+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 42 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 414

Discussie: Uitgerekend Nov/Dec 2017

Ja dat klopt Flower, heb twee zoons. Ik heb Tammy ook op FB en zie regelmatig leuke foto's van haar meiden. Wel leuk om te zien! Ik heb mijn eerste echo bij de verloskundige ook later dus heb gewoon zelf een echo geregeld bij een echobureau

💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 ? Verwacht 27-11-17

Hoi meiden
    Ik wil me ook graag hier aanmelden.
    Vandaag positief getest. Ben bijna 5 weken zwanger.
    Zo spannend allemaal. Ik heb het mijn ouders verteld moest er even uit.
    Ook omdat ik best onzeker ben en dan is wel fijn dat je dat met meer mensen kunt delen.
    Morgen bellen ben benieuwd wanneer ik terecht kan.
    Wij hebben een zoontje van 1,5.

Enchanting wat verdrietig dat je geen ouders/schoonouders heb.
    Leuk dat je schoonzus zo leuk reageerde.

Mijn profiel naam is meisje 24 maar ben inmiddels wel stukje ouder. Ben 28 jaar.

Oo ik vind dit zo spannend meiden!!!

Xxx

Gefeliciteerd Meisje! Ik vind het ook zo spannend Hihi
    Ik ben 33 en zwanger van de derde. Gezellig dat je mee komt kletsen!

💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 ? Verwacht 27-11-17

Volwassene
    Gefeliciteerd meisje wat leuk nog een bij de club.

Ik ben 33 en mama van meisje van 4.
    Hoera 11-11-2017 N.ick geboren 38+5. 3660gram 52cm. kleine broer van A.my

Volwassene flower's schermafbeelding
    Yeah, gefeliciteerd meisje.

Hier 31 en dochter van 20maand

Hoe staat het met jullie klachtjes? Hier eigenlijk nog nie veel last van kwaaltjes. Beetje zere boobs en onrustige huid... verder niets.
    juli '10 stop pil. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar (zaad goed,eisprong goed):4x IUI, 1x IVF,2x ICSI.enige optie:
    KID->10-10-'14 eisprong+inseminatie.22 okt: ZWANGER! -> 11 juli '15 E.smay geboren! Okt2016 start KID. Na 6x KID-> 17 maart: ZWANGER 2de wonder!! Uitgerekend Nov 2017.

Volwassene
    Hier veel pukkels op me kin hihi... En in avond last van boobies.... en heb het idee dat me broek strak zit. Het doet gewoon pijn aan me buik eigenlijk. Dus even zolder op duiken ik heb nog broeken liggen. Misschien wel vroeg maarja dit gedruk in me buik is echt niet lekker

Ik heb ook weinig kwaaltjes maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Alleen krampjes in mijn buik en soms wat duizelig. Gevoelige borsten heb ik nog nooit van me leven gehad

💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 ? Verwacht 27-11-17

Volwassene
    Ik heb echt enorme spierpijn in me bovenbenen en ook aan bovenkant van me buik net onder boobies zeg maar. Niet normaal meer haha hebben meer dat ?

Hoi Dames ik heb soms wat last van gevoelige borsten en last van wat zeurende pijn in mijn buik.
    Vandaag bij de dokter geweest ivm mijn medicijnen gebruik die gelijk aan moet worden gepast. ( traag werkende schildklier)
    Ook om te vragen of ik de verloskundige hier in dorp heen kon of in het ziekenhuis ivm zwangerschap complicaties de vorige zwangerschap.
    Eerst gewoon naar de verloskundige en dan bekijken ze het verder.
    Hoop snel op een goede echo wachten duurt zo lang.
    Morgen ochtend even na de verloskundige bellen.
    Xxx

Volwassene flower's schermafbeelding
    De Blije Doos 336x280
    Enchanting... nee heb ook geen spierpijn in mn bovenbenen. Dus herken het niet. Maar voor de rest hebben we wel beetje dezelfde klachtjes idd. Haha nou die zwangerschap broeken vond ik best lkkr zitten hoor. Ik heb alleen al mijn kleding aan mijn schoonzus gegeven die is in juli uitgerekend. Het duurde maar voordat ik zwanger werd en dacht gebeurt vast niet meer. Dus twee weken geleden alles afgegeven haha en nu toxh raak. Ach ja hopelijk heb ik nie eerder nodig dan juli...

Meisje.... zou fijn zijn als je gewoon bij de verloskundige kan komen. Wij zijn tot 12wk sowieso aan hetziekenhuis verbonden en daarna wordt er door de gyn besloten wat hij wilt. Verwacht wel naar de verloskundige maar bij vorige zwangerschap had ik een bloeding rond 32wk. Dus ben benieuwd wat ze beslissen.

Weet nu iedereen al wanneer zijn eerste echo is en wanneer je ongeveer uitgerekend bent?
    juli '10 stop pil. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar (zaad goed,eisprong goed):4x IUI, 1x IVF,2x ICSI.enige optie:
    KID->10-10-'14 eisprong+inseminatie.22 okt: ZWANGER! -> 11 juli '15 E.smay geboren! Okt2016 start KID. Na 6x KID-> 17 maart: ZWANGER 2de wonder!! Uitgerekend Nov 2017.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten