+ Reageren op discussie
Pagina 46 van 101 EersteEerste ... 36 44 45 46 47 48 56 96 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 460 van 1004

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Gecondoleerd, StefJuuh!

En goed nieuws, Ikke ook. Een maand wachten was ook wel heel lang geweest.

Spannend, Fook. De test van vandaag is vermoedelijk te vroeg, dus er is nog hoop .

Ik mag vanavond om 20:45 uur ofzo pas heen. Dus nog even afwachten..
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Nee sukkel.totaal niet. Heb dat ronde 1.ook gedaan en dan dacht ik dat niets was en dag erna weer hoop dat ik te vroeg was. Maakte mezelf helemaal gek dus zo herkenbaar en geen sukkel
    De reden dat ik deze ronde echt tm 4 april.wilde wachten en goed uitgekomen want gister 3 april ongesteld.
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Je mag bijna amers!
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Bloed geprikt op allerlei waardes om te kijken of cyclus op gang is of niet. Vrijdag telefonisch consult over de uitslag en dan waarschijnlijk starten met provera en Clomid.

Ahh Fook, ik begrijp je volkomen maar onthoud goed je bent echt geen sukkel! En je hebt gewoon te vroeg getest dus er is nog hoop!

Amers, wat fijn meis dat ze je eindelijk kunnen helpen! Ben je zelf ook opgelucht?

Hier lijkt het eindelijk wat beter te gaan met de buikgriep, alleen zo veel bloedverlies deze menstruatie, is normaal nooit zo erg...
    Aug 2014 We gaan ervoor!
    2018 Nog steeds met lege handen..
    Dit gaat ons jaar worden
    IUI 2 NOD: 1 mei

Kleuter
    Ben benieuwd amers, wat er morgen uitkomt. Nog niets te zien op de echo dus? Laat je het weten?
    Myrthe, vervelend joh dat het zo heftig is. Ik kan me vaag herinneren dat ik na de eerste keer IUI ook een vrij heftige had, misschien een reactie op de pregnyl/ovitrelle? Geen idee hoor..
    Onze prachtige zoon van augustus 2016! Hopen op een tweede kindje..

Ronde 10 (IUI 8): NOD 30 mei

Volwassene
    Ei is nu 16.5mm. Baarmoederslijmvlies waren ze nog niet heel tevreden over. Vanochtend dacht ik een positieve ovulatietest te hebben, maar volgens hun was dat niet zo. Net weer getest en deze is lichter dan die van vanochtend. Morgenochtend nog naar een keer testen. Moet ook morgen terug komen voor nog een echo.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Kleuter
    Succes vandaag Stefjuh.
    Hier is weer een poging mislukt, vanochtend spotting. Dat worden lekkere drankjes op vakantie..
    Onze prachtige zoon van augustus 2016! Hopen op een tweede kindje..

Ronde 10 (IUI 8): NOD 30 mei

Volwassene
    Ovu test vanochtend weer lichter dan die van gisterochtend. Dus ik vermoed dat die van gister ochtend gewoon positief was. Omdat onze zoon ook een eigenwijs eitje was die stiekem zelf besloot te springen hebben we met dat in ons achterhoofd het nog even gezellig gemaakt.
    Vanochtend bij de echo bleek slijmvlies van 5.0 naar 6.1 te zijn gegaan en daar waren we heel blij mee. Toen op zoek naar het eitje..... maar je raadt het al... ook deze heeft besloten stiekem te springen. Maar we hebben hem mooi benut. 17 april NOD.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Oeh, StefJuuh! Spannend dan weer zeg. De wachtweken zijn begonnen.

Wat balen Fook .

Hier net gebeld door zkh. Inderdaad geen cyclus, dus straks naar apotheek om provera en Clomid op te halen.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten