+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 70 EersteEerste ... 8 16 17 18 19 20 28 68 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 692

Discussie: Zwanger worden tweede helft 2017

Hey ladies

Grrr ik zie nog steeds dat de teller van de zwangeren op 1 staat 😣🤔 hopelijk komt hier snel verandering in!!
    Hier nog steeds geen verandering. Menstruatie is verdwenen en idd voorheen een nette cyclus
    Denk dat iemand me maar eens weg wijs moet maken in de wondere wereld van de ovulatie testjes hihi 😇
    Ik hou jullie op de hoogte.... en jullie mij want ik lees toch veel wijzigingen he. Geen menstruatie is gezien onze kinderwensen hierGOED toch
    De druimen draaien hier ook hard voor jullie!

Ja zeer herkenbaar dat je ongi pijm hebt en dat dit erna weer weg is.... maakt de verwarring alleen groter
    Terug op de wachtbank maar weer.... incl alle stress

He Ladypuma als je vragen hebt kun je ze hier stellen of in een pb. Laat maar komen Jij bent weer op zoek naar een ei?

Ik ben nu 1 dag overtijd en er is geen bloed (jippie!) De ongi krampen hebben de hele dag aangehouden. Ging ook bijna out in de supermarkt van de misselijkheid en duizeligheid. Oh oh oh...laat het goede tekenen zijn
    .

Volwassene
    Zo Aardbeitjes ... Dat klinkt wel hoopgevend ja. Begrijp ik het goed dat je morgenochtend gaat testen?
    In april 2016 moeder geworden van een dochter A. (40 wk 3 dgn)!
    In augustus 2018 moeder geworden van een dochter J. (41 wk 1 dg)!

En?? Ik ben heel benieuwd!! 😊😊

Hier beetje rare cyclus, al de 2e opeenvolgend.. ben nu 4 weken na mijn menstruatie en denk dat ik nu pas mijn eisprong heb, kan het de laatste maanden niet zo goed peilen. Of het is de menstruatie, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen dit voelt als een eisprong.. Nou ja het zal wel, zou wel fijn zijn want dan ben ik tijdens vakantie dus niet ongesteld😁
    Dec'14 ouders geworden van een prachtige zoon S.E 
    ❤ Ronde 1; zwanger! Onze zoon krijgt een zusje! ❤️ 

Dat kan Anoniem, met ovulatietestjes kun je het zien.

Hier is er nog geen ongi, wel een lagere temp en een witte test Morgen D-day. Of er is weer een stijging of mijn ongi breekt door.
    Dat betekent wel dat mijn lf van 9 naar 11 dagen is gegaan, dat is wel fijn. Ben benieuwd...
    Als het niets is, dan zijn de klachten wel fucked up zeg. Zo misselijk ben ik lang niet meer geweest...
    .

Aardbeitjes, wat lastig! Ik duim voor je! Het lijkt wel goed, maar wel raar van je temp en de witte test.
    Anoniem, ben benieuwd wat het is, je eisprong nog niet eerder gevoeld laatste 2 weken?
    Mary, gezellig aan t klussen?
    Ladypuma, hoe is t? Op hoeveel dagen zit je nu?

Ik ben vandaag ongesteld geworden (eindelijk ), cyclus van 40 dagen. Hopelijk de volgende korter.

29 - 29 - 31 - zwanger
    juli 2012 trotse moeder van ons zoontje
    spiraalje in mei verwijderd - 40 -

Volwassene
    Lekker msj! Nu die eisprong zien te vinden.

Aardbeitjes, bah. Ik hoop het beste voor de test morgenochtend.

Ja, wij zijn weer om de dag aan het klussen
    In april 2016 moeder geworden van een dochter A. (40 wk 3 dgn)!
    In augustus 2018 moeder geworden van een dochter J. (41 wk 1 dg)!

Msj12 ik dacht hem wel gehad te hebben, heb 1 dag de doorzichtige dikke slijmerige afscheiding gehad (sorry voor de details) , maar vond dat toen al vreemd omdat het maar 1 dag was, aangezien het bij mij normaal wel dik 5 dagen is dat ik dat heb... We wachten af, komt vast wel goed!

Och Ladypuma nog steeds wachten op je menstruatie? Rottig soms he dat lange onzekere wachten! Welke dag zit je nu?

Aardbeitjes wat vreemd dan die witte test! Kan het zijn dat je te vroeg test?? Spannend nog even dan!!
    Kun je mij uitleggen wat If is en dpo ?? Die afkortingen ken ik nog niet haha

Haha klus ze Mary! 😁
    Dec'14 ouders geworden van een prachtige zoon S.E 
    ❤ Ronde 1; zwanger! Onze zoon krijgt een zusje! ❤️ 

He meiden, helaas pindakaas is het over hier. Ongi is doorgebroken Heb van frustratie een potje gejankt, denk meer door alle klachten. Wat voel ik mij beroerd van die hormonen zeg. Ik verlang gewoon terug naar de pil, toen had ik nergens last van.

Sorry voor al mijn afkortingen haha, klinkt bijna als vakjargon. Dat typt makkelijker
    dpo = days past ovulation. 1DPO is dus de dag na je eisprong
    lf = luteale fase. De weken na de eisprong tot aan de menstruatie

Ik heb een cyclus van 26 dagen dus aan het einde van deze maand is mijn nieuwe NOD (niet ongesteldheidsdag). Dat klinkt al best dichtbij

Fijn MSJ dat jij ook duidelijkheid hebt. We gaan gelijk op!
    .

Aardbeitjes, wat balen!! kan me voorstellen dat je even flink gehuild hebt. je klachten klonken echt alsof je zwanger was. Echt k*t.
    nu gaan we inderdaad gelijk op. Alleen zal jouw eisprong een stuk eerder zijn dan mijn eisprong.
    Ladypuma, bah wat irritant. echt raar, een regelmatige cyclus en dan nu ineens geen menstruatie en negatieve test. Op hoeveel dagen zit je nu?

29 - 29 - 31 - zwanger
    juli 2012 trotse moeder van ons zoontje
    spiraalje in mei verwijderd - 40 -

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten