+ Reageren op discussie
Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 16 24 25 26
Weergegeven resultaten: 251 t/m 259 van 259

Discussie: Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI

Volwassene
    Blog Entries
    5
    Pfff het begin is er!! Hartje klopt mooi.
    De dokter ging eerst ff rustig mijn eierstokken bekijken op de echo, duurde dus even voor het goede nieuws kwam!
    Was zo spannend, ik dacht echt even dat ze niets kon vinden...
    Kinderwens vanaf sept '14. ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's, 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w). ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's. Verse tp: zwanger! Lees mijn hele verhaal op mijn blog 'wensmama'.

Volwassene maymar's schermafbeelding
    Blog Entries
    3
    Blossom heel logisch dat je de hoop soms even verliest, die hele molen vergt een heleboel van je vermogen. Probeer (hoe lastig soms) toch hoop te houden! Bij onze zoon was ik gelijk de eerst tp zwanger maar voor deze zwangerschap hebben we 7x een tp gehad voordat ik (goed) zwanger was.
    Ventileer hier vooral je gevoel en ik hoop dat het jullie gauw gegund is!

Fook klinkt zeer herkenbaar van het oude zeer... ergens hoop je toch dat het deze keer wat snellee gaat en dat je wat minder teleurstellingen hoeft te verwerken ook voor jou hoop ik dat het geluk gauw jullie kant op komt!

Super flipje!!!! De eerst horde is weer genomen! Nog een boel hordes te gaan... onbezorgd zwanger zijn zal er niet inzitten voor jullie maar hoop écht dat het deze keer goed mag blijven gaan!
    Na 3,5 jaar, 6 IUI en 1 BBZ (5w4d​)een prachtige zoon!
    Hopelijk mogen wij nog zo'n wonder krijgen!
    Zwanger! Wederom een BBZ in mn linker eileider, diagnose bij 5w6d Eileider geknapt bij 6w5 dagen -> geopereerd en verwijderd

Ahh sterkte meiden..wat lijkt me dat toch moeilijk als die wens niet vervuld wordt. Kan niet zeggen dat ik me voor kan stellen maar denk aan jullie.

Geweldig flipje! Hopelijk blijft deze lieverd plakken
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Na bevalling 180-56-45-30-35-30-29-30-29-33-29-32-32-41-31-40

Peuter
    Gefeliciteerd flipje, super!! Ik hoop zo ontzettend voor je dat alles goed mag gaan dit keer!

Ik mag dinsdag weer voor de controle echo, en dan heel hard hopen dat mijn ei ietsje eerder komt deze cyclus.. Anders zit ik namelijk precies die twee dagen in Engeland en kan de IUI niet doorgaan.
    Vanaf juli bezig voor een broertje of zusje voor ons klein mannetje!
    IUI 1: 3 juli
    IUI 2: 26 augustus
    IUI 3: 23 september
    IUI 4: 31 oktober

Oh slipje wat fijn !! Ik hoop echt heel erg dat het vanaf nu gewoon goed gaat bij jou. Je hebt het zo verdiend !

Blossom en fook sterkte dames!
    Ik was bij de tweede ook de wanhoop nabij fook. De mmm hakt er dan op een hele andere manier in. Ja je bent al mama en dat is geweldig. Je weet echter ook wat je moet missen als het niet meer mag lukken.
    Ik ging naar mijn 5e iui toe. En ineens zwanger in de mmm pauze. Ik sta er nog steeds versteld van.

Maymar hoe ver ben jij inmiddels? Gaat het goed ?

Ik ben strontmisselijk. En voel me erg beroerd. Het hoort er bij en het geeft niet (soort van) maar het is wel bikkelen.
    Maar vorige week een kloppend hartje gezien !
    mmm mama: PCOS en slecht semen.
    Op 7 maart 2015 werden wij ouders van een heerlijke meid!
    Januari '17 mk. 28-10 positief getest??? Spontaan zwanger in de pauze van de mmm? ? ?

Volwassene
    Blog Entries
    5
    Hahahaha slipje?!

Wat fijn patrieske, ook bij jou een hartje. Gefeliciteerd!!
    Kinderwens vanaf sept '14. ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's, 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w). ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's. Verse tp: zwanger! Lees mijn hele verhaal op mijn blog 'wensmama'.

Peuter
    Hahahahaha mega lol om slipje🤣
    Van harte Patries! Blossom hoe gaat t bij jou?
    Vanaf juli bezig voor een broertje of zusje voor ons klein mannetje!
    IUI 1: 3 juli
    IUI 2: 26 augustus
    IUI 3: 23 september
    IUI 4: 31 oktober

Breekt even in.

Flipje en Patries, geweldig nieuws. Steek elke avond een kaarsje voor jullie aan in mn huisje naast de mijne! Het moet goed blijven gaan!!
    Sept '11 : 5 ICSI'S, 1 cryo en ⭐️juli'14⭐️sep'14 verder.
    13 april 2017: SPONTAAN ZWANGER! Blijf zitten kleintje!! Je bent zo welkom!!
    19 mei: Ons kleintje kan dansen!! 16 Juni: 1e keer ❤ gehoord. Je mag bijna komen 😍 23 december uitgerekend!

Volwassene maymar's schermafbeelding
    Blog Entries
    3
    De Blije Doos 336x280
    Whahahaha ik moest ook ff hard lachen om slipje nadat ik 2x moest kijken of ik het wel goed las.
    Wat super Patrieske van de goede echo! Wel naar dat je zo misselijk bent
    Hier gaat het goed! Ben alweer 17 weken en voel ons kindje al behoorlijk bewegen en boksen elke dag ♡ wel last van mn bekken/ischias maar verder heb ik absoluut niets te klagen
    Na 3,5 jaar, 6 IUI en 1 BBZ (5w4d​)een prachtige zoon!
    Hopelijk mogen wij nog zo'n wonder krijgen!
    Zwanger! Wederom een BBZ in mn linker eileider, diagnose bij 5w6d Eileider geknapt bij 6w5 dagen -> geopereerd en verwijderd

+ Reageren op discussie

Tags for this Thread

Regels voor berichten