+ Reageren op discussie
Pagina 36 van 47 EersteEerste ... 26 34 35 36 37 38 46 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 461

Discussie: Uitgerekend Nov/Dec 2017

Volwassene
    Haaiii zo weer even berichtje van mijn kant.

De groeiecho was goed kleine man ligt met hoofd beneden. Afgelopen dinsdag op controle ook dus nu hopen dat hij lekker zo blijft liggen want er was nog ruimte genoeg.
    Met mij gaat momenteel niet zo lekker. Slaap bijna niet vanwege pijn aan me heupen en gal aanvallen.
    Overdag even liggen probeer ik wel maar dit doet ook pijn.
    Heb nu afgelopen twee dagen ook veel krampjes en steken (indaling ?')
    Zit er behoorlijk doorheen en huil veel..... moet nog even volhouden kleine moet nog blijven zitten.
    Maar als die aanvallen zo doorgaan zal ik niet me tijd volmaken. Heb afgelopen dinsdag al even kort over gehad met verloskundige.
    En over 2 weken weer afspraak dan 36'wkn en miss doorverwijzing. Ook alle herinneringen van vorige bevalling en overlijden ouders/schoonouders komen omhoog.

Sorry hoor moest het even kwijt.......

Het komt nu allemaal erg dichtbij spannend hoor....
    Hoera 11-11-2017 N.ick geboren 38+5. 3660gram 52cm. kleine broer van A.my

Heftig hoor Enchanting. En wat balen dat heb nou niet kan genieten van de laatste weken. Hopelijk trek je het nog een paar weken. Succes! X
    💙 L 26-03-2012
    💙 V 17-11-2014
    💙 J 02-12-2017

Goedendag, Ik ben Ilse en ik studeer Commerciële Economie aan de HvA. Voor een schoolopdracht moet ik een onderzoek doen naar het verkrijgen van informatie en de behoefte hierin. Ik heb als onderwerp ‘zwanger worden’ gekozen. Ik wil graag te weten komen of er genoeg goede informatie te vinden is voor vrouwen die zwanger willen worden. Aan de hand hiervan ga ik kijken of er verbeteringen aangebracht kunnen worden.
    Ik ben hiervoor opzoek naar vrouwen die momenteel bezig zijn om zwanger te worden en die voor mij deze vragenlijst willen invullen. Het duurt ongeveer 5 minuten. De enquête is anoniem en de antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld.
    http://wij.emsecure.net/optiext/opti...L66PJYfJhntJJ6

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Dan zit je hier verkeerd bij dit topic want wij zijn allemaal al over de 30 weken
    .

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn

3.740 gram♡ zwangerschapsduur 38w6d

Ik nog net niet 😂
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!
    Gestopt met de pil, maar nog niet voor een kleintje. Cyclus: ?

Heel veel sterkte met de laatste loodjes dames. 😙
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!
    Gestopt met de pil, maar nog niet voor een kleintje. Cyclus: ?

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Jij ben ook bijna bij de 30 joh!!!

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn

3.740 gram♡ zwangerschapsduur 38w6d

Volwassene
    Nou Muisje jij bent ook bijna 30 weken alweer meid super

Hier is vandaag de VK aan huis geweest. Morgen ga ik naar ziekenhuis om een nachtje te slapen en volgende week vrijdag naar gynaecoloog om verder te bespreken hoe en wat.
    Het is echt niet te doen zo op deze manier. Maar me mannetje moet nog minimaal 3 weken blijven zitten dat zowiezo.
    Ik ga ook een paar dagen logeren bij me schoonzus daarna me man heeft nachtdienst en ik zie het niet zitten om nu alleen te zijn aangezien ik soms niet me bed uit kan komen.
    Me onderstel zit dan vast. En stel er is iets met me meissie dan kan ik er niet voor haar zijn..... Ik zal minder online zijn want zal veel plat liggen.

Volwassene flower's schermafbeelding
    Enchanting wat ontzettend vervelend dat je zo erg last hebt van je bekken. Valt dat onder bekkeninstabiliteit? Krijg je daar ook wel fysio voor dan? Moet je nu een nachtje in het ziekenhuis verblijven vanwege die pijn aan je bekken of ook vanuit je gal? Zijn ze het van plan om eerder te halen door in te leiden of zelfs keizersnee?
    Nou meid, doe maar rustig aan!

Hier had ik het idee dat mn meisje vorige week eindelijk goed lag, maar gister voelde ik der koppie weer tegen mn maag aan liggen grr... volgens mij heeft ze gewoon nog alle ruimte om te draaien in mn buik... hopelijk over 5 dagen wel goed, want dan moet ik weer naar de vk .

Verder heb ik nu lekker verlof! Heb nog een aantal dingen op de planning staan die ik nog wil doen voordat de baby komt haha.

Nou meiden, de laatste loodjes. Ben benieuwd wie er als eerste aan de beurt is . Succes!!!
    juli '10 stop pil. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar (zaad goed,eisprong goed):4x IUI, 1x IVF,2x ICSI.enige optie:
    KID->10-10-'14 eisprong+inseminatie.22 okt: ZWANGER! -> 11 juli '15 E.smay geboren! Okt2016 start KID. Na 6x KID-> 17 maart: ZWANGER 2de wonder!! Uitgerekend Nov 2017.

Volwassene
    Haaii
    @Flower die prik heb ik gekregen omdat ik al lang slecht slaap vanwege me gal maar ook bekkeninstabiliteit en geestelijk emotioneele dingen.
    Heb aardig wat meegemaakt aan einde vorige zwangerschap en door het slechte slapen ben ik zo zwak dat alles weer boven komt.
    Kort gezegd ik heb mijn moeder verloren paar dagen voor bevalling en half jaar later me vader. Ik ben toen oudjaar opgenomen voor nachtje slapen en dag daarna is inleiding begonnen.

Gister eerst aan ctg alles goed druk mannetje haha. Toen kreeg ik prikje in bil voor te slapen. Bij me dochter toen was ik zo vertrokken en sliep ik goed. Nu helaas niets geholpen.... heb net ontbijt op en even verpleging afwachten en dan weer naar huis.
    Hoor allemaal kleine baby's om me heen... nog even geduld dames dan mogen wij .

Vrijdag heb ik een afspraak bij de gynacoloog dan zal inleiding en dergelijke wel besproken worden denk ik.
    Maar zowiezo doen ze nog niks tot 38weken.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten