+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 26 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 253

Discussie: Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI

Volwassene
    Blog Entries
    5

Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI

Ik dacht ik maak maar ff een vers topic. Het is zo stil hier de laatste tijd!
    Maar volgens mij zijn er genoeg mensen bezig om een IUI/IVF/ICSI groepje te vormen.

Hier hopelijk volgende week weer van start met een ronde voor cryo terugplaatsing!
    Kinderwens vanaf sept '14. ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's, 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w). ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's. Verse tp: zwanger! Lees mijn hele verhaal op mijn blog 'wensmama'.

Ik wil jullie graag al wat meevolgen als dat mag, ook al zitten we nog niet zo ver als jullie! Wil jullie zeker proberen te steunen!
    gestart 2015 - 2017 1e ICSI (1tp - 4 cryo) - na 2 jaar ups en downs, 12 mei een eerste positieve test - zo blij met dit!

Volwassene
    Blog Entries
    5
    Natuurlijk! Ik hoop dat hier een leuk groepje ontstaat.
    Zwanger worden is toch een heel andere ervaring als je er hulp bij nodig hebt.
    Kinderwens vanaf sept '14. ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's, 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w). ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's. Verse tp: zwanger! Lees mijn hele verhaal op mijn blog 'wensmama'.

Volwassene maymar's schermafbeelding
    Blog Entries
    3
    Ik schrijf ook niet zoveel meer op et forum maar lees nog wel dagelijks...

Heb na de laatste BBZ in januari weer tp gehad van hele mooie cryo maar helaas mislukt dus nu weer aan de progynova en hopelijk rond 16 of 17 februari weer een tp.

Hoe is et met jou flipje?

Jeetje mus het zit jullie ook niet bepaald mee als ik je onderschrift zo zie
    Na 3,5 jaar, 6 IUI en 1 BBZ (5w4d​)een prachtige zoon!
    Hopelijk mogen wij nog zo'n wonder krijgen!
    Zwanger! Wederom een BBZ in mn linker eileider, diagnose bij 5w6d Eileider geknapt bij 6w5 dagen -> geopereerd en verwijderd

Volwassene
    Blog Entries
    5
    Leuk dat je nog mee spiekt maymar!
    Wat balen dat het nog niet gelukt is...
    Ik wacht nog steeds op mijn ongi, komt als het goed is deze week.

Fijn dat je wel mee leest maymar, ik ken niet echt je geschiedenis omdat ik jullie nooit heb gevolgd, maar ben zeker wel benieuwd hoe het verder verloopt. Ik ken er ook nog niet zoveel van, het is allemaal nieuw en officieel zijn we nog niet bezig, dus heel veel info heb ik niet. Maar vind het super dat ik mag meevolgen, zo hoop ik als we ooit voor de dokter terug zitten, we tenminste weten over wat die het heeft. Er is idd nog niet veel positiefs gekomen bij ons, maar geloof er wel in dat het ooit wel zal komen

Jammer voor jullie dat het mislukt is, een tp is terug plaatsing? Of ben ik mis?

Eenmaal je ongi geweest flipje, gaan jullie dan weer van start?
    gestart 2015 - 2017 1e ICSI (1tp - 4 cryo) - na 2 jaar ups en downs, 12 mei een eerste positieve test - zo blij met dit!

Oh trouwens, 17 feb hebben we ons evaluatie gesprek over manlief zijn zaad, benieuwd wat daar nu gaat uitkomen.

Volwassene
    Blog Entries
    5
    @Mus Ja tp is inderdaad terugplaatsing.

Ik verwacht mijn menstruatie nu elk moment, en dan gaan wij weer aanmelden voor een cryo tp. Ik kan echt niet meer wachten.

Spannend flipje, leuke vooruitzichten dus! Met hopelijk snel een resultaat

De Blije Doos 336x280
    Lieve allemaal,

Op dit moment zit ik even niet in behandeling maar ben ik herstellende van bbz + OK vorige week vrijdag.
    Mijn linker ei-leider is daarbij verwijderd!
    Na 6 IUI behandelingen mogen we ip door voor IVF.
    Omdat ik lichte endometriose heb en heel veel eitjes in eierstokken maar verder geen PCO zou ik op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden.
    We twijfelen nu dus beetje of we gelijk doorgaan voor IVF of nog even wachten!
    Via MaYMar kwam ik op dit forum terecht.
    Vinden jullie het goed als ik hier mee klets?
    Nov 2012 aan de slag voor een klein wondertje... Febr 2013 VMK ( 5 weken )
    2013 Curetage + HSG/ 2015 Kijkoperatie/ 2016 BREAK + 6 x IUI.
    2017 spontaan zwanger -> buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    ​Diagnose: milde vorm van endometriose + onbegrepen kinderloosheid.

+ Reageren op discussie

Tags for this Thread

Regels voor berichten