic: Uitgerekend augustus / september 2018 (/thread-8546.html)

Pagina's: 1 2 3


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 22-03-2018

Ohhh wat fijn dat je je beter voelt nu Kelly86! Hoeveel ben je aangekomen?
Hier gaat het prima, nergens last van! Laatste dagen denk ik heel in de verte de beeb te voelen! Dus begin me steeds meer zwanger te voelen. Toch gaan er ook hele werkdagen voorbij waarop ik er weer totaal niet mee bezig ben.
Volgende week donderdag de 20 weken echo.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 24-03-2018

10 kilo nu 🙈 i know 😱 nu al een week op hetzelfde gewicht, is heel wat voor mij 😅 ik heb soms ook het idee dat ik de baby voel maar durf nog niet met zekerheid te zeggen dat hij/zij het ook echt is. Fijn dat jij je ook zo goed voelt 👏🏻


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 24-03-2018

😝 ik zeg niks, ben je verloskundige niet hihi. Zegt die er wel wat van? Hoeveel weken ben jij nu?

Op een gegeven moment weet je het gewoon zeker; dit is de beeb. Geniet ervan :-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 25-03-2018

Nee niet echt, wat moet ze er van zeggen ook, kan er niet zo heel veel aan doen. Het is niet zo dat ik me de hele dag helemaal volvreet. Ze zei alleen dat je bij de gynaecoloog helemaal nooit gewogen wordt, dat het dus niet heel belangrijk is. Het is meer dat ik er zelf mee zit. 15 weken nu.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 27-03-2018

Oh, mijn vorige zwangerschap was ik voor controles bij gynaecoloog of klinisch verloskundige en werd wel degelijk gewogen steeds! Zal per ziekenhuis wel verschillen.
Ja, baal je ervan dat je aankomt?
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ik aankom nu, hoedlf nu bij de verloskundige niet te wegen en thuis heb ik er geen batterijen in, in de weegschaal.

Ah, ik alweer bijna op de helft, donderdag 20 weken echo...


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 11-04-2018

Mrinkiej en Kelly... het is erg rustig hier. Alles oke met jullie?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Kelly86 - 13-04-2018

Hey! Ja hier gaat alles prima, en met jou/jullie? Merk wel dat ik steeds meer last ga krijgen als ik te lang sta op mijn werk 🙁 hebben een kruk voor me besteld dat ik af en toe kan zitten. Hopelijk geeft dat wat verlichting. We hebben vorige week de geslachtsecho gehad en krijgen er nog een zoontje bij 💙😍 heerlijk, twee mannetjes. Weten jullie het geslacht al? Of willen jullie het niet weten? Over 1,5 week de 20-weken echo.


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 15-04-2018

Wat fijn wat van je te lezen Kelly!!
Wat leuk, een jochie erbij, gefeliciteerd!
Ah, ik hoop dat de kruk je gaat helpen!

Wij hebben 2 weken terug de 20 weken echo gehad, alles goed! Wij willen niet weten wat het wordt, gaan het half augustus meemaken, of wij twee meisjes krijgen of niet. Ik vind het allemaal prima!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 19-05-2018

Hoe gaat het met je zwangerschap Mary?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 21-05-2018

Lief van je fook. Het gaat goed, inmiddels 6 maanden zwanger en heb nauwelijks ergens last van. Af en toe voel ik mn rug een beetje maar that's is. Dus ik klaag niet! A. wijst naar mijn buik als het over de baby gaat... En geeft er lief kusjes op...
Ben erg benieuwd wanneer het komt, wat het is en hoe het samen met onze dochter gaat.

Hoe gaat ie met jou fook?


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 21-05-2018

Wat fijn mary! En wat lief van A.. ben ook benieuwd!
Hier gaat t wel, af en toe zie ik t even niet meer zitten en dan ben ik weer vol goede moed.. verder wel enorm aan t genieten van mn kleine mannetje!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 22-05-2018

Ja... Zal wel weer n rollercoaster van emoties zijn..., zeker met die vervelende ervaring tussendoor.
Ik hoop met je mee dat er snel goed nieuws gaat zijn, het is je gegund! X


Uitgerekend augustus / september 2018 - Amers - 21-08-2018

Hoe gaat het inmiddels met jou Mary?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 23-08-2018

Wat lief dat je aan me denkt Amers!!
Ja, het gaat wel goed.
Nog geen baby hier... Vanmorgen gestript, heb niet het idee dat dat wat doet.
Zondag of maandag weer strippen... En als dat niks doet, volgt volgende week de inleiding in zh...
Spannend dus nog even hier!

Ik lees jullie topic nog steeds stiekem mee ;-)


Uitgerekend augustus / september 2018 - Amers - 24-08-2018

Ja, verder is het overal zo rustig op het forum.. Maar wat jammer dat je nog niet bevallen bent. Mag nu wel een keertje ;-). Hopelijk meldt hij/zij zich heel snel :-).


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 25-08-2018

Ja, tis inderdaad bizar rustig hier, in vergelijking met 2,5 jaar geleden.
Ik ben het met je eens ... Het mag nu wel eens gebeuren... Maar vooralsnog; geen baby...


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 26-08-2018

Zet 'm op Mary! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en snel je kindje gezond en wel in je armen mag sluiten.
Laat je het nog weten?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 11-09-2018

Dankje fook! Fijn je even te lezen.

Op 26 augustus ben ik bevallen van een tweede dochter!
We maken het goed.

Hoe ist met jou fook...?


Uitgerekend augustus / september 2018 - Amers - 12-09-2018

Gefeliciteerd Mary!


Uitgerekend augustus / september 2018 - fook - 15-09-2018

Ahhj Mary, gefeliciteerd meid! Twee dochters, wat een rijkdom. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
Hier prima, lekker op vakantie nu in Griekenland!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 16-09-2018

Dankje Amers!
Dankje fook, fijne vakantie in Griekenland!


Uitgerekend augustus / september 2018 - blossom - 03-10-2018

Hoi Mary,

Lang niet gesproken en gefeliciteerd. Wauw een dochter :-). Geniet ervan!


Uitgerekend augustus / september 2018 - Mary1986 - 05-10-2018

Lieve blossom, dankjewel! Tijdje geleden inderdaad... kon ik maar antwoord geven op de vraag in je handtekening...