+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 55 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 53 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 549

Discussie: Zwanger worden tweede helft 2017

Wens: Zwanger in 2017

Hoi allemaal

Ik ben helemaal nieuw en mijn vriend ik zijn ook bezig om een kindje te krijgen (Dit zal ons eerste kindje zijn)
    Helaas ben ik een weekje geleden mijn werk verloren (functie vervalt) dus ik hoop dar deze stress onze droom niet in de weg zal zitten
    Als groentje sta ik ook open voor tips en ervaringen erg leuk dit forum.

Een fijne zonnige dag gewenst ladies

Liefs

hallo meiden,
    Mag ik hier ook mee kletsen? Leuk om jullie verhalen te horen en mee te leven.
    Wij hebben een zoontje van 4 en willen nu voor een tweede kindje gaan. overmorgen wordt mijn spitaaltje verwijderd.
    Toch echt weer spannend hoe het zal zijn.

Groetjes msj12

Volwassene
    Leuk dat jullie ook voor een kindje willen gaan!

Ik ben Mary, 30 jaar oud. Manlief is 36 jaar oud.
    Vorig jaar april zijn wij ouders geworden van een lief meisje. Zij is nu dus 1. We hadden/hebben in t hoofd om in augustus te gaan starten voor een tweede kindje, omdat er dan minimaal 2 jaar tussenzit. Dus we gaan binnenkort wel weer serieus aan de gang.
    En dat houdt dan in, in de vruchtbare periode om de dag seksen en na de seks blijven liggen. Ik heb 1x met ovulatietesten gewerkt en die maand was ik zwanger, dus daarmee weinig ervaring. Vorige keer was het in ronde 7 raak.

Leuk om samen dit avontuur aan te gaan . Succes allen!
    In april 2016 moeder geworden van een dochter!
    Wens voor een tweede kindje steeds meer aanwezig - GO mei/juni 2017 - 30 - 30 - 26 - 27 - 30 - 32

@ladypuma: ook nieuw hier... wat vervelend dat je je baan bent kwijt geraakt. Hopelijk staat het inderdaad jullie droom niet in de weg. afleiding kan soms juist ook goed zijn. Hopelijk heb je snel nieuw werk. ben je al lang bezig om een kindje te krijgen? gebruikte je de pil of iets anders?

29 - 29 - 31 - zwanger
    juli 2012 trotse moeder van ons zoontje
    spiraalje in mei verwijderd - 40 -

Msj, beetje benieuwd, heb jij ook bewust even gewacht met de tweede?
    Ik ben 35, mijn man ook. Bij de eerste ging niet alles vlekkeloos waardoor alles wat anders liep dan gepland. Nu weer helemaal opgeknapt en energie voor een tweede. Nu 1 ronde gehad en met ovutesten aan het experimenteren geweest. Deze ronde gebruik ik die van sensitest vanwege de goede verhalen hierover. Bij mijn eerste was het de eerste ronde raak. Nu hopelijk ook snel! We zullen het zien.

pully girl, ging het zwanger worden niet zo vlekkeloos of juist na de bevalling? In ieder geval fijn dat je nu bent opgeknapt en voor een tweede kan gaan.

Ik wil graag meerdere kinderen, mijn man maar 1 kindje. 1,5 week geleden ging hij over stag. (eindelijk ) Ons zoontje zit nu op school en kan natuurlijk al veel zelf, dus mijn man merkt dat het ook wel makkelijker/rustiger wordt. Natuurlijk komen er andere dingen bij waar je nu drukker mee bent, maar dat vindt hij minder erg. Hij niet zo veel met dat verzorgen (luiers, flesjes, aankleden enz) Hij vind het leuker om met een kind te voetballen en te rennen en spelen. Is denk ik ook wel mannen eigen.
    Ik ben heel blij dat we voor een tweede gaan, en dat er dan straks iets van 6 jaar tussen zit neem ik maar voor lief. Ik ben al blij dat hij me dit toch wil geven.
    Ben benieuwd hoe jullie de ovulatie testen vinden. lijkt mij eigenlijk niks. geeft t een duidelijk beeld van de vruchtbare dagen?

vanmorgen is mijn spiraaltje verwijderd. Dat stelde echt niks voor. voelt zo goed dat die eruit is.

ik probeer onder mijn tekst ook zo'n tracker(zo heet dat toch) te plaatsen, maar zoals jullie zien lukt t me niet. Hoe hebben jullie dat gedaan?

29 - 29 - 31 - zwanger

Volwassene
    Msj, wat fijn dat jullie toch samen hebben besloten om voor die tweede te gaan! Heel veel succes.

Ik had tijdens de vorige zwangerschap ook zo'n ticker, maar het was een heel gedoe vond ik om hem erop te krijgen . Maar Pullygirl weet het vast?
    In april 2016 moeder geworden van een dochter!
    Wens voor een tweede kindje steeds meer aanwezig - GO mei/juni 2017 - 30 - 30 - 26 - 27 - 30 - 32

Hi dames,

Msj, ik heb een postnatale depressie gekregen na de eerste 😞. Maar goed nu helemaal hersteld en sterker dan ooit 👊🏻. Bij ons zit er straks ook 5 jaar tussen maar dat heeft ook voordelen hoor. En soms loopt het zoals het loopt. Ik heb iig straks weer lekker veel tijd voor de tweede.

Wat betreft de ticker, als je de ticker hebt aangemaakt kies je de url die onder forums en dan PseudoHTML, UBBCode and BB Code staat. Die url kopieer je en plak je in je handtekening hier onder gebruikersinstellingen. Succes!

pullygirl, pfff... dat lijk t me best heftig. gelukkig weer helemaal hersteld.

bedankt!! het is gelukt.

meiden wat denken jullie; 22 mei ben 2 dagen 3 druppels ongesteld geweest zoals altijd sinds mijn spiraaltje. Ik heb mijn cyclus niet bijgehouden, omdat ik altijd zo weinig vloeide. nu heb ik 31 mei mijn spiraaltje laten verwijderen(dag 8). Ze zeggen dat je na het verwijderen van een spiraaltje weer direct vruchtbaar ben. Maar zou het dan deze maand ook al kunnen? ik denk het niet (maar hoop natuurlijk van wel). maar goed als ik reëel denk moet ik gewoon geduld hebben e eerst mar eens kijken hoe mijn cyclus is.

29 - 29 - 31 - zwanger

De Blije Doos 336x280
    @msj12 bedankt 😊
    Al dik een jaar geen pil meer en ook sinds toen besloten om ervoor te gaan
    Maar alle ronde negatief al merk ik dat ik sinds vorige ronde er pas echt seruieus mee bezig ben e r nu 100% achter sta
    Geen werk beperkt daarin maar ga daar niet mijn toekomst voor oo het spel zetten (vriend en ik worden dit jaar 30)
    Gisteren was mijn NOD en menstruatie lijkt uit te blíjven maar wellicht dat mijn lichaam zich door de stress voor de gek houd

Wanmeer raden jullie aan te testen? Frustratie sm bang voor teleurstelling wie weet wil ik wel te graag....

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten