+ Reageren op discussie
Pagina 45 van 45 EersteEerste ... 35 43 44 45
Weergegeven resultaten: 441 t/m 449 van 449

Discussie: Uitgerekend Nov/Dec 2017

Doe het even in 2 delen denk ik. Loop 2 blz achter 😐.

Enchanting; wat fijn dat de kraamhulp fijn was. Je moet zoiets natuurlijk wel treffen.
    Het is tot dat je moet stoppen met bv maar zolang je mannetje tevreden is, is dat het bekangrijkste van alles.
    Super fijn dat je dochter haar broertje ook leuk vind. Lekker genieten van je gezin!

Flower: wauw gefeliciteerd. Prachtige naam trouwens. Zo wat een snelle bevalling zo. Heel goed dat je vpk erop aan gesproken hebt.
    Zoiets moetje strijd bespreken, anders kan het je dwars gaan zitten. Heb je een fijne kraamweek gehad?
    15 december 2017 om 3.18uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o werd geboren.

Samantha: jeetje wat een verhaal. Je hebt echt veel geduld moeten hebben zeg. Heb jij een fijne kraamweek gehad meis? Hoe gaat het nu met je meisje?

Robin: jeetje wat vervelend dat het strippen niet was gelukt. Jouw kindjes hebben het gewoon tegoed in jouw buik 😉.
    Ik hoop van harte dat je nu al je kleintje hebt en anders dat het nu heel snel mag komen. Je zit al bijna op 42 weken. Dikke respect voor je!!

Enchanting: hoe was het bij de chirurg? Gaat ie er nu uit?

Hier: sorry was even afwezig. 26 nov is mijn oma plotseling overleden aan een hartstilstand. Ze was nog zo fit en goed in het leven. Dus dat was een behoorlijk schok.
    Helaas is ook mn bloeddruk verhoogd waardoor ik geen afscheid kon nemen omdat de begrafenis aan de andere kant van nl was en de vk het niet verantwoord vond om zover te reizen.
    Heb zelf een soort van mini dienst thuis gehouden om haar te eren en het een plekje te geven.
    Ik mag inmiddels bibben en bubben. Heb daar 6 naar uitgekeken dus ga dat nu zeker elke dag doen.
    De baby zit nog goed zegt de vk. Ze verwacht de k leine nog niet zolang mn bloeddruk niet hoger gaat stijgen. Denk zelf ook dat het een latertje gaat worden.
    Al zal ik het fijn vinden voor mijn moeder dat het niet te lang duurt, zodat ze zich op de mooie dingen van het leven kan richten na alle verdriet van der moeder.
    15 december 2017 om 3.18uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o werd geboren.

Volwassene flower's schermafbeelding
    Enchanting... En hoe was je afspraak. Het zou fijn zijn als je van die galblaas afkomt als deze jenog steeds klachten geeft toch! Hopelijk heb je daarvoor een afspraak kunnen krijgen.

Muisje... wat fijn dat je de 37ste week hebt gehaald en ook mag gaan bibben en bubben. Nu gaan er weer spannende weken komen, maar niets is mooier als je kindje in je armen te krijgen. Het is zo prachtig! Hopelijk kan je er ook straks zo erg van genieten.
    Gecondoleerd trouwens met je oma, vreselijk als ze zo plotseling uit je leven gaan. Hopelijk kna je het een plekje geven.

Robbin... Vertel vertel, benieuwd naar je verhaal!!

Hier...
    Tot nu toe erg tevrede meisje. Het huilt een beetje als ze dorst, vieze luier of krampjes heeft. Voor de rest slaapt ze veel. Ze wilt geen speen wat het soms wel moeilijk maakt om toe te geven aan haar zuig behoefte, waardoor ze soms erg vaak of lang aan mijn borst drinkt/hangt. Verder wil ze snachts ook niet in haar wiegje liggen. Dus ligt ze bijna de gehele nacht tegen mij aan. Niet dat ik dat erg vind (en stiekem juist wel erg fijn) maar ik wil eigleijk geen kind creeeren wat later alleen maar bij ons in bed wilt liggen, daar zit ik ook weer niet op te wachten haha. Maar goed, volgens kraamhulp vorige week kon je de baby daar nu nog niet in verwennen en hebben ze juist nu nog die behoefte om bij je te zijn. Als ze wat ouder is, dan kan je langszamerhand haar weer steeds vaker in de wieg proberen te leggen, dus dat ga ik maar doen .
    juli '10 stop pil. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar (zaad goed,eisprong goed):4x IUI, 1x IVF,2x ICSI.enige optie:
    KID->10-10-'14 eisprong+inseminatie.22 okt: ZWANGER! -> 11 juli '15 E.smay geboren! Okt2016 start KID. Na 6x KID-> 17 maart: ZWANGER 2de wonder!! Uitgerekend Nov 2017.

Nou hier is onze jongen zaterdag geboren. De bevalling was een hel maar in ruil daarvoor hebben we een prachtig, lief en tevreden mannetje gekregen. Echt zo lief en tevreden dat het allemaal goed te doen is nou. Ben maandag thuisgekomen uit het zh dus we zijn nu lekker aan het genieten met een hele leuke kraamhulp! De jongens vinden hem ook helemaal leuk en willen alleen maar knuffelen met hem. Hij heet trouwens J.osha en woog 4518 gram. Lekkere flinkerd dus
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Gecondoleerd Muisje!!
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Wow een 9 ponder.... dank kan me voorstellen dat dat verschrikkelijk heeft moeten zijn. Was je nu uiteindelijk ingeleid of kwam het toch spontaan op gang?. Nogmaals gefeliciteerd en idd nu lkkr genieten!
    juli '10 stop pil. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar (zaad goed,eisprong goed):4x IUI, 1x IVF,2x ICSI.enige optie:
    KID->10-10-'14 eisprong+inseminatie.22 okt: ZWANGER! -> 11 juli '15 E.smay geboren! Okt2016 start KID. Na 6x KID-> 17 maart: ZWANGER 2de wonder!! Uitgerekend Nov 2017.

Ik ben zaterdag ingeleid. Het ging eerst prima maar na 6 cm bleef het hangen en toen bleek dat hij niet goed lag. Dus vanaf toen werd het een drama met heel veel pijn, ruggenprik die niks deed, placenta die niet kwam en daardoor bloeding die met spoed door de Gynaecoloog gehecht moest worden. Meer dan 1 litr bloed verloren en paniek. Door hete kruik is mijn rug verbrand wat nooit had mogen gebeuren want na een ruggenprik mag je helemaal geen warme kruik meer. Maargoed zo dus weer naar de huisarts ermee. Gelukkig was dit mijn laatste bevalling want anders had het er bij 1 gebleven denk
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Oh gets, dat klinkt echt niet fijn zeg! Hij lag toch eerst wel goed, is hij tijdens de bevalling verkeerd gaan draaien? bah en ruggenprik die niks doet, dat klinkt ook niet fijn. Hier kwam bij mij de placenta ook niet goed los. Ik zelf had er neit zon paniek bij, maar ik kon merken aan de verloskundige dat ze wel een beetje in de zenuwen zat omdat ik steeds meer bloed begon te verliezen. Maar ik kreeg zon prik ervoor en gelukkig kwam die na 20min eruit.
    Bah en je rug verbrand... ongelooflijk, heel erg dat je er blaren van hebt?
    Maar goed, kleine man is er! Hoeplijk kan je er wel een beetje van genieten

De Blije Doos 336x280
    Flower, super fijn dat het zo goed gaat met je meisje 😁.
    Het is ook allemaal wennen voor die kleine meid.

Robin, gefeliciteerd met je zoon.
    Wat erg dat je bevalling zo'n hel was. Pfff zijn dus wel wat foutjes gemaakt zo te lezen. En een 9 ponder jeetje wat zwaar.
    Wel super fijn dat het met hem goed gaat en dat de andere jongens blij zijn met hun broertje!
    Hopelijk kan je wel een beetje genieten van alles zoals Flower ook al zegt.

Dikke knuffel.

Hier; BIB en niet het gevoel dat de baby snel komt. Dus wachten af!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten