+ Reageren op discussie
Pagina 110 van 111 EersteEerste ... 10 60 100 108 109 110 111 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.091 t/m 1.100 van 1105

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Jemig we hebben wel wat te voorduren he. Hoop dat verdere nierstenen je bespaard blijven. En

Merkte je ook dat je bloeddruk hoog was, met vocht of hoofdpijn? Hoop dat ie weer zakt. Die medicatie schijnt ook niet heel leuk te zijn.
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene
    Hier heeft onze zoon twee nachten in zijn grote jongensbed geslapen! We hadden ons opgemaakt voor chaostische nachten maar niets bleek minder waar. Meneer heeft gewoon goed geslapen en in niet uit bed gekropen. Zelfs vanochtend met de wintertijd... hij werd om half 9 nieuwe tijd wakker.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Oh wat goed! Wij hebben zo’n ledikant gekocht die je kan ombouwen tot een peuterbed en daar slaapt ze inmiddels een paar weken in (in het ledikant, ik vind haar nog te jong voor een peuterbed). En haar meubels zijn naar de nieuwe babykamer gegaan. Vandaag de kledingkast al een beetje gevuld en nu alleen de aankleding van de kamer nog, dus hier schiet het ook al op.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Oh ja, en ik sta op een dieet ivm zwangerschapsdiabetes. Hopelijk zo onder controle te houden.

Wat knap stefjuh! Hier toen ook rekening met gedoe gehouden maar f ging heel goed.
    Hopelijk kan de diabetes met dieet goed gaan. Lukt t dieet een beetje? En hoe is je bloeddruk?

Ik ben over naar gynaecoloog en eerstelijns zorg ook bevalling is mediscg dus helaas mijn eigen vk pas in kraamweek weer.
    Wel elke paar weken groei-echo omdat met een actieve ontsteking als deze babys altijd blijkbaar achter blijven in groei. Tot nu was t gemiddeld, hopelijk blijft dit zo.
    Di sdag gesprek op werk en zal ik wss horen dat 1 dec mn contract afgelopen is.

Mijn bloeddruk meet ik af en toe thuis en lijkt dan ok (aan de hoge kant, maar onder de ‘grens’).
    Dieet gaat aardig. Vooral moeite met geen grote hoeveelheden eten. Ik heb nu standaard nog zin in wat lekkers na het eten en dat ‘mag’ dan pas weer 2 uur later.

Wat balen, Ikke Ook. Wel fijn dat ze je goed in de gaten blijven houden. Hopelijk blijft de kleine gewoon goed groeien. Hopelijk valt het gesprek dinsdag op het werk mee!

En ik ben inmiddels ook over naar de gynaecoloog overigens. Aantal afspraken en groeiecho’s gepland staan in het ziekenhuis.

Hoe vaak moet je naar zh? Ik heb nu om.2 weken afspraak, om en om bij vk en gyn. En dan voor gyn afspraak groei echo.

Volwassene
    Hoe was jou gesprek gegaan Ikke?

Amers misschien wel fijn? Wordt je extra goed in de gaten gehouden.

Ik ben momenteel aan het uitvogelen of ik meer last heb van een gek gevoel in mijn buik doordat ik deze zwangerschap de placenta achter heb of dat ik een stap terug moet gaan nemen met werken. Heb af en toe ook een harde buik. Merk nu vooral dat drie dagen achter elkaar werken in de zorg heftig zijn. Ik heb dan echt niet genoeg aan 2 dagen bijkomen.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten