+ Reageren op discussie
Pagina 55 van 56 EersteEerste ... 5 45 53 54 55 56 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 550 van 551

Discussie: Zwanger worden tweede helft 2017

Peuter
    Wat flauw dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden.. balen meid..
    Vanaf juli bezig voor een broertje of zusje voor ons klein mannetje!
    IUI 1: 3 juli
    IUI 2: 26 augustus
    IUI 3: 23 september
    IUI 4: 31 oktober

Tiener
    Hier een maand verplicht aan de pil ivm met de grote cystes. Alsof het nog niet genoeg straf is dat mijn lijf het niet zelf kan, besluit mijn lijf ook nog even de enige manier af te pakken waardoor ik wel zwanger zou kunnen raken.
    De arts zei doodleuk ach wat is een maand op een mensenleven. Dacht echt waarom zeg je dit überhaupt... elke maand is er 1 te veel bij een kinderwens.

Maarja. Kortom.. dit jaar zwanger raken kan ik letterlijk op mijn buik schrijven. Als het nu volgens plan gaat hebben we rond kerst en oud&nieuw weer een kans en dan hopelijk een positieve test in januari.
    LUKE 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS - Gonal-f en Ovitrelle
    Wens voor broertje of zusje. Go - 43 - 62 -

Peuter
    Echt superkut stef..
    We doe ik met je mee. Volgende ei valt precies in een lang weekend weg.. dus duimen dat het precies kan, zou zo klote zijn.
    En tussen kerst en oud en nieuw doen ze geen IUI bij ons. Worst case scenario is dus ook geen IUI meer dit jaar. Zou ik echt heel erg vinden, inderdaad elke maand gemist is mega kut.

Volwassene
    Stef, wat onwijs balen meis... Je zou toch denken dat die arts wel vaker met dit bijltje gehakt heeft en wel 2x nadenkt voordat hij zoiets zegt.

Fook, hopelijk lukt het nog voor je, de volgende poging dit jaar. Ik duim voor je.

Myrthe, how are you doing?

Vandaag maakte een collega op mijn werk bekend dat zij in verwachting is. Ze is nog maar 5 weken... Wow... Ik ben (nog) niet jaloers, maar merk wel dat ik het steeds grager wil nu.
    In april 2016 moeder geworden van een dochter!
    Wens voor een tweede kindje steeds meer aanwezig - GO mei/juni 2017 - 30 - 30 - 26 - 27 - 30 - 32

Ahhh zo balen van je ongi Mary.. en dan die collega er nog bij, wel leuk voor haar maar jij(wij) wilt ook graag en dan is elke dag te lang..

Jeetje Stefjuhh wat onwijs kl*te, en die arts pfff wat een zak, ze kunnen zich gewoon niet inleven ofzo! Nu keihard hopen dat je in januari gewoon een knaltest gaat hebben. Voor nu een hele dikke knuffel!

Fook, ik duim met je mee dat je nog dit jaar een poging kan wagen!

Hier wordt mn menstruatie gelukkig alweer minder, was echt even goed beroerd ervan.
    Vanochtend bij de fertiliteitsarts geweest, alle basisonderzoeken nu gehad en middels een rekenprogramma te horen gekregen dat we onder de 30% (27,8%) zitten die in aanmerking komen voor het IUI traject en dat we niet eerst zelf nog een half jaar moeten proberen.. wat een opluchting! Nu staan we op de wachtlijst voor een intake gesprek, helaas is door te weinig personeel de wachtlijst erg lang (2-4 maanden) maar dat nemen we zeker voot lief en klussen nog even hard zelf door, arts vertelde nogmaals dat door het HSG onderzoek het nu toch allemaal even wat doorgangelijker is!

Nou weltrusten meiden! En kop op!
    Aug 2014 We gaan ervoor!
    Juni 2017 Nog steeds met lege handen..
    Juli 2017 Fertiliteitsarts - onderzoeken gestart
    Nov 2017 Alle basisonderzoeken gehad
    ..Op de wachtlijst voor intake IUI..

Volwassene
    Fijn Myrthe ... Dat jullie nu voor het iui traject in aanmerking komen. Hoe gaat het nu precies verder voor je?
    Wens voor een tweede kindje steeds meer aanwezig - GO mei/juni 2017 - 30 - 30 - 26 - 27 - 30 - 32

Dankje Mary, ik moest het even allemaal op me in laten werken, het verdriet dat we niet natuurlijk zwanger zijn geworden/worden,, dankbaar dat de MMM bestaat met al die technieken en hoopvol dat we volgend jaar misschien eindelijk zwanger zullr
    En zijn..

We staan nu dus op de wachtlijst, zodra we gebeld worden mogen we op intake komen, hier gaan ze alles nogmaals uitleggen en het traject starten, ik zal dan zodra me menstruatie begint starten met clomid en echo's krijgen om een ei te volgen, als er 1 of 2 eitjes goed gegroeid zijn moet ik medicijnen nemen om het eitje te laten springen, dan moet vriendlief sochtends zijn zaad inleveren wat wordt 'gewassen' en dan moet ik smiddags komen zodat het zaad via een slangetje in mijn baarmoeder wordt ingebracht en dan de 2 beruchte wachtweken.. dit zijn 3 behandelingen met tabletten en daarna zijn er nog 3 behandelingen middels medicijnen via de buik inspuiten, als er uit deze 6 behandelingen geen zwangerschap is gaan we over op IVF/ICSI.

Fook en stefjuhh, weten jullie ouders dat jullie in het medische traject lopen? Mijn schoonmoeder weet het wel maar mijn eigen moeder niet, ik weet dat zij het afkeurt om zo jong al zwanger te raken en vind dat ik eerst hoog opgeleid moet zijn. Ze weet wel dat ik na dit laatste jaar geen nieuwe opleiding ga starten en dat ik graag later kinderen wil, maar nu twijfel ik dus heel erg of ik het aan haar zal vertellen omdat ik haar eigenlijk altijd alles vertel.. het voelt alsof ik haar achter stel op mijn schoonmoeder..
    Aug 2014 We gaan ervoor!
    Juni 2017 Nog steeds met lege handen..
    Juli 2017 Fertiliteitsarts - onderzoeken gestart
    Nov 2017 Alle basisonderzoeken gehad
    ..Op de wachtlijst voor intake IUI..

Peuter
    Is ook niet niks Myrthe, zo'n traject in gaan. Ik denk dat je zeker als je nog zo jong bent daar niet echt op gerekend had (nooit eigenlijk). Ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!
    Mijn ouders weten er inderdaad van, zowel de eerste keer als nu. Ik heb mijn moeder hard nodig om zowel bij positief als negatief nieuws met me mee te leven, als jij aangeeft dat je alles met haar deelt denk ik dat het voor jou toch ook fijn zou zijn om je verdriet te kunnen delen..
    Ik moet volgende week dinsdag weer naar de poli om eitjes te meten, als mn cyclus regelmatig is redden we t net voor ons weekend weg..

Volwassene
    Myrthe, wat een spannende periode breekt er voor jullie aan. Ik hoop van ganse harte dat bij een van deze iui s de juiste voor jullie gaat zitten!!

Fook, dinsdag alweer! Ik vind het zo knap dat je zoiets nog ff naast je werkende en moeder leven kan doen, met alle drukte die daar bij komt en dan al die bezoeken in het ziekenhuis petje af.

Ik ben hier 2 dagen goed ziek geweest. Overgeven, helaas niet door zwangerschap, diarree, koorts. Veel op bed gelegen en daardoor ook veel gemaald. Vorige keer was het in ronde 7 raak, die komt er nu aan voor ons. Dingen die me in de vorige zwangerschap duidelijk zijn geworden vliegen nu als flarden steeds door mijn gedachten. Namelijk dat ik een achterover gekantelde baarmoeder heb, te hoog bmi, 1 op de 6 lukt het niet om zwanger te worden, etc etc. En ik weet dat ik m'n mond moet houden omdat er vrouwen zoals jij zijn Myrthe die jaren bezig zijn... Ik ben er klaarblijkelijk toch erg mee bezig. Maar zit mezelf ff in de weg.

Hoe ist bij jullie?

Peuter
    De Blije Doos 336x280
    Oh zo herkenbaar Mary.. bij mij zit vooral t BMI me dwars, ben ook wel bezig met afvallen terwijl ik tegelijkertijd me best kut voel en dan dus wil eten.. Lastig!
    En inderdaad dat je denkt waarom t allemaal niet gaat lukken, terwijl we eigenlijk moeten focussen op dat t vorige keer toch ook gelukt is! Ik vond ongesteld worden na iui2 ook heel heftig (vorige keer bij poging 2 raak)..

En ik trouwens ook al bijna een week ziek! Beterschap!
    Stefjuh jij alweer aan de spuiten? Myrthe hoe is t met jou?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten