+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 111 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 53 103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 1108

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Volwassene
    Geen ervaring met de actiontesten helaas....

Morgenochtend heb ik weer een echo. Ben sinds donderdag een hogere dosis aan het prikken en sindsdien voel ik mijn eierstokken meer en heb ik sinds 2 dagen ook meer afscheiding dat richting vruchtbaar slijm gaat. Dus ik verwacht morgen eigenlijk wel een mooi eiblaasje te zien op de echo. Fingers crossed.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Volwassene
    Hier een eiblaasje van 15mm! 2e kerstdag nog een keer kijken en dan de ovitrelle spuiten. 😁

PCOS mama

Yes stefjuh! Fijn dat deze dosis beter werkt.

En bijna gelijk met kelly dan. Straks samen de langzame wachtweken in.
    Kelly ik had ze bij mn dochter ook gebruikt van action. Ze werden toen niet heel donker maar wel echt duidelijk verschil. Ik heb ze ook gekocht. Wil komende ronde gebruiken om te kijken of mijn gevoel klopt. Merk volgens mij heel.duidelijk aan mijn lichaam wanneer mijn eisprong is. Ff testen deze ronde. Hopelijk kan ik dan t loslaten als we er voor gaan in februari.
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Oh ik ben benieuwd Stefjuuh!!

Ik zag dat de test gister wel iets donkerder werd, dus waarschijnlijk te vroeg begonnen.
    Ik merk ook best wel goed wanneer mijn eisprong is. Nu heb ik ook wel een regelmatige
    cyclus, dus is dat niet zo moeilijk. Ben ook benieuwd bij jou Ikke 🤞🏻
    Fijne dagen iedereen!

Jullie ook fijne dagen en op naar een vruchtbaar 2018!

Volwassene
    Op de valreep nog een tweede eiblaasje. Dus kans op een tweeling. Ik heb zojuist de ovitrelle geprikt dus vanavond en morgen aan de klus. NOD op 10 januari!

PCOS mama

Dubbele kansen! Eerste baby uit ons groepje of twee! Spannend. Ik duim voor je!

Goed gebruikgemaakt van de eisprongen, Kelly86 en StefJuuh01?

Hier ook geen ervaring met de ovulatietesten van Action. Ik heb een tijdje die van Sensitesf gebruikt vorige keer.

Vandaag naar ziekenhuis geweest en heb pillen meegekregen die ik maandag in ga brengen (om de miskraam op gang te helpen) en dan moet ik dinsdag weer terug naar het ziekenhuis.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Dat is minder leuk maar in ieder geval wel.stap die nodig is voor kansen. En na miskraam wel verhoogde kans toch. Doordat je lichaam "meer gewend" is. Gun t niemand maar hoop wel dat dit voor jou geldt en je snel.zwanger mag zijn.

Heel veel sterkte Amers! Zoals Ikke al zegt niet leuk maar wel weer nieuwe kansen hierna 💋ik hoop voor je dat je er niet al te veel last van gaat hebben. Ik duim voor je 🙏🏻

Hier hebben we “maar” 2 keer gemeenschap gehad voor mijn eisprong. Hebben met kerst
    bij mijn vader geslapen en voel me daar niet zo prettig bij 🤣 het is ook pas de eerste
    poging en heeft nog niet veel haast. Bij mijn zoontje was het ook de vierde keer raak, dus heb er wel vertrouwen in dat het niet heel lang gaat duren. Hopelijk stel ik mezelf niet
    teleur. 🙈 Mijn NOD is 6 Januari!

Wat spannend Stefjuuh! Misschien een tweeling 😁

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten