Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden na mk - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden na mk (/thread-8573.html)



Zwanger worden na mk - Simoon - 16-02-2020

Hallo lieve meiden,

Begin van het jaar begon zo mooi een positieve test. Helaas mocht het niet zo blijven en hebben we op 5 januari een mk gehad. 

Na alle controles was alles goed. Ook de test gaf negatief aan (opluchting want nu konden we opnieuw beginnen)

Inmiddels dat 43 en geen menstruatie. Natuurlijk getest (vandaag zelfs met 4 verschillende noem het verslaafd, noem het onzeker ben het er sowieso mee eens ?) 

En 3 van de 4 gaven een twijfelachtig streepje op de valreep. Lekker vaag dus. Heb nog een hoop testen liggen maar ik word wel een beetje moedeloos van alle onzekerheid. 

Meer meiden die hiermee rond lopen of dit herkennen?


RE: Zwanger worden na mk - Mam2017 - 16-02-2020

Vreselijk voor je.
Hier 2 keer een vroege miskraam gehad, beide keren ook mijn lichaam van slag en langere cyclus dan normaal.
Even dagje wachten en dinsdag opnieuw testen. Wie weet dat het dan duidelijker is.

En over je test verslaving, weet er alles vanaf. Duurde 5,8 jaar voordat we goed zwanger waren. Heb mega veel testen versleten. Maar gelukkig kan ik me eigen steeds beter inhouden. Probeer 1 dag voor nod te testen om voor mezelf te weten of menstruatie komt.


RE: Zwanger worden na mk - Simoon - 16-02-2020

Normaal kan ik me redelijk inhouden maar goed wanneer nu mijn NOD is is beetje onduidelijk.

Normaal probeer ik pas vanaf dag 28 te testen. Nu ook maar ja schiet niet echt op...

We wachten een paar dagen met testen. Waarschijnlijk tot woensdag zodat we samen kunnen testen en dan verwacht ik een duidelijker streepje. Zo onzeker dit


RE: Zwanger worden na mk - Mam2017 - 16-02-2020

(16-02-2020 20:04)Simoon schreef: Normaal kan ik me redelijk inhouden maar goed wanneer nu mijn NOD is is beetje onduidelijk.

Normaal probeer ik pas vanaf dag 28 te testen. Nu ook maar ja schiet niet echt op...

We wachten een paar dagen met testen. Waarschijnlijk tot woensdag zodat we samen kunnen testen en dan verwacht ik een duidelijker streepje. Zo onzeker dit

Ik zal voor je duimen!!


RE: Zwanger worden na mk - mara - 17-02-2020

Wat balen! Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad vorig jaar. Toen een poosje pauze ingebouwd en nu net besloten om een nieuwe, voorzichtige poging te wagen.
Met een beetje steun van de meiden hier, hoop ik Smile


RE: Zwanger worden na mk - Simoon - 17-02-2020

(17-02-2020 19:18)mara schreef: Wat balen! Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad vorig jaar. Toen een poosje pauze ingebouwd en nu net besloten om een nieuwe, voorzichtige poging te wagen.
Met een beetje steun van de meiden hier, hoop ik Smile
Hopelijk mag het vlug een plakkertje zijn bij jullie. 

snap de pauze goed hoor. Wij hebben gewoon het naar ons zin gemaakt als we behoefte hadden. En nu op wacht bankje op positieve test of ongi