+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 26 EersteEerste ... 15 23 24 25 26 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 254

Discussie: Zwanger worden met IUI, IVF of ICSI

Volwassene maymar's schermafbeelding
    Blog Entries
    3
    Ooooohhhhhhh Patrieske!!!!!!!! Wauw!!!!! Gefeliciteerd... sprakeloos.... wat geweldig zeg! Hoe voe je je?

Flipje hoe gaat het met jou?

Tess dikke knuffel meis, hopelijk de 3de IUI raak! Ik gun et jullie zó
    Na 3,5 jaar, 6 IUI en 1 BBZ (5w4d​)een prachtige zoon!
    Hopelijk mogen wij nog zo'n wonder krijgen!
    Zwanger! Wederom een BBZ in mn linker eileider, diagnose bij 5w6d Eileider geknapt bij 6w5 dagen -> geopereerd en verwijderd

Hey meiden,

Lange tijd hier niet geweest, voelde mij vooral heel verloren na de eerste mislukte verse TP, de eerste cryo tp is ook achter de rug en wederom mislukt. Voel mij erg onzeker en verdrietig. Zeker omdat bij veel meiden het al bij de eerste TP lukt ( uiteraard heel fijn en heel erg gegund!). Ik begin aan mijzelf te twijfelen, wat doe ik verkeerd, kan ik wel zwanger worden. We hebben nog 4 cryo's, ik hoop zo dat het met een van die vier gaat lukken. Zo niet dan wil ik verder onderzoek laten doen in Düsseldorf.

Voor alle meiden die in de tussentijd zwanger zijn geworden: van harte gefeliciteerd!
    Na drie lange jaren van onderzoek, wachten en IUI's (8 in totaal) zonder resultaat nu gestart met ICSI 1~ verse TP: mislukt, 1e cryo TP: mislukt.

Volwassene
    Blog Entries
    5
    Hou vol blossom, er is nog helemaal geen reden om aan je lichaam te twijfelen (al voelt dat voor jou natuurlijk heel anders!!). Dit is nu echt zwaar, als je er zoveel aan hebt gedaan dan wil je gewoon dat het snel lukt.
    Een tp heeft helaas geen 100% kans van slagen, dus het is wel "normaal" dat het niet bij iedereen in 1 of 2 keer raak is. Maar dat zegt zeker niet dat het niet gaat lukken!

Voelt wel een beetje gemeen om dit te schrijven omdat ik 'makkelijk praten' heb wat dit betreft... maar je weet dat ik het goed bedoel.
    Vier cryo's is nog heel veel kans!! We gaan er gewoon voor. Ik blijf voor je duimen en je steunen waar het kan.
    Kinderwens vanaf sept '14. ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's, 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w). ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's. Verse tp: zwanger! Lees mijn hele verhaal op mijn blog 'wensmama'.

Peuter
    Ha meiden! Ik zit al een tijdje op dit forum maar zie nu pas dat er een topic over zwanger worden met vruchtbaarheidsbehandelingen is.. Ik hoop dat ik me hier ook mag aansluiten.
    Wij zijn bezig voor een tweede kindje, onze prachtige zoon is na 2.5 jaar aanklooien middels IUI gekomen. Nu zitten we alweer aan IUI 5, helaas nog zonder resultaat.
    Ondanks dat we voor nr 2 dus nog niet zo lang bezig zijn, komt al het oud zeer van de 2.5 jaar verdriet voor onze zoon naar boven, inclusief de onmacht en onzekerheid.
    Komt dit iemand bekend voor?
    Ik hoop dat bij jullie al velen zwanger zijn of heel snel worden! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen..
    Vanaf juli bezig voor een broertje of zusje voor ons klein mannetje!
    IUI 1: 3 juli
    IUI 2: 26 augustus
    IUI 3: 23 september
    IUI 4: 31 oktober

Hey Fook,

Van harte welkom hier. Het valt ook niet mee om alles nog een keer te moeten ondergaan. Wederom de onzekerheid, de behandelingen en de ellendige wachtweken. Ik hoop zo dat het dit keer sneller zal gaan.
    @ flip, thanks meis. Ja het blijft erg lastig om de moed er in te houden. Na meer dan 3 jaar van nog geen teken van een mogelijke zwangerschap hakken er enorm in. Loop nu ook al de hele dag weer met de ziel onder arm in afwachting van een telefoontje of de ontdooiing goed is gegaan. Morgen dan hopelijk tp 3. Jij ook alvast heel veel succes morgen bij de echo!
    Na drie lange jaren van onderzoek, wachten en IUI's (8 in totaal) zonder resultaat nu gestart met ICSI 1~ verse TP: mislukt, 1e cryo TP: mislukt.

Peuter
    Jeetje Blossom, wat heftig. Drie jaar al bezig en nog lege handen, dat lijkt me zwaar. Al goed nieuws hoop ik voor morgen tp?

Volwassene
    Blog Entries
    5
    Wow @fook, waren jullie al zo veel eerder bezig dan? Ik dacht altijd dat jullie ook in 2014 waren begonnen en dus dat je na +/- 1,5 jaar zwanger was. Zijn jullie dan pas zo laat doorverwezen naar de mmm?

@blossom Ik duim de blaren op mijn vingers voor je!

@Patries Hoe staat het er bij jou voor? Geen bericht = goed bericht?
    Kinderwens vanaf sept '14. ICSI1 (jan '16 - aug '17): 6 embryo's, 3x mk (F☆ 18w, P☆ 12w, ☆ 6w). ICSI2 (sept '17 - heden): 4 embryo's. Verse tp: zwanger! Lees mijn hele verhaal op mijn blog 'wensmama'.

Peuter
    @flipje, ja heeft 2.5 jaar geduurd voor ik zwanger was. Onverklaard waarom t niet lukte, n daarom vaak terug gestuurd met "probeer het nog maar even een half jaar ".
    Daarom was t nu zo fijn dat we gelijk mochten starten met IUI, was eerst bang dat ze ons weer weg gingen sturen..
    Hoe voel jij je?

Volwassene
    Blog Entries
    5
    Super gestresst, slecht geslapen, buikpijn....

Peuter
    De Blije Doos 336x280
    Hoe laat mag je? Ik duim als een malle..

+ Reageren op discussie

Tags for this Thread

Regels voor berichten