+ Reageren op discussie
Pagina 101 van 101 EersteEerste ... 51 91 99 100 101
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.007 van 1007

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Gaaf! Zo mooi is dat om te zien.wereld gelijk stuk groter.
    En leuk ectra echo
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene
    Yeah! Wat goed van haar.
    Moet meteen terug denken aan mijn zoontje. Die vertikte het om te lopen. Tot hij op verjaardag van mijn nichtje alle kindjes zag lopen. Hij stond op en liep weg alsof ie altijd al gelopen had. Helemaal niet wankel of wat dan ook. Kleine boef.

Morgen extra afspraak met VK. Ik heb behoorlijk wat stress door mijn werk situatie. Ben nu 100% ziek gemeld en moet dinsdag naar de bedrijfsarts. Die beslist dan of ik 'ziek' mag blijven of moet werken. Het idee van weer terug moeten benauwd en beangstigend mij zo. Ik voel mij zo verraden en in de steek gelaten. Ik ben altijd zo open en eerlijk naar ze geweest. Het geeft gewoon veel stress en ik wil niet dat een negatieve weerslag heeft op mijn zwangerschap.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Oh, wat een boef, hij kon het dus allang! Ik haalde haar vandaag van het kdv en daar had ze nog geen stap gezet (alleen vorige week 1x 2 stapjes). Thuis deed ze de hele week al die 2 stapjes tussen bank en salontafel etc. Ik zet haar gistermiddag thuis op de grond en ze loopt zo 8 stappen van de bank naar de kast haha. Schijnbaar had ze op kdv even gecheckt hoe je moet lopen.
    En wat een vreselijk nare situatie StefJuuh. Goed dat je voor nu in ieder geval ziek gemeld staat. En dinsdag duidelijk aangeven dat je het psychisch niet trekt om weer te moeten werken.
    En dan vandaag gewoon genieten bij de vk. Even luisteren naar hartje van de kleine .
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Volwassene
    Vandaag het hartje gehoord. Wat een opluchting weer. Verder gaf de vk aan dat ik alles goed op papier moet zetten en dan alles aan de bedrijfarts vertellen. Verder vooral aan mijzelf en de kleine denken en geen dingen doen waar ik mij niet goed bij voel.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Fijn dat je het hartje weer gehoord hebt . En ook fijn dat je even wat advies hebt kunnen inwinnen. Benieuwd wat de bedrijfsarts dinsdag zegt..

Jemig wat heftig stefjuh. Kan me alleen i denken wat t met je doet. Hopelijk een bedrijfarts fie achter je staat. Zij zijn mede verantwoordelijk voor jouw gezondheid. Succes!
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Succes morgen bij de bedrijfsarts!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten