+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 101 EersteEerste ... 12 20 21 22 23 24 32 72 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 1006

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Hopelijk klopt dat inderdaad en word je bijna ongesteld. Kan je daarna weer verder .

Hier heb ik geen idee.. Ik voel van alles en tegelijkertijd niks.. Mijn lichaam is altijd mega onvoorspelbaar geweest (PCOS). Ik zit iig alweer aantal weken na de miskraam. Ik heb toen die pillen ingebracht op 1 januari en dezelfde dag vruchtzak verloren. Toen nog week behoorlijk gevloeid, dus baarmoeder was leeg vanaf 8 januari ofzo.. Dus dat is inmiddels 5 weken geleden.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Jemig dat is al even geleden dan. Wat waren een beetje je extremen qua cyclus? Herken dat moeilijk te peilen. Ik had voor ik wist dat ik schildklieragwijking had en geen medicatie een cyclus van 50-100 dagen. Niet te voorspellen dus.
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Voor de zwangerschap van onze dochter had ik wsl maar 2x een eisprong in een jaar. Na de zwangerschap duurde het 15 weken tot mijn cyclus op gang kwam, maar daarna wel regelmatig (2x ongesteld). Dus geen idee..

Lastig timen dan ook indd. Ik testte elke zes weken om t in de gaten te houden of ik niet zwanger was. Hoe deed/doe jij het? Want t zou dus kunnen zijn dat je al eisprong binnenkort krijgt. Voor je weer ongesteld wordt?

Kleuter
    Oh ja das lastig inschatten met PCOS. Normaliter zou je nu ongeveer moeten worden, maar met PCOS kan t natuurlijk anders zijn. Hier nog niks, ook al ging ik net wel ruzie zoeken dus je zou zeggen dat het er aan komt
    Onze prachtige zoon van augustus 2016! Hopen op een tweede kindje..

Ronde 10 (IUI 8): NOD 30 mei

Hopelijk was de ruzie voor een goede reden indd en zijn t je hormonen.
    Ik probeer kalm en bezig te blijven. Maar ongemerkt let ik op allerleisignalen. Maar kan die ook weer relativeren want heb al die kwaaltjes afgelopen jaar keer gevoeld en toen dus absoluut niet zwanger geweest. Dus ga maar van uit dat eerste keer echt niet gaat gebeuren. Kans is zo klein. Afwachten maar

Ja, in theorie kan ik ieder moment eisprong hebben (of al gehad hebben). Afgelopen 2 keer kon ik het heel duidelijk aan mijn lichaam merken dat ik zwanger was. Maar voor de zekerheid test ik ook af en toe. En verder is het vooral afwachten.. Net weer een test gedaan en ben iig niet zwanger, dus hoop nu op menstruatie.. En dan hopelijk daarna redelijk regelmatige cyclus.

Lastig is dat afwachten hè, Ikke ook. Je voelt altijd van alles dan.. Lijkt me goed het te blijven relativeren idd.

Volwassene
    Ik ben toen we begonnen vrij snel doorgestuurd naar de gyn door mijn huisarts.. maar toen vanaf moment van stoppen met de pil tot menstruatie opwekken niet ongesteld geweest. Dat was zo een vier maanden, wel elke maand getest.

Hier nu weer lekker aan het prikken.. voel de eierstokken weer.. dus hopelijk is er maandag al follikelgroei te zien.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Spannend! Hopelijk deze ronde succes! Na hoeveel rondes lukte het de vorige keer?

Volwassene
    Vorige keer was het met prikken meteen raak, maar....... daarvoor ook een traject met Clomid gehad.. dat gaf niet het resultaat wat we wilden en ik werd een depressief van..
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten