+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 109 EersteEerste 1 2 3 4 12 52 102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 1089

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Volwassene
    Tja ik ben al lang blij dat het zo kan. Gelukkig gaat het alleen om het opwekken van de eisprong en mogen de rest zelf doen.

Morgen inderdaad omhoog met de doserig. Van 75eh naar 100eh en dan zondag weer een echo om te kijken of dat effect heeft.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Mijn contract werd toen indd niet verlengd. Werkte er toen ook pas net toen ik erachter
    kwam dat ik zwanger was. Ben nog met pijn en moeite mijn proeftijd doorgekomen,
    omdat ik echt verschrikkelijk ziek ervan was. Hopelijk voel ik me bij de volgende
    zwangerschap (mocht het gegund zijn) beter.

Wat een geluk Ikke dat je toen zo zwanger bent geworden. Je moet er gewoon vanuit gaan dat je weer zoveel geluk gaat hebben. Het zal met je baan ook wel goed komen! Ik doe
    fysiek best zwaar werk dus weet nog niet hoe dat zal gaan maar probeer me er niet te
    druk over te maken.

Het is indd niet romantisch bij jou, Stefjuuh, maar is het dat bij de rest wel? 🤣 Mijn
    ervaring is voornamelijk met ovulatietesten en dan "moet" het en is het ook al minder
    romantisch 😂 Maar misschien ben ik daar de enige in? Het is toch romantischer als het
    spontaan gebeurd.

Fijn dat je omhoog mag stefjuh. En indd kelly t is niet altijd romantisch. Moet wel zeggen dat het bij ons ectra boost geeft, vaker en meer zin allebei omdat het naadt plezier dan opeens ook een doel heeft. En wel een romantisch doel, namelijk kindje van ons beide. Maar dat was alleen een half jaar vorige keer. Weet niet of dat blijft alst maar duurt en duurt
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene
    Het geeft inderdaad wel een boost ja als je weer weet dat er een kans is!

Kelly jij in de eerste maanden erg ziek geweest? Ik ben tot aan week 14 elke dag misselijk geweest. Daarna nam het geleidelijk af. Tussen 7 en 8 weken ook een paar dagen in het ziekenhuis opgenomen omdat ik volledig uitgedroogd was. Was toen ook bijna 6 kilo in een week afgevallen en urinetesten lieten toen zien dat ik lichaams eigen vet aan het verbranden was.

PCOS mama

Ja dat van die boost geloof ik ook wel inderdaad!

Jeetje Stefjuuh wat een verhaal. Wat erg dat je je zo slecht hebt gevoeld. Gelukkig is het minder geworden en heeft het niet de hele zwangerschap geduurd. Ik ben tot week 16
    ook heel de dag misselijk geweest en lag dagen alleen maar te slapen. Ben er bang voor
    dat het bij een volgende ook weer zo zal zijn, is toch niet heel handig met een dreumes in
    huis 😔 maar goed, dat weet je nooit van te voren. Wel ben ik 9 maanden lang ‘s avonds
    om 8 uur naar bed gegaan 😂 hield het echt niet langer vol.

Ik zou ook graag aansluiten, als dat mag. Nog niet zolang geleden bevallen, maar na de bevalling had ik ineens een redelijk stabiele cyclus. Ik heb PCOS en daar waren we dus heel blij mee. We willen graag een tweede en het liefst zonder tussenkomst van het ziekenhuis, zoals vorige keer het geval was (uiteindelijk met Clomid snel zwanger geworden). Sinds 1,5e maand hadden we besloten ervoor te gaan en wel te zien of het per ongeluk zou lukken. Dus niet gepland, maar wel erg gewenst. Het was heel snel raak, maar liep ook heel snel fout en eindigde dus helaas in een miskraam. Gisteren inwendige echo gehad bij de verloskundige en helaas is mijn baarmoeder nog niet schoon. Nu wachten op oproep van het ziekenhuis. Hopelijk is dit snel achter de rug en kunnen we weer vooruit kijken.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Oh amers natuurlijk mag je aansluiten en.wat jammer dat het niet mocht zijn al. Hopelijk snel schoon en dan de volgende ronde een plakkertje. En indd zonder zh gebeuren verder

Volwassene
    Hoi amers, leuk dat je ook komt mee kletsen. Wat jammer dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak.

PCOS mama

Opeens weer nette cyclus. Nu.moet hij niet te kort worden wamt dat betekent dat ik nog potentieel maar 1 keer omgesteld hoef te zijn na deze ronde. Ben gewoon blij om ongesteld te zijn haha.

Welkom Amers! Je komt me bekend voor, denk dat ik een groepje gevolgd heb waar jij in
    zat. Leuk dat jullie ook weer voor een tweede gaan proberen. Wat vervelend dat je een
    miskraam krijgt als het zo spontaan lukt😔

Wat fijn van je cyclus ikke, kan me voorstellen dat je blij bent dat je ongesteld bent 😁

Hier heb ik als het goed is morgen mijn eisprong. Niet goed gepland met kerst 🤣 we
    slapen namelijk niet thuis en je hebt al minder tijd als je al een kleintje hebt 😝 had
    ovulatietesten gehaald bij de Action maar volgens mij werken ze niet. Streep wordt niet
    donkerder, dat had ik met die van Sensitest wel. Iemand van jullie ervaring met de Action testen?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten