+ Reageren op discussie
Pagina 113 van 122 EersteEerste ... 13 63 103 111 112 113 114 115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.121 t/m 1.130 van 1211

Discussie: Zwanger worden begin 2018

De box hadden wij nog in de kamer staan van onze dochter, haha. Dus dat was makkelijk :P.
    Over 2 weken kunnen jullie het ook leuk aankleden dus. Leuk vooruitzicht!
    22-06-2017 bevallen van een dochter,
    24-01-2019 bevallen van een zoon!
    Ons koningspaar

Hoe was je echo? Hier netjes t gemiddelde lijntje. Heel blij mee dat t zo gped gaat. Over 2 weken weer checken of t goed gaat. Wel nog in stuit. Heeft nog 5 weken om te draaien zei echoscopist en er is nog ruim vruchtwater dus komt vast goed
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Hier loopt hij iets voor (70%-lijn) en werd nu geschat op 2500 gram, dus prima. Hoofdje netjes naar beneden en nog voldoende vruchtwater. Kans dat hij nog zou draaien was klein, dus wsl geen stuitligging hier .
    Ons koningspaar

Fijn! Hoop dat onze baby dat voorbeeld volgt. Hier nu 1500 g geschat. Welke termijn kwam je dochter en welk gewicht was ze?

Volwassene
    Hier is bijna alles klaar..nog wat rommeltjes uitzoeken, kleine dingen kopen en babywasjes doen. Box komt inderdaad nadat de kerstboom weer naar zolder is naar beneden.

Hier vanavond weer een controle. Voel heel duidelijk dat hij nog steeds met zijn hoofdje omhoog ligt. Dus hij moet nu langzaam aan wel gaan draaien. Tevens ben ik nu al met verlof. Het werken ging niet meer. Dus nu lekker rustig aan doen.

Fijn dat bij jullie ook alles goed is en dat de groeiecho's goed waren.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

J. 07-02-2019! Het mooiste kleine broertje ooit!
    PCOS mama

Verstandig dat je al met verlof met Stefjuuh! Ik moet nog 2 dagen werken.

Onze dochter werd geboren met 40+1 (ik ben ingeleid ivm hoge bloeddruk) en toen woog ze 4220 gram. Dus ik hoop op een lichtere baby dit keer .
    Ons koningspaar

Oh indd dat is een hele dame. Maar ook wel fijn wat reserves. Mijn dochter was 2710 bij 37.0 nu wss ook die richting op maar hoop zelf dit keer dat mn bloeddruk netjes blijft en ik minimaal tot 39-40 weken kan zodat e kleine iets groter zal zijn.

Verstandig lekker met verlof! Hopelijk geeft t rust.

Fijne feestdagen alvast!

De gynaecoloog had toevallig tegen mij gezegd dat se bloeddruk bij een volgende zwangerschap meestal later stijgt (als hij stijgt), dus grote kans dat je langer door kan lopen, Ikke Ook .
    Ons koningspaar

Dat zou mooi zijn!!

Hier vandaag vk controle, was de kleine weer gedraaid met hoofd naar beneden. Ruimte genoeg iig voor onze uk.
    Ik moet elke 4 weken bloedprikken voor mn schildklier. Neemt de internist heel fijn ijzer en suiker mee. Svheelt weer prikken. Alleen vorige week had ik me verslapen en ik mag pas na 30 min na mn medicatie ontbijten. Liep beetje spaak dus vlak voor bloedprikken flauw, snel een liga.
    Ja deze week uitslag dat die suikerwaarde te hoog was. Internist snapte t en zei meteen, dat hele zwangerschap laag/netjes was dus kwam door die liga. Zou m over 4 weken controleren. Maar vk vind dat dus te spannend. Mag nu volgende week alsnog de suikertest gaan doen...

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten