+ Reageren op discussie
Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 36 44 45 46
Weergegeven resultaten: 451 t/m 459 van 459

Discussie: Uitgerekend Nov/Dec 2017

Ooh nou zie ik pas je onderschrift, je bent bevallen!! Gefeliciteerd!!
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Volwassene
    Muisje gefeliciteerd wat leuk een knul en leuke naam .
    Hier alles ze gangetje aan aftellen tot operatie van verwijdering galblaas 11 januari.
    Met de kleine man alles goed was laast op cb 56cm en woog 4360gr. Tevreden mannetje en ik krijg zelfs af en toe lachjes. Grote zus is wel af en toe jalours maar ik laat der veel helpen
    Hoera 11-11-2017 N.ick geboren 38+5. 3660gram 52cm. kleine broer van A.my

Hey meiden.

Sorry hier vergeten neer te zetten. Ik kom van het weekend even uitgebreid mn verhaal doen.
    Hele heftige bevalling gehad door inleiding vanwege hoge bloeddruk.
    Maar alles gaat goed met ons.

Knuffels
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o is geboren. Wat hou ik toch veel van mijn manneke 💙!!

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Hallo dames.

Via hier ook.nog een keer gefeliciteerd muisje!

Enchanting hier is het soms ook jaloers maar over het algemeen gaat het heel goed. Tess is heel lief voor dr zusje. Spannend joh de galblaas operatie

Hier dinsdag naar het cb geweest Lizz weegt al 4770 en is 54.8cm. Dusbgroeit super goed. Wel als advies gekregen jbpm toe te voegen voor het vele spugen.

Hoe is het met derest van de dames. Ik vind het ook best moeilijk soms met plannen voor Tess naar school te brengen.

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn

3.740 gram♡ zwangerschapsduur 38w6d

Volwassene flower's schermafbeelding
    Hoi dames.

Gefeliciteerd muisje. Ben benieuwd naar je verhaal! Wel fijn dat je je zoon eindelijk in handen heb!.

Hier doet kleine meid goed. Vorige week 1e x bureau geweest en was 53cm en 4kg. Hier geef ik bv maar door haar extreme zuigebehoefte zit ze vaak (lees elk uur pff) aan mn borst. Ik was daar klaar mee en dacht het stopt vast als ik kv geef maar dit maakte nie uit want als ze fles van 100cc leeg dronk dan kwartier later zat ze alweer te jammer3en
    Dus nou ja ik had aangekaart bij bureau en die hadden nie echt tips dan behalve er gewoon aan toegeven. Nou ja dat doe ik dan maar... echt vet irritant dat ze geen enkele fopspeen accepteert het...

Grote zus is gelukkig nie jaloers. Daar ben ik wel blij mee. Die helpt goed mee en wacht netjes enz. Echt trots op haar.
    juli '10 stop pil. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar (zaad goed,eisprong goed):4x IUI, 1x IVF,2x ICSI.enige optie:
    KID->10-10-'14 eisprong+inseminatie.22 okt: ZWANGER! -> 11 juli '15 E.smay geboren! Okt2016 start KID. Na 6x KID-> 17 maart: ZWANGER 2de wonder!! Uitgerekend Nov 2017.

Wat balen Flower dat ze zoveel wilt drinken. Is idd erg vermoeiend. Hier kwam hij op een gegeven moment ook heel de tijd en ben toen ook flesvoeding gaan geven en nou gaat het beter. Hij is nog steeds wel van het vaker en dan wat minder drinken maar niet meer zo vaak als met de borstvoeding gelukkig. En 's nachts zit er vaak al 4 a 5 uur tussen dus dat is wel lekker. Verder gaat het zo goed hier en genieten we zo van ons mannetje.
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Nou idd Samantha dat plannen met school is wel even een dingetje. Daarom vind ik het zo heerlijk nou het Vakantie is! Fijn dat Lizz al goed gegroeid is! Ben ook erg benieuwd hoeveel onze bink nou weegt. Maar ik moet in het nieuwe jaar pas naar het CB.
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Hoe gaat het met de voedingen Flower? Al wat meer tijd voor jezelf?
    Hier gaat het zo goed. Onze bink weegt al bijna 6 kilo en slaapt al 8 uur aan een stuk 's nachts, dus niks te klagen. Alleen mijn lijf is zo overbelast, hebben jullie dat ook? Dat tillen heel de tijd is zo belastend voor me. Ga nu op zoek naar een goede masseur en hopelijk wordt het dan wat minder.
    Hoe gaat het met de andere baby's en mama's?
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Volwassene
    Haaiii allemaal

Jeethe Flower dat is idd vaak ja elk uur. Jammer dat fles niks uitmaakt.... ben je wel bij fles gebleven nu ?.

Ja Samantha dat plannen idd met school hihi.... maar komt goed.

Hier ze gangetje. Eerste week BV gegeven en ging echt supergoed maar helaas voor mij te vermoeiend waardoor ik steeds verder in een dip ging. Uit eindelijk weer aan medicatie waardoor borstvoeding moest stoppe . Maar onze man doet het super. Mag 14 februari weer naar bureautje. Laatste keer 10 januari was hij al 60 cm en 5,5 kg grote man haha. Ze eerste prikken toen ook gehad. En nu slaapt hij al twee weken lekker door. Savonds rond 18:30 soms 21:00 laatste fles en slaapt tot 6:30 door yeeehh heerlijk hoor. En me galblaas is er inmiddels ook uit poeh poeh nog wondinfectie gehad en thuiszorg maar alles is nu weer goed. Ik ga dinsdag starten met nieuwe baan 10uur per week even eruit.
    Hoera 11-11-2017 N.ick geboren 38+5. 3660gram 52cm. kleine broer van A.my

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten