+ Reageren op discussie
Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 22 30 31 32 33 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 311 t/m 320 van 329

Discussie: Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI

Je banner is weg flipje. Laat het aub nog allemaal goed zijn! Denk zoveel aan je.
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!
    Gestopt met de pil, maar nog niet voor een kleintje. Cyclus: ?

Muisje, op haar persoonlijke blog heeft ze deze week geupdate dat t goed gaat met haar en haar meisje en nu de 24 weken gepasseerd zijn
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muisje666 Bekijk bericht
    Je banner is weg flipje. Laat het aub nog allemaal goed zijn! Denk zoveel aan je.
    Sorry muisje, er was iets mis met mijn account... Kon ook niet meer op berichten reageren. Nu werkt alles weer.
    Het gaat heel erg goed. Nog 15 weekjes te gaan, we kunnen echt niet wachten!

Hoe is het met jou? Wat is T. al groot aan het worden! En ik zie dat jullie al denken aan een tweede, wat spannend!
    ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's → 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w)
    ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's (1 cryo over) → verse tp: ☆ 9w. Cryo-tp: zwanger! Aftellen naar 16 nov '18 ♡

Hey flipje ! Fijn dat alles nog goed gaat !
    Ik dacht al dat je verdwenen was hier. Ik las je blog ook weleens maar had de link via hier dus was die nu ook kwijt. Fijn dat je weer terug bent haha
    Moet je nog veel doen voor dat de kleine komt ? Nog veel in huis halen ?

En muisje jou kleine wordt ook al oud zeg ! Gaat snel ! En bijna stoppen met de pil. Spannend!
    Na ons zkh wonder (7-3-2015) nu ook een spontaan wonder !(20-6-2018)

Volwassene
    Fijn te lezen flipje!
    In april 2016 moeder geworden van een dochter A. (40 wk 3 dgn)!
    In augustus 2018 moeder geworden van een dochter J. (41 wk 1 dg)!

Volwassene
    Patrieske, blog staat hier: link
    ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's → 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w)
    ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's (1 cryo over) → verse tp: ☆ 9w. Cryo-tp: zwanger! Aftellen naar 16 nov '18 ♡

Dank je!
    Zo fijn dat het zo goed gaat !!
    Na ons zkh wonder (7-3-2015) nu ook een spontaan wonder !(20-6-2018)

Wat fijn dat het nog goed gaat! Ik kijk er na uit om te lezen wanneer je eindelijk je kleintje in je handen mag hebben Flipje!

We willen gaan proberen voor een 2e ja. Toch maar geen sept. Gaan in juli op vakantie. Dus misschien nov/dec stoppen. 2019 er echt voor gaan. Nog even zien.
    Al stop ik het liefst zo snel mogelijk. Heb vreselijke stemming wisselingen door de pil.
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!
    Gestopt met de pil, maar nog niet voor een kleintje. Cyclus: ?

Net weer ongesteld geworden hoewel ik al 5 maanden de pil niet meer neem. Ik wil wel positief blijven, maar bijna een half jaar lijkt me nu wel wat lang te worden. Van ons eerste kindje was ik vrijwel meteen zwanger. Nu was ik benieuwd na hoeveel tijd ‘wachten’ jullie beslist hebben om IVF aan te kaarten?

Wat voor jou goed voelt. Maar tussen zelf spontaan zwanger en ivf zitten nog heel wat stadia. De meeste huisartsen laten je een jaar thuis "proberen" zeker als er al een keer spontane zwangerschap was. Als je ook regelmatig ongesteld wordt is geloof ik 80%-90% binnen een jaar zwanger.
    Als je graag wilt is elke maand lang maar een jaar is toch echt wel heel normaal helaas
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

+ Reageren op discussie

Tags for this Thread

Regels voor berichten