+ Reageren op discussie
Pagina 109 van 113 EersteEerste ... 9 59 99 107 108 109 110 111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.081 t/m 1.090 van 1122

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Ja meestal wel dus probeer maar af te wachten. En indd extra kijken juist fijn. Kunnen ze iets betere schatting gewicht maken ook
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Hier dagje zh gisteren gehad. Al week buikpijn en gister o dragelijk en rugpijn uitstralend erbij. Even wat testrn om.een en ander uit te sluiten. Geen vroeggeboorte in de nabije toekomst gelukkig!! Baarmoedermond lang en potdicht en geen vochtverlies. Wat het wel is/was weten ze niet. Nu even twee dagen in de gaten houden. Als erger wordt .oet ik terug. Anders heb ik donderdag reguliere controle vk. Wel even spannend maar kleine doet t super. Zou extreme bandenpijn kunnen zijn, want echt groeispurt gehad. 10 dagen ervoor lag placenta op 1,9 cm van uitgang en gisteren 4. Dus geen enkel risico meer en dus echt flink gegroeid. Alles voelt nog beurs en gevoelig dus hoop dat snel wegtrekt.

Och, wel even spannend dan hè, Ikke Ook! Fijn dat alles er goed uitzag en hopelijk trekt de pijn nu snel weg.
    Ik heb vrijdag glucosetest gedaan en hij was helaas iets te hoog, dus doorverwijzing naar gynaecoloog (weet nog niet wanneer).
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Oh jeetje dat is ook niet fijn! Hier naar huisarts geweest en die schrok van de combinatie van symptomen. Beetje vies verhaal.maar ook slijmverlies en bloedverlies bij ontlasting. In combinatie met andere dingen en een broer met een darmziekte, wil hij me deze week door mdl arts in zh laten onder zoeken. Dus spoedverwijzing gekregen voor do derdag ochtend. Zo denk je dat t alllemaal zwangersvhapskwalen zijn en nu wil hij daadwerkelijk naar bepaalde ziektes laten kijken. Pfff even pittige tijden. Heb me voorlopig ziekgemeld, even rust in lijf en hoofd

Volwassene
    Jeetje Ikke! Wat een toestanden allemaal. Goed dat je even de tijd voor jezelf neemt.

Amers balen van die glucose test. Ik zal die binnenkort ook wel moeten doen. Zo geen zin in dat smerige drankje. Word alweer misselijk als ik er aan denk.

Hier gaat het verder prima. Derde week met mijn nieuwe baan. Wel wat rugklachten gekregen en lijkt soms wel of ik even een harde buik heb. Maar wil nog even 2 weken volhouden. Dan ben ik uit mijn proeftijd. Die 24u over 4 dagen valt mij soms best zwaarder dan 24u over3 dagen.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Hopelijk lukt t met werken stefjuh! Nog even tot proeftijd er op.zit.
    Amers al iets van gynaecoloog gehoord?
    Ik vanmorgen afspraak, kon vanmiddag door voor scopie, auw wat een pijn zeg! En helaas te horen gekregen dat ik een chronische darmziekte heb, meteen medicatie gekregen en over drie weken kijken hoe t gaat. Blijkbaar moet je mrt actieve vorm tweedelijns controles en extra groeiechos. Mailde mijn vk, morgen overleg en co trole bij haar en dan maar afwachten. Wil zelf zo graag bij vk blijven maar snap dat voor gezondheid van baby soms iets anders nodig is.
    Ben vooral nog erg overdonderd in 2 dagen tijd een ziekte opeens erbij.

Oh jeetje, Ikke Ook. Dat is wel schrikken zeg. Benieuwd wat de vk vandaag zegt over of je idd onder controle moet bij zkh.

Hier gaat het ook niet echt van een leien dakje.. Dinsdagavond pas naar zkh. Vanochtend had ik controle bij vk en daar is een hoge bloeddruk geconstateerd. Maandagochtend opnieuw controle om te checken of hij dan nog hoog js..

Volwassene
    Hoe hoog is hoog Amers?

Ik heb gisteravond en vanochtend een klein steentje uitgeplast.. heb vlak voor ik zwanger raakte van mijn eerste zoontje een flinke niersteen gehad met behoorlijk veel helse pijnen. Ik hoop maar dat mij dat nu niet weer te wachten staat.

PCOS mama

145/92 ofzo.

Oh jeetje. Hopelijk blijft het bij jou bij dit kleine steentje.

Volwassene
    Nou alles was nu prima. Volgende week nog een keer urine laten checken. Mocht er dan iets van bloed bij zitten is het wijsheid om een echo te maken van de nieren om te kijken of er een grotere steen zit. Zwangerschap maakt het wel ingewikkelder qua pijnstilling en behandeling. Maar dat is gelukkig nog niet aan de orde.
    De steentjes die ik kon opvangen moet ik zo naar het lab brengen.
    Voor de rest goed blijven drinken.

PCOS mama

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten