Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden vanaf maart 2019 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden vanaf maart 2019 (/thread-8563.html)

Pagina's: 1 2


Zwanger worden vanaf maart 2019 - muisje666 - 17-03-2019

Heb even zitten twijfelen of ik een nieuwe topic moest starten.
Het is hier helaas zo rustig de laatste tijd.
Maar ik doe het toch.

We gaan proberen nog een keer zwanger te raken voor een broertje of zusje voor ons mannetje.
Terwijl ik dit typ krijg ik al de kriebels.

We gaan niet meer de medische molen in dus het zou spontaan moeten gebeuren.
Op hoop van zege!!

Heb je vragen stel ze gerust.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Amers - 17-03-2019

Oh, wat spannend Muisje! Heel veel succes!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Ikke ook - 17-03-2019

Oh muisje ik duim zo mee voor je!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - muisje666 - 17-03-2019

Bedankt dames!

Hoe gaat het met jullie kleintjes?

Vind het zelf wel spannend. Deze maand wordt het waarschijnlijk niks. Maar 1 keer geknuffeld.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - samantha1987 - 25-03-2019

muisje666 schreef:Bedankt dames!

Hoe gaat het met jullie kleintjes?

Vind het zelf wel spannend. Deze maand wordt het waarschijnlijk niks. Maar 1 keer geknuffeld.

Succes muisje!!!Ik lees alleen af en toe mee!!maar als het iemand gegund is ben jij het wel


Zwanger worden vanaf maart 2019 - muisje666 - 01-04-2019

Super lief Samantha.

Alles goed bij jullie? Het gaat zo onwijs snel.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Pullygirl - 06-04-2019

Hi Muisje! Zal ik gezellig met je meedoen? Wij gaan ook voor een tweede. Ons zoontje is nu bijna 6. Jij hebt ook een zoontje zie ik? Ik heb destijds ook op het forum gezeten. Het lijkt inderdaad nu veel rustiger.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - muisje666 - 08-04-2019

Pully, Wat ontzettend gezellig dat je mee wilt kletsen. Het is hier zeker een heel stuk rustiger. Wat best wel jammer is.

Heb jullie bewust gekozen om er wat meer jaren tussen te laten?

Hier 5.8 jaar bezig geweest om zwanger te mogen worden. Vanaf begin al problemen en in de mmm terecht gekomen. Na 2 vmk en 5 icsi's waren we uitbehandeld. Half jaar later spontaan zwanger. Nog steeds ongelooflijk. Ons mannetje is bijna 16 maanden. We willen nu bewust gaan proberen voor een 2e. Geen ziekenhuizen meer dus het zou zo moeten gebeuren. Ben al vanaf sept van de pil af, maar er niet echt mee bezig geweest. Cyclus is voor mijn doen redelijk stabiel tussen de 29-32 dagen.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Pullygirl - 08-04-2019

Hi Muisje!

Die eerste vraag kon ik verwachten :-). Ik heb enorme psychische klachten gehad na de geboorte van mijn zoontje. Ik ben nu eindelijk stabiel en voel me nu pas sterk genoeg om voor de tweede te gaan. Ik heb vorig jaar alle babyspullen weggegooid omdat we besloten hadden het hierbij te laten vanwege alles wat er is gebeurd maar onze wens is te sterk en we durven het weer aan.

Ik was bij de eerste meteen in de eerste ronde zwanger maar was toen wel 6 jaar jonger natuurlijk. Ik ben inmiddels 37 dus misschien gaat het nu ook wat langer duren.

Maar voor jou ook spannend zeg. Ben je er nu bewust weer eerder mee begonnen omdat het de vorige keer zo lang duurde? Mag ik vragen hoe oud je bent? Vaak hoor je wel dat het de tweede keer wel sneller gaat. Wij hebben overigens ook het motto, lukt het niet dan heeft dat zo moeten zijn. We gaan geen trajecten in, lijkt me zeker niet gewenst gezien mijn geschiedenis.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - samantha1987 - 13-04-2019

muisje666 schreef:Super lief Samantha.

Alles goed bij jullie? Het gaat zo onwijs snel.

Ja hier gaat het allemaal zijn gangetje. Nogsteeds last van me rug dat gaat denk ik ook niet meer over. Lizz doet het goed en Tess gaat ook super. Na de zomer naar groep 3...gaat veel te hard joh!! We hebben een pup gekocht. Eerst dacht ik waar ben ik aan begonnen...maar nu gaat het super. Dus toch nog een baby in huis. Hij is nu 5 maanden. Is een rottweiler.
Hopelijk zijn jullie snel zwanger van jullie 2e wonder!!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - muisje666 - 17-04-2019

Sorry mijn opa ligt heel slecht. Ben snel weer aanwezig.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - altijdpositief - 22-04-2019

Nu onze zoon bijna 2 is en we niet meer elke nacht ons bed uit moeten denken we aan gezinsuitbreiding. Ondertussen een weekje gestopt met de pil en we zijn heel blij dat we de beslissing genomen hebben om voor een tweede kindje te gaan.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - muisje666 - 03-05-2019

Zo daar ben ik weer.

Pully: wat heftig dat je zulke klachten hebt gehad. Ben blij voor je dat je toch nu de stap durft te wagen voor een 2e kindje!
Hopelijk gaat het nu helemaal goed komen. Hoe gaat het met jou en je cyclus? Beetje stabiel allemaal?

Ja wij hebben bewust gekozen om wat eerder te beginnen. Maar zijn er ook echt klaar voor. Ons mannetje wordt steeds makkelijker.

Altijd positief: wat super leuk dat je ook komt kletsen. En dan ook voor een 2e kindje! Heb jij een stabiele cyclus? Vorige keer snel zwanger geworden?

Laten we hopen dat onze wensen snel uit mogen komen.

Samantha, wat ontzettend leuk een pup erbij. Voelt toch ook als een kindje. Wow Tess alweer bijna na groep 3. De tijd gaat echt mega snel zeg. Vind ze het leuk op school?

Hier: 3 dagen na mijn bericht is mn opa overleden. Hij was 91 jaar geworden, wat dus super fijn is. Alleen het ging ineens zo mega snel. Gelukkig heb ik hem nog gezien.
Inmiddels is ie al begraven en ligt ie nu bij mijn oma. Zijn ze weer samen.

Door alle stress is mn cyclus helemaal door de war. Totaal geen weet wanneer mn eisprong is geweest en zit nu op dag 4 en nog steeds geen ongi te bekennen. Wel geprobeerd te testen maar verder dan een indroogstreep kom ik niet.
Dus maar gewoon even wachten en dan vol goede moed de volgende ronde in. We hebben amper geknuffeld dus kans op zwangerschap is ook mega klein.

Vanaf nu zal ik weer wat vaker aanwezig zijn!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - altijdpositief - 07-05-2019

Ook wij hebben beslist om voor een broertje of een zusje te zorgen Smile. Ons zoontje is geboren na ik 10 maanden geleden gestopt was met de pil en eigenlijk stonden wij op het punt om met een eerste behandeling te beginnen. Een paar weken voor ik een afspraak had was ik spontaan zwanger. Hopelijk gaat het deze keer wat vlotter. Muisje666 ik wens je heel veel succes!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - altijdpositief - 10-05-2019

Mijn cyclus is vrij stabiel: de ene keer 26 dagen, de andere keer 30 dagen, zo iets... Nee, jammer genoeg hebben wij bij ons eerste kindje 10 maanden moeten wachten eer we zwanger waren en we stonden net op het punt om een behandeling te beginnen, maar uiteindelijk is alles toch spontaan gegaan. Jammer om te horen dat je opa is overleden, maar 91 is een gezegende leeftijd als dat een troost mag zijn. Ook voor jou veel succes met de volgende ronde J


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 01-06-2019

Mag ik hier ook mee kletsen muisje???


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 04-06-2019

Er wordt hier zeker niet zo actief gekletst?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Koekie - 06-06-2019

Hi Shady, wat super leuk dat je het toch nog een keer gaat proberen! Ik zou ook zo graag nog willen, maar ik denk niet dat het er voor ons nog een keer inzit. Ik ga je in de gaten houden meis. Spannend!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 07-06-2019

Hee koekie, das lang geleden hè? Ja we zijn inmiddels beide zover dat we volmondig ja zeggen tegen nog een kindje. Was ik natuurlijk zelf allang al haha!
Ik wil 3 juli mijn spiraal eruit laten halen Dus daarna wordt het weer spannend..
Hoest met jou meis?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Koekie - 07-06-2019

Gaaf hoor! Hoe gaat het verder met jullie?

Tja, hier is het het laatste jaar enorm chaotisch. Onze zoon is hoogbegaafd en inmiddels een thuiszitter. Ik heb dus mijn baan opgezegd en probeer tussendoor nog wat geld te verdienen, maar dat gaat allemaal enorm lastig met een kleuter met schooltrauma thuis. Onze dochter gaat er ook nog eens keihard achteraan, dus daar zijn we ondertussen ook aan het bijsturen. Verder gaat het super hoor, maar geen geweldig moment voor een derde dus.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 07-06-2019

Oh jemig dat klinkt heftig meis...


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-06-2019

Dit is verdorie de 3e keer dat ik hier typ en wil versturen en alles kwijt ben.

Ga nu maar eerst typen op Word en dan hier proberen te kopiëren. Hopelijk gaat me dat vandaag nog lukken. Want het is super druk op werk. Dus bericht komt er aan.

Shady lieverd JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jippie Jee


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-06-2019

Heb een nieuw account trouwens. Muisje doet het niet. Krijg mn wachtwoord niet voor elkaar omdat mn oude adres niet meer doet kan ik het niet veranderen.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-06-2019

Hey meiden,

Zo via Word typt het gelukkig een heel stuk makkelijker dan via de site op telefoon. En zo kan ik dit opslaan zodat ik niet weer alles kwijt ben. Wordt er een beetje moe van om telkens heel verhaal neer te zetten.

Altijdpositief: Ahh wat heerlijk een cyclus van 26 dagen. Dan gaat het ook allemaal een stuk sneller. Hoe gaat het nu met je? Is er al iets moois op komst?

Shady: Lieverd, wat ontzettend gaaf om te lezen dat jullie toch besloten hebben om voor een kindje te gaan. Je was er zo zeker van dat het niet meer zou gebeuren, ook al wist ik dat je diep in je hart wel graag wilde. Hoe leuk is het om toch samen proberen zwanger te worden.
Hoe gaat het verder bij jullie? Hoe gaat het met je mooie schatjes?

Koekie, Jeetje heftig zeg. Heel veel sterkte ermee. Ik snap dat je niet aan een 3[SUP]e[/SUP] zit te denken.

Hier: We hebben een vreselijke week vol buikgriep ellende achter de rug. Onze T was echt super ziek, kon wel mee huilen zo zielig was het. Denk alleen dat Essent er erg blij mee was. Heb me een partij gewassen, wordt je helemaal gek van. Gelukkig gaat het nu allemaal de betere kant op.
Helaas zaterdag weer ongesteld geworden. Had het wel verwacht, helaas weinig ons best gedaan. Op naar een nieuwe ronde.




Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 11-06-2019

Altijdpositief wat fijn dat je zo'n mooie cyclus heb! Succes meis

Mam2017 jaaaaaaaa en jij heb al die tijd gewoon gelijk gehad! Je wist dat er nog wel eenrje zou gaan komen hier. Nu nog hopen dat her lukt maar stel
Dat ik zwanger ben... dan heb jij altijd gezegd dat het nog een jongetje zou zijn toch? Ik ben nu nog heel rustig in het proces maar komt ook omdat het
Stomme spiraal er nog in zit maar ook omdat wij van de week een dakkapel besteld hebben dus we gaan weer een flinke verbouwing tegemoet pfffff


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 11-06-2019

Mam2017 was je niet nog veel te vroeg in je cyclus? Ik zie dat je ticker al aangepast is.
Balen dat jullie zon griep golf in huis hadden... hier heeft Tess van de week wel een keer gespuugd ook snachts maar de volgende dag was er niks meer aan de hand gelukkig.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 11-06-2019

Zo, mn ticker ook even aangepast! Dan wordt het wel heel echt hè haha


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-06-2019

Super leuk! Ja jullie krijgen er nog een jongetje bij....
Wat fijn dat Tess er zo weinig last van had. Onze Timo was gewoon een grote waterval. Bleef er maar uitkomen. Toch beetje paniek gehad.

Vervelend zo n verbouwing. Wij moeten de zolder ook nog een keer doen. Maar geen zin in haha. En nu net een nieuwe auto. Kost genoeg allemaal.

Spannend voor je nog 3 weken Smile Gaat straks sneller dan je denkt.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 11-06-2019

Arme timo... gelukkig nu weer in orde
Ja het kost allemaal een hoop geld idd Maar nu slapen semmy en Tess samen op zolder dus da's geen succes.
Ik wilde per se een Waskamer maken van de kleinste kamer wat ooit babykamer was en nu dus weer terug getoverd zal worden als het ons nog een keertje gegund is!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 13-06-2019

Afspraak voor 3 juli staat!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 13-06-2019

Jippie, wat super gaaf lieverd. Heb je echt iets om naar uit te kijken.
Ik wil zo graag tegelijk met jou zwanger zijn.

Weg maar met dat washok. Op naar een mooi wondertje 🤩


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 13-06-2019

Ik wil idd ook heel graag samen met jou zwanger zijn!! Maar wat ik toen al zei zeg ik nu weer... Ik gun het jou edht enorm!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 15-06-2019

Ik jou net zo hard. We hebben onze klein man al. Dat maakt alles goed.

Vandaag alweer 1,5 jaar. Wat gaat het toch snel zeg.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 15-06-2019

Jeetje anderhalf alweer!! Wat heb ik al die tijd toch met je meegeleefd en nu gewoon weer!!

Hoest met de andere meiden hier? Ik moet jullie nog een beetje leren kennen hoor, een aantal dan


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 16-06-2019

Sinds gisteren begonnen met foliumzuur!! Best gek om dat weer te kopen ook


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 19-06-2019

Moet ik ook nodig doen. Maar zo geen zin om er teveel mee bezig te zijn. Dus ook geen ovutesten helemaal niets.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 19-06-2019

Nee maar ovutesten of foliumzuur vind ik wel een verschil. Ik heb wel ook ovutesten in huis gehaald maar probeer het ook een beetje op zn beloop te laten. Merk wel aan mezelf dat ik er niet zo mee bezig wil zijn zoals ik dat toen deed zeg maar. Misschien verandert dit gevoel op het moment dat mn spiraal eruit is hoor, Ik weet het niet.

Hoest met jullie meiden?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 19-06-2019

Is ook mop. Heb de vitamine liggen in de kast. Zal morgen beginnen.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 20-06-2019

Trots op je! Haha

Ik kan niet slapen...


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 22-06-2019

Denk dat deze maand niks gaat worden. Volgende week wordt het zo warm dat er van vrijen niks terecht komt.
Gelukkig vandaag al goed ons best gedaan. Hopelijk komt eisprong eerder dan volgende week.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 23-06-2019

Zo zo! Vandaag al en dat om 9 uur haha. Lekker bezig hoor
Nou, als ik zou weten dat mijn eisprong er is terwijl het zo warm is dan regel ik het wel hoor haha. Zou geen kans willen missen dan

Ik heb zo mijn generale repetitie voor dansen!! Zin in!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Ikke ook - 26-06-2019

Wow shadylady, toch ook voor een vierde wonder! Gaaf en het is je gegund. Hoe is het met je? En je man zijn bedrijf


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Ikke ook - 26-06-2019

Ik bedoelde natuurlijk 5e wonder Sad mijn dochter stond te roepen dat ze al vier wil zijn.. dus niet meer nagelezen. Hoop zo dat het jullie snel gegund is. Wat denk j3 dat de andere kids er van zouden vinden?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 26-06-2019

Geeft niks ikke ook! Ik ken je langer dan vandaag hihi
Werk je nog in de kraam?

Lief je berichtje. Wat de kids er van zullen vinden.. ene keer lijken ze enthousiast als ik vraag of ze nog een broertje of zusje willen, andere keer krijg ik neeee te horen haha
We gaan het zien.. nog 1 week en dan gaat mn spiraal eruit. Ben heel benieuwd. Spiraal lijkt ook wel een beetje uitgewerkt te raken, Ik word steeds vaker ongi. Minimaal wel hoor Maar voorheen kwam het misschien nog 2 keer per jaar en nu echt wel vaker


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 26-06-2019

Hoe gaat het verder met jullie kindjes ikke? Wat vindt je dochter van haar broertje?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 02-07-2019

Morgen meer.

Maar lieverd heel veel succes morgen met je spiraal eruit halen.!! 😘💋


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 03-07-2019

Jaaaa om half 11 is het zover!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 03-07-2019

Jeetje dat was edht binnen een minuut gepiept! Nu dus spiraalloos!! Jeeejjj


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 07-07-2019

Ik voel me eenzaam hier!!

Ovutest bijna posi! Denk met een dag of 2 a 3 echt posi


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-07-2019

Sorry mop.

Morgen op vakantie voor 2 weken en dat brengt behoorlijk wat stress.

Ik zag net je testen op andere topic.. slim dat je even door test. Bij mij knallen ze altijd..
Ben jaloers dat jullie om de dag vrijen. Hier is het niet meer zo fantastisch allemaal. Daarom raak ik ook maar moeilijk zwanger.
Hopelijk deze vakantie maar eens goed praten en anders stop ik ermee.

Hopelijk vind je snel je ei.

Hier ongi geworden woensdag avond. Dus weer een nieuwe ellendige ronde. 😫


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 11-07-2019

Nou normaal is her hier ook niet om de dag hoor.. nu om zwanger te willen raken hebben we het maar even opgevoerd haha
Maar anders stop je ermee? Met de relatie of met het zwanger willen worden? Heftige woorden mop

Waar gaan jullie heen op vakantie? Hopelijk hebben jullie een leuke gezellige en ontspannen vakantie!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-07-2019

Vriendinnen van mij doen het nog steeds 3/4 keer per week en hebben kids. Durf er nog teveel over kwijt zelf.

Met zwanger worden.

Onze relatie gaat wel goed. Maar ben bang dat door heel die mmm ons seksleven naar de knoppen is. Heb het al meerder keren aangegeven maar weinig verandering in.
En blijf het niet zeggen.

We gaan 2 weken naar winterberg Landal. Lekker groot huisjes in een kindvriendelijk park. Heb er wel zin in, maar vind het ook eng zo'n 1e vakantie met kleine man. Gaat ie het wel leuk vinden, slaapt ie straks wel in buggy en nog veel meer.
T houdt ook niet van autorijden. Dus 3 uur met de auto is ook niet alles.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-07-2019

Nog= niet

Durf er niet teveel over kwijt.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 11-07-2019

Dat zou wel zonde zijn als het idd om zeep geholpen is daardoor.. en ik snap heel goed dat je her niet blijft zeggen

Hopelijk doet de vakantie wonderen! En met T zal het wel goed komen op vakantie. Ze passen zich vaak wel goed aan die kleintjes


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 12-07-2019

[Afbeelding: 6ubj7c4g0k7k.jpg]
Hoe dan?? Zelfde urine gebruikt en 2 verschillende uitslagen... Ik snap er niets van..


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 16-07-2019

Ik verlies veeel witte afscheiding... Bleehh!!!

Hoest nou met jullie meiden?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 17-07-2019

[Afbeelding: zs6eb7e6.jpeg]

Jaaaaaa!!! Eisprong komt eraan!!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 17-07-2019

Geweldig mop!! Neem het er maar even goed van haha. Benutten met die handel. Denk dat het bij jullie snel gaat lukken. Dat zegt mijn gevoel iig.Timo doet het goed. Rijden vind ie nog steeds niet leuk. Al paar keer moeten spugen in de auto. Maar we worden er steeds beter in om hem af te leiden.Onwijs veel leuke dingen al gedaan. Geshopt, naar wildpark geweest, dorpjes bezocht en vandaag voor het eerst gezwommen in een echt zwembad en naar de mini disco geweest. Zoals je al zei hij past zich goed aan gelukkig.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 18-07-2019

Ik hoop dat je gelijk krijgt dat het snel gaat lukken. Gister iig weer ons best gedaan. Vandaag zal die test ook wel weer een smiley geven denk.

Wat lekker dat jullie zo aan het genieten zijn mop! Wel vervelend van de auto tot en spugen.
Wat gaan jullie nog meer doen?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 18-07-2019

[Afbeelding: tze8ie.jpeg]

Wat ik al dacht, vandaag weer een smiley! Nog een keer ons best doen dus!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 19-07-2019

[Afbeelding: wqs7nxhql.jpeg]

En de 2 dagen met een smiley zijn voorbij!! Nu vraag ik me alleen af.. gister en eergister hebben we geknald haha. Heeft het dan nut om vandaag nog een laatste keer een poging te wagen?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 20-07-2019

Toch maar wel gedaan. Nu dus officieel in de Wacht stand..

Waar is iedereen toch haha


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 25-07-2019

Wachten duurt lang!!! Haha


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 27-07-2019

Zo we zijn weer thuis, dus volop wifi.

Wat fijn dat je bevestiging heb dat je ei gesprongen is. Nu helaas 2 weken wachten. Vind ik ook het meest vervelende van allemaal.
Gewoon lekker zoveel vrijen als je wilt. Hoe meer, des te meer kans.

Hier eisprong gemist. Had hem dit weekend verwacht, maar donderdag ineens flinke steken. En het was bloedheet, dus geen seks.
Dan maar weer op naar volgende maand. Wordt er beetje moedeloos van.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 27-07-2019

Jeetje mop wat balen... hoop voor je dat volgende maand beter zal gaan!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 28-07-2019

Ach ja, had het wel weer verwacht. Jij zit alweer bijna op nod. Spannend!!!

Ga toch maar weer ovutesten bestellen. Even wat duidelijkheid want mn cyclus begint dus weer wat onregelmatig te worden.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 28-07-2019

Afgelopen vrijdag voelde ik me echt heel beroerd. Werd al misselijk van een glas water en een hoop dingen smaakte me niet. Ik verloor ook best wat witte afscheiding. Dus ik kreeg goede hoop.
Helaas zijn al deze dingen helemaal verdwenen dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden eind komende week.

Ja ovutesten geven wel een goed inzicht moet ik zeggen. Ik wist nu precies wanneer de vruchtbare dagen waren gelukkig!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 29-07-2019

Zwaaaaar ongesteld!! Zo was het altijd voordat ik een spiraal had.. Dit heb ik toch al die jaren met spiraal niet gemist hoor!! Pfff loop weer leeg
..


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 30-07-2019

Jeetje wat vreselijk lieverd. En wat snel zeg. Of lijkt dat maar zo?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 30-07-2019

10 dagen na de eisprong... ik liep altijd al zo te Kloten met mijn cyclussen dus het is elke maand een verrassing hoe lang die is...
Hij varieerde altijd tussen de 16 en 41 dagen.. drama!!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 01-08-2019

10 dagen is echt snel ja. Vreselijk zo'n cyclus.

Hier tussen 28- 37. Beter dan voor T.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 01-08-2019

Ja het is idd niet ideaal.. Maar het is toen ook gelukt ondanks die waardeloze mega onregelmatige cyclussen dus we houden hoop...
Voor jou ook lekker onregelmatig dus.. stomme lijven!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 08-08-2019

Komt je eisprong er al weer aan?

Hier aan het wachten op ongi. Verwacht het vandaag. Dus wie weet vanavond.
Kennen we eindelijk serieus weer aan de slag.
Heb ovutesten binnen.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 09-08-2019

Ik heb geen idee.. ben nu op vakantie en niet met ovu testen aan de slag..
Hoop voor jou dat je snel ongi bent en op naar je ei!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 10-08-2019

Schatje was nog steeds niet ongesteld.
Met avond urine test gedaan en een heel licht streepje.
Ben in shock!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 10-08-2019

[Afbeelding: 20190810-193814.jpg]


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 10-08-2019

Hij was nog aan het opdrogen. Is nu lichter.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 10-08-2019

[Afbeelding: 20190810-195125.jpg]


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 10-08-2019

Ben echt mega zenuwachtig.
Hopelijk morgen een duidelijker.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 10-08-2019

En nu licht bloed verlies. Helaas!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 11-08-2019

En een witte test! 😫
Deze ronde maar extra ons best doen.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 11-08-2019

Balen hè mop...
Volgende ronde wwer duimen voor je!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 12-08-2019

Ja voor ons beide!!

We gaan ervoor!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 12-08-2019

Ja Ik heb zelf nu alleen echt geen idee hoe ik zit qua cyclus... enige wat ik weet is dat ik nu op dag 15 zit haha


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 16-08-2019

Dat maakt het juist spannend. Als jullie gewoon om de aantal dagen vrijen komt het wel goed meid.

Hier ongi voorbij gelukkig. Dus hier maar ook eens aan de slag. 😉


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 19-08-2019

Ga je al richting eisprong of nog niet?
Hier is het een beetje gek, Ik verlies wel bloed maar vrij weinig En meer bruinig ook. Dit begon op dag 20 en zit nu op dag 22. Het is echt minimaal... snap er niks van
Heb geen ovutesten gedaan eerder in deze cyclus dus geen idee of er überhaupt al een eisprong geweest is..


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 22-08-2019

En bij toeval een positieve ovutest vandaag! Morgen ook maar even eentje doen voor de zekerheid


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 23-08-2019

Vandaag was de rest zoals ik al verwachtte niet meer positief, wat dus betekent dat ie waarschijnlijk eergister wel positief geweest zal zikn en mijn piek echt geweest is.
Gister uiteraard ons best gedaan en dat gaan we zometeen ook voor de zekerheid nog maar even doen hihi

Hoest bij jullie meiden?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 27-08-2019

Vermoedelijk vrijdag mijn eisprong gehad aangezien ik donderdsg een positieve ovutest had en vrijdag niet meer.
Nu gister licht roze bloedverlies met slijm en vandaag bruin verlies... vage shit!

Hoest bij jou mam2017?


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 28-08-2019

Lieverd mn telefoon was kapot. Nu weer gemaakt.

Dat bloedverlies klinkt wel raar ja. Misschien van de eisprong. Of al innesteling. Geen idee.

Hier ma of di eisprong gehad en 2 keer goed kunnen benutten. Lekker optijd dit keer. Mooie cuclus dan van 30 dagen.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 29-08-2019

Het leek er idd op dat het van de ovulatie kwam maar ben nu gewoon serieus vet ongi dus er klopt weer helemaal niet van mijn lijf! 4 dagen na eisprong ongi... hoe dan?!

Jij dus wel je ei goed benut! Spannend weer!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 29-08-2019

Nou hier gaat het ook fout denk. Vandaag ineens weer erge steken en een knal ovulatietest. Snap er geen snars van.
Pff we zijn lekker bezig mop. Onze lichamen hebben er geen zin in.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 29-08-2019

Jeetje nou jij kan opnieuw aan de bak dus! Maar raar toch allemaal??


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 30-08-2019

Nou aan de bak is denk te laat. Had gisteren vreselijke pijn, denk eisprong en daarna nog een donkere test. Dus ook snap er de ballen niet van.
Had van de week na mijn beleving dinsdag al positieve test. En vandaag weer donker/positief.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 30-08-2019

Daarom ben ik nu heel blij met die digitale testen. Gebruik in principe die goedkope stickjes en die worden dagelijks best donker. Maar toen die echt knalde heb ik een digitale gedaan en kreeg een bevestigende smiley.
Nu vorige week donderdsg vond ik de dipstick niet onwijs knallen maar had wel een smiley dus dat was dag 2 van mn LH piek. Volgende dag een leeg rondje zoals verwacht dus wrs vrijdag mn eisprong geweest.
Hoe kan ik dan nu al op dag 4 van mn ongi zitten?? Ik begrijp er echt niets van!!
En bij jou snap ik er dan ook helemaal niets van!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mus - 03-09-2019

Hoi iedereen,

Heel lang geleden, sommige namen komen me nog bekent voor. Ook hier zijn we voor een 2e wondertje aan het gaan, wel terug met hulp, dat is ok. Vorige week maandag hadden we TP, spannend wel, vrijdag bloed laten nemen.

Hoe gaat het met iedereen verder?

X


Zwanger worden vanaf maart 2019 - shadylady313 - 04-09-2019

Hee mus, hoe voel je je? Wat onwijs spannend voor je zeg! Ik duim voor jou!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 04-09-2019

Mus, wat super gaaf!! Welkom terug. Dus weer icsi?!

Shady, lieverd hoe gaat ie nu bij jou?? Ongi weg en weer ook opzoek naar ei??
Je lichaam kan echt over de toer zijn door de spiraal.

Hier rustig aan. Zie wel wanneer bloed komt. En dan maar weer opnieuw er tegen aan.


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Mam2017 - 06-09-2019

Mus, heb je goed nieuws?? Heb hard geduimd voor je!!


Zwanger worden vanaf maart 2019 - Poko - 06-09-2019

Hey meiden!!

Af en toe volg ik jullie nog. Wat leuk te lezen dat jullie voor een 2e wonder gaan Muisje (zo ken ik je) en Mus.
Hopelijk is het jullie snel gegund!!

Hier afgelopen 20-8-2019 mama geworden van een heel mooi kereltje. Hiermee is ons gezin compleet en voelen we ons enorm dankbaar.

Duimen draaien hier voor jullie! Ook voor de andere dames die hier meekletsen.