+ Reageren op discussie
Pagina 82 van 87 EersteEerste ... 32 72 80 81 82 83 84 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 811 t/m 820 van 861

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Das waar, maar wil niet aanstellen denk. Nu is alles dicht. En zal de primperan o thouden ipv emasafene.
    Hier trekt mn dochter juist extra naar mij en dan moet ik echt zeggen dat ik het niet kan doen. Voelt ergens wel "fijn" dat ik niet de enige ben. Gedeelde smart, ondanks dat ik t niemand gun.
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Positieve test 18 juni 2018. Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje! 15 augustus termijnecho!

Volwassene
    Dit is echt geen aanstellen hoor. Vreselijk om zo beroerd te zijn. Ik wilde altijd drie kids maar die derde is voor in een volgend leven. Ga dit echt niet nog een keer doen.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Ja ik gister huilbui. Tegen mn man zei ik. Ik ben dankbaar dat we nog een kindje hopelijk mogen krijgen maar ik kan nu niet blij zijn met dat ik zwanger ben. En wij weten in principe al dat het de laatste zou zijn maar dit bevestigd volledig dat gevoel.
    Hoop zo dat met 12 weken het over gaat. Wat moeten die meiden doorstaan met 40 weken hg pffff. Ik snap dat die met 37-38 weken smeken om inleiding.
    Ook heel dubbel of ik t mensen wil vertellen want wil me blij voelen km het te vertellen maar ben nu nog niet blij met het zwanger zijn. Uiteraard wel met kindje wat komt maar bij mn dochter genoot ik ook van de zwangerschap ondanks andere complicaties.
    Positieve test 18 juni 2018. Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje! 15 augustus termijnecho!

Hey dames!

Het is echt zwaar hè.. Bij mij gaat het nu sinds een week wel echt wat beter, dus hopelijk is dat bij jullie ook het geval.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Dat klinkt hoopvol! Fijne vakantie alvast, blijf je in nl?
    Ik heb mn hoop op dinsdag vk gevestigd, ga duidelijk aangeven dat ik zo niet kan functioneren en hoe ik me emotioneel eronder voel.

Nee, we zitten in Frankrijk . Ja, benieuwd wat de vk zegt. En dan donderdag echo toch?

Volwassene
    Wij zijn weer thuis na een terugreis van hel. Luke is wagenziek. Heenweg 1x gespuugd, maar vandaag maar liefst 10x!! Arm kind. Al met al duurde een reis van 8u nu 12u en dan ook nog twee files erbij. Door de vermoeidheid voel ik mij nu wel blub.

PCOS mama

Och jeetje.. blij dat jullie nu weer lekker thuis zijn zeg. Snel bedje in en dan lekker lang slapen!

Oh jemig wat een ramp. Nu thuis weer even bijkomen dan. Wel fijne vakantie verder gehad?

Volwassene
    Verder een lekkere vakantie gehad. Wel blij dat ik weer lekker op mijn bank kan hangen. Vandaag wel vermoeider en misselijker. Maar uitgehouden zonder medicatie dus dat vind ik een hele overwinning.

PCOS mama

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten