+ Reageren op discussie
Pagina 40 van 42 EersteEerste ... 30 38 39 40 41 42 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 400 van 414

Discussie: Uitgerekend Nov/Dec 2017

Volwassene flower's schermafbeelding
    Whaat.... ik ben even een paar dagen niet online en er zijn gewoon al twee babys geboren!!! WOW

Daantje... jij als eerste gefeliciteerd met jullie dochter. Heerlijk dat ze er is en dat het thuis heeft kunnen plaats vinden. Klinkt alsof het toch redelijk snel en vlot is verlopen. Nu heerlijk genieten.

Enchanting.... jij als tweede gefeliciteerd met jullie zoon!! Fijn dat hij er nu is. Hopelijk beperken nu deels wat klachtjes (maar waarschijnlijk ook een deel niet zoals slapenloze nachten ). Hopelijk is de inleiding en bevalling goed verlopen. We wachten je verhaal nog af . Geniet en kom eerst maar bij!

Nou Robbin... wij de volgende dan maar...? Hier word ik echt steeds nieuwsgieriger. Zit er nu echt op te wachten haha. Klachten van rug en liespijn beginnen steeds meer toe te nemen ook al neem ik steeds meer rust naar mijn idee en dan nog die vermoeidheid.... ach ja nog even!
    juli '10 stop pil. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar (zaad goed,eisprong goed):4x IUI, 1x IVF,2x ICSI.enige optie:
    KID->10-10-'14 eisprong+inseminatie.22 okt: ZWANGER! -> 11 juli '15 E.smay geboren! Okt2016 start KID. Na 6x KID-> 17 maart: ZWANGER 2de wonder!! Uitgerekend Nov 2017.

Volwassene
    Daantje en Enchanting, van harte gefeliciteerd!
    In april 2016 moeder geworden van een dochter!
    Wens voor een tweede kindje steeds meer aanwezig - GO mei/juni 2017 - 30 - 30 - 26 - 27 - 30 - 32

Gefeliciteerd Enchanting!! Wat fijn dat N.ick een is!! Nou lekker genieten en hopelijk voel je je snel weer de oude.

Nou idd Flower, komt nou wel echt dichtbij he. Ik ben ook heel benieuwd wanneer die van ons zullen komen. Lijkt me zo fijn om eens een keer op tijd te bevallen. We wachten maar af Haha.

💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 ? Verwacht 27-11-17

Van harte gefeliciteerd dames!!! Geniet van jullie kindjes. 😍❤. Gave namen trouwens 😁.

Gisteren is mijn schoonzus bevallen met 34.6 van haar 2e zoon (scheelde maar een week met mij). Dus ook hier komen de zenuwen.
    Ik zal wel laatste zijn van dit clubje 😂.

Succes dames. Benieuwd wanneer de volgende kindjes komen.
    Sept '11 : 5 ICSI'S, 1 cryo en ⭐️juli'14⭐️sep'14 verder.
    13 april 2017: SPONTAAN ZWANGER! Blijf zitten kleintje!! Je bent zo welkom!!
    19 mei: Ons kleintje kan dansen!! 16 Juni: 1e keer ❤ gehoord. 7 aug 20w echo! 23 december uitgerekend!

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Gefeliciteerd enchanting. Wat een mooi mannetje!

Ik doe ook nog mee dames.....vanavond flinke pijnlijke menstruatiepijn maar dan 6 tikkeltje erger gehad....het mag van mij hier ook wel gebeuren.

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn
    Ronde 1~36 2~42 3~35 4~MK(6wkn) 5~43 6~ZWANGER~Tess krijgt een zusje

Kom maar op Samantha, je kleintje mag komen je hebt de 37 weken gehad. 😍😗
    19 mei: Ons kleintje kan dansen!! 16 Juni: 1e keer ❤ gehoord. 7 aug 20w echo! 23 december uitgerekend!

Spannend Samantha! Krijg je toch stiekem de hoop dat het doorzet he als je wat voelt. Zo spannend allemaal.

Muisje dat is ook even schrikken met 34 weken. Snap dat je dan zelf ook de zenuwen krijgt.

Hier gisteren feestje gehad maar toen de muziek hard ging merkte ik echt dat de kleine man heel druk werd in mijn buik. Dus zijn maar weer optijd naar huis gaan. En vandaag lekker relaxen

Fijne zondag allemaal!

💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 ? Verwacht 27-11-17

Samantha. Hoop dat het door gezet heeft en dat jij je meisje al bij je hebt!

Hoe gaat het bij de rest?

Hier voel ik me sinds vandaag weer een beetje goed. Ben twee dagen ziek geweest en zondagnacht heel de nacht wakker geweest van de buikkrampen. Gewoon midden in de nacht in bad gegaan. Mijn darmen waren helemaal van slag. Gelukkig gaat het nou weer beter. Dus onze kleine man mag komen nou
    Al heb ik totaal niet het gevoel dat dat kan. Denk echt dat ik ingeleid ga worden. We wachten in spanning af.

💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 ? Verwacht 27-11-17

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    De Blije Doos 336x280
    Nou dames... gisteren weer vk. Ik heb 1cm opening en me baarmoedermond is voor de helft verstreken. Heb homeopathische middeltjes gekregen om het allemaal wat vlotter te laten gaan. Baad het niet schaad het niet....als ze er met 39w4d nog niet is dan word er een afspraak gepland met de gyn voor inleiden.en dat zal dan die week ook gebeuren ergens. Ik moet voor nu gewoon weer volgende week woensdag terug.

Jeetje muisje dat zal ook schrikken geweest zijn voor je schoonzus.

Ik moet et trouwens 4 tot 5 keer uit ok te plassen s nachts....word er niet goed van en dat is dus al 10 weken ofzo zo aan de hand.dus ben aardig op. En krijg daar dan weer migraine van. Maar dat maakt allemaal niks uit als alles maar goed is met je baby...dat je er nog een kindje heb rondlopen maakt alle.aal niet uit en ik vraag niet snel om hulp...maar nu moet ik soms wel omdat ik dan die migraine heb met aura...dus zie ik niks of wazig.

Owja BIB

Succes dames......

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn
    Ronde 1~36 2~42 3~35 4~MK(6wkn) 5~43 6~ZWANGER~Tess krijgt een zusje

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten