+ Reageren op discussie
Pagina 74 van 83 EersteEerste ... 24 64 72 73 74 75 76 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 731 t/m 740 van 824

Discussie: Uitgerekend in oktober 2016

Hoi lieve dames,

Sorry dat het zo stil rond me werd, maar ik ben elke dag zo kapot en val voortdurend in slaap.
    Bovendien heb ik echt lastige nachten en last van krampen aan de darmen en banden.
    Morgen controle, zal blij zijn.

Ik lees dat hier alles stilaan ik gang wordt gezet voor iedereen 😊.

Allies: hoe gaat het? Aan het bevallen momenteel? 😊

Koekie: en jij? 😊

kim: word je dit weekend ingeleid? Spannend!!!!

Ik heb ook het gevoel dat je een bevalling doodop aanvatten gaat... Pfff...
    Vindt het allemaal heel spannend en stilaan toch soms wel een beetje beangstigend 😉😕.

Veel succes dames!!! 🍀🍀🍀

November 2010 gestart - 5 jaar MMM - 8x ICSI - 13xTP - WELKOM lieve schat!

Volwassene
    @ jones geen idee of we het inleiden door laten gaan voor het weekend. We twijfelen op het moment heel erg.
    Mn schoonvader is er slechter aan toe als we dachten. Vrijdag horen we hoelang hij ongeveer nog te leven heeft.
    En inleiden doorlaten gaan zou betekenen dat we er dan niet bij kunnen zijn.

Dus moeten even kijken hoe en wat en of wachten uberhaubt wel kan.
    Moet ook goed zijn voor ons dametje.
    Grote dilemmas hier ineens.
    Mn man wil bij allebei de kanten zijn.
    Kan niet echt want ze wonen niet heel dichtbij.

Maar ik houd jullie op de hoogte.

Laatste loodjes wegen idd het zwaarst he jones.
    En als je helemaal opgebrand bent gewoon melden morgen.
    Zoonlief geboren op 20-jan-2015 na jaren mmm
    Dochterlief geboren op 8 okt 2016 Spontaan na stoppen mmm.

Vanmiddag om 16.35 is na een razendsnelle fantastische bevalling heerlijk thuis onze dochter P.u.c.k geboren. ze weegt 3750 gram schoon aan de haak. Mama,papa ,grote broer en de kleine meid maken het allemaal goed. Bevallingsverhaal volgt.

Kim succes morgen !

Ha dames, ik ben maandag inderdaad bevallen van onze dochter, We moesten 24 uur blijven vanwege de langdurig gebroken vliezen, maar 's nachts kreeg ik een aanval van angio-oedeem in mijn tong en keel waarvoor met spoed een injectie geplaatst moest worden. Vandaag mochten we dan eindelijk naar huis. Ik kom snel mijn verhaal doen, eerst even bijslapen

Cyclus: - 52 (ontpillen) - 32 - 31 - 39 - ZWANGER! J. geboren op 20 mei 2014
    Proberen voor een tweede kindje! 6.6 VMK - 32 - 31 - 30 - 31 - 31 - 33 - ZWANGER! A. geboren op 03 oktober 2016

Van harte gefeliciteerd koekie!

Volwassene
    Wow allies hoe kreeg je dat zo snel voor elkaar. Gefeliciteerd met je dochter.

Koekie ook gefeliciteerd.

Geniet ervan dames.

Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Beterschap koekie
    Zoonlief geboren op 20-jan-2015 na jaren mmm
    Dochterlief geboren op 8 okt 2016 Spontaan na stoppen mmm.

Om half 11 had ik controle bij de vk, hier bleek mijn bloeddruk te hoog en de waardes in m'n urine waren niet helemaal goed. Ze drong daarom aan voor een check in het ziekenhuis maar eerst zou ze me nog even strippen. 11 uur
    Gestript 11.15 in de praktijk eerste wee. 12 uur aan de scan en de hele toestand. Wachten op de uitslagen. 14.00 uur belde ik een vk, of ze meer wisten want ik had iedere 2 minuten een flinke wee. Ze kwam met goed nieuws, de uitslagen waren allemaal goed. Vol gas naar huis gegaan. Half 3 stond/hing/zat ik in de douche. Daar gezeten tot m'n eigen vk er was. 15.30 iedere minuut een wee, 5 cm ontsluiting. Snel weer terug onder de douche. 16.15 kreeg ik persdrang. Dus weer snel naar beneden, toen zat ik op 8 cm. 2 weeën was de persdrang niet meer te houden en gelukkig zat ik toen op 10 cm. 16.35 is ze geboren. 4 kleine hechtingen aan overgehouden.

Ik voel me heel erg goed, kan alleen nog niet echt lekker slapen. Ik denk de adrenaline nog steeds. Ben stom verbaast dat ik het gewoon zo snel geflikt heb. Gekscherend zei ik gistermorgen dat ik voor 17.00 uur zou bevallen. Haha dat is gelukt !

Proficiat dames!!
    Wat een relaxt verhaal Allies! Zo eentje wil ik ook wel Koekie hoop dat het bij jou ook goed is gegaan verder.
    We lezen graag je verhaal.

Geniet van de komende periode meiden
    .

Allies en koekie van harte gefeliciteerd met jullie meiden. Geniet van deze bijzondere tijd.

Jeetje! Gefeliciteerd Allies! Dat ging inderdaad snel!
    Koekie ook gefeliciteerd natuurlijk. Ben benieuwd naar je verhaal.
    Eerst even bijkomen meid.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten