+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 32 EersteEerste ... 11 19 20 21 22 23 31 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 317

Discussie: Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI

Volwassene
    Het zag er goed uit, morgen ochtend moet ik weer terug komen.
    Een paar van 12 mm, en een aantal kleinere die nog mee kunnen doen van 9-11 mm. Allemaal bij elkaar een stuk of 10, dus ik hoop dat die allemaal blijven groeien!
    Baarmoeder slijmvlies was nu al 8,4 mm, dus dat is heel fijn.

Heel benieuwd naar de volgende echo....
    ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's → 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w)
    ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's (1 cryo over) → verse tp: ☆ 9w. Cryo-tp: zwanger! Aftellen naar 16 nov '18 ♡

Volwassene maymar's schermafbeelding
    Blog Entries
    3
    Dat klinkt positief flipje! Hoe was de fm gisteren?
    Na 3,5 jaar, 6 IUI en 1 BBZ (5w4d​)een prachtige zoon!
    Hopelijk mogen wij nog zo'n wonder krijgen!
    Zwanger! Wederom een BBZ in mn linker eileider, diagnose bij 5w6d Eileider geknapt bij 6w5 dagen -> geopereerd en verwijderd

Volwassene
    Het gaat zo snel, vanavond ovitrelle en donderdag punctie!

Nu ineens 10 follikels van 14-20 mm aan de rechterkant, en 2 follikels van 13 mm links (plus aan beide kanten nog een heleboel kleintjes). Dus eigenlijk een totaal ander beeld dan afgelopen vrijdag, want toen leek het gewoon evenredig verdeeld (5 links, 5 rechts ongeveer).
    Maar who cares... als er maar rijpe eicellen uit komen!

Bms was nu zelfs al 11,5 mm dus dat was ook mooi.
    ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's (1 cryo over) → verse tp: ☆ 9w. Cryo-tp: zwanger! Aftellen naar 16 nov '18 ♡

klinkt goed Flipje! Ik duim voor een mooi en vooral kwaliteit vol aantal!!
    gestart 2015 - 2017 1e ICSI (1tp - 4 cryo) - na 2 jaar ups en downs, 12 mei een eerste positieve test - zo blij met dit!

Blog Entries
    3
    Ooohhhh wauw flipje! Dat is hard gegaan zeg. Heb je de punctie al gehad vandaag? Hoe ging het?
    Zwanger! Wederom een BBZ in mn linker eileider, diagnose bij 5w6d Eileider geknapt bij 6w5 dagen -> geopereerd en verwijderd

Blog Entries
    3
    Jeetje mus jij gaat ook hard! Hoe voel je je?
    Je banner is erg blauw... verwachten jullie een jochie??

Volwassene
    DERTIEN eicellen! Super blij, ik had gehoopt er tien te krijgen en ik dacht dat het er maximaal twaalf zouden zijn.
    Hoe ver ben jij nu maymar?
    Mus, dat gaat inderdaad heel hard bij jou.

Blog Entries
    3
    Wauw!!! Supermooie score Flipje! Nu weer die spannende dagen hoeveel er bevrucht zijn en hoeveel ze kunnen invriezen en dan begint de andere spannende wachttijd weer
    Ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent maar vooral dat het kindje gezond ter wereld mag komen en pas over 9 maanden!
    Mijn duimen draaien alvast overuren.

Ik ben (gek genoeg, want door de mmm lijkt mij dat je uitgerekende datum vast staat) 2 dagen vooruit gezet en ben vandaag 11w4d! Tijd gaat best wel snel eigenlijk! Mn buik is ook erg lastig te verbergen maar willen het nog heel even geheim houden
    Zaterdag gaat een vriendin van mij foto's maken voor de aankondiging aan de familie en de rest van de wereld nu al zin in

Wooow flipje! Mooi aantal is dat! Hopelijk een mooi aantal bevruchtingeN, komt zeker goed! Hopelijk idd snel een gezond kindje onderweg!

Het gaat idd snel hier, is niet normaal! En we krijgen idd een jongetje spannend! Hier lopen de echo's ook een weekje voor, terwijl met de terugplaatsing ze idd perfect weten wanneer hij is uiherekend, maar de gynaecoloog zei dat de datum bij isci meestal wel aanhoud.

Hoe gaat het met jou maymar? Gaat ook snel
    gestart 2015 - 2017 1e ICSI (1tp - 4 cryo) - na 2 jaar ups en downs, 12 mei een eerste positieve test - zo blij met dit!

Vies torretje ben je zeker.

Wat ben jij voor mafklapper dan????
    Zo zielig dat je hier anoniem komt? Heb dan het lef je bekend te maken misselijkmakend figuur.
    Torretjes of kevertjes zijn EXIT bij mij
    ICSI 1 afgebroken , ICSI 1 poging 2 afgebroken , Escape iui mislukt. ICSI 1 poging 3 ,niet zwanger. ICSI 2 , 8 eicellen , 6 bevruchtingen, 8 cellige terug geplaatst. Miskraam met 4.5 week, cryo tp en weer een vmk. ICSI 3 17 eitjes , 10 bevrucht. ICSI 4 , Zwanger van verse tp , miskraam/curettage met 9.2, je was zo welkom . Start ICSI 5, geen succes. ICSI 6 zwanger maar helaas weer een miskraam met 8 weken .

+ Reageren op discussie

Tags for this Thread

Regels voor berichten