+ Reageren op discussie
Pagina 112 van 122 EersteEerste ... 12 62 102 110 111 112 113 114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.111 t/m 1.120 van 1211

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Oh jeetje, 6 is wel heel veel zeg! En je mag geen verlof opnemen dus? Hopelijk dinsdag wel een goed gesprek!
    22-06-2017 bevallen van een dochter,
    24-01-2019 bevallen van een zoon!
    Ons koningspaar

Hopelijk zet de bedrijfsarts daar dinsdag meteen een streep door. Wat pittig zeg!
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene
    Nou vanavond mijn laatste volledige avonddienst. Ze konden zo snel nog geen oplossing vinden voor vanavond dus toegestemd om die gewoon te werken.

Vanaf zaterdag werk ik 50%. 3 dagen per week 4 uurtjes en ik heb met kerst vrij gekregen. Dus vrijdag over 3 weken mijn laatste werkdag.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

J. 07-02-2019! Het mooiste kleine broertje ooit!
    PCOS mama

Dat is dan wel goed te overzien toch? Balen van vanavond, maar daarna dus echt rustiger aan . Dan gaan we ongeveer op hetzelfde moment met verlof. Ik heb 20 december mijn laatste werkdag.
    Ons koningspaar

Volwassene
    Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Hier gister een groeiecho gehad. Ik dacht steeds een voet of een knie boven te voelen in mijn buik.. maar blijkt dus gewoon zijn hoofd te zijn. Meneertje ligt nu nog in een onvolkomen stuitligging. Heeft nog een aantal weken om te draaien dus we gaan het mee maken. Op zich ben ik er wel heel nuchter onder. Als het een keizersnede zou worden vind ik dat ook prima. Maak mij er niet zo druk om.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

J. 07-02-2019! Het mooiste kleine broertje ooit!
    PCOS mama

Goed dat je er zo nuchter over bent. Hier gaat t zn gangetje. Sinds 1 dec uit dienst dus echt rust thuis. Wij hadden laatst echo daarin heel gemiddeld groei gelukkig. Wel een dwarsligger nog. De 17e weer groei echo. Maar had ook nog ruim vruchtwater dus soms t idee datvt alle kanten op draait.

Grappig, ik heb ook de 17e weer echo, Ikke Ook!

Hopelijk draait hij nog, Stefjuuh. En anders is het ook maar zo inderdaad. Belangrijkste dat alles goed is met de kleine.
    Ons koningspaar

Bij jou gaat t echt opschieten nu amers! Alles klasr, kamertje, naam?

Ja, alles zo goed als klaar. Afgelopen week proefdruk van geboortekaartje goedgekeurd . Naam hebben we, kamer is zo goed als af, geboortesticker voor op ons raam is besteld. Ik denk dat we het meeste wel hebben.

Jullie ook het meeste al af?
    Ons koningspaar

Leuk! Ja we hebben alles wel in huis, namen voor elk geslacht klaar, zelfs kraampakket binnen. Maar t kamertje is nog verzamelplaats van de spullen. Zitten nog in de laatste twee weken van verbouwing. Dan gaan we de aankleding van kamertje doen en alles op zn plek zitten. De box komt naar beneden als de kerstboom in januari weg is.
    Maar commode en kast staan ingericht dus als t moet is t met een uur gebruiksklaar. Alleen niet zo gezellig nog haha

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten